БМВ Р8
Модератор: Общи модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
BMW_RIDER написа:kriso85 написа:acho.rs написа:
ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100%
Какво определят като удоволствие? Един му прави удоволствие да пили гуми на 400метра драг, друг да седи стегнато в завойте, трети да завива с десния педал вместо с волана и да гледа напред през страничното стъкло, четвърти да се вози с 70км в кабрио и да му подгрява гъза седалката. Хубаво каза един колега по горе , да не гледате списания дето сравняват колите по багажника.
Както и да е, сектанство не сектанство, вкусове или не, няма перфектна кола която да я харесват всички и всяка кола си има качества и недостатъци. Р8 е добре балансирана кола за сегашния пазар - запомнящ се вид, подкрепен от горе долу добри характеристики, + сигурноста на куатро, добър интериор и използваемост при наличие на хубави пътища(братовчед ми имаше р8 задния дифюзер съм го мерил ,че е на 10см от земята). Това е нищо кой знае какво. БМВ нямали аналог със средно разположен двигател? Какво от това аудито като е данеби да има кой знае какви характеристики. Всеки гледа супер модерните технологии, ама никой не помисля реално дали си заслужават. И всеки дето се прехласва по великия V10 със 8700 оборота, не се замисля ,че пада от поршето и нисана дето се въртнят до 6,500 - 7000. А е те са с 2 турбота, кво сравнявам, чакай аудито да му сложат двигателя от РС6 да видим.
Да ама са му го слагали! И великия технологичен двигател дето имал ебаси кривата на въртящ момент до такава степен преграява с 2 турбота в купето на Р8 ,че един от прототипите са запалва на Нюрбургринг![]()
Пак казвам, че е добре измислена кола Р8 и не бих върнал една ако ми я дадат. Но не това което е Р8 харесвам в спортните коли.
Моето скромно мнение е ,че проблема напоследък на всички премиум марки е ,че плащаш повече отколкото получаваш.Слагат един куп технологий повече за реклама отколкото за смисъл. Вярно е ,че куатрото обърна ралито. Обаче куатрото в Р8 има малко общо с онова с което Валтер Рйол цепи група Б през 80те. последния път като бях в Алуди - Р8 8цил беше 280 000. Ае сега подледнете от европа и на изток и на запад и ше видите коли със същите ,че и по добри характеристики на половин цена.
Колега, малко си ми извадил цитата от контекста. Не аз пиша, че в Аутобилт аЛдито печели конкурса за удоволствие, а колегата @Ачо.
Иначе съм съгласен с написаното от теб, а и никъде не твърдя обратното
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:acho.rs написа:
Защо да не поговорим за В8каТой май е масовия, и така излезна колата с него... и сега тръгнаха да го доработват това недоразумение Р8.
А защо не говорим, че искаха да пускат и с ТДИ мотор такова жУвотно.
И защо намесването на Х6 М е неуместно....
май Р8 изостава от ГТ2 , толкова колкото Х6 изостава от Р8А едното са преки конкуренти, другото е некъв СУВ (САВ)
![]()
ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100% едно Е46 М3 ЦСЛ е в пъти по-"спортна" от Р8цата, (не разбирай по-бърза) и доставя доста по-голям кеф и усещане на писта.
Не разбирай, че Р8 не ми харесва, защото няма да е така. По принцип ми допадат екзотичните спортни коли и Р8 е нещо ново и различно в този клас. Но мотора (поне 8-ка) си е малко "не на място" в тая кола. И това че БМВ нямат кола в тоя клас , която да е директен конкурент на Р8 нищо не значи, защото и от друг клас има по-бързи от нея. Има и такива на по 10 години които ще се държат по-добре от Р8 на писта.
А и нищо не каза в директното сравнение с МакЛарън Ф1Все пак Р8 е точно в тоя клас, а макларъна е от миналия век май
![]()
Не говорим за В8ка защото е недоразумение ! Единствената причина да не изкарат Р8 със В10 се казва ГАЛЯРДО ! Ламбото е част от ВАГ и е със двигателя на Ауди , но трябваше да излезе ЛП560 , за да продължи ъпмаркета на ВАГ !
V12 TDI е пълна простотия , но е част от рекламата на ТДИ и за това се заиграха и със Р8 .
И аз не знам защо отговарям на глупавите ти въпроси но - Р8 изостава от ГТ2 със 0,36 секунди на обиколката на ринга ! Х6М ще е поне 30-35 секунди на зад , за това сравнението ти е меко казано малоумно

Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
acho.rs написа:Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
А да си се замислял, че нямат голям избор?
Мерцедес и ВАГ имат и други пазари, БМВ обаче разчитат само на премиум сегмента. В условията на криза къде мислиш, че падат първо продажбите, а? И какво? Да хвърлят амнайсестотин милиона в разработването на нещо, само за да могат феновете на марката да си чувстват пишките по-големи от тези на Ауди феновете? Ай стига глупости вече.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Feanor написа:acho.rs написа:Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
А да си се замислял, че нямат голям избор?
Мерцедес и ВАГ имат и други пазари, БМВ обаче разчитат само на премиум сегмента. В условията на криза къде мислиш, че падат първо продажбите, а? И какво? Да хвърлят амнайсестотин милиона в разработването на нещо, само за да могат феновете на марката да си чувстват пишките по-големи от тези на Ауди феновете? Ай стига глупости вече.
А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?
Колега, какво искаш да кажеш? Конкретно за сравнението с Макларън. Също така, ккомерсиализацията на БМВ се дължи на условието, наречено за по-лесно финансова криза. Дори и да има хора, които не я усещат, големите компании усещат нещата. Както каза колегаа пред мен, защо от компанията на любимата марка да дават толкова пари, за един модел кола, която ще има много малък пазар?acho.rs написа:kriso85 написа:acho.rs написа:
Защо да не поговорим за В8каТой май е масовия, и така излезна колата с него... и сега тръгнаха да го доработват това недоразумение Р8.
А защо не говорим, че искаха да пускат и с ТДИ мотор такова жУвотно.
И защо намесването на Х6 М е неуместно....
май Р8 изостава от ГТ2 , толкова колкото Х6 изостава от Р8А едното са преки конкуренти, другото е некъв СУВ (САВ)
![]()
ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100% едно Е46 М3 ЦСЛ е в пъти по-"спортна" от Р8цата, (не разбирай по-бърза) и доставя доста по-голям кеф и усещане на писта.
Не разбирай, че Р8 не ми харесва, защото няма да е така. По принцип ми допадат екзотичните спортни коли и Р8 е нещо ново и различно в този клас. Но мотора (поне 8-ка) си е малко "не на място" в тая кола. И това че БМВ нямат кола в тоя клас , която да е директен конкурент на Р8 нищо не значи, защото и от друг клас има по-бързи от нея. Има и такива на по 10 години които ще се държат по-добре от Р8 на писта.
А и нищо не каза в директното сравнение с МакЛарън Ф1Все пак Р8 е точно в тоя клас, а макларъна е от миналия век май
![]()
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .
- Garribaldi
- ентусиаст
-
- Мнения: 971
- Регистриран на: 17.03.2008
- Местоположение: Тюркистан
- Пол: Мъж
- Кара: 'Е36'
- Мечтае да кара: e92 m3
Готина тема.. като почнах да я чета и докато стигна до края се появи още една страница
Колата си е супер бе
Ама е за педали 



- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
acho.rs написа:
Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .
Ясно е, че няма да се разберем, не е и това целта...
Това за комерсиализацията на БМВ е малко неуместно казано от гледна точка на ВАГ фен.
Ако ги няма шкодите и ефтините ВФта (вече не чак толкова евтини), това Р8 щеше да е само на картинка.
Но разликата в инвестициите на ВАГ и БМВ АГ е там, че ВАГ искат да се намърдат във всички премиум класи (на спортни коли, на лимозини, на джипки и т.н.), докато БМВ инвестира доста в новите технологии и други практични разработки (ефишънтдайнамикс, х-драйв, новите "д" модели) и т.н.
В една друга тема говорихме за Бугатито (и ти ръсеше мозък и там) , какво "грандоманско" недоразумение е , вече и на право не е най-бързата кола (на писта, където е мястото на спортните коли, никога не било

В12 ТДИ е смешна работа - безумно скъпо, много харчещо (все пак дизелите трябва да се и икономични), камионче , което дърпа самолети. Бяха направили РС Ку7 (некъв брутален турбо бензин примерно от РС6) , ама тоя нафтоф танк..... Пак е грандомания да се прави В, ДубелВе, ТрипелВе и т.н. подобни простотии като изцяло автомобилостроенето е насочено към намаляване на обема на двигателите, вредните емисии и т.н.
Кога ВАГ ще направят двигател близък до 35д моторите на БМВ - никога защото те правят 4.2 ТДИ

Темата тотално отиде офф-топик, в сравнение АлДи вс. БМВ , ама е малко нереално няколко човека тука да обясняват върховите постижения и инж. идеи на алди, които са 0
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщност
тя е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят
ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди"
аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго

ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди"

аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго

No bling at the Ring
Аз съм се возил в гореспоменатите модели, без А8, според мен най-балнсирана е А6, както и най-добрият им модел, като разход и изглед е А4, предпоследнотоBadAngel написа:според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщносття е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят
ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди"
аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго

ясно, добре се намесиRyapoff написа:Аз съм се возил в гореспоменатите модели, без А8, според мен най-балнсирана е А6, както и най-добрият им модел, като разход и изглед е А4, предпоследнотоBadAngel написа:според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщносття е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят
ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди"
аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго

No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
kriso85 написа:acho.rs написа:
Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .
Ясно е, че няма да се разберем, не е и това целта...
Това за комерсиализацията на БМВ е малко неуместно казано от гледна точка на ВАГ фен.
Ако ги няма шкодите и ефтините ВФта (вече не чак толкова евтини), това Р8 щеше да е само на картинка.
Но разликата в инвестициите на ВАГ и БМВ АГ е там, че ВАГ искат да се намърдат във всички премиум класи (на спортни коли, на лимозини, на джипки и т.н.), докато БМВ инвестира доста в новите технологии и други практични разработки (ефишънтдайнамикс, х-драйв, новите "д" модели) и т.н.
В една друга тема говорихме за Бугатито (и ти ръсеше мозък и там) , какво "грандоманско" недоразумение е , вече и на право не е най-бързата кола (на писта, където е мястото на спортните коли, никога не било). Р8 е подобна изцепка, да се намеси при ферари,порше и т.н., но подчертано по-евтина.... колко е успяло не искам да казвам.
В12 ТДИ е смешна работа - безумно скъпо, много харчещо (все пак дизелите трябва да се и икономични), камионче , което дърпа самолети. Бяха направили РС Ку7 (некъв брутален турбо бензин примерно от РС6) , ама тоя нафтоф танк..... Пак е грандомания да се прави В, ДубелВе, ТрипелВе и т.н. подобни простотии като изцяло автомобилостроенето е насочено към намаляване на обема на двигателите, вредните емисии и т.н.
Кога ВАГ ще направят двигател близък до 35д моторите на БМВ - никога защото те правят 4.2 ТДИ![]()
Темата тотално отиде офф-топик, в сравнение АлДи вс. БМВ , ама е малко нереално няколко човека тука да обясняват върховите постижения и инж. идеи на алди, които са 0
Що да съм фен на ВАГ - харесват ми само някой модели .Нещо ме е напънал бесен махмурлук и не ми се впуска в обяснения , ама блажени са вярващите на глуспотите на ПРа на БМВ . Какви малки обеми , бе брат - 760и какво е . БМВ официално нямат двигател под 2 литра . ВАГ инвестират много в реклама , имиджови автомобили и тн , което мен лично ме кефи . Като ще даваш много пари за нещо , поне да е поднесено като хората . Какво лошо има да глезиш клиентите си.
И не мога да спра да се нервя , че БМВ подвиха опашки и напуснаха Ф1 - какво по-гадно доказателство за комерсиализация от това



ПС:айде ще продължа да пиша , да видим кога ще бъде заключена темата

- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
///peter написа:А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?
Ахъм... хем сърби, хем боли...

Ти какво искаш - BMW да почне да конкурира Renault с евтини пласмасови колички ли? Дали те биха се приели от феновете по-добре?

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Feanor написа:///peter написа:А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?
Ахъм... хем сърби, хем боли...![]()
Ти какво искаш - BMW да почне да конкурира Renault с евтини пласмасови колички ли? Дали те биха се приели от феновете по-добре?
А Mercedes-Benz правят евтини колички викаш а? Ама те нали са били винаги балъци пред БМВ, та затва имат разни СЛР-и и подобни дивотии, щот са за пенсионерите.
Тая тема братче, толкова е обективна че няма на къде, пишете глупости без да се замисляте, а тоя ми хареса, дето сравнява М6 със V8 на Р8, ама в най-големия мотор неще

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: SpeedyMan