Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Модератор: Общи модератори
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
124 ката не е еквивалент на Е36 само да кажа че да ги сравнявате.
ц180 е еквивалента,ама там вече е смешно сравнението,освен това даже се сещам че 124 е по-старо като модел от Е36,ако търсиш спокойна комфортна кола-взимаш 124,ако искаш фън-Е36,ама не 316,на времето имах служебна 325 ,струваше чутовните около 50к марки,червено,като боднех на втора и все едно отлепяше ,имах и служебна 124 преди да се кръсти серия Е,тази пък беше комфортна ,караше се леко,тежка кола...
Просто различни като същество и замисъл,несравними една с друга
ц180 е еквивалента,ама там вече е смешно сравнението,освен това даже се сещам че 124 е по-старо като модел от Е36,ако търсиш спокойна комфортна кола-взимаш 124,ако искаш фън-Е36,ама не 316,на времето имах служебна 325 ,струваше чутовните около 50к марки,червено,като боднех на втора и все едно отлепяше ,имах и служебна 124 преди да се кръсти серия Е,тази пък беше комфортна ,караше се леко,тежка кола...
Просто различни като същество и замисъл,несравними една с друга
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:vld написа:DLVasilev написа:///Micev_87 написа: просто няма такава кола като е36 с толко много екстри за 90те години и интериора е уникален дори някои коли по нови го нямат този чар
Убеден съм, че няма друга такава кола като Е36-колата с най-много екстри на света![]()
![]()
Е според теб гоуф три или венто или пежо или лагуна от този клас са по шукаритетни![]()
П.С.те и Е38 са по 3-4000лв.![]()
![]()
нещо се опита да кажеш ли![]()
искам да ти кажа, че като бивш собственик на няколко Е36-ци не съм останал особено впечатлен от тях. 124-ката ми е 10 пъти по-кола от Е36![]()
Иначе 38-цата ми е далеч над 4000 лв. Съжалявам, че не успя да ме накараш да се почувствам кофти![]()
![]()
![]()
Опитай пак с нещо друго
Неможа да хванеш сърказма, идеята беше че както според теб всочки Е36 са кенефи така според масовката Е38 е "оная старата седмица"
Определено Е36 има доста екстри сравнено с автомобилите в своя клас в тези години.
Първото Е36 седан е края на 89 е сравни го с тогава произведените автомобили.
А за 124ката немога да кажа че е лоша кола, здрава е издържлива на много каране, но е като издялана с брадва....
и е супер спряла само Е50 става всичко друго е мега тромаво


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
DLVasilev написа:Да не говорим, че мергела е по-опростен от баварците, което обяснява и по-малкото проблеми при него![]()
Дори с Е34 да го сравня пак освен дизайна 34-ката не представлява нищо повече с каквото и да било.
Меро е и по-здрав откъм ходова и по-маневрен и по-евтин и по-леко се кара, вози по същия начин и т.н.
За последното изречение си прав !
Обаче да кажеш че една кола като базовата 124-ка е повече от една базова 34-ка ....




Колко модула има едната и другата ! Най-малкото някой е седнал да мисли за интервалите на чистачките, за задните колани, за oil service

Вчера със Стоян си говорихме за Е32 малко



6000 инженери и учени са се събрали за да подготвят колата която ще тупне всичко и всеки ! Буквално ... Без значение от цената и времето ! И за 7 години са успели да създадат кола, която дори и погледнато от днес е поставила такива граници тогава, че ръждивото W126 (SEC-a е просто убиец, няма такава кола) е могло само да си мечтае за ксенон, навигация и повечето неща предлагани като опция тогава за Е32 !
6000 ! Та то днес заводите работят с по-малко персонал !
Не мисля обаче че трябва да се прави сравнение с Е36/46/38/60 и Е30/34/32 ... Замисъла за съответните поколения е съвсем различен !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Как изобщо решихте да сравнявате е36 с w124,най-малкото заради класа и годината на производство.Все едно да сравниш е34 с w202
Първата 124ка излиза през 1984 и е директна конкуренция на е28 после е34 и понеже се произвежда до 1996г. и на е39
В момента имам и двете като мерца ни е семейна кола повече от 16 години и е в пъти по-надеждна кола от е36 и вози по-добре от е34.
Първата 124ка излиза през 1984 и е директна конкуренция на е28 после е34 и понеже се произвежда до 1996г. и на е39

В момента имам и двете като мерца ни е семейна кола повече от 16 години и е в пъти по-надеждна кола от е36 и вози по-добре от е34.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Айде стига с това "вози", никой който обича да го возят не си гупува БМВ, БМВ-тата се купуват от хора обичащи да карат и да усещат нещата, а не да се возят.

- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
ивчо написа:DLVasilev написа:Да не говорим, че мергела е по-опростен от баварците, което обяснява и по-малкото проблеми при него![]()
Дори с Е34 да го сравня пак освен дизайна 34-ката не представлява нищо повече с каквото и да било.
Меро е и по-здрав откъм ходова и по-маневрен и по-евтин и по-леко се кара, вози по същия начин и т.н.
За последното изречение си прав !
Обаче да кажеш че една кола като базовата 124-ка е повече от една базова 34-ка ....![]()
![]()
![]()
![]()
Колко модула има едната и другата ! Най-малкото някой е седнал да мисли за интервалите на чистачките, за задните колани, за oil service![]()
Вчера със Стоян си говорихме за Е32 малко![]()
![]()
![]()
6000 инженери и учени са се събрали за да подготвят колата която ще тупне всичко и всеки ! Буквално ... Без значение от цената и времето ! И за 7 години са успели да създадат кола, която дори и погледнато от днес е поставила такива граници тогава, че ръждивото W126 (SEC-a е просто убиец, няма такава кола) е могло само да си мечтае за ксенон, навигация и повечето неща предлагани като опция тогава за Е32 !
6000 ! Та то днес заводите работят с по-малко персонал !
Не мисля обаче че трябва да се прави сравнение с Е36/46/38/60 и Е30/34/32 ... Замисъла за съответните поколения е съвсем различен !
Щом със Стоян сте говорили значи ясна работата


Искам само да ти кажа (А и Стоян може да потвърди, ако ми нямаш вяра на мен), че бялата ми Е34-ка беше базова, 124-ката ми също е базова. Ами да ти кажа(отново), че между базов и базов модел няма разлика, даже 34-ката откъм дуракоустойчивост се оказа по-кекава



А и сега ако тръгнеш да ме контриш пак че е била дръгел Стоянчо може да потвърди състоянието, в което я взех

Твой ред е

Просто едното го скъсах от каране и за 3 години грохна, другото вече 10-та година се държи и не се дава и още малко и прави 1 000 000км без ядове

мен това ме засяга повече-колко държи на бой, не какво има в него. Ами Извинявам се, но 124-то е по-якия боец. Пенсионер непенсионер боли ме фара иначе


ATR-42/72
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Тука стана страшно
Има и какво ново да се научи освен това:
- Е36 било излязло 1989 г.;
- за Е32 се е предлагала навигация;
- "великата" 124-ка била конкуренция дори на Е39.
...и много други подобни
Спрете се малко 

- Е36 било излязло 1989 г.;
- за Е32 се е предлагала навигация;
- "великата" 124-ка била конкуренция дори на Е39.
...и много други подобни


bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Аз съм карал Ауди Ц4,Мерцедес 124 и Е34 и всяка си има предимства и недостатъци,но и 3-те са като чук без дръжка.И за пояснение,но 124 на 17-ки си става каруца като е34 на 17-ки 

ТДС - Турбо Див Селянин
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Alexch написа:Тука стана страшноИма и какво ново да се научи освен това:
- Е36 било излязло 1989 г.
това е така, първите произведени са към края на 89та, 325 и 318
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
acho.rs написа:От форума/клуба има един истински ентусиаст , който сигурно 10 пъти ходи до Швейцария с Е34 520иПреди година-две продаде колата на един милиард километра - е тва е истинска любов
В мен е сега колата и още има живот в нея. Двигателя пее на 800 000. На магистралата по баира не усеща 180. Само разни ел. джаджи от време на време дразнят, ма иначе е чук : )
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Alexch написа:Тука стана страшноИма и какво ново да се научи освен това:
- Е36 било излязло 1989 г.;
- за Е32 се е предлагала навигация;
- "великата" 124-ка била конкуренция дори на Е39.
...и много други подобниСпрете се малко
Пич можеш да спиш спокойно първото Е36 325i е излязло от завода за масова продажба 11.1989г.


Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
///Micev_87 написа:...
Що не вземеш да се успокоиш, а

ПС: Колкото и да разисквате, колкото и да се убеждавате че видите ли някой си е купил читава кола за малко пари файда няма. БМВ за 2 бона в 98% от случаите е кочина пред разпад с ремонти за още 3 бона. Разбира се има редки случаи когато някой продава читава кола за малко пари, но изключения винаги има.
- AngelG
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: W221 S550 AMG / CLA 220d / X5 3.0d
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
F3P написа:///Micev_87 написа:...
Що не вземеш да се успокоиш, аИ приеми, че караш нещо което силно прилича на автомобил, но е заслужавало определението "кола" за последно преди минимум 10 години... И че за някои хора Е36 е много далеч от велик модел...
ПС: Колкото и да разисквате, колкото и да се убеждавате че видите ли някой си е купил читава кола за малко пари файда няма. БМВ за 2 бона в 98% от случаите е кочина пред разпад с ремонти за още 3 бона. Разбира се има редки случаи когато някой продава читава кола за малко пари, но изключения винаги има.
Прав си .. За всеки нормален човек ( под нормален имам предвид , не БМВ Фанатик ) тези Е36-ци са една купчина изгнила тенекия , а и за жалост последните 5 години е доста оборотна сред мургавите ни малцинства ....
Това , че има маняци които си подържат Е36-ците е факт , има си добри екземпляри които изглеждат добре ... Но пак казвам , това си е 20 годишен кошер , без колекционерска или каквато и да била по-специална стойност
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
AngelG написа:...има си добри екземпляри които изглеждат добре ...
Аз и читави Е28-ци знам, виждал съм и уникални Е21-ци, а каква Е32-ка карах 150км. не е истина... Свестни Е30-ки има много, също и Е36- бе общо взето от всеки модел има читави екземпляри. Но тези екземпляри НЕ струват 2 бона- на такива коли само боята им струва повече от 2 бона. Зарежи това- истински читавите рядко се продават дори и на луда цена.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо цената не трябва да определя качествата на колата?
Ква колекционерска стойност търсите в тия масови автомобили. При бмв е характерно едно нещо и тва го има от е30,е34,е36,е39 и т.н в тия масови коли има такива за по 1500лв пълни казани и такива за по 10к. Всичко зависи от конкретната кола стига сте плямпали глупости просто няма как при такива възможности за индивидуалност и персонализиране да ги слагате под 1 знаменател.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ildivvy