България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Zubcho написа:Факт, че в закона си пише, че трябва да се стремиш да шофираш в най-дясна лента.
Да, но не важи за каране в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Всъщност с Цариградско драмата е, че понеже закона позволява дребни душици се изявяват като контролиращ орган оправдавайки се, че просто спазват правилата и тия отзад нямат право да ги карат да превишават скоростта, съответно да нарушават закона. А не искат да се свият, понеже тази лента им е удобна...
Всъщност смачкани от живота чичаци с посредствена реализация усещат малко власт в ръцете си и я използват докрай, а ако тия отзад са с по-скъпи коли, разбирай по-успели густото е пълно... винаги ме е дразнило такова поведение и е една от причините вече да не живея в София. Без значение, беше просто пример.
една хипотетична ситуация става за части от секундата реална. Тогава всеки метър е от значение, а колкото си с по висока скорост, толкова ти е по-дълъг спирачния път.
Да, това като голо твърдение наистина не е грешно. НО, всеки един от нас взима съответните решения на база знания, опит и здрав разум.
Някои карат пили и дрогирани с 200 из града, други карат по учебник. ''Истината'' е някъде по средата, а къде е тя зависи от горните три на индивида.
*Каквито и аргументи да представиш за това, че си в правото си да прецениш на пътя с колко да караш и с колко не, са изцяло невалидни и няма да утешат никой, който е загубил близък човек.
Естествено. Аз и не целя да утешавам... по-скоро ''побутвам'' възможно най-много хора към мислене, а не машинално следване на правила.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Много красноречиво се изказваш и си безспорно интелигентен, но си леко самонадеян.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
По тази логика когато не спазваш правилата за движение и мислиш, че можеш да вземеш завой Х със скорост У, но имаш ограничение на скоростта преди това Z, може хипотетичното не взимане на завоя със скорост У да стане напълно реално поради непредвидени обстоятелства, като петно от нафта, масло, прах или дори сгазен плъх.Jarvis написа:Zubcho написа:Факт, че в закона си пише, че трябва да се стремиш да шофираш в най-дясна лента.
Да, но не важи за каране в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
Всъщност с Цариградско драмата е, че понеже закона позволява дребни душици се изявяват като контролиращ орган оправдавайки се, че просто спазват правилата и тия отзад нямат право да ги карат да превишават скоростта, съответно да нарушават закона.
Всъщност смачкани от живота чичаци с посредствена реализация усещат малко власт в ръцете си и я използват докрай, а ако тия отзад са с по-скъпи коли, разбирай по-успели густото е пълно... винаги ме е дразнило такова поведение и е една от причините вече да не живея в София. Без значение, беше просто пример.една хипотетична ситуация става за части от секундата реална. Тогава всеки метър е от значение, а колкото си с по висока скорост, толкова ти е по-дълъг спирачния път.
Да, това като голо твърдение наистина не е грешно. НО, всеки един от нас взима съответните решения на база знания, опит и здрав разум.
Някои карат пили и дрогирани с 200 из града, други карат по учебник. ''Истината'' е някъде по средата, а къде е тя зависи от горните три на индивида.*Каквито и аргументи да представиш за това, че си в правото си да прецениш на пътя с колко да караш и с колко не, са изцяло невалидни и няма да утешат никой, който е загубил близък човек.
Естествено. Аз и не целя да утешавам... по-скоро ''побутвам'' възможно най-много хора към мислене, а не машинално следване на правила.
Тогава физичните закони ще доведат до физически травми за теб или за някой друг. Тъп пример, но колко мантинели са огънати?
Та в случая поради осредняване на участниците в движението, някой там (мръсник) е сметнал, че не е добра идея, в съответен участък да се прави нещо и за това го е ограничил.
Това, че много хора успяват да "прецакат" системата, според тях, и да направят нещо забранено и да им се размине, не значи, че това ще е винаги така.
Някой ден карайки си личния автомобил с 20км над ограничението ще стане тъпотията и после ще се питаш защо така?
Предполагам, че заминавайки си от София си попаднал в по-добра за живеене държава (ако не си се върнал при мама и тате се). Ако е UK или Германия, там пак ли караш с 20-30км над ограничението? Интересно ми е, и изпитвам чисто любопитство.
Мога да отговоря вместо теб, не, не караш, защото там глобата боли още повече.
Решението на проблемът е ясно и лесно, но ако се приложи, всички, в това число и "нашите" хора, ще го ядат. Ей за това ще гледаме репортажи по телевизията, черни статистики и мислители по пътищата, които си мислят, че е ок са се отпуснеш малко и да си джиткаш над ограничението.
Какво толкова може да стане нали? Най-много някой да умре, 5К на адвокат, съдии, прокурор и условна присъда в най-лошия случай.
Успех с доказването, че си по-хитър от системата и, че можеш да мислиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
По какво се съди дали е успял един човек? По това с каква ламарина се движи по улиците ли? Че аз тогава понеже карам е36 сигурно трябва да съм депресиран, нереализиран, пълен с комплекси "чичак". Нищо, че съм на 37 за теб със сигурност съм в графата "чичак". Какво ли работиш, че се чувстваш толкова успял? Явно, че вземаш десетки хиляди левове? Явно си пълен и с житейски опит. Знаеш всичко и можеш да прецениш всяка ситуация на пътя(и не само) сигурно, а ние с шофьорски стаж, колкото е твоето ЕГН сигурно сме втора ръка "драйвери" и ти пречим, за да стигнеш до още по-големи успехи и постижения в сферата, в която се подвизаваш, нали?
Абе докато манталитет на българина е такъв, че да се мисли за много успял спрямо съседа си само, защото колата му е по-нова или по-лъскава, а иначе едно "добър ден" не ти казва като се засечете на паркинга пред блока, няма да я бъде наш'та!
Със здраве колега! Не се заяждам с теб....просто дано пораснеш наистина някой ден и погледнеш на нещата под малко по различен ъгъл. Няма смисъл да ми отговоряш на въпросите по-горе! Честно ти казвам, нито ме интересува на колко си години, нито колко изкарваш, нито женен ли си, нито имаш ли деца или каквото и да е било.
Само апелирам, че не е нормално да се самоубиваме, но... кой каквото си направи сам и Господ не може да му го причини.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Абе докато манталитет на българина е такъв, че да се мисли за много успял спрямо съседа си само, защото колата му е по-нова или по-лъскава, а иначе едно "добър ден" не ти казва като се засечете на паркинга пред блока, няма да я бъде наш'та!
Със здраве колега! Не се заяждам с теб....просто дано пораснеш наистина някой ден и погледнеш на нещата под малко по различен ъгъл. Няма смисъл да ми отговоряш на въпросите по-горе! Честно ти казвам, нито ме интересува на колко си години, нито колко изкарваш, нито женен ли си, нито имаш ли деца или каквото и да е било.
Само апелирам, че не е нормално да се самоубиваме, но... кой каквото си направи сам и Господ не може да му го причини.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Зъбчо, не разделяме картата на европа, успокой се малко, че имаш пяна по устата от тия емоции...
X, Y и Z досега винаги са били в моя полза, съответно имам някакви знания, опит и разум според които преценявам. Не, че не може да ми изневерят утре, но до тогава - юруш, с мярка разбира се.
Всъщност от тук нататък спора ни става безпредметен. Аз няма да убедя теб, че понякога малко отгоре не боли, ти мен в адекватността на всяко едно ограничение на скоростта по републиканската пътна мрежа - също. Agree to disagree?
Цецко, истината е, че грам не ме интересува кой какъв е и с каква кола е когато пречи на движението, респективно на мен.
Аз се старая да не преча на другите, а когато някой умишлено пречи, то обикновено има някаква причина за това.
Моето мнение е, че в повечето случаи говорим за изброените персонажи по-горе. Можеш да не си съгласен, естествено.
Тъжно е, че сам си се припознал в образа...
Живи и здрави!
X, Y и Z досега винаги са били в моя полза, съответно имам някакви знания, опит и разум според които преценявам. Не, че не може да ми изневерят утре, но до тогава - юруш, с мярка разбира се.
Всъщност от тук нататък спора ни става безпредметен. Аз няма да убедя теб, че понякога малко отгоре не боли, ти мен в адекватността на всяко едно ограничение на скоростта по републиканската пътна мрежа - също. Agree to disagree?
Цецко, истината е, че грам не ме интересува кой какъв е и с каква кола е когато пречи на движението, респективно на мен.
Аз се старая да не преча на другите, а когато някой умишлено пречи, то обикновено има някаква причина за това.
Моето мнение е, че в повечето случаи говорим за изброените персонажи по-горе. Можеш да не си съгласен, естествено.
Тъжно е, че сам си се припознал в образа...
Живи и здрави!

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Едва ли има някой нерзбрал под умишлено пречене там какво имаш предвид, но не всички, които ти пречат по този начин го правят умишлено да знаеш. Те са си свикнали да се кротнат в някоя лента, закона им го позволява и просто им е удобно да си гледат само напред когато няма да се престрояват. Носят се на вълната(най-често в средната лента)и не им дреме, че ти бързаш. Като толкова бързаш си сменяш лентите няколко пъти и готово. Просто за едни хора споскойствието е на първо място и щом спокойно могат да се движат с 80 в дадена лента си карат в нея и гледат само напред, а това е основното по Цариградско защото може да се случи някой прелитащ от лентите да събере няколко коли, а при тоя сгъстен трафик там трябва да скочиш на секундата на спирачката за да спреш и то ако караш съобразено.
Поянкога и аз съм се ядосвал на някакви решения на хората, но според моите наблюдения тяхното поведение рядко е съпроводено от това, че те мислят за по-успешен защото имаш по-хубава кола и затова ти правят сечено.
Даже точно обратното, когато си с по-хубавата кола ти правят път, а когато си с по-скапаната гледат ако могат да минат през теб в някои случаи.
Ето нещо за новите глоби, които трябва да влязат в сила от 1-ви септември АКО ги приемат, както и за смъртността на пътя:
https://fakti.bg/bulgaria/357463-cenora ... =firstpage
Поянкога и аз съм се ядосвал на някакви решения на хората, но според моите наблюдения тяхното поведение рядко е съпроводено от това, че те мислят за по-успешен защото имаш по-хубава кола и затова ти правят сечено.

Ето нещо за новите глоби, които трябва да влязат в сила от 1-ви септември АКО ги приемат, както и за смъртността на пътя:
https://fakti.bg/bulgaria/357463-cenora ... =firstpage
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Цариградско го дадох като пример за простотия пазена от закона, не мислих, че ще навлизаме толкова в примера, ама айде...
Цариградско е един малък феномен... малко хора са чели ЗДвП внимателно и знаят какво казва чл.15, ал.2, т.2. И понеже не са го чели, а Цариградско им изглежда едно такова голяяямо и с много ленти автоматично започват да карат като на магистралата, тоест лява лента е бърза, за изпреварване и т.н. До тук окей, обаче се появява един байо, който е попрочел нещо и решава, че той ще превъзпитава хората, застава в лява лента с 80км/ч и кара докрай, отзад всеки напира, изнервя се и започва да прави едни рискови смени на лентите и изпреварвания от дясно, които хората не очакват, понеже се чувстват магистрално... и всеки се чувства прав.
Вярно, законът защитава онзи отпред и реално е в правото си, но трябва да си откровено тъп, за да не се сетиш, че 95% от движението не върви така, или да си говедо, което знае, че пречи, но не се маха, понеже може да пречи с навирен нос. По-малко са първите...
Ако бяхме задали въпроса за Цариградско малко по-хитро сам щеше да видиш каква опозиция щеше да има.
Цариградско е един малък феномен... малко хора са чели ЗДвП внимателно и знаят какво казва чл.15, ал.2, т.2. И понеже не са го чели, а Цариградско им изглежда едно такова голяяямо и с много ленти автоматично започват да карат като на магистралата, тоест лява лента е бърза, за изпреварване и т.н. До тук окей, обаче се появява един байо, който е попрочел нещо и решава, че той ще превъзпитава хората, застава в лява лента с 80км/ч и кара докрай, отзад всеки напира, изнервя се и започва да прави едни рискови смени на лентите и изпреварвания от дясно, които хората не очакват, понеже се чувстват магистрално... и всеки се чувства прав.
Вярно, законът защитава онзи отпред и реално е в правото си, но трябва да си откровено тъп, за да не се сетиш, че 95% от движението не върви така, или да си говедо, което знае, че пречи, но не се маха, понеже може да пречи с навирен нос. По-малко са първите...
Ако бяхме задали въпроса за Цариградско малко по-хитро сам щеше да видиш каква опозиция щеше да има.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
На черния петък преди няколко месеца имах нещастието да ми се наложи да пътувам София - Пловдив и дори тръгнах към 15:30. Все още ги имаше всички ремонти и по пътя се получаваха общо мисля 3 тапи. Ами след първата като се изви една колона в лявата лента няма изпреварване.
На видеорегистратора мисля, че си запазих едно клипче, на което минавам в дясната лента, има завой на около 800 метра и докъдето се вижда няма нито една кола в дясна лента, зад мен също, в лявата фул.
Карах на ляв мигач близо 10мин зад един преди да се дръпне вдясно. След това още толкова зад следващия и ми писна и си карах в дясно до Пловдив. То разлика нямаше. Тук там някой с непрестанно мигане и каране на 1 метър от задните им брони успяваше да ги размести , ама това си е опасно.
Чувствах се като в щатите
На видеорегистратора мисля, че си запазих едно клипче, на което минавам в дясната лента, има завой на около 800 метра и докъдето се вижда няма нито една кола в дясна лента, зад мен също, в лявата фул.
Карах на ляв мигач близо 10мин зад един преди да се дръпне вдясно. След това още толкова зад следващия и ми писна и си карах в дясно до Пловдив. То разлика нямаше. Тук там някой с непрестанно мигане и каране на 1 метър от задните им брони успяваше да ги размести , ама това си е опасно.
Чувствах се като в щатите

- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jarvis, карам в лява лента на Цариградско с 80. И съм чичак. Я ме светни сега на кой по-точно преча, като карам с МАКСИМАЛНО разрешената скорост? Тва че ти искаш да караш със 100 не е мой проблем. Капиш ? Според анкетата манталитета е най-виновен. Еми , сори ама и ти си в тая категория. Никой не те пита дали си Шумахер и дали си много отракан. Колко пише на знака с толко ще караш.
Камери,глоби,камери, глоби и манталитета да видиш как ще се промени изведнъж. Те ония там, по "белите" държави не са по различни от нас. Ама кат са видели дебелия-спазват. М? Да ти дам пример по английските земи как се кара след косачка с 10 км/ч в продължение на 1,5 км щото има непрекъсната бяла линия + знак и никой не смее да изпревари. Сигурно са "чичаци" сичките, па тоя с косачката направо е за убиване.
Мхм. Бъдете толеранти, това е всичко.
Камери,глоби,камери, глоби и манталитета да видиш как ще се промени изведнъж. Те ония там, по "белите" държави не са по различни от нас. Ама кат са видели дебелия-спазват. М? Да ти дам пример по английските земи как се кара след косачка с 10 км/ч в продължение на 1,5 км щото има непрекъсната бяла линия + знак и никой не смее да изпревари. Сигурно са "чичаци" сичките, па тоя с косачката направо е за убиване.
Мхм. Бъдете толеранти, това е всичко.
Хм,хм...
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ХарвисЧо е много малък и както се казва морето му е до колене!
Той се мисли за най-можещия, преуспелия, каращия, мислещия и т.н , но няма лошо, така да е, лошо е обаче да мислиш, че другите хора са задръстени и прости чичаци.
Вероятно няма тема, където да не е най-компетентен.
Той се мисли за най-можещия, преуспелия, каращия, мислещия и т.н , но няма лошо, така да е, лошо е обаче да мислиш, че другите хора са задръстени и прости чичаци.
Вероятно няма тема, където да не е най-компетентен.

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Подхождам малко с недоверие към толко плитка провокацийка, ама айде, ще играя...
Не е твой проблем, наистина. А пречиш на всички зад теб в лява лента. Направи си експеримент - отдръпни се в дясно и преброй за 1 минута колко коли ще те изпреварят. На всички тези ТИ пречиш. Никой не те кара да караш с повече от максималната, но не пречи на тези, които искат. Просто е.
Да, така трябва, но за нарушението отговорността нося аз, нали? Ти не си контролиращ орган, не си някой, който може да ме превъзпитава, ограничава и т.н.
Има контролиращ орган, той ще ме санкционира, ще си платя и така нататък, но това е наша работа, не твоя.
Не излизайте с твърдението, че да запушвате движението е по-безопасно. Не знаете колко рискови ситуации назад създавате по този начин. Аз като видя някой бързак - пускам го, да си чупи главата далеч от мен, не отзад на бронята ми...
За мен темата е изчерпана...
Моджо написа:Jarvis, карам в лява лента на Цариградско с 80. И съм чичак. Я ме светни сега на кой по-точно преча, като карам с МАКСИМАЛНО разрешената скорост? Тва че ти искаш да караш със 100 не е мой проблем. Капиш ?
Не е твой проблем, наистина. А пречиш на всички зад теб в лява лента. Направи си експеримент - отдръпни се в дясно и преброй за 1 минута колко коли ще те изпреварят. На всички тези ТИ пречиш. Никой не те кара да караш с повече от максималната, но не пречи на тези, които искат. Просто е.
Колко пише на знака с толко ще караш.
Да, така трябва, но за нарушението отговорността нося аз, нали? Ти не си контролиращ орган, не си някой, който може да ме превъзпитава, ограничава и т.н.
Има контролиращ орган, той ще ме санкционира, ще си платя и така нататък, но това е наша работа, не твоя.
Не излизайте с твърдението, че да запушвате движението е по-безопасно. Не знаете колко рискови ситуации назад създавате по този начин. Аз като видя някой бързак - пускам го, да си чупи главата далеч от мен, не отзад на бронята ми...
За мен темата е изчерпана...
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А бе не знам к'во - 'що, ама и мен ме дразнят тия, дето завиват за Дружба, влачейки се, а си хващат лентата още от орляка 

Ubi dubium, ibi libertas
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
hell's angel написа:А бе не знам к'во - 'що, ама и мен ме дразнят тия, дето завиват за Дружба, влачейки се, а си хващат лентата още от орляка
Това е огромна предпоставка за създаване на риск от ПТП-та, обаче щом закона му позволява ОН ше си се влачи У ЛЕвО и нЕма кой да го бутне, ясно ли е?
На мен закона ми позволява да карам с 20 км/ч пред тези, които искат да карат с 50 на Цариградско, значи трябва да започна да го правя.

- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Jarvis написа:Подхождам малко с недоверие към толко плитка провокацийка, ама айде, ще играя...Моджо написа:Jarvis, карам в лява лента на Цариградско с 80. И съм чичак. Я ме светни сега на кой по-точно преча, като карам с МАКСИМАЛНО разрешената скорост? Тва че ти искаш да караш със 100 не е мой проблем. Капиш ?
Не е твой проблем, наистина. А пречиш на всички зад теб в лява лента. Направи си експеримент - отдръпни се в дясно и преброй за 1 минута колко коли ще те изпреварят. На всички тези ТИ пречиш. Никой не те кара да караш с повече от максималната, но не пречи на тези, които искат. Просто е.Колко пише на знака с толко ще караш.
Да, така трябва, но за нарушението отговорността нося аз, нали? Ти не си контролиращ орган, не си някой, който може да ме превъзпитава, ограничава и т.н.
Има контролиращ орган, той ще ме санкционира, ще си платя и така нататък, но това е наша работа, не твоя.
Не излизайте с твърдението, че да запушвате движението е по-безопасно. Не знаете колко рискови ситуации назад създавате по този начин. Аз като видя някой бързак - пускам го, да си чупи главата далеч от мен, не отзад на бронята ми...
А ако с твоята не съобразена скорост убиеш семейство..или оставиш деца сираци как ще се чувстваш??..защото онзи ден един колега ми обяснява как карал по Ботевградско с 160![]()
Браво похвално..ще караме с колкото си искаме ако ни хванат КАТ хванат ако ли не газ до ламарините
За мен темата е изчерпана...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Истината е, че са доста малко шофьорите, които безопасно нарушават правилата. За голямата маса водачи важи единствено принципът "кучето скача според тоягата" - ако е уверен, че нЕма кой да го гепи, ще се насмуче до 3-4 промила като за последно и ще седне зад волана, пък каквото стане. Същото е и с превишаване на скоростта, в или извън града, с минаване на червено, отнемане на предимства и т.н. Има друг основен и много голям проблем - самата инфраструктура, по начина, по който е изградена и организирана, създава потенциално опасни ситуации. Давам конкретен пример с ето това кръстовище:
https://www.google.bg/maps/@42.6298848,23.3731915,3a,75y,152.67h,87.36t/data=!3m5!1e1!3m3!1smWJjw4lCtnVy7pxnF_lisg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DmWJjw4lCtnVy7pxnF_lisg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D19.045492%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100?hl=bg
Супер опасно, с многократни инциденти, включително тежки ПТП, мисля, че даже е имало и жертви. Идващите от околовръстното влизат в кръстовището с доста голяма скорост - пътят хем е широк, хем предразполага, защото има и наклон. Реално дори по инерция да пуснеш колата, до светофара спокойно ще си набрал до 80+км/ч. В същото време левия завой от отсрещната лента директно цепи пътя на идващите отгоре. Ето това е място, където задължително трябва да има камера за контрол на скоростта. Замислете се колко такива места има из цялата държава и в съчетание с простотията и липсата на адекватен контрол, картинката се запълва...
https://www.google.bg/maps/@42.6298848,23.3731915,3a,75y,152.67h,87.36t/data=!3m5!1e1!3m3!1smWJjw4lCtnVy7pxnF_lisg!2e0!6s%2F%2Fgeo2.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DmWJjw4lCtnVy7pxnF_lisg%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D19.045492%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100?hl=bg
Супер опасно, с многократни инциденти, включително тежки ПТП, мисля, че даже е имало и жертви. Идващите от околовръстното влизат в кръстовището с доста голяма скорост - пътят хем е широк, хем предразполага, защото има и наклон. Реално дори по инерция да пуснеш колата, до светофара спокойно ще си набрал до 80+км/ч. В същото време левия завой от отсрещната лента директно цепи пътя на идващите отгоре. Ето това е място, където задължително трябва да има камера за контрол на скоростта. Замислете се колко такива места има из цялата държава и в съчетание с простотията и липсата на адекватен контрол, картинката се запълва...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани