Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Старите 106ци нямат уред за температурата
Само една червена лампа..Тя светне ли заеби уредчето

Само една червена лампа..Тя светне ли заеби уредчето

смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Мдаа, най-готино е като ти светне ламБата че ти е прегряла колата, понеже няма уредче за температура
Най-голямата глупост...




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
randity написа:При Форд има начин как да измамиш пищенето когато не си сложил колан. Като започне да пищи просто цъкаш бутончето от където си разкопчаваш колата и то спира. Не съм сигурен, че при други коли става
Благодарение на колана сега пиша и винаги си го слагам, но ако искате да го измамите се закопчава зад облегалката на седалката и няма проблеми. Това го видях в една автокъща.
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Рено туинго(и още някои модели)-юбилейни издания за Лъки Бой зрънчо.
Огледалата на туинго-то са като тия от едно време българските за баня, кръглите.
Ситроен ЗХ-пак огледала, пак от баня и то монтирани едва ли не на праговете.
Форд Ка- получен в резултат на гасене на голямо горящо парче пластмаса. Получената разтопена заготовка инженерите нарекли Ка(в превод Крив Автомобил)
Фиат Браво-по лесно е да сложиш купето върху мотора, отколкото по нормалния начин-всичко е нагвъцано там
Лада Самара-Първо е монтирано таблото, а след това купето
И много други
Огледалата на туинго-то са като тия от едно време българските за баня, кръглите.
Ситроен ЗХ-пак огледала, пак от баня и то монтирани едва ли не на праговете.
Форд Ка- получен в резултат на гасене на голямо горящо парче пластмаса. Получената разтопена заготовка инженерите нарекли Ка(в превод Крив Автомобил)
Фиат Браво-по лесно е да сложиш купето върху мотора, отколкото по нормалния начин-всичко е нагвъцано там
Лада Самара-Първо е монтирано таблото, а след това купето
И много други

Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
И аз на шкодилака нямам уред за температурата
Има и други работи дето ме дразнят по новата фабия,механизма на облегалките е с врътка
И нещото което винаги ме узадачава,когато има влага в колата,например когато пътувам на затворени и изпотеи стъкла,пластмасите започват да отделят няква мазга дето после като ги докоснеш и почваш да лепкаш
Иначе едни от най-големите бангии дето съм карал са били някой фордове и фиат типо




Иначе едни от най-големите бангии дето съм карал са били някой фордове и фиат типо

Последна промяна vasilmm на 12 Окт 2011, 21:03, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
тоя bmw крик от е36 (къде е с кръглото отдолу) е най-тъпото нещо създавано някога! засега 2 пъти ми е изкарвал акъла и на косъм се е разминавало...
ford puma - няма по-задръстено разположени странични огледала. направо да ги бяха сложили под вратите
ford puma - няма по-задръстено разположени странични огледала. направо да ги бяха сложили под вратите

- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Всичко се преживява но жигулов волан просто няма как...

И друга недосмислица на инжинерната мисъл наречена моноинжекция....нещо като травестит, нито мъж, нито жена. Не карбуратор не пълна инжекция, ами нещо посредата


И друга недосмислица на инжинерната мисъл наречена моноинжекция....нещо като травестит, нито мъж, нито жена. Не карбуратор не пълна инжекция, ами нещо посредата

- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ukelichko написа:randity написа:При Форд има начин как да измамиш пищенето когато не си сложил колан. Като започне да пищи просто цъкаш бутончето от където си разкопчаваш колата и то спира. Не съм сигурен, че при други коли става
Благодарение на колана сега пиша и винаги си го слагам, но ако искате да го измамите се закопчава зад облегалката на седалката и няма проблеми. Това го видях в една автокъща.
Много си прав колега, но просто още една бъгня от Форд.
Както и ел.ръчна спирачка на С-мах. Няма такава простотия ...
Геврека на Икаруса също е интересно измислено от производителя.

Палчетата на Жигула от вътре. В която и Жигула да съм се качил, се строшено

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Веднъж на един ФВ Туарег му падна акумулатора ай пробвайте да го смените, като е под пасажерската седалка,която е електрическа




Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
emiliqn.gqurov написа:Веднъж на един ФВ Туарег му падна акумулатора ай пробвайте да го смените, като е под пасажерската седалка,която е електрическа![]()
Забравих да добява че на шкодата падне ли акумулатора не можеш да подадеш ток


- jordanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
vasilmm написа:emiliqn.gqurov написа:Веднъж на един ФВ Туарег му падна акумулатора ай пробвайте да го смените, като е под пасажерската седалка,която е електрическа![]()
Забравих да добява че на шкодата падне ли акумулатора не можеш да подадеш токВсичко загасва,няма палене.Решението е да го свалиш и заредиш,иначе оправия няма.Другата шитня е че заключването на вратите и задния капак е електрическо.Свалиш ли акумулатора или ако се изтощи,няма заключване на задните врати,нито пък можеш да отвориш задния капак
и при 307 не можеш да заключиш колата пр паднал акумулатор, ама има тактика - отваряш предния капак и заключваш колата, предния капак е отворен махаш акумулатора и затваряш предния капак и колата остава заключена. Обаче при мен просто багажник и 3-те врати освен шофьорската не могат да се отворят, с ключа после мога да си отворя шофьорската врата и да отворя пак предния капак ...
ПС иначе преди да се сетя за това викам си ... тия от пежо какъв ребус са ми подготвили.
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Моята лично едиснтвена забележка към легендарната Е34ка: крушките за осветление на задния номер. Отвън не могат да се сменят, номера пречи да се махне палфончето.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани