СПАМ ТЕМА

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: София, Възраждане
Пол: Мъж
Кара: Х3 § Lupo

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Georgi_G » 03 Фев 2025, 13:01

Ивайло Димов написа:Georgi_G Нещо от сорта ,сваляш стопа ,почистваш ,обезмасляваш ,отсичаш с тиксо да не освиниш ,нанасяш на стопа и лепиш .Фугата мое я загладиш с мокър и насапунисан пръст .Не караш колата поне 12 ,часа .


Това за стъкла не е ли много яко. Доколкото се сещам след залепяне, няма отлепване. Единствено рязане или чупене.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Моджо » 03 Фев 2025, 13:01

На санитарния какво му е ? Нали това прави - уплътнява.
Хм,хм...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от TheDriver » 03 Фев 2025, 13:08

Повече от два модула са :yes: Двигател, купе, светлини, АБС....
Ако решиш нещо пиши на лично.

Това което описа са типични проблеми на тия коли. :yes: Вратата е за центровка(сваля се кората), след 2-3 центровки трябва нова част(малка пластмаска) или побългаряване - евтино, но неприятно като цяло. Пластмасите се надуват и лющят на много малко километри, на напълно случаен принцип(не е индикатор за пробега). Изобщо подобни дребни, но дразнещи неща.
Аз лично този на жената няма да го сменям докато не изгние, нищо че е стар. Изключително евтин е за поддръжка.......но много дразнещ на моменти с тези дертове около врати, табло и други.

П.С. Голямата балтия е разходът на масло. Масово горят масло и от един момент нататък трябва ремонт, който ще струва поне 1000лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: София, Възраждане
Пол: Мъж
Кара: Х3 § Lupo

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Georgi_G » 03 Фев 2025, 13:08

Моджо написа:На санитарния какво му е ? Нали това прави - уплътнява.

Знам, че скапва боята и май тръгва ръжда.

Сега се замислих, че имаше един червен за гарнитури, който след разделяне на частите се отделяше с лекота от повърхностите и си беше еластичен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Ивайло Димов » 03 Фев 2025, 13:10

Зависи колко мажеш и дали ще вземеш флакон за 10 лева или за 20 лева :yes: Но да държи здраво

Моджо ,санитарният от слънцето след 2-3 месеца ще е опечен . :yes:

Термосиликона за ДВГ е още по-корав ,заради изискването да е устойчив на високи температури .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Моджо » 03 Фев 2025, 13:13

TheDriver написа:Повече от два модула са :yes: Двигател, купе, светлини, АБС....
Ако решиш нещо пиши на лично.

Това което описа са типични проблеми на тия коли. :yes: Вратата е за центровка(сваля се кората), след 2-3 центровки трябва нова част(малка пластмаска) или побългаряване - евтино, но неприятно като цяло. Пластмасите се надуват и лющят на много малко километри, на напълно случаен принцип(не е индикатор за пробега). Изобщо подобни дребни, но дразнещи неща.
Аз лично този на жената няма да го сменям докато не изгние, нищо че е стар. Изключително евтин е за поддръжка.......но много дразнещ на моменти с тези дертове около врати, табло и други.

П.С. Голямата балтия е разходът на масло. Масово горят масло и от един момент нататък трябва ремонт, който ще струва поне 1000лв.

На фона на 8 бона за ремонт на Сеата 1000 лв мислиш ли че ще ме стреснат :)) Супер е фордчето, беше резервния вариант. Ма тоя дето прави на Еуратек блъснатите шкоди пое ангажимент да направи сеата. И жената си иска него, оная била много стара. Иначе мотора беше непипан..целия в прашоляк , капка масло нямаше. Разните съдчета пластмасови си бяха прозрачни. Може би почва да го гори в някакъв момент маслото. Бе ако наистина е на 90000 км си заслужава отвсякъде. Зема си го купа на мен :))
https://www.mobile.bg/obiava-1173799859 ... ford-focus
Е това е. Даже е еко4 :)))
Хм,хм...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Ивайло Димов » 03 Фев 2025, 13:20

Моджо тия мотори са чук ,но си вървят с ti-VCT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Don_Diego » 03 Фев 2025, 13:26

c04 написа:
Don_Diego написа:Първи ден на ново работно място...от години не бях сменял работата и ми странно
А честито. Къде си сега? Като не отиде във Виена, реши да смениш ли направо?


Като отказах местенето във Виена, разпитах какви са плановете за тук и просто щях да отлагам неизбежното затова реших да съм проактивен и доста бързо си намерих нов проект :yes:
Забавното е, че си оставам в същия офис, но на две кранчета ще тече :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от TheDriver » 03 Фев 2025, 13:31

Ивайло Димов написа:Моджо тия мотори са чук ,но си вървят с ti-VCT


ti-VCT не е ли 115 коня? 100 коня би трябвало да е стария без тия променливи шитни.

https://www.mobile.bg/obiava-1173799859 ... ford-focus
Е това е. Даже е еко4 :)))


Поправям се :mhihi: Челното стъкло може да надмине мотора като потенциален разход. :mhihi: Това ако държиш да запазих екстрата подгрев на челно стъкло. Не ме питай от къде знам......
Последна промяна TheDriver на 03 Фев 2025, 13:40, променена общо 2 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Моджо » 03 Фев 2025, 13:37

Точно той е. ВЦТ е 115 май. 100 коньовия е бившия зетек и е прост мотор, сменяш ангренажа и даваш газ, това е :)) Прочетох и аз туй онуй :)) А, да има а тая екстра, верно. И двузонов климатроник има даже.
Хм,хм...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от немо » 03 Фев 2025, 13:52

Само не разбрах как го определихте мотора на Фикуса от обявата ?
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i мнооо убаво )))
Мечтае да кара: Еххх...
Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Моджо » 03 Фев 2025, 13:55

Е 1,6 100 коня няма друг без да е с променливо газорапределение. Не е ли така ? Аз така четох. Имам и вин-а всъщност за проверка на матора.
https://bg.autodata24.com/ford/focus/fo ... at/details
Евро 4 и няма "дефазатор или Ванос или ВВТ". Той и човека така каза, че е точно такъв.
Последна промяна Моджо на 03 Фев 2025, 14:03, променена общо 3 пъти
Хм,хм...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 14.01.2022
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
Мечтае да кара: Елинор :)

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от Ивайло Димов » 03 Фев 2025, 13:56

Втора генерация май няма със старият мотор ,или поне е в ЕС щото променливото фазоразпределение е един от начините за намаляване на емисиите и Евро 4 .

Драйвер тия джамове са цифра :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от немо » 03 Фев 2025, 14:18

Моджо написа:Е 1,6 100 коня няма друг без да е с променливо газорапределение. Не е ли така ? Аз така четох. Имам и вин-а всъщност за проверка на матора.
https://bg.autodata24.com/ford/focus/fo ... at/details
Евро 4 и няма "дефазатор или Ванос или ВВТ". Той и човека така каза, че е точно такъв.


Моят е такъв 1.6 100 и е евро 5.
За 90к км. една бензинова помпа.
Тая серия мотори са някаква съвместна разработка на Форд , Ямаха и Мазда , ако не греша....
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 513
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46, G20
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M54B22
B48B20

Re: СПАМ ТЕМА

Мнение от streetz » 03 Фев 2025, 14:33

И аз се оглеждам за Форд Фокус Мк2, ще трябва да купувам следващия месец за бащата. Мислех да му дам Е46-цата, но трябва да набия поне 5-6 хиляди за основен ремонт на двигателя и още няколко по-дребни проблема. Лошото е, че дори да му я дам здрава пак ще му идва леко нанагорно да кара старо 6 цилиндрово BMW автомат с 900 лв пенсия. Та реших дойде ли ми новата кола, 46-цата да я махна за някакви къси пари, да махнем и неговата стара кола, да добавя още някой лев и да му взема едно Фокусче. Той и сега кара Фокус, но първо поколение 1.6 101 коня Зетек - гори масло като за световно (миналата седмица замина 1 литър за 400 км). Засега нищо не ми хваща окото, само този от на Моджо обявата изглежда донякъде читав. Погледнах и Астрите от тия години, май H се води поколението - има доста повече предлагане сякаш. Кое е по-добре - Астра H или Focus Мк2 от тия години (2007-2010) ? Бензин задължително.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook