Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Ръчната спирачка на предните колела при Ксантията
Въпреки, че си има логично обяснение, е неприятно да е там.

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това

вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това

- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Пикам на хората взели решението за:
- клаксон на върха на лостчето на мигачите
- резервна гума под задната част на автомобила - предразполага идеално да легнеш в някоя локва или кал за да я свалиш, а за качване да не говорим...
- бус с предно предаване
- липса на шпер диф за е46, е39 и нагоре, освен в М колите
- вграждане на изключително слаби двигатели в големи купета, което прави автомобилите изключително опасни, пример - мерцедес 124 200д, пасат 88-94г 1.6 комби 71кс, фв транспортер 1.6д и много други.
- и мноого други ако се напъна да помисля.
- клаксон на върха на лостчето на мигачите
- резервна гума под задната част на автомобила - предразполага идеално да легнеш в някоя локва или кал за да я свалиш, а за качване да не говорим...
- бус с предно предаване
- липса на шпер диф за е46, е39 и нагоре, освен в М колите
- вграждане на изключително слаби двигатели в големи купета, което прави автомобилите изключително опасни, пример - мерцедес 124 200д, пасат 88-94г 1.6 комби 71кс, фв транспортер 1.6д и много други.
- и мноого други ако се напъна да помисля.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Особено Мерцедеси - да ти помогна - Е220Д Автоматик - 75коняи 150НМ на 1600кг , при това с допотопен автоматик
...
Лоста за скоростите на волана - знае се при кои коли го има ...

Лоста за скоростите на волана - знае се при кои коли го има ...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
zazomazo написа:ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна![]()
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това
и какъв е минуса на тази ръчна спирачка? че не може да се ползва от хора без крака ли..

No bling at the Ring
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Много тъпо е пръчката която вдига предния капак особенно при по новите коли. Доста си грозно.
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
smg написа:При B3 Passat няма проблем с охлаждането...по принцип.
Има проблем при смотаните мотори -1.4; 1.6; 2.8; 2.9. С други думи всички, които са наведени напред.
Тези мотори са си чайници и си има проблем независимо от купето.
Друго тъпо в иначе здравата кола са дръжките на вратите...като при голф 2 са.
1.8 с климатроник е същата тенджера под налягане




Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
аlfa 147 резервата светва малко под средата на резервоара ... и няма значение какво копче ще натиснеш по купето вика пиУуу 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Я ,сетих се,на C180 ,първо,обсъдихме въпроса с малкото коне и тежкото купе,ама има една доста интересна особенност на резервоара,може и на други да е така,но с други коли не съм закъсвал,колата беше на 3 години,годината беше около 1999,на 1/4 резервоар...колата спря,и то не бях в града,бе се едно няма бензин,айде теглене,наливане и те така,след посещение в сервиз се оказва,че ако падне малко дебита на инжекционната помпа,а самата кола има 2 резервоара и посредствум силата на помпата,обратният бензин изпомпва в 1 вия резервоар,когато остане 1/4 резервоар,без да свети ламБата,просто бензина от единият резервоар не може да се изпомпа във втория ,където смуче помпата...
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Мен лично ме дразни при Ситроена Пикасо, джаджата за фаровете, че е на лоста за мигачите и мястото на което са поставили лоста за скоростите! Супер неудобно поне за мен.
За е36 компот, ме дразни пепелника отпред, действа в момента за касичка, следва вадене на задния и слагане отпред на удобно място
За е36 компот, ме дразни пепелника отпред, действа в момента за касичка, следва вадене на задния и слагане отпред на удобно място

I don't know where the Limit is But I know where is Not!!!
- stamov79
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.12.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e36M40B18, е36М43В18
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Дръжките на вратите на Фиат Браво/Брава, които се ронят сякаш са от пластелин, оригиналното им радио и по-специално централната конзола където е разположено-ако решиш да смениш оригиналното радио със сд, то трябваш да тунинговаш пластмасата около него на таблото, иначе всяко едно сд стърчи по един много грозен начин!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
BadAngel написа:zazomazo написа:ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна![]()
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това
и какъв е минуса на тази ръчна спирачка? че не може да се ползва от хора без крака ли..
Много хора ползват ръчнапри потегляне от сктръмен наклон - при мерц това,няма как да стане . Освен това адски дразни нещо, което на 99,9% от колите е на едно място , да се намира на коренно различно и със съвсем друг принцип .
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Няма проблем с тръгването на ръчна. Просто освобождаваш ръчната не с дясната, а с лявата тъка.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Няма никакъв проблем да тръгнеш по нагорнище с ръчната на Мерцедес.
Правиш го по същия начин като с нормална ръчна.
Натискаш я до средата, даваш леко на полусъединител и дърпаш лостчето, което я освобождава.
Повярвай ми, много си е удобна и не ти заема никакво място около подлакътника.
При W203 е малко проблем, че има един механизъм точно под седалката, който е един вид регулатор на ръчната. Като се скъса и става весело... Но се сменя за половин час и не е толкова скъп!
Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
Следвано от някои безумни изпълнения вътре по електрониките. Напр. ключ на фар на CLK-то, който е направен целия със светодиоди, но точно една крушка, която е илюминацията на иконките е обикновена.
Навряна е на п**** си лелина и на практика се купува целия ключ, ако изгори. Това разбира се, ако няма луди хора наоколо да го пръснат на части и да сложат още един светодиод
.
Имаха проблеми до 2003-2004-та с изгасващи дисплеи на километражите. Оправя се, не е много трудно, но това е гаф на VDO, а не на МБ. После сменят VDO с Bosch и нещата май си идват на мястото... ще видим като дойдат след 10 години при нас.
Другото нещо, което ме дразнеше на CLK-то е, че задната няма синхронизатор. Т.е. спираш напълно и тогава включваш. С времето изграждаш навик да го правиш много бързо и прецизно, но в началото е шокиращо. Скоростните им кутии са страхотни иначе. Механизма за смяна на скоростите е като швейцарски часовник. При работещ такъв и добре смазан е перфектно. Га бай Ганя пипне вътре си ебава майката. Ако сте виждали Мерцове със свободно разхождащ се лост, да знаете че е имало намеса
.
Иначе автоматите са им велики. До ден днешен най-хубавия автомат, който съм карал с типтроник. Говорим за моделите след 2000г. Супер удобен и на светлинни години пред Ауди и БМВ.
По темата: Най-недомислените коли, които съм карал в последно време, са последният Форд Фокус и Последния Голф.
Голфа имаше страшно леко кормило при 120км/ч и щях да се пребия няколко пъти на магистралата покрай Манчестър, понеже го бутвах леко, но като цяло много приятен интериор и сглобка.
Форда имаше отвратително близки педали и беше много труден за каране, въпреки че беше нова кола. Трябваше да му целя оборотите, трябваше да сменяш бързо скоростите и така и не можах да му включа борд компютъра или поне да сменя езика на настройките на английски, въпреки че се имам за технически грамотен човек.
Правиш го по същия начин като с нормална ръчна.
Натискаш я до средата, даваш леко на полусъединител и дърпаш лостчето, което я освобождава.
Повярвай ми, много си е удобна и не ти заема никакво място около подлакътника.
При W203 е малко проблем, че има един механизъм точно под седалката, който е един вид регулатор на ръчната. Като се скъса и става весело... Но се сменя за половин час и не е толкова скъп!
Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
Следвано от някои безумни изпълнения вътре по електрониките. Напр. ключ на фар на CLK-то, който е направен целия със светодиоди, но точно една крушка, която е илюминацията на иконките е обикновена.
Навряна е на п**** си лелина и на практика се купува целия ключ, ако изгори. Това разбира се, ако няма луди хора наоколо да го пръснат на части и да сложат още един светодиод

Имаха проблеми до 2003-2004-та с изгасващи дисплеи на километражите. Оправя се, не е много трудно, но това е гаф на VDO, а не на МБ. После сменят VDO с Bosch и нещата май си идват на мястото... ще видим като дойдат след 10 години при нас.

Другото нещо, което ме дразнеше на CLK-то е, че задната няма синхронизатор. Т.е. спираш напълно и тогава включваш. С времето изграждаш навик да го правиш много бързо и прецизно, но в началото е шокиращо. Скоростните им кутии са страхотни иначе. Механизма за смяна на скоростите е като швейцарски часовник. При работещ такъв и добре смазан е перфектно. Га бай Ганя пипне вътре си ебава майката. Ако сте виждали Мерцове със свободно разхождащ се лост, да знаете че е имало намеса

Иначе автоматите са им велики. До ден днешен най-хубавия автомат, който съм карал с типтроник. Говорим за моделите след 2000г. Супер удобен и на светлинни години пред Ауди и БМВ.
По темата: Най-недомислените коли, които съм карал в последно време, са последният Форд Фокус и Последния Голф.
Голфа имаше страшно леко кормило при 120км/ч и щях да се пребия няколко пъти на магистралата покрай Манчестър, понеже го бутвах леко, но като цяло много приятен интериор и сглобка.
Форда имаше отвратително близки педали и беше много труден за каране, въпреки че беше нова кола. Трябваше да му целя оборотите, трябваше да сменяш бързо скоростите и така и не можах да му включа борд компютъра или поне да сменя езика на настройките на английски, въпреки че се имам за технически грамотен човек.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
liloff написа:Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
.
Вярваш ли че ако и Боби го прочете, ще те анатемосат от МБ клуб !?
И все пак да питам - кой бенц е моно, че ми стана интересно ! Да ме прощават колегите за

И все пак някой имал ли "съприкосновение" с Волво С60 ... Обяснявам !
Ограничителя на градуса на завиване на колелата е от пластмаса ! И като се срещне 4-5 пъти с шенкела, става фън ... Гумата почва да опира в подкалника и да го протрива ... И Волво са решили гениално проблема ... В зоната на триене на гумата са сложили метални подложки ....

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани