2012 - Краят на света ?
Модератор: Общи модератори
- Toneloker
- ентусиаст
-
- Мнения: 940
- Регистриран на: 5.06.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.5xd 2010 M packet
Добре как от темата за края на света Вие я превърнахте в тема как да се разработват двигателите? А, ако искате да живеете икологично никой не ви пречи.

Тя идеята е много хубава, но такъв пробег без енергия от външен източник е почти невъзможен за постигане.kiro_320 написа:Сега ти ми следи мисълта... Имаш мотор които изразходва на 100км - 100 квт(по примера на колегата) и батерии с 1000 квт... тоест ще минеш 1000 км. Какво ще стане ако имаш същия мотор на които е вързан тъп генератор и изразходва 6.7 квт и имаш батерии пак 1000 квт ??? Ще минаваш 100 км с 6.7 квт... или общо с 15 000 км с 1000 квт.
Значи ти хем ще сменяш батерии, защото 100% ще се скапват, хем ще зареждаш... аз предпочитам само батерии да сменям на 15 к км.
Този генератор, за да произведе толкова много енергия трябва да "дърпа" много енергия от двигателя, съответно двигателя ще изразходва повече енергия от батериите, загубите се увеличават и батерията се изтощава по-бързо, получава се омагьосан кръг.Генераторът е преобразувател, той не произвежда енергия от нищото.Двигателят също е пробразовател той пробразува електрическата енергия в кинетчна и задвижва колелата, след това генераторът взима част от тази кинетична енергия и я превръща отново в електрическа.Но загубите в този процес са големи, а и се изисква придвижване на голямо парче желязо, няма как с първоначалната енергия от батериите само чрез въпросното преобразуване да се постигне такъв пробег, без да дойде "нова енергия" отвън в системата.
О боже господи....не, отказвам се... но все пак да ти отговоря тези 6.7 квт ще ги вземеш от батериите, ти от 10 мнение не може да разбереш, че батерии ще има... и още си държиш на твоето, че динамото ще е свързано към мотора, батерии няма да има и това ще е вечен мотор.
Нали ако няма батериии и спреш на светофара ще изгасне...
Както и да е.. дайте за края на света нещо ? Според мен.. динозаврите не са правили мизерии и са изчезнали.. каква е гаранцията че и ние ако не правим няма да изчезнем.
Така, че отивам да унищожа 5 кила бензин.. пък после ще мислим.
п.с Да загубите ще са големи... ако вземеш динамо от опел или форд, но ако вложиш 10 млрд$ в разработка, картинката ще е друга.


Както и да е.. дайте за края на света нещо ? Според мен.. динозаврите не са правили мизерии и са изчезнали.. каква е гаранцията че и ние ако не правим няма да изчезнем.

п.с Да загубите ще са големи... ако вземеш динамо от опел или форд, но ако вложиш 10 млрд$ в разработка, картинката ще е друга.
Последна промяна kiro_320 на 15 Юли 2009, 18:16, променена общо 1 път
И 100млрд да вложиш и да направиш 100% ефективно динамо то пак си остава преобразувател!Взима от батериите енергия посредством двигателя и я връща обратно при тях.п.с Да загубите ще са големи... ако вземеш динамо от опел или форд, но ако вложиш 10 млрд$ в разработка, картинката ще е друга.
Работата е друга ако говориш за система от рода на КЕРС!Тя работи на друг принцип - преобразува загубената кинетична енергия от трансмисията в електрическа енергия.Загубената!!!По този начин увеличава пробега с едно зареждане на батериите.
P.S.Можем да продължим обсъждането в нова тема за да не проваляме тази!
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
kiro_320 написа:О боже господи....не, отказвам се... но все пак да ти отговоря тези 6.7 квт ще ги вземеш от батериите, ти от 10 мнение не може да разбереш, че батерии ще има... и още си държиш на твоето, че динамото ще е свързано към мотора, батерии няма да има и това ще е вечен мотор.Нали ако няма батериии и спреш на светофара ще изгасне...
![]()
Нека ти го кажа възможно най-просто:
* Имаме електрически автомобил с динамо, електродвигател и батерии.
* Приемаме, че автомобилът работи на "празен ход" - двигателят върти, колата стои на едно място. Какво става:
- Приемаме, че двигателят има 95% КПД. Тоест, 5% от мощността се губят при преобразуването на електрическата енергия в кинетична.
- Цялата кинетична енергия отива да върти динамото, щото нали колата не се движи.
- КПД-то на динамото е също 95%, тоест, 5% от кинетичната енергия се губи в обратното и преобразуване до електрическа.
- Електрическата енергия, генерирана от динамото, се връща в батериите. Тая енергия е обаче 0.95 * 0.95 = 0.9025 от началната. Иначе казано, на празен ход от цялата работа губиш близо 10% от енергията - ами разбира се, защото с целия си акъл си вързал товар на двигателя. Това, което описваш, е равносилно на това да се хванеш за косата и да се повдигнеш.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
flame написа:Вуйчо Ваньо написа:нашата цивилизация има принос единственно за съсипването на тая планета и това е факт
...
За краткото си съществуване сме успели да унищожим ресурси създавани милиони години, успели сме да затрием безвъзвратно стотици растителни и животински видове, повлияли сме доволно на климата, а в замяна поне една пустиня да бяхме превърнали в градина.
По тая логика най-добре щеше да е още да пасем кротко трева в каменната ера
Някой открил огъня, за да му е топло и да му е по-вкусна храната? Не! Тоа дето го е открил е имал принос за съсипването на тая планета - щото огъня може да унищожи ресурси създавани милиони години, да затрие безвъзвратно стотици растителни и животински
видове, да повлияе на климата и да превърне плодородна земя в пустиня.
Някой изобретил колелото и след това автомобила и така е способствал за развитието на прогреса на цивилизацията? Не! Вижте само колко хора умират в катастрофи всеки ден! По-добре да яздехме камили и да стигахме от Пловдив до София за 4 дни отколкото да имаше автомобили!
Това е най-слабоумната дедукция, която съм чувал


Сега очаквам твоето предложение-да изцоцаме тотално всичко, колим целия добитък, де що е зелено на салата, резервоара до горе и повечко изкуство. Изкуството е нещо прекрасно, ама няма отношение към проблема. А, не съм прав, има! Скоро ще си пуснем в черно море рисувани рибки, щото други няма да има

И между другото, огънчето не го е измислил никой човек


[quote="Feanor"][/quote]
Колега бях се отчаил... но от Волво вече са ме изпреварили(слава бого).
http://www.youtube.com/watch?v=kmJTsHcZMFQ&NR=1
Само дето аз предлагам, генератора да е свързан само към акумолаторите и да работи постоянно - в движение.
Знам, че няма вечен двигател... това което ти си мислиш, че аз предлагам(как звучи само
) е невъзможно... ще е възможно ако е генератора е инсталиран с една перка във въздуходите и караш постоянно със 100+. Аз предлагам да се осъвършенства генератора.. да се избегне зареждането с подмяна само на батериите.
Колкото до пост ти, те тези електричарки на място бачкат ли ?
Пак ще ти кажа че генератора ще е на дифа или на гумите, ако се притесняваш толкова за КПД-то.. като я пуснеш 1 км по инерция и ще избиеш загубата на КПД... щом в движение губиш 6.7 квт от батериите за 1 км, като я пуснеш по инерция и мотора спре да консумира 100 квт, но динамото ще продължи да произвежда 93.3 квт, тоест на всеки 15 км, ако пускаш по 1 км по инерция - е де вечния ти двигател.
Както и да е, мисълта въобще не ми беше вечен двигател(ти я зачекна), а цялата история беше да се избегне зареждането на батериите, а само с подмяна на нови! Един вид, консуматив да са!
Колега бях се отчаил... но от Волво вече са ме изпреварили(слава бого).

http://www.youtube.com/watch?v=kmJTsHcZMFQ&NR=1
Само дето аз предлагам, генератора да е свързан само към акумолаторите и да работи постоянно - в движение.
Знам, че няма вечен двигател... това което ти си мислиш, че аз предлагам(как звучи само

Колкото до пост ти, те тези електричарки на място бачкат ли ?


Пак ще ти кажа че генератора ще е на дифа или на гумите, ако се притесняваш толкова за КПД-то.. като я пуснеш 1 км по инерция и ще избиеш загубата на КПД... щом в движение губиш 6.7 квт от батериите за 1 км, като я пуснеш по инерция и мотора спре да консумира 100 квт, но динамото ще продължи да произвежда 93.3 квт, тоест на всеки 15 км, ако пускаш по 1 км по инерция - е де вечния ти двигател.

Както и да е, мисълта въобще не ми беше вечен двигател(ти я зачекна), а цялата история беше да се избегне зареждането на батериите, а само с подмяна на нови! Един вид, консуматив да са!
Последна промяна kiro_320 на 15 Юли 2009, 19:52, променена общо 1 път
- EcLipSeR
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: Бургaс\София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пил
Приятно ми беше момчета ! ,дайте да направим един събор тогава ,поне кат ще мрем да повартим като за последно




a b c d e f g h i j k l, but M is something Special ...
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Абе то за въртене ще се въртим,ама мен мечтата ми е да си купа М3,дано събера пари до тогава 

А ако не събера може някой колега да даде 1 кръгче 





Противоречиш си!
Систамата на Волво презарежда батериите без участието на ДВГ само при спиране - когато в конвенционален автомобил енергията се губи.
Ти предлагаш (доколкото разбрах) ел. енергия да се генерира и при ускорение - което е безмислено.
Казваш, че не говориш за вечен двигател, а предлагаш система (автомобил), които да изкара 15к километра без презареждане.
Системата на Волво е напълно реална и увеличава пробега на автомобила с едно зареждане, но без зареждане на много по-малко от 15к километра няма как да стане, дори и да се улавя 95% от загубената енергия, което е невъзможно в момента.
Ако в момента един електромобил минава с едно презареждане 300км, чрез подобряване на материали, КЕРС и т.н значитело ще се увеличи пробега с едно зареждане, но система която да се самоподържа 15к километра без зареждане е нещо напълно невъзможно с познатите ни системи и материали.
Систамата на Волво презарежда батериите без участието на ДВГ само при спиране - когато в конвенционален автомобил енергията се губи.
Ти предлагаш (доколкото разбрах) ел. енергия да се генерира и при ускорение - което е безмислено.
Казваш, че не говориш за вечен двигател, а предлагаш система (автомобил), които да изкара 15к километра без презареждане.
Системата на Волво е напълно реална и увеличава пробега на автомобила с едно зареждане, но без зареждане на много по-малко от 15к километра няма как да стане, дори и да се улавя 95% от загубената енергия, което е невъзможно в момента.
Ако в момента един електромобил минава с едно презареждане 300км, чрез подобряване на материали, КЕРС и т.н значитело ще се увеличи пробега с едно зареждане, но система която да се самоподържа 15к километра без зареждане е нещо напълно невъзможно с познатите ни системи и материали.
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
kiro_320 написа:като я пуснеш по инерция и мотора спре да консумира 100 квт, но динамото ще продължи да произвежда 93.3 квт
Да, ама не. Имаш два варианта - тая енергия да я вземеш или от мотора (което е глупост), или от движението... в който случай пускането "по инерция" ще е точно толкова "по инерция", колкото ако ръгнеш трета и пуснеш газта.

Вуйчо Ваньо, 12 метра за 8 kW, викаш? Страаашно ефективно, няма що... Сега умножи по 1000 да докараш мощност като на малък ядрен реактор и си представи километрите равен бетон и огледала. Невероятно екологично, а? Решението за енергията е ядрения синтез... прегледай материалите за ITER относно проблемите в тая насока, че ме мързи да търся и копирам. Има маса проблеми, но се работи по въпроса.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
TheDriver
Как при ускорение ? Когато генератора е свързан към гумите.. щеш не щеш като се движиш ще произвежда енергия.
Твоя довод е все едно да махнем водните помпи от колите и да ги правим с въздушно охлаждане, защото ДВГ се мъчи като върти помпата?
Добре бе колега... аз не мога да разбера вие за какво се борите ?
Без генератор, ще изминавате чувствително по-малко км, докато с генератор дори съвременен не някакви разработки, км се вдига драстично.. защото колкото и % и цифри да измислите за КПД-то и трието и съпротивлението, двигателя ще се мъчи точно толкова колкото ако свалите предните прозорци и си изкарате ръката!
Примерно волвото минава 1000 км и край.. повече не може 15 к абсурд ?? Еми абсурд е да.. когато никое правителство не отпуска сериозни средства за разработки, а иначе се тупат гърдите...
Аз предложех да се върти разработен генератор в който са вложени млрд, не такъв от опел.. вие едно въртене на генератор от гумите, го изкарахте ще кажете че дърпаме 3 коли и 1 камион! Триенето и съпротивлението при съвремените генератор е сведено драстично... дори опънатия ремък създава 10 пъти повече съпротивлението, отколкото самото завъртане на генератора! Така, че добре няма да инвистираме, няма да разработваме защото не можело да се разработи по-добър генератор от този на опел и нямало смисъл.
eraziel, Точно така и всяко ПТП - ядрена катастрофа.
Как при ускорение ? Когато генератора е свързан към гумите.. щеш не щеш като се движиш ще произвежда енергия.
Твоя довод е все едно да махнем водните помпи от колите и да ги правим с въздушно охлаждане, защото ДВГ се мъчи като върти помпата?
Добре бе колега... аз не мога да разбера вие за какво се борите ?

Примерно волвото минава 1000 км и край.. повече не може 15 к абсурд ?? Еми абсурд е да.. когато никое правителство не отпуска сериозни средства за разработки, а иначе се тупат гърдите...
Аз предложех да се върти разработен генератор в който са вложени млрд, не такъв от опел.. вие едно въртене на генератор от гумите, го изкарахте ще кажете че дърпаме 3 коли и 1 камион! Триенето и съпротивлението при съвремените генератор е сведено драстично... дори опънатия ремък създава 10 пъти повече съпротивлението, отколкото самото завъртане на генератора! Така, че добре няма да инвистираме, няма да разработваме защото не можело да се разработи по-добър генератор от този на опел и нямало смисъл.
eraziel, Точно така и всяко ПТП - ядрена катастрофа.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани