Най тъпите решения при производството на автомобили

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от dan-dam » 12 Окт 2011, 22:55

Ръчната спирачка на предните колела при Ксантията :kuku: Въпреки, че си има логично обяснение, е неприятно да е там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от zazomazo » 12 Окт 2011, 23:01

ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна :conf:
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от vankatagsi » 12 Окт 2011, 23:23

Пикам на хората взели решението за:
- клаксон на върха на лостчето на мигачите
- резервна гума под задната част на автомобила - предразполага идеално да легнеш в някоя локва или кал за да я свалиш, а за качване да не говорим...
- бус с предно предаване
- липса на шпер диф за е46, е39 и нагоре, освен в М колите
- вграждане на изключително слаби двигатели в големи купета, което прави автомобилите изключително опасни, пример - мерцедес 124 200д, пасат 88-94г 1.6 комби 71кс, фв транспортер 1.6д и много други.
- и мноого други ако се напъна да помисля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2011, 23:36

Особено Мерцедеси - да ти помогна - Е220Д Автоматик - 75коняи 150НМ на 1600кг , при това с допотопен автоматик :help: ...
Лоста за скоростите на волана - знае се при кои коли го има ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от BadAngel » 12 Окт 2011, 23:45

zazomazo написа:ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна :conf:
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това


и какъв е минуса на тази ръчна спирачка? че не може да се ползва от хора без крака ли.. :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Next » 13 Окт 2011, 0:36

Много тъпо е пръчката която вдига предния капак особенно при по новите коли. Доста си грозно.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от plradev » 13 Окт 2011, 7:57

smg написа:При B3 Passat няма проблем с охлаждането...по принцип.
Има проблем при смотаните мотори -1.4; 1.6; 2.8; 2.9. С други думи всички, които са наведени напред.
Тези мотори са си чайници и си има проблем независимо от купето.
Друго тъпо в иначе здравата кола са дръжките на вратите...като при голф 2 са.

1.8 с климатроник е същата тенджера под налягане ;) След,миене на радиатори, ревизиране на глава,смяна на термостат , водна помпа ,датчик за темпаратура и ц/к ключ за принудително включване на перката ,тая кола под 100 градуса не можа да свали температурата в работен режим като в задръстване редовно буташе до към 110. Няколко месечната борба с прегряването достигна логичния си завършек със изхвърляне на малоумния дифузьор който се предполага,че подвежда въздушния поток ,садене на "бъбреци" в маската :mhihi: и прорязване на малката гредичка непосредствено зад нея . Друго си е после да видиш как стрелата е залепила на 90 градуса без да трепне и погледа ти да не е нонстоп втренчен в таблото :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1969
Регистриран на: 21.10.2007
Пол: Мъж
Кара: мел

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ///vlado » 13 Окт 2011, 8:22

аlfa 147 резервата светва малко под средата на резервоара ... и няма значение какво копче ще натиснеш по купето вика пиУуу :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от Е.Димитров » 13 Окт 2011, 9:19

Я ,сетих се,на C180 ,първо,обсъдихме въпроса с малкото коне и тежкото купе,ама има една доста интересна особенност на резервоара,може и на други да е така,но с други коли не съм закъсвал,колата беше на 3 години,годината беше около 1999,на 1/4 резервоар...колата спря,и то не бях в града,бе се едно няма бензин,айде теглене,наливане и те така,след посещение в сервиз се оказва,че ако падне малко дебита на инжекционната помпа,а самата кола има 2 резервоара и посредствум силата на помпата,обратният бензин изпомпва в 1 вия резервоар,когато остане 1/4 резервоар,без да свети ламБата,просто бензина от единият резервоар не може да се изпомпа във втория ,където смуче помпата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.09.2011
Кара: на детето БМВ-то :)

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ElizabetS » 13 Окт 2011, 10:32

Мен лично ме дразни при Ситроена Пикасо, джаджата за фаровете, че е на лоста за мигачите и мястото на което са поставили лоста за скоростите! Супер неудобно поне за мен.
За е36 компот, ме дразни пепелника отпред, действа в момента за касичка, следва вадене на задния и слагане отпред на удобно място :mhihi:
I don't know where the Limit is But I know where is Not!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 14.12.2010
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e36M40B18, е36М43В18

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от stamov79 » 13 Окт 2011, 11:11

Дръжките на вратите на Фиат Браво/Брава, които се ронят сякаш са от пластелин, оригиналното им радио и по-специално централната конзола където е разположено-ако решиш да смениш оригиналното радио със сд, то трябваш да тунинговаш пластмасата около него на таблото, иначе всяко едно сд стърчи по един много грозен начин!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от acho.rs » 13 Окт 2011, 11:16

BadAngel написа:
zazomazo написа:ръчната спирачка при Мерцедес, която дефакто е крачна :conf:
вероятно има логично обяснение да е така, но веднага се сещам поне за един минус от това


и какъв е минуса на тази ръчна спирачка? че не може да се ползва от хора без крака ли.. :)

Много хора ползват ръчнапри потегляне от сктръмен наклон - при мерц това,няма как да стане . Освен това адски дразни нещо, което на 99,9% от колите е на едно място , да се намира на коренно различно и със съвсем друг принцип .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от sobiss » 13 Окт 2011, 11:25

Няма проблем с тръгването на ръчна. Просто освобождаваш ръчната не с дясната, а с лявата тъка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от kdl » 13 Окт 2011, 11:35

Няма никакъв проблем да тръгнеш по нагорнище с ръчната на Мерцедес.
Правиш го по същия начин като с нормална ръчна.
Натискаш я до средата, даваш леко на полусъединител и дърпаш лостчето, което я освобождава.

Повярвай ми, много си е удобна и не ти заема никакво място около подлакътника.
При W203 е малко проблем, че има един механизъм точно под седалката, който е един вид регулатор на ръчната. Като се скъса и става весело... Но се сменя за половин час и не е толкова скъп!

Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
Следвано от някои безумни изпълнения вътре по електрониките. Напр. ключ на фар на CLK-то, който е направен целия със светодиоди, но точно една крушка, която е илюминацията на иконките е обикновена.
Навряна е на п**** си лелина и на практика се купува целия ключ, ако изгори. Това разбира се, ако няма луди хора наоколо да го пръснат на части и да сложат още един светодиод ;).
Имаха проблеми до 2003-2004-та с изгасващи дисплеи на километражите. Оправя се, не е много трудно, но това е гаф на VDO, а не на МБ. После сменят VDO с Bosch и нещата май си идват на мястото... ще видим като дойдат след 10 години при нас. :)

Другото нещо, което ме дразнеше на CLK-то е, че задната няма синхронизатор. Т.е. спираш напълно и тогава включваш. С времето изграждаш навик да го правиш много бързо и прецизно, но в началото е шокиращо. Скоростните им кутии са страхотни иначе. Механизма за смяна на скоростите е като швейцарски часовник. При работещ такъв и добре смазан е перфектно. Га бай Ганя пипне вътре си ебава майката. Ако сте виждали Мерцове със свободно разхождащ се лост, да знаете че е имало намеса ;).

Иначе автоматите са им велики. До ден днешен най-хубавия автомат, който съм карал с типтроник. Говорим за моделите след 2000г. Супер удобен и на светлинни години пред Ауди и БМВ.

По темата: Най-недомислените коли, които съм карал в последно време, са последният Форд Фокус и Последния Голф.

Голфа имаше страшно леко кормило при 120км/ч и щях да се пребия няколко пъти на магистралата покрай Манчестър, понеже го бутвах леко, но като цяло много приятен интериор и сглобка.
Форда имаше отвратително близки педали и беше много труден за каране, въпреки че беше нова кола. Трябваше да му целя оборотите, трябваше да сменяш бързо скоростите и така и не можах да му включа борд компютъра или поне да сменя езика на настройките на английски, въпреки че се имам за технически грамотен човек.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

Мнение от ивчо » 13 Окт 2011, 12:00

liloff написа:Най-голямата недомислица на Мерцедес са моноинжекционите им според мен.
.

Вярваш ли че ако и Боби го прочете, ще те анатемосат от МБ клуб !?
И все пак да питам - кой бенц е моно, че ми стана интересно ! Да ме прощават колегите за :OT: !
И все пак някой имал ли "съприкосновение" с Волво С60 ... Обяснявам !
Ограничителя на градуса на завиване на колелата е от пластмаса ! И като се срещне 4-5 пъти с шенкела, става фън ... Гумата почва да опира в подкалника и да го протрива ... И Волво са решили гениално проблема ... В зоната на триене на гумата са сложили метални подложки .... :bang: Имало е сервизна акция за това !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook