БМВ Р8

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Авг 2009, 20:17

Ко стана ся, нема по-добро от бмв а? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.06.2008

Мнение от European » 29 Авг 2009, 20:33

Никогиш ... xaxaxaxaxax :D Готинко си е това Ауди ...ся няма да си кривим душата :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Авг 2009, 21:39

BMW_RIDER написа:
kriso85 написа:
acho.rs написа: :roll:

ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100%


Какво определят като удоволствие? Един му прави удоволствие да пили гуми на 400метра драг, друг да седи стегнато в завойте, трети да завива с десния педал вместо с волана и да гледа напред през страничното стъкло, четвърти да се вози с 70км в кабрио и да му подгрява гъза седалката. Хубаво каза един колега по горе , да не гледате списания дето сравняват колите по багажника.
Както и да е, сектанство не сектанство, вкусове или не, няма перфектна кола която да я харесват всички и всяка кола си има качества и недостатъци. Р8 е добре балансирана кола за сегашния пазар - запомнящ се вид, подкрепен от горе долу добри характеристики, + сигурноста на куатро, добър интериор и използваемост при наличие на хубави пътища(братовчед ми имаше р8 задния дифюзер съм го мерил ,че е на 10см от земята). Това е нищо кой знае какво. БМВ нямали аналог със средно разположен двигател? Какво от това аудито като е данеби да има кой знае какви характеристики. Всеки гледа супер модерните технологии, ама никой не помисля реално дали си заслужават. И всеки дето се прехласва по великия V10 със 8700 оборота, не се замисля ,че пада от поршето и нисана дето се въртнят до 6,500 - 7000. А е те са с 2 турбота, кво сравнявам, чакай аудито да му сложат двигателя от РС6 да видим.
Да ама са му го слагали! И великия технологичен двигател дето имал ебаси кривата на въртящ момент до такава степен преграява с 2 турбота в купето на Р8 ,че един от прототипите са запалва на Нюрбургринг :help:
Пак казвам, че е добре измислена кола Р8 и не бих върнал една ако ми я дадат. Но не това което е Р8 харесвам в спортните коли.
Моето скромно мнение е ,че проблема напоследък на всички премиум марки е ,че плащаш повече отколкото получаваш.Слагат един куп технологий повече за реклама отколкото за смисъл. Вярно е ,че куатрото обърна ралито. Обаче куатрото в Р8 има малко общо с онова с което Валтер Рйол цепи група Б през 80те. последния път като бях в Алуди - Р8 8цил беше 280 000 :shock:. Ае сега подледнете от европа и на изток и на запад и ше видите коли със същите ,че и по добри характеристики на половин цена.

Колега, малко си ми извадил цитата от контекста. Не аз пиша, че в Аутобилт аЛдито печели конкурса за удоволствие, а колегата @Ачо.
Иначе съм съгласен с написаното от теб, а и никъде не твърдя обратното
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 30 Авг 2009, 12:09

kriso85 написа:
acho.rs написа: :roll:

Защо да не поговорим за В8ка :roll: Той май е масовия, и така излезна колата с него... и сега тръгнаха да го доработват това недоразумение Р8.
А защо не говорим, че искаха да пускат и с ТДИ мотор такова жУвотно.
И защо намесването на Х6 М е неуместно....
май Р8 изостава от ГТ2 , толкова колкото Х6 изостава от Р8 :roll: А едното са преки конкуренти, другото е некъв СУВ (САВ) :roll:
ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100% едно Е46 М3 ЦСЛ е в пъти по-"спортна" от Р8цата, (не разбирай по-бърза) и доставя доста по-голям кеф и усещане на писта.
Не разбирай, че Р8 не ми харесва, защото няма да е така. По принцип ми допадат екзотичните спортни коли и Р8 е нещо ново и различно в този клас. Но мотора (поне 8-ка) си е малко "не на място" в тая кола. И това че БМВ нямат кола в тоя клас , която да е директен конкурент на Р8 нищо не значи, защото и от друг клас има по-бързи от нея. Има и такива на по 10 години които ще се държат по-добре от Р8 на писта.
А и нищо не каза в директното сравнение с МакЛарън Ф1 :?: Все пак Р8 е точно в тоя клас, а макларъна е от миналия век май :roll: :idea:

Не говорим за В8ка защото е недоразумение ! Единствената причина да не изкарат Р8 със В10 се казва ГАЛЯРДО ! Ламбото е част от ВАГ и е със двигателя на Ауди , но трябваше да излезе ЛП560 , за да продължи ъпмаркета на ВАГ !
V12 TDI е пълна простотия , но е част от рекламата на ТДИ и за това се заиграха и със Р8 .
И аз не знам защо отговарям на глупавите ти въпроси но - Р8 изостава от ГТ2 със 0,36 секунди на обиколката на ринга ! Х6М ще е поне 30-35 секунди на зад , за това сравнението ти е меко казано малоумно :idea:
Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 30 Авг 2009, 12:22

acho.rs написа:Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .


А да си се замислял, че нямат голям избор?
Мерцедес и ВАГ имат и други пазари, БМВ обаче разчитат само на премиум сегмента. В условията на криза къде мислиш, че падат първо продажбите, а? И какво? Да хвърлят амнайсестотин милиона в разработването на нещо, само за да могат феновете на марката да си чувстват пишките по-големи от тези на Ауди феновете? Ай стига глупости вече.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Авг 2009, 12:29

Feanor написа:
acho.rs написа:Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .


А да си се замислял, че нямат голям избор?
Мерцедес и ВАГ имат и други пазари, БМВ обаче разчитат само на премиум сегмента. В условията на криза къде мислиш, че падат първо продажбите, а? И какво? Да хвърлят амнайсестотин милиона в разработването на нещо, само за да могат феновете на марката да си чувстват пишките по-големи от тези на Ауди феновете? Ай стига глупости вече.


А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Мнение от driver69 » 30 Авг 2009, 12:33

acho.rs написа:
kriso85 написа:
acho.rs написа: :roll:

Защо да не поговорим за В8ка :roll: Той май е масовия, и така излезна колата с него... и сега тръгнаха да го доработват това недоразумение Р8.
А защо не говорим, че искаха да пускат и с ТДИ мотор такова жУвотно.
И защо намесването на Х6 М е неуместно....
май Р8 изостава от ГТ2 , толкова колкото Х6 изостава от Р8 :roll: А едното са преки конкуренти, другото е некъв СУВ (САВ) :roll:
ПП: ... пропуснал съм че спомена АвтоБилд... че Р8 печели класацията за удоволствие..... 100% едно Е46 М3 ЦСЛ е в пъти по-"спортна" от Р8цата, (не разбирай по-бърза) и доставя доста по-голям кеф и усещане на писта.
Не разбирай, че Р8 не ми харесва, защото няма да е така. По принцип ми допадат екзотичните спортни коли и Р8 е нещо ново и различно в този клас. Но мотора (поне 8-ка) си е малко "не на място" в тая кола. И това че БМВ нямат кола в тоя клас , която да е директен конкурент на Р8 нищо не значи, защото и от друг клас има по-бързи от нея. Има и такива на по 10 години които ще се държат по-добре от Р8 на писта.
А и нищо не каза в директното сравнение с МакЛарън Ф1 :?: Все пак Р8 е точно в тоя клас, а макларъна е от миналия век май :roll: :idea:


За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .
Колега, какво искаш да кажеш? Конкретно за сравнението с Макларън. Също така, ккомерсиализацията на БМВ се дължи на условието, наречено за по-лесно финансова криза. Дори и да има хора, които не я усещат, големите компании усещат нещата. Както каза колегаа пред мен, защо от компанията на любимата марка да дават толкова пари, за един модел кола, която ще има много малък пазар?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 971
Регистриран на: 17.03.2008
Местоположение: Тюркистан
Пол: Мъж
Кара: 'Е36'
Мечтае да кара: e92 m3

Мнение от Garribaldi » 30 Авг 2009, 12:45

Готина тема.. като почнах да я чета и докато стигна до края се появи още една страница :mhihi: Колата си е супер бе ;) Ама е за педали :ahah:
rrrrryyyyyymmmmm...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 30 Авг 2009, 13:12

acho.rs написа:
Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .

Ясно е, че няма да се разберем, не е и това целта...
Това за комерсиализацията на БМВ е малко неуместно казано от гледна точка на ВАГ фен.
Ако ги няма шкодите и ефтините ВФта (вече не чак толкова евтини), това Р8 щеше да е само на картинка.
Но разликата в инвестициите на ВАГ и БМВ АГ е там, че ВАГ искат да се намърдат във всички премиум класи (на спортни коли, на лимозини, на джипки и т.н.), докато БМВ инвестира доста в новите технологии и други практични разработки (ефишънтдайнамикс, х-драйв, новите "д" модели) и т.н.
В една друга тема говорихме за Бугатито (и ти ръсеше мозък и там) , какво "грандоманско" недоразумение е , вече и на право не е най-бързата кола (на писта, където е мястото на спортните коли, никога не било :idea: ). Р8 е подобна изцепка, да се намеси при ферари,порше и т.н., но подчертано по-евтина.... колко е успяло не искам да казвам.
В12 ТДИ е смешна работа - безумно скъпо, много харчещо (все пак дизелите трябва да се и икономични), камионче , което дърпа самолети. Бяха направили РС Ку7 (некъв брутален турбо бензин примерно от РС6) , ама тоя нафтоф танк..... Пак е грандомания да се прави В, ДубелВе, ТрипелВе и т.н. подобни простотии като изцяло автомобилостроенето е насочено към намаляване на обема на двигателите, вредните емисии и т.н.
Кога ВАГ ще направят двигател близък до 35д моторите на БМВ - никога защото те правят 4.2 ТДИ :roll:
Темата тотално отиде офф-топик, в сравнение АлДи вс. БМВ , ама е малко нереално няколко човека тука да обясняват върховите постижения и инж. идеи на алди, които са 0
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 30 Авг 2009, 13:22

според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщност :) тя е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят

ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди" :)

аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго :)
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Мнение от driver69 » 30 Авг 2009, 13:29

BadAngel написа:според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщност :) тя е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят

ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди" :)

аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго :)
Аз съм се возил в гореспоменатите модели, без А8, според мен най-балнсирана е А6, както и най-добрият им модел, като разход и изглед е А4, предпоследното :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 30 Авг 2009, 13:32

Ryapoff написа:
BadAngel написа:според мен Р8цата е много точно позиционирана и тази кола си има върла тълпа хардкор фенове, които дори не се замислят за ферари, порше или ламбо, дори няма и каталозите да им отворят всъщност :) тя е направена за тях, с дизайна, които те харесват, моторите които тях ги кефят и комфорта, които те търсят

ауди не се месят при клиентите на ферари или порше с този модел, защото просто и чисто един ферарист дори няма да отвори каталога на "некво алди" :)

аз лично имам 2ма такива познати, които са изредили всичко от а4 до Р8 и не могат да си помислят дори за нещо различно от ауди, просто тази марка вманиачава по техен си начин и човека научен да харесва ауди не харесва нищо друго :)
Аз съм се возил в гореспоменатите модели, без А8, според мен най-балнсирана е А6, както и най-добрият им модел, като разход и изглед е А4, предпоследното :twisted:
ясно, добре се намеси :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Мнение от acho.rs » 30 Авг 2009, 14:39

kriso85 написа:
acho.rs написа:
Като ЦСЛа ще достави по-голямо удоволствие , защо не искараха БМВ нов - нямало пазар - тралалалала . За какъв М1 говорим , като дори М3 ЦСЛ няма , че дори и Z4М няма да видим.Адски ме дразни комерсиализацията на БМВ - ако от нещо няма да има преки печалби - на боклука .
За МакЛарън Ф1 в сравнение със Р8 - казвам - ПИЙ СИ ХАПчЕТАТА .

Ясно е, че няма да се разберем, не е и това целта...
Това за комерсиализацията на БМВ е малко неуместно казано от гледна точка на ВАГ фен.
Ако ги няма шкодите и ефтините ВФта (вече не чак толкова евтини), това Р8 щеше да е само на картинка.
Но разликата в инвестициите на ВАГ и БМВ АГ е там, че ВАГ искат да се намърдат във всички премиум класи (на спортни коли, на лимозини, на джипки и т.н.), докато БМВ инвестира доста в новите технологии и други практични разработки (ефишънтдайнамикс, х-драйв, новите "д" модели) и т.н.
В една друга тема говорихме за Бугатито (и ти ръсеше мозък и там) , какво "грандоманско" недоразумение е , вече и на право не е най-бързата кола (на писта, където е мястото на спортните коли, никога не било :idea: ). Р8 е подобна изцепка, да се намеси при ферари,порше и т.н., но подчертано по-евтина.... колко е успяло не искам да казвам.
В12 ТДИ е смешна работа - безумно скъпо, много харчещо (все пак дизелите трябва да се и икономични), камионче , което дърпа самолети. Бяха направили РС Ку7 (некъв брутален турбо бензин примерно от РС6) , ама тоя нафтоф танк..... Пак е грандомания да се прави В, ДубелВе, ТрипелВе и т.н. подобни простотии като изцяло автомобилостроенето е насочено към намаляване на обема на двигателите, вредните емисии и т.н.
Кога ВАГ ще направят двигател близък до 35д моторите на БМВ - никога защото те правят 4.2 ТДИ :roll:
Темата тотално отиде офф-топик, в сравнение АлДи вс. БМВ , ама е малко нереално няколко човека тука да обясняват върховите постижения и инж. идеи на алди, които са 0

Що да съм фен на ВАГ - харесват ми само някой модели .Нещо ме е напънал бесен махмурлук и не ми се впуска в обяснения , ама блажени са вярващите на глуспотите на ПРа на БМВ . Какви малки обеми , бе брат - 760и какво е . БМВ официално нямат двигател под 2 литра . ВАГ инвестират много в реклама , имиджови автомобили и тн , което мен лично ме кефи . Като ще даваш много пари за нещо , поне да е поднесено като хората . Какво лошо има да глезиш клиентите си.
И не мога да спра да се нервя , че БМВ подвиха опашки и напуснаха Ф1 - какво по-гадно доказателство за комерсиализация от това :evil: :evil: :evil:
ПС:айде ще продължа да пиша , да видим кога ще бъде заключена темата :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 30 Авг 2009, 14:39

///peter написа:А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?


Ахъм... хем сърби, хем боли... :)
Ти какво искаш - BMW да почне да конкурира Renault с евтини пласмасови колички ли? Дали те биха се приели от феновете по-добре? :mhihi:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 30 Авг 2009, 14:58

Feanor написа:
///peter написа:А кой е виновен БМВ да е само в този сегмент?


Ахъм... хем сърби, хем боли... :)
Ти какво искаш - BMW да почне да конкурира Renault с евтини пласмасови колички ли? Дали те биха се приели от феновете по-добре? :mhihi:


А Mercedes-Benz правят евтини колички викаш а? Ама те нали са били винаги балъци пред БМВ, та затва имат разни СЛР-и и подобни дивотии, щот са за пенсионерите.
Тая тема братче, толкова е обективна че няма на къде, пишете глупости без да се замисляте, а тоя ми хареса, дето сравнява М6 със V8 на Р8, ама в най-големия мотор неще :mhihi: Заеееби.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: SpeedyMan

Последни теми
Facebook