Иниацитива НЕ НА ВОЙНАТА НА ПЪТЯ
Модератор: Общи модератори
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
- Is.
- ентусиаст
-
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
...
Абе ти мани баровците,мутрафоните и т.нар. КАТопомазани,ама има и разни гъзета/6е ме про6тават админ-те за лексиката/
,дето таковците им купили по ена астри4ка,голфара тидиайка или неква друга "БИГА4КА" и като пуснат Бьрзи и яростни 2,3,4,5----- и глей кво стаа по стълбовете.





Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Misho 605 SVti написа:И мога да ти кажа защо.
Нима пътната обстановка те кара да навлизаш на жълто и да преминаваш на червен светофар?!
Нима пътната обстановка те кара да се движиш в лентата за градски транспорт и по този начин да си един от факторите, заради които хората закъсняват за работа например?!
Нима пътнат аобстановка те кара да хвърчиш със 200 км/ч по улиците на градовете?!
Нима пътната обстановка те кара да не спазваш пътните знаци и маркировката на местата, където я има?!
Нима пътната обстановка те кара да навлизаш в насрещното платно и да извършиш десен завой на червен светофар?!
................... което не означава, че не трябва да се обърне внимание на състоянието на пътищата. Подчертавам думата САМОСЪЗНАНИЕ, защото това в момента е ключовият фактор, докато някой от върхушката се сети, че положението е трагично по пътищата.
Нима бих кривнал рязко с 80 примерно по цариградско, ако нямаше ебаси картера? или с 50 по друга улица, все тая
Нима това не би стреснало някой който да ме удари или да удари друг?
Нима не влизаш в насрещносто заради тотални кратери, или ти избираш да си чупиш колата ?? (виж Т. Каблешков, натоварена улица до нас, седи така от 6+ месеца с дупки достойни да ти вадят колата с кран ако я уцелиш)
Нима има маркировка навсякъде и виждаш къде е края на пътя или в коя лента трябва да караш, или къде да спреш?
Нима светят адекватно светофарите навсякъде (особено площад Македония, мани че прави задръстване от 200 коли, ами има момент когато пуска зелено на пресичащи се!!)
Нима са адкватни знаците?! нали ако ги спазвам, през ден ще ми е счупена задната броня гаранция
Нима при дъжд не се събират ебаси локвите? аквапланинг, вода в спирачките, под тях кратери и т.н.
Нима полицаите не пускат за Х кинта който и да е, и той си знае и кара като луд?? нали ако пишат актове 100% и законите за без книжка са строги, се сещаш че няма да е същото!
та ако трябва да се избира кое е по-важно - културата или обстановката, гаранция трябва да се започне от обстановката. Отделно като всички карат добре, все ще цъфне един добросъвестен, но заради РД напил се зареден с бакшиши за полицаи и ще тресне някой. да не говориме че е много по-изненадващо да НЕ очакваш че има идиот на пътя.
за инициативата - евала, но без оправена обстановка и съответни закони и без корупция, няма да има особен ефект. все едно както бях дал пример, да ме апелираш да не карам в насрещното а да си чупя колата по кратери на пътя - е са почвам

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Misho, чудесно е че се опитваш да спазваш ВСИЧКИ правила, но си един от милион.
Тук обсъждаме какво можем ние да направим, за да подобрим нещата - считам, че хората, пишещи в тези теми са достатъчно съзнателни - проблема е в останалите 99% от шофьорите.
За кръстовището на раковска и царя полицаите имат немалка вина, понеже за чакащите на опашка стимула и те да минат на късно жълто е много силен, когато виждат, че другите тарикати никой не ги наказва. Това не значи че подкрепям тези, които минават на жълто.
Иначе доколкото виждам имаме сходни мнения и е добре да се обединим около някаква обща идея, за която знаем, че е приоритетна и всеки може да допринесе с нещо.
Промиването на мозъци е по една или друга причина нереализируемо, а призивите "не на войната по пътищата" са като стикерчетата "свобода за медиците" - ефекта им се изчерпва с показването на съпричастност и толкова.
Нека да видим можем ли да се обединим около 2-3 неща, които считаме, че могат да подобрят положението, и не са толкова трудни за реализация:
1. Пътищата - дупки, маркировка, мантинели.
2. Техническо състояние на автомобилите - спирачки, фарове, гуми.
3. Подготовка на водачите - курсовете са едната възможност, друга възможност са медийни кампании, които да разясняват в подробности защо например не трябва да говориш по телефона и да шофираш, защо да не държиш волана само с едната ръка и тн.
Тук обсъждаме какво можем ние да направим, за да подобрим нещата - считам, че хората, пишещи в тези теми са достатъчно съзнателни - проблема е в останалите 99% от шофьорите.
За кръстовището на раковска и царя полицаите имат немалка вина, понеже за чакащите на опашка стимула и те да минат на късно жълто е много силен, когато виждат, че другите тарикати никой не ги наказва. Това не значи че подкрепям тези, които минават на жълто.
Иначе доколкото виждам имаме сходни мнения и е добре да се обединим около някаква обща идея, за която знаем, че е приоритетна и всеки може да допринесе с нещо.
Промиването на мозъци е по една или друга причина нереализируемо, а призивите "не на войната по пътищата" са като стикерчетата "свобода за медиците" - ефекта им се изчерпва с показването на съпричастност и толкова.
Нека да видим можем ли да се обединим около 2-3 неща, които считаме, че могат да подобрят положението, и не са толкова трудни за реализация:
1. Пътищата - дупки, маркировка, мантинели.
2. Техническо състояние на автомобилите - спирачки, фарове, гуми.
3. Подготовка на водачите - курсовете са едната възможност, друга възможност са медийни кампании, които да разясняват в подробности защо например не трябва да говориш по телефона и да шофираш, защо да не държиш волана само с едната ръка и тн.
Touring & windsurf club
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
4. Катаджиите да следят повече за реда при движението, вместо да им се изчерпват функциите с това да се крият в храстите с палката.
Давам веднага пример с кръстовището на Семинарията, където лично не съм успявал да направя левия завой, защото кретените от насрещното продължават да минават най-нагло на червено, докато на мен ми светна жълтото.
Давам веднага пример с кръстовището на Семинарията, където лично не съм успявал да направя левия завой, защото кретените от насрещното продължават да минават най-нагло на червено, докато на мен ми светна жълтото.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
мисля, че в америка беше като те хванат примерно без колан и те пращат 1 седмица по 1 час д агледаш филмчета какво става при катастрофа като си без колан ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
темата е страхотна и трябва всеки да я прочете за да си вземе поука и да си даде равносметка как кара , защото всички караме като изпуснати олигофрени и всеки гледа да се мушне колкото може по напред в задръстванията! А правил ли изчисления колко минути се спестяват от превишена скорост, предреждания (защото винаги ще се намери кой да те надцака
), минаване на червено, неспазване на предимство и куп други нарушения ? А ? Правил ли ги е? Е аз съм ги правил ......... в най-добрия случай печелите- псувни, завишен разход на гориво, някой друг фар(мигач,стоп) за определен период от време ,ако сте без късмет и 5-7 минути по- ранно стигане до заветната цел с гарантирано изнервяне за поне 40 минути на работното място( ако бързате за работа). Ми не знам .... аз не съм навит и ще видия как ще влизам в релси, но искам и тва със мигането на къси-дълги на Цариградско като карам с 80 да СПРЕ!!!!!

Според мен ако в България се монтират камери за скоростта на повече места плюс камери на всеки възлов светофар(и корупцията изчезне) тогава всеки ще си прави сметка ,че е по-добре да се кара нормално.Хората в Германия,Франция,Англия и други държави така са си решили проблемите отдавна.Това според мен е начинът за по добро и сигурно движение на пътя.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
дам и сега в англия от толко камери знаеш ли кво се е получило .. толко са много, че няма кой да обработва информацията ...
тука 2ма братя единия със скайлине и супра по цяла вечер въртят на един паркин и завоя към него и камерата снима ли снима и 1 глоба не са получили .... от как съм тука 6 месеца ...
тва с камерите си е доста сложна работа ... пък и както казах и преди за да изискват първо трябва да се даде ... ако се организира движението тогава ще имат право да искат да не нарушаваме правилника ... сега у нас в бг .. немога да излезна от вкъщи без да направя нарушение просто, защото няма от къде според правилника
тука 2ма братя единия със скайлине и супра по цяла вечер въртят на един паркин и завоя към него и камерата снима ли снима и 1 глоба не са получили .... от как съм тука 6 месеца ...
тва с камерите си е доста сложна работа ... пък и както казах и преди за да изискват първо трябва да се даде ... ако се организира движението тогава ще имат право да искат да не нарушаваме правилника ... сега у нас в бг .. немога да излезна от вкъщи без да направя нарушение просто, защото няма от къде според правилника
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
аз съм в brighton .. ама пак ... 6 месеца късмет .. айде .. има си сайт даже кой камери се гледат .. постоянноп го свалят ама пак си го качват после ...
а в лондон работят главно друг тип камери ... такива коитп следят хората по улиците нали сега са полудело по тия терористични актове и така ... както и да е отклоняваме се малко от темата вече
а в лондон работят главно друг тип камери ... такива коитп следят хората по улиците нали сега са полудело по тия терористични актове и така ... както и да е отклоняваме се малко от темата вече
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Чета си днес вестника и какво... Покрай тежките наказания за шофиране след употреба на алкохол (които твърдо подкрепям), ще вмъкнат един куп утежнения и завишения на глоби. Освен това ще върнат писането на фишове до 50 лв., които се плащат на място. Толкова за борбата с корупцията, а в КАТ сигурно вече поръчват нови палки, кочани с фишове и дават банкети за предстоящото евро-благоденствие 

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани