Live For Speed
Модератор: Общи модератори
- Sagat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: Live For Speed
Тоя G27 е адски пристрастяващ! Днес едвам гледам на работа 
u`F`o - ако искаш да ти дам моята версия с tweak-а да провериш дали ти работи.

u`F`o - ако искаш да ти дам моята версия с tweak-а да провериш дали ти работи.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Live For Speed
Sagat написа:Тоя G27 е адски пристрастяващ! Днес едвам гледам на работа
u`F`o - ако искаш да ти дам моята версия с tweak-а да провериш дали ти работи.
Става да. Качи я където ти е удобно и пусни едно линкче, аз ще пробвам като имам време.

- Sagat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: Live For Speed
Принципно донякъде имаш право, но ето моите гледни точки:
- този волан ще го избия само от спестяване на гориво, ако ми олекне крака за 2-3-4 месеца;
- онзи ден за малко да тотализирам колата си с140 в градски условия, което ще ми струва доста повече;
- спестява излизания и харчилък в моментите, когато не знаеш какво да правиш и безцелно се луташ по улиците с колата подавайки повечко смес от необходимото;
негативите са:
- нарастване на задните части;
- недоспиване;
- не е точно като да е те вее вятъра през прозореца, но мога да си взема и вентилатор
. За сметка обаче не сменяш гуми, шарнири ... и най-важното не спираш при монопола за течен наркотик.
- по-малко прекарано време с автомобила - дано не се сърди;
Ето едни причини, по които съм си мислил, преди да го имам. Аз лично взех решение да не си го купувам, защото разума надделяваше в мен и парите ми се виждаха много, но понеже го желаех много, и това не остана незабелязано. На последно място 400 лева (не са малко пари) за нов си е оферта, която дори да не търсиш такъв волан си заслужава
(друг е въпроса как намираш ако не търсиш
)
- този волан ще го избия само от спестяване на гориво, ако ми олекне крака за 2-3-4 месеца;
- онзи ден за малко да тотализирам колата си с140 в градски условия, което ще ми струва доста повече;
- спестява излизания и харчилък в моментите, когато не знаеш какво да правиш и безцелно се луташ по улиците с колата подавайки повечко смес от необходимото;
негативите са:
- нарастване на задните части;
- недоспиване;
- не е точно като да е те вее вятъра през прозореца, но мога да си взема и вентилатор

- по-малко прекарано време с автомобила - дано не се сърди;
Ето едни причини, по които съм си мислил, преди да го имам. Аз лично взех решение да не си го купувам, защото разума надделяваше в мен и парите ми се виждаха много, но понеже го желаех много, и това не остана незабелязано. На последно място 400 лева (не са малко пари) за нов си е оферта, която дори да не търсиш такъв волан си заслужава


- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Live For Speed
Е с какъвто и волан да си, усещането не е същото. Аз преди да взема книжка яко въртях /принципно играя с мишка/ и разправях как е като истинското, ма като взех книжка и компота като поднесе на един завой и се почва. Иначе съм твърдо ЗА, че тая игра учи много. Ама като играех с волан на дрифт два пъти го засилих до края от зор, изпука един път здраво и го върнах на авера
Мишката поне си я мятам навсякъде


.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Live For Speed
Едното е симулатор, а другото е истинско. На едното като се изхакаш с 200 даваш рестарт, а на другото те пишат по стълбовете. Нищо общо нямат и не виждам защо трябва да се сравняват. Когато искаш да си истински добър в нещо и можеш да си го позволиш си купуваш това
. Тъй като не може да си в 90% от времето си на пистата, но симулатора ще развие достатъчно много усета и уменията ти докато си ИЗВЪН нея. Настъпването в града си е чист келешлък, който всички правим, но трябва да признаем, че не е там мястото. И така в момента в който имам достатъчно пари и място където да го разположа, ще си купя симулатора със стойката и спортната седалка, а до тогава ще се задоволявам с това което има в наличност. 


- Sagat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: Live For Speed
Мисля да се пробвам да направя нещо подобно с една добра истинска кожена седалка (vader примерно), която ще е в roll cage. Това обаче в далечните години напред 
Този пък изобщо няма да го коментирам!
http://vbox7.com/play:ebbaf3d66c

Този пък изобщо няма да го коментирам!
http://vbox7.com/play:ebbaf3d66c
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Live For Speed
Най-важното според мен е да се преправят истински педали от кола че тия на г25/7 ги натискам все едно нищо и шифтър да замени тоя на лоджитек, който е като няква китайска играчка. После да се сложи хубав спортен волан да кажем 360мм, а седалката няма такова значение вейдър или най-обикновена щото не е нужно да те държи в завоя
Нещо подобно (колкото се може по-компактно) бих си направил ако пак си купя волан... как ме е яд че си продадох г25


Общото според мен е, че и двете могат да ти помогнат да напреднеш във карането
По-добре в началото в симулатора със 200 да се блъскаш колкото искаш но да добиеш някакъв усет и да се научиш как се кара бързо, отколкото с жигула с изпуснали амортисьори да се претрепеш на първия завой в който влезеш некадърно 

Нещо подобно (колкото се може по-компактно) бих си направил ако пак си купя волан... как ме е яд че си продадох г25



u`F`o написа:Едното е симулатор, а другото е истинско. На едното като се изхакаш с 200 даваш рестарт, а на другото те пишат по стълбовете. Нищо общо нямат и не виждам защо трябва да се сравняват.
Общото според мен е, че и двете могат да ти помогнат да напреднеш във карането


- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Live For Speed
Я кажете с гумите какво правите че те като загреят колата немога да я вкарам в пътя 

- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Live For Speed
Ние нарочно ги загряваме ти искаш с студени да пързаляш
Цаката според мен е с по малко газ на по ниска предавка и повече ръчна.
Айде пускам е и аз че ме сърбят пръстите 




- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Live For Speed
Вземете си волан , които поддържа 900 градуса , научете се да играете с него . След това си вземете някаква дърта бангия с шпер и вижте разликите
И да играта със студени гуми е доста по реалистична от играта със загрети . Не че като останеш по телове , колата не почва да се хлъзга както в играта с топли , но е една идея по преувеличено там .

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Live For Speed
Големи сте ПРО-та като ми се движите със загрети гуми с 5 км/ч.Истината е,че най-големия кеф е на някой layout с XRG с огромна засилка и много ръчни и ритници 

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Live For Speed
r3s1s74nc3 написа:Вземете си волан , които поддържа 900 градуса , научете се да играете с него . След това си вземете някаква дърта бангия с шпер и вижте разликите![]()
Е в лфс няма симулация на 30 годишно разкривено купе, кашкавалени тампони и отърващ шпер... Като оставим това с гумите какви други разлики има според теб?
daniel_e30 написа:Ние нарочно ги загряваме ти искаш с студени да пързаляш
Ако искаш да научиш нещо от лфс карай със студени

- daniel_e30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 03' e46 330d
- Мечтае да кара: Bmw E34 M5
- Детайли за колата: Италиански ковчег, на пътя към възкресението си.
Re: Live For Speed
daniel_e30 написа:Ние нарочно ги загряваме ти искаш с студени да пързаляш
Ако искаш да научиш нещо от лфс карай със студени

Колега аз почти винаги карам най-добре с студени...


Я някой да знае кейген (unlocker) за 0.6Е ? И tweak ако може..

Последна промяна daniel_e30 на 24 Фев 2013, 17:33, променена общо 1 път

- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Live For Speed
Аз онлайн играя с 0.6E в AMG gti MOTORSPORT, race на BL1. Пиша се -Ant0n-
Ето кейген за 0.6E http://dox.bg/files/dw?a=26c585988f
Ето кейген за 0.6E http://dox.bg/files/dw?a=26c585988f
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: seimo, Двигателист