Най тъпите решения при производството на автомобили
Модератор: Общи модератори
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
- Отключването на предния капак при Форд
(преди време съм се чудил 1 час как да отворя капака на един тъп фокус
)
- Рено Сценик 2.0 акумолатора е под пасажерската седалка
- Рено Еспейс 3 няма такъв километраж
Като има някакъв проблем го показва с някакви картинки
- Инфраред ключа при Рено, след смяна на батерии, леле какви ядове брах с един такъв
(вижте рено форума, специално раздел меган има важна тема
)
- волво с40 дори да дадеш на контакт без да си сложил колан колата почва да издава едно цъкане много дразнещо, не можаха ли да го измислят след като тръгнеш.
- резервната гума да е "отвънка" отдоло
- всички пластмасарии при по-старите фиати, горят все едно колата е на 100000 години, пък тея дето имат отгоре гума стават все едно си размазвал дъвка с мръсни ръце
- клаксона да е на лоста за чистачките


- Рено Сценик 2.0 акумолатора е под пасажерската седалка

- Рено Еспейс 3 няма такъв километраж


- Инфраред ключа при Рено, след смяна на батерии, леле какви ядове брах с един такъв


- волво с40 дори да дадеш на контакт без да си сложил колан колата почва да издава едно цъкане много дразнещо, не можаха ли да го измислят след като тръгнеш.
- резервната гума да е "отвънка" отдоло

- всички пластмасарии при по-старите фиати, горят все едно колата е на 100000 години, пък тея дето имат отгоре гума стават все едно си размазвал дъвка с мръсни ръце

- клаксона да е на лоста за чистачките


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
"камиче" номер 36 за отвиване на масления филтър на късните е36-ци и е46-ците
ВТФ!
ВТФ!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Аз цял ден се наслаждавам на малумните идеи на GM ,няма такива кочини кат Шевролет и Опел
сваляш фарове да сменяш крушки,бъркаш през подкалника пак за същата операция . Филтъра за твърди частици се задръства постоянно защото няма сигнализация на таблото че е започнал процеса за чистена и хората като изгасят и си карат хич не им пука има една тръбичка пластмасова тя се чупи и филтъра вече изобщо не регенерира и на диагностика показва че всичко е наред. Постоянно задръстени ЕГР клапани. Ония ден се порязаха на дръжката за отваряне на вратата в Вектра Ц лъскавото е някво кат фолио и се отлепило и като посегнах се порязах и днес след смяна на ЕГР на 1,7 дизел Астра H бях все едно съм водил война с таз кола целия порязан и издран 


BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
При Форд има начин как да измамиш пищенето когато не си сложил колан. Като започне да пищи просто цъкаш бутончето от където си разкопчаваш колата и то спира. Не съм сигурен, че при други коли става 

.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


- mitky
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 7.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e92 335i DCT
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Много тъпи работи съм видал, но това което направо ме изуми и е просто поредната велика мисъл на корейците- гайките на левите джанти на Hyundai H100 са с обратна резба както и централната гайка на главината
, от дясно са си нормални
Иначе какво не ви харесва на пепелника на е36 - мн ми е удобен- събирам си стотинки в него
.
При Фолксваген от бая време го има тоя гаф и не знам защо продължават да го правят така- ако вратата е заключена и се повреди ел моторчето на централното, то тази врата не може да бъде отворена по никакъв начин. Следва изкъртване на кората при затворена врата или дупка в ламарината, за да се отвори вратата - не питайте от къде знам
.
Ауди А6 ~2005г- за смяна на крушки трябва да свалиш фара, който пък пада след сваляне на бронята
Има още много ама са конфиденциална информация


Иначе какво не ви харесва на пепелника на е36 - мн ми е удобен- събирам си стотинки в него

При Фолксваген от бая време го има тоя гаф и не знам защо продължават да го правят така- ако вратата е заключена и се повреди ел моторчето на централното, то тази врата не може да бъде отворена по никакъв начин. Следва изкъртване на кората при затворена врата или дупка в ламарината, за да се отвори вратата - не питайте от къде знам

Ауди А6 ~2005г- за смяна на крушки трябва да свалиш фара, който пък пада след сваляне на бронята

Има още много ама са конфиденциална информация

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Преди 15 години имах един Хюндай Пони. Не върти стартера, ако не е натиснат съединителя. Пътвия път като я взех явно съм го натиснал като паля ама като спрях и после не се сещам да го натисна помислих, че е дала фира и я зарязах там 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
bum_bum написа:Преди 15 години имах един Хюндай Пони. Не върти стартера, ако не е натиснат съединителя. Пътвия път като я взех явно съм го натиснал като паля ама като спрях и после не се сещам да го натисна помислих, че е дала фира и я зарязах там



Има и други такива.
Аз поне съм карал Крайслер Вояджер (новия) и Ауди А6 (новото).

- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
bum_bum написа:Преди 15 години имах един Хюндай Пони. Не върти стартера, ако не е натиснат съединителя. Пътвия път като я взех явно съм го натиснал като паля ама като спрях и после не се сещам да го натисна помислих, че е дала фира и я зарязах там
Не се ли получи същото при връчването на ферарито на Етин Енимехмедов(или както се казваше там)

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
bum_bum написа:Преди 15 години имах един Хюндай Пони. Не върти стартера, ако не е натиснат съединителя. Пътвия път като я взех явно съм го натиснал като паля ама като спрях и после не се сещам да го натисна помислих, че е дала фира и я зарязах там
това не е тъпо решение на производителя- то си е за предпазване на тъпаците да не запалят на скорост

- raddy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 465
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Самоков/Боровец
- Пол: Мъж
- Кара: ше E30 сега:E90 N52B25
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
ms написа:bum_bum написа:Преди 15 години имах един Хюндай Пони. Не върти стартера, ако не е натиснат съединителя. Пътвия път като я взех явно съм го натиснал като паля ама като спрях и после не се сещам да го натисна помислих, че е дала фира и я зарязах там
това не е тъпо решение на производителя- то си е за предпазване на тъпаците да не запалят на скорости си е полезно...
При е90 е същото,предпазно средство за блондинки


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Сега се сетих за още едно. На новичките опели (имам наблюдения върху астра и корса само), дето са от тия години '07-'10 някъде там няма уред за температурата на водата.
Това имам чувството, че е направено нарочно да ти прегрее колата без да узнаеш, да ти хвърли кости и да отидеш в сервиза после да я направиш. 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили

за опелите не знам, ама и на BMW-тата няма, та не знам що е направено
п.с. на Цецо на 90-тката фейс също няма

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
vicho написа:
за опелите не знам, ама и на BMW-тата няма, та не знам що е направено
п.с. на Цецо на 90-тката фейс също няма
Има има... само че е някво супер завъртяно. Един приятел с Астра ми го показва веднъж - някъв бутон там се натискаше за 5 секунди и показваше много работи... запомнил съм го, че и аз точно за температурата го питах що няма

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Най тъпите решения при производството на автомобили
Бих казал , че щеше да е хубаво в БМВтаат да има и "часовник" да показва температурата на маслото , особено на високообортните бензинови мотори ... Хем ще знаеш кога можеш да пържиш ,примерно като качи на 80 градуса , хем ще знаеш кога да спреш - като мине 150 градуса примерно
Но чак недомислица , не е .

Но чак недомислица , не е .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани