Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч



- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Колега айде стига си писал за неща без да си наясно, баси все едно ше вземеш коледен бонус за най-много спам в извън темата....
Стегни се малко и спри да си компетентен по всичко
320d 330d X5 3.0d са доста добър пример за икономични дизели от ново поколение, та с това "БМВ и Икономично" някакси изказването ти е не на място.
Съвсем друга тема е че почитателите на БМВ обикновенно са хора с доста тежък десен крак, то за всичко си има обяснение.
Няма кола дето да я смазваш от газ и да не харчи.
А повечето БМВ-та именно така се карат.
Стегни се малко и спри да си компетентен по всичко

320d 330d X5 3.0d са доста добър пример за икономични дизели от ново поколение, та с това "БМВ и Икономично" някакси изказването ти е не на място.
Съвсем друга тема е че почитателите на БМВ обикновенно са хора с доста тежък десен крак, то за всичко си има обяснение.
Няма кола дето да я смазваш от газ и да не харчи.
А повечето БМВ-та именно така се карат.

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
сори за офф-а,но пежо 207 1,4 хди харчи макс 7/100 градско софийско на целата газ и с висене по задръствания...Кой бензин в този клас коли ще даде подобен разход,щото аз не се сещам,най-икономичните са с около 3 литра отгоре 

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
днеска отделих време и разгледах детайлно моделната гама на грейт уол
най-много време отделих на хувъра, като топ модел
има много хубаво подредено арматурно табло, добро място на задните седалки
шофьорската седалка беше захабена, въпреки че колата беше чисто нова (действието се равива в шоурума)
за съжаление е доста висок прага на багажника, но това е при повечето джипове на рама
лошо впечатление ми направи механизма за лумбалната опора на седалката до шофьора - търкалото се извади, докато си нагласях
пулта за управление на нивелацията на предните фарове и фаровете за мъгла при докосване се клати
корите в багажника са с открити болтове, които ще събират мръсотия, можеше да им сложат тапички или да помислят за друг крепежен елемент
стийд-а е най-адекватен за парите си.. там тези дреболии не правят впечатление, защото все пак това е кола за работа, за мен лично този модел е най-сериозното острие на грейт уол
волекса не го разгледах, защото разбрах, че не е от бройките произведени в българия, а е вносен
най-много време отделих на хувъра, като топ модел
има много хубаво подредено арматурно табло, добро място на задните седалки
шофьорската седалка беше захабена, въпреки че колата беше чисто нова (действието се равива в шоурума)
за съжаление е доста висок прага на багажника, но това е при повечето джипове на рама
лошо впечатление ми направи механизма за лумбалната опора на седалката до шофьора - търкалото се извади, докато си нагласях
пулта за управление на нивелацията на предните фарове и фаровете за мъгла при докосване се клати
корите в багажника са с открити болтове, които ще събират мръсотия, можеше да им сложат тапички или да помислят за друг крепежен елемент
стийд-а е най-адекватен за парите си.. там тези дреболии не правят впечатление, защото все пак това е кола за работа, за мен лично този модел е най-сериозното острие на грейт уол
волекса не го разгледах, защото разбрах, че не е от бройките произведени в българия, а е вносен
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:...волекса не го разгледах, защото разбрах, че не е от бройките произведени в българия, а е вносен
е що си гледал другите- и те са внос от Китай

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:BadAngel написа:...волекса не го разгледах, защото разбрах, че не е от бройките произведени в българия, а е вносен
е що си гледал другите- и те са внос от КитайНаше производство още няма, освен няк'ви пробни бройки дето едва ли ще излязат извън оградата на завода...
ммда, а тези първите бройки.. до колкото разбрах първите 200
ще бъдат продавани в българия на преференциални цени.. нещо като трофейни
та.. бъдете готови за отверки във вратите, чукове в багажника и други подобни соц-куриози

аа, забравих най-важното - шише ракия в жабката

това е в рамките на шегата, истината е, че се надявам колите, правени тук, да са по-добри от китайското производство
No bling at the Ring
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:Колега не ми се спори и спирам, ама hover ( още се води Н2), който ти си мислиш, че е Н3, интериора е на аксиома.
hover H3 (haval) има разлика от Н2 , щото по скоро прилича на GLи интериор също , таа между Н5 и Н3 е само фейснатата предница от мазда ( задница на volvo и при 2та)... ходова част се същата, тойота....
Н6 е все същия вътре като горните два....визия на тигуан![]()
Та 2л дизел според братята руснаци е перфе за тия жипки и си заслужава....
п.п. виж, Н7 уж си е чисто техен, ама е прототип, ( ако не са копнали некое пежо)....
ебахти - хем не си прав, хем спориш! Н3 бил всъщност Н2, ама не точно, щото Н3 приличал на ГЛ





по темата за интериора:
ето ти аксиом отвътре:

ето ти Н3 отвътре

ето ти Н5 отвътре

мисля, че от коментар няма нужда.... Н5 си все същия, да....

ква задница на волво?! единствената разлика с аксиома е в допълнителната част на стопа по колонките нагоре, и видоизменена леко задна броня...
ти паркирал ли си ховър Н5 до мазда СХ-7 - щото аз съм - да, наподобява, ама чак пък 'копнали' ....
Н6 е все същия като предните колкото пишеща машина Марица e същата като iPad - нито вътре, нито откъдето и да било, тва е ТОТАЛНО различна кола, която ЩЕ се произвежда и тук - НИЩО общо с Н5 и т.н. като ДИЗАЙН, КОНЦЕПЦИЯ и т.н. - самоносеща каросерия, независимо окачване и отзад, освен отпред, и т.н. и т.н., а ето ти го и вътре


.... не мога да разбера - искаш да продаваш краставици на краставичаря ли? не мисля да ти отделям повече време, наистина, и пак казвам, не си мисли, че като си разгърнал няколко чужди форума, си на 100% в час, още повече, че тия коли имат бая разлика в зависимост дали са за европа, азия, австралия, русия и т.н. .......
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч



а не ги бъркаш.....не е като краставиците

Механджията написа:още повече, че тия коли имат бая разлика в зависимост дали са за европа, азия, австралия, русия и т.н. ...
прав си...ма тия от русия казват баш как са нещата

За друго което пак си прав, е че интериора на стария Н3 е като Н2, ама новия Н3 е като Н5 (понеже руснаците предпочитат визията на Н3, от тая на Н5...
Последна промяна Сондьора на 15 Дек 2011, 23:25, променена общо 2 пъти
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:H2
H3
H5
Н6
H7
а не ги бъркаш.....не е като краставицитеМеханджията написа:още повече, че тия коли имат бая разлика в зависимост дали са за европа, азия, австралия, русия и т.н. ...
прав си...ма тия от русия казват баш как са нещата
офффф леле майкоооо.......... пич.... т.нар. Н2, който си сложил, е всъщност базовият вид на Н3, а това, което си посочил като Н3, си е пак Н3, но за китайския пазар... същата кола е.....
Н7цата изобщо не я коментираме, не се прави на разбирач, щото ще ти извадя едни снимки, дето и в нета ги няма по обективни причини, и ще те питам тогава кое кво е.....
то и Н5-цата за китай изглежда така, ако ще си говорим за варианти..... :

т.нар. от тебе 'нов' Н3, който е нормален н3 за китай и мада раша, е така отвътре: ЧИСТ Н3, нищо общо с 5цата ...
http://www.gwm.com.cn/ru/html/models/hover3_intro.asp
ся виде ли, че си в грешка

не учи учонава кое какво е, и пак ти казвам - НЕ СИ в час

да не говорим, че за разлика от тебе, дето четеш някви форумчета, аз преди десетина дни имах среща с дилър от Красноярск, и мног добре знам кво е в Русия - там все предлагат паралелно и Н3 и Н5 с разлики и при едното и при другото спрямо default моделните поколения
виждам те, че не обичаш да губиш спорове и да си най-осведомения, но уцели греда


Последна промяна Механджията на 15 Дек 2011, 23:31, променена общо 1 път
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Къв китайски пазар, като се продава в испания....., вземи , като дилър се осведоми за пазара в европа, не е само БГ...
Пич, братле, провери си първите постове в темата на кое викаш Н3,дефакто за пазара е Hover ( или Н2).
Пич, братле, провери си първите постове в темата на кое викаш Н3,дефакто за пазара е Hover ( или Н2).
- Албания
- Белоруссия
- Босния и Герцеговия
- Италия
- Молдавия
- Черногория
- Румыния
- Россия
- Украина
- Польша
- Великобритания
- Канарские острова
- Латвия
- Хорватия
- Болгария
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:Къв китайски пазар, като се продава в испания, вземи , като дилър се осведоми за пазара в европа, не е само БГ...
Пич, братле, провери си първите постове в темата на кое викаш Н3,дефакто за пазара е Hover ( или Н2).
е такъв китайски пазар.... един маааааалък, невзрачен....... искаш да кажеш, че като се продава в Испния, не се продава и в Китай със същия фейс ли?


и айде само не ме осведомявай па точно ти кое къде се продава и по колко из европата... щото ако те питам в италия колко стийда са продали за 2010та и кога волекса излезе там, едва ли ще ми кажеш, разбирачев

http://www.gwm.com.cn/en/global.html
маркираното в предния ти пост като Н2 си е Hover CUV/Haval H3 или само Hover, а това дето си маркирал пак си е Н3, но за някои пазари само и по-късна версия, която вътре пак си е Н3, не Н5 - дефакто за пазара е това

не мога да те разбера за какво се бориш, честно......

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Механджията написа:
офффф леле майкоооо.......... пич.... т.нар. Н2, който си сложил, е всъщност базовият вид на Н3, а това, което си посочил като Н3, си е пак Н3, но за китайския пазар... същата кола е.....
Ти го каза , пич, че Н3, не се продава в европа( а той се предлага в европата)...понеже вътре е като Н5, който излиза след него фейснат като мазда....
се тая....
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сондьора написа:Механджията написа:
офффф леле майкоооо.......... пич.... т.нар. Н2, който си сложил, е всъщност базовият вид на Н3, а това, което си посочил като Н3, си е пак Н3, но за китайския пазар... същата кола е.....
Ти го каза , пич, че Н3, не се продава в европа...понеже вътре е като Н5, който излиза след него фейснат като мазда....
се тая....
чакай малко, това, че за чайна-пазара е създадена различна версия, не значи, че не го предлагат в тая версия и на определени други пазари, нашироко ти обясних, че се различават и от пазар до пазар балкан разлика, и на места се предлага още паралелно с Н5, даже има пазари, дето предлагат и двете Н3ки под различни имена паралелно с новия Н5...... просто основния пазар-причина да я има тая версия изобщо си е домашния азиятски.....
и да ти потретя - Н3ката НИКОГА не е бил вътре като Н5, просто щото е така:
http://www.gwm.com.cn/ru/html/models/hover3_intro.asp - ей ти даже любимите ти братушки как го продават - ся надявам се ти е станало ясно, като е 'се тая'....

приключвам дотук, щото след консултация съм свикнал да прибирам капаро, днес взех тамън две.....
някой може да локне темата, че отиде далече от Волекс и прочее...........и ми омръзна да пиша едно и също
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Механджията написа:и да ти потретя - Н3ката НИКОГА не е бил вътре като Н5, просто щото е така:


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Отдавна избягахте от темата и предлагам да спрете
Иначе китайците първо трябва да спечелят бизнеса с евтини и надеждни коли, после ще мислят за индивидуалните потребители. Нали никой не очаква още първия модел да излезе идеален. Вярно, че е по лиценз и на базата на Тойота Ярис, но но е е Тойота Ярис. Нататък само ако някой има да се изказва за С10-та, никакви Ховъри 3,4,5 и т.н.

Иначе китайците първо трябва да спечелят бизнеса с евтини и надеждни коли, после ще мислят за индивидуалните потребители. Нали никой не очаква още първия модел да излезе идеален. Вярно, че е по лиценз и на базата на Тойота Ярис, но но е е Тойота Ярис. Нататък само ако някой има да се изказва за С10-та, никакви Ховъри 3,4,5 и т.н.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани