България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
eekset написа:Е.Димитров написа:...
п/п
Абе някой знае ли къде се намира проклетият бушон за запалката на Тойота Ярис 2020 година?
Всичко претърсих, всички кутии с бушони, които намерих са отпред в коша и бушона не е там.
От лявата страна до волана също няма бушони. От сервиза на Тойота ми казаха да дойда до сервиза, щото и приемчика не може да ми каже къде е тоя бушон, обаче нямам такова време, да ходя до майната си в сервиза им заради един бушон, а там ми е вързан регистратора.
на това място??:
От
маха се капачето, отдолу нагоре се гледа
Благодаря колега,
открих ги
Явно само трябва да развъртя болта за да ги сваля.
Егати тъпото заради един бушон
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Колкото по-нова, голяма и лъскава ви е колата, толкова повече ентусиасти ще се опитат да ви покажат, че сте се минали да си я вземете и има по-стара, малка и мърлява дето е по-бърза
Миналата седмица пътувах с W12-та до Смолян...на магистралата и до Асеновград всяка втора въшка се напъваше
.

Миналата седмица пътувах с W12-та до Смолян...на магистралата и до Асеновград всяка втора въшка се напъваше

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
е как ве ... аутобахххн-а за Асеновград ... мола ти се , там са само пилотите от ТопГън ... другия УЛТРАВИСОКОСКОРОСТЕН път е Пловдив-Пазарджик ... преасфалтираха го, леко го разшириха ... "глей как дига 200" е там положението
поне има камери нащъкани яко и май се укорти положението, въпреки, че вчера мисля пак имаше челен удар със тежко пострадали на тоя път
въобще ... пловдивско прелитат всякакви знайни и незнайни обекти със скорости постижими само за каляска пълна с добавка от доктор Ливайн (ебахти колко съм дърт сигурно само аз си се смея на смешката) или в краен случай от Мермерски

въобще ... пловдивско прелитат всякакви знайни и незнайни обекти със скорости постижими само за каляска пълна с добавка от доктор Ливайн (ебахти колко съм дърт сигурно само аз си се смея на смешката) или в краен случай от Мермерски
- peshehodetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ми лятото пак по Тракия карам с F10 550D като си спазвам ограничението, най-много 4-5км отгоре. Който ме изпреварва ОК да си кара не се напъвам, като тръгна да изпреварвам давам си спокойно мигач и след това се връщам в лентата и така. В един момент обаче настигам един дизелов форестер, минах в лявата лента и в момента в който предницата ми се изравни със задната му врата този почна яко да дава газ.
После след около двайсетина минути ме настига един аутбек с багажна кутия на покрива, най-вероятно сложена за газария, която дори не беше закрепена както трябва че доста вибрираше и естествено с газова уредба. Та мина ме със сетни сили и щом влезе пред мен постепенно свали 30км от скоростта, но в момента в който тръгнах да го изпреварвам почна и той да натиска газта като предния герой. Естествено че никакъв шанс не им оставих и на двамата, ма ми е тъпо че трябва да вдигам скорости с които да влизам в доста сериозни нарушения, а не ми е приятно да го правя. На такива обаче ако не ги дръпнеш сериозно та да ги откажеш, може да се заиграват с теб до безкрайност. А като капак на всичко отгоре този втория тъпак возеше в аутбек-а жена и две малки деца.
После след около двайсетина минути ме настига един аутбек с багажна кутия на покрива, най-вероятно сложена за газария, която дори не беше закрепена както трябва че доста вибрираше и естествено с газова уредба. Та мина ме със сетни сили и щом влезе пред мен постепенно свали 30км от скоростта, но в момента в който тръгнах да го изпреварвам почна и той да натиска газта като предния герой. Естествено че никакъв шанс не им оставих и на двамата, ма ми е тъпо че трябва да вдигам скорости с които да влизам в доста сериозни нарушения, а не ми е приятно да го правя. На такива обаче ако не ги дръпнеш сериозно та да ги откажеш, може да се заиграват с теб до безкрайност. А като капак на всичко отгоре този втория тъпак возеше в аутбек-а жена и две малки деца.
Последна промяна peshehodetz на 22 Дек 2020, 13:59, променена общо 1 път
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Това за аутобана ПлоиФ-Асгр е вярно.. през лятото се прибирам от плоиф около 23ч. карам си с 90км/ч супер лежарно (преди това бях при една мацка
) и някакъв ме изпреварва може би със 100-110км/ч, нищо странно. И какво да видя като погледнах дясното огледало.. някакъв мега вървежен пубер с Е46 ме изпреварва от аварийната лента.. понеже беше почти на входа на градЪ настигнах го на светофара, погледнах го но той се направи на разсеян... И веднъж пак по същия аутобан около 22ч към плоиф си карам аз със 90-95км/ч отново някаква много бърза Е46тица (този път комби) ме изпревари може би със 160+км/ч и след няколко км беше спрял с отворен капак и нещо пропушваше много гадно 


- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 703
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ооооо въпросният аутобан е легендарен.
Карам си аз с 90км на темпомат и някакъв педе***, готин човек ме засече като се включи в движението с 20 км в час и с толкова продължи да кара, викам си майната му, но тоя въпросния след 2-3км ме настигна със черното си АУди и мина пред мен и ми наби спирачи и даде газ и аз в първия момент
, поядосах се, настигнах го и спряхме в Асеновград на 1-вия светофар, свалям прозореца, той също и гледам държи в скута си дете на 10-12г, погледнах го супер ядосан и го питах "сега на теб ли да ти плясна 2 шамара или на малкия" и той със всичкия си акъл тръгна на червено, и то имаше още 12 секунди червено , та толкова за възпитанието на младите.....
Карам си аз с 90км на темпомат и някакъв педе***, готин човек ме засече като се включи в движението с 20 км в час и с толкова продължи да кара, викам си майната му, но тоя въпросния след 2-3км ме настигна със черното си АУди и мина пред мен и ми наби спирачи и даде газ и аз в първия момент

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- drifty
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Не си шофьор в България, ако не си имал преживяване с ваг и в частност голф 3 
2013-та, Севлиево - В. Търново - прибирам се от работа с вектра А 1.8, карам си с 90-95км/ч, както обикновено, настигам голф 3, каращ може би с около 80тина км/ч, та пускам мигача, подавам леко да ускоря малко, да не го изпреварвам 2 дни, и се изнасям и започвам манерва. Бързо осъзнах, че изпреварването ми върви по-бавно от очакваното, въпреки, че ускорявам - тъпака настъпа голфа колко може да върви. След като се прибрах, скоростта беше към 150..
Няколко години след това, карам по някакъв път, пред мен имаше голф 3, който си караше нормално. По едно време в огледалата виждам, че ме настига друг голф 3 и малко след това ме изпревари и замина напред. Моята скорост пак около 90-95, голфа мина с поне 120. В края на правата, нормален ляв завой, не много остър, но пък явно имаше някакви неравности и пред мен се откри интересна гледка. Въпросния голф очевидно нямаше никакви амортисьори, започна да подскача отзад като на батут и намали доста скоростта, след завоя минах покрай него като пътен знак и повече не ме изпревари

2013-та, Севлиево - В. Търново - прибирам се от работа с вектра А 1.8, карам си с 90-95км/ч, както обикновено, настигам голф 3, каращ може би с около 80тина км/ч, та пускам мигача, подавам леко да ускоря малко, да не го изпреварвам 2 дни, и се изнасям и започвам манерва. Бързо осъзнах, че изпреварването ми върви по-бавно от очакваното, въпреки, че ускорявам - тъпака настъпа голфа колко може да върви. След като се прибрах, скоростта беше към 150..
Няколко години след това, карам по някакъв път, пред мен имаше голф 3, който си караше нормално. По едно време в огледалата виждам, че ме настига друг голф 3 и малко след това ме изпревари и замина напред. Моята скорост пак около 90-95, голфа мина с поне 120. В края на правата, нормален ляв завой, не много остър, но пък явно имаше някакви неравности и пред мен се откри интересна гледка. Въпросния голф очевидно нямаше никакви амортисьори, започна да подскача отзад като на батут и намали доста скоростта, след завоя минах покрай него като пътен знак и повече не ме изпревари


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Като казахте Гоуф
. Преди 15тина години се прибираме от София по подбалканския посока Карлово. Около Пирдоп преди един завой като спрели ни подминава Голф 3ка обаче не можа да вземе завоя и директно излетя в едни ниви. Тва става на 50-100м пред нас. След няма и 2 секунди спираме и ние, а тоя вече беше до колата и вика добре съм 


- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди 15 години карах на баща ми ситроен ксантия 140коня и тогава почти на всяка пътуване се сблъсквах с голфове и опели, желаещи да ми покажат колко нищожен съм на пътя. След като взех първата кола, е60-ка изведнъж желаещите да ме унижат намаляха и беше доста по-приятно да се изпреварва без някой да натиска газта. Сега за 2 години с 550д само един с VW Phaeton ми е давал газ докато го изпреварвам но то едва се усети 

Последна промяна ekalchev на 22 Дек 2020, 18:31, променена общо 1 път
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 804
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Преди 20 минути един ГоУф 3 на две кръстовища пропусна знака стоп и на двете щяха да го отнесат, първия път аз...
Да не би да има други правила за определени марки и модели


Да не би да има други правила за определени марки и модели


- ekalchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 798
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
А някой друг дразни ли масовото незнание как се включваш на магистрала в БГ? Гледам масово жени основно като излизат от бензиностанция на магистралата го правят като на кръстовище. Оглеждат се за коли и влизат направо в дясната лента, вместо да ускорят първо лентата която имат.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Много комплексарска нация.. Хайде поне мнозинството, че мразя генерализирането..
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да направим отделна тема за закачки по-пътищата
Мисля че ще е интересно 


Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
ekalchev написа:Преди 15 години карах на баща ми ситроен ксантия 140коня и тогава почти на всяка пътуване се сблъсквах с голфове и опели, желаещи да ми покажат колко нищожен съм на пътя. След като взех първата кола, е60-ка изведнъж желаещите да ме унижат намаляха и беше доста по-приятно да се изпреварва без някой да натиска газта. Сега за 2 години с 550д само един с VW Phaeton ми е давал газ докато го изпреварвам но то едва се усети
това и аз съм забелязал- колкото по-лъскава кола караш (не е задължително да е бърза/ спортна) - толкова по-малко желаещи има да си показват шофьорските "умения" около тебе...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Или просто колкото ти е по-мощна колата, толкова по-малко забелязваш, че някой изобщо дава газ 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани