.... И новия Viper ACR е най-бързия автомобил на ринга.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Мнение от ARR_ » 31 Авг 2008, 10:40

Тест на Roadandtrack от април месец.

Evil Twins

http://www.roadandtrack.com/article.asp?section_id=31&article_id=6460


LAP TIMES:
SRT10 ACR: 1:29.33 sec
SRT10: 1:32.19 sec

Superleggera: 1:32.47 sec
Spyder: 1:34.32 sec

Carrera S: 1:37.09 sec
GT3 RS: 1:33.14 sec


Обърнете внимание,че дори "обикновения" Viper е по-бърз на Willow spirngs от Lamborghini Superleggera и Porsche GT3 RS :D Dodge доста са се постарали в 08 Viper-а.


Аватар
Мнения: 1818
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: Плевен

Мнение от TUZara` » 31 Авг 2008, 11:21

Как разбра,че пилота ти е познат като м усе вижда само ръката и тя с ракавица????

П.П Сори за офф-а ма ми е мн интересно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 31 Авг 2008, 12:04

TUZara` написа:Как разбра,че пилота ти е познат като м усе вижда само ръката и тя с ракавица????

П.П Сори за офф-а ма ми е мн интересно


Примерно може да му е казал, че точно тогава е карал тази кола и че е направено филмче?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 31 Авг 2008, 12:21

.
Последна промяна steeN на 28 Сеп 2019, 10:41, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 02 Сеп 2008, 13:20

Интересно ми е как ще е в сравнение с F430 и F430 Scuderia, Porsche GT2 ? Според таблиците в Road and Track F430 Scuderia е по-бързо в права линия и ще ми е интересно да видим и времена на пистата, както и на GT2 и Turbo...
Винаги съм бил фен на Viper-а и на Corvette-а, въпреки че са много прости коли има душа и стил в тях, а и както виждаме има и доста сила, управляемост и стабилност, непривични за американски автомобил. Въпреки това обаче се съмнявам да липсва силен опонент от тругата страна на океана...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Сеп 2008, 14:20

"To meet future emissions requirements, a variable valve timing system was designed that employs a 2-piece camshaft. A hollow camshaft drives the intake valves, while a solid shaft mounted inside it can be rotated independently up to 40 degrees to vary the exhaust timing. This helps optimize valve overlap at low and high engine speeds. While reengineering the block for the cam, the bore was increased by 1 mm, bumping displacement from 8.3 to 8.4 liters. "

И така колеги какво излиза , толкова години си полваха някаква първобитна технология и все нещо не им достигаше във вариант сток а сега когато са си пооправили инжинеринга и произвели модерен двигател с вътрешно горене ,колата взе ,че стана адска :shock:
40 градуса предварение и закъснение на газоразпределението , боже това не съм си мислил ,че може да съществува :roll:


Георги Пенчев
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 02 Сеп 2008, 17:36

Penchev написа:"To meet future emissions requirements, a variable valve timing system was designed that employs a 2-piece camshaft. A hollow camshaft drives the intake valves, while a solid shaft mounted inside it can be rotated independently up to 40 degrees to vary the exhaust timing. This helps optimize valve overlap at low and high engine speeds. While reengineering the block for the cam, the bore was increased by 1 mm, bumping displacement from 8.3 to 8.4 liters. "

И така колеги какво излиза , толкова години си полваха някаква първобитна технология и все нещо не им достигаше във вариант сток а сега когато са си пооправили инжинеринга и произвели модерен двигател с вътрешно горене ,колата взе ,че стана адска :shock:
40 градуса предварение и закъснение на газоразпределението , боже това не съм си мислил ,че може да съществува :roll:


Георги Пенчев


на първобитната технология нищо и няма. особено на пистата. единствената причина да сложат "ванос" на вайпъра е за вредни емисии.. а не защото не му достига управляемост, коне или въртящ момент... крайслер прави реверанс на феновете като прави промени по колата за да може да я произвежда още една-две години при условията на все по-стриктни нормативи за изгорели газове. ако нямаше променливо газоразпределение вайпъра трябваше да спре да съществува тази година (2008). "ванос"-а прави възможно производството на колата до 2010 която както ми беше сведено ще е последна за марката.

а за силния опонент от другата страна на океана- сигурно има. но не и на тази цена.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Мнение от nikoror » 03 Сеп 2008, 6:35

и аз да добавя съвсем скромни не преки наблюдения за ACR. Май месец на One Lap of America дойде един (който се водеше от най-първите и човека каза, че преди буквално 2дни го е взел). Очаквано или не след 7 писти и няколко по-малки прояви беше първи (реално), а човека който го караше каза че още му свиква. около 11.5 на 1/4миля на нормални улични гуми (тредуеър над 220). за сравнение зад него останаха гт3рс, 996турбо 600+коня,форд гт,mongoose gtp, доста /м коли с компресори, новия гтр (от първите официални в щатите, състезанието беше използвано за ревюто в car and driver - но пилота-журналист не е от най-добрите...).
та 7 състезания, 1/4миля, bmw performance center track (не е баш писта), autocross, 2 skid pad-a и около 4200мили улично каране на един комплект гуми без никакви проблеми - не е като да е капризна кола. като говорих със собственика той каза, че е 100% сток, но пишеше hennessey... определено няма нищо общо с веном-а. миналата година участваха hennessey с атмосферен срт10 малко повече коне от акр и станаха втори след като загубиха голямата си преднина от това, че съединителя изпуши на една от пистите и не взеха точки от нея.

преди няколко дни разглеждах новия би-турбо кит за срт10 от hennessey и за сега тестовете показват около 1200коня на гумите... не е зле като за 90000кола+60000кит=150к$ за veyron killer+muscle car sound. а като говорим за ус супер-коли не трябва да се пропуска и форд гт, който освен че е мнооого бърз от завода носи на над 1000коня със сток железа...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 03 Сеп 2008, 9:40

alx написа:а за силния опонент от другата страна на океана- сигурно има. но не и на тази цена.


За това съм 100% съгласен...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Мнение от Transportera » 03 Сеп 2008, 10:02

нещо страшно :shock: :shock: :shock:
Изображение

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook