а едно време ние учехме...
Модератор: Общи модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
а едно време ние учехме...
"устройство на автомобила"
имаше такъв предмет. и аз имах "3" на него. щото ми беше тъпо и не-интересно.
мда. само да споделя.
имаше такъв предмет. и аз имах "3" на него. щото ми беше тъпо и не-интересно.
мда. само да споделя.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
И аз го учих 2 години, интересно ми беше, но така и не се напънах за 6-ца. Всичките години и по това и по ДВГ с 5-ци минах. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Аз тва съм го учил 3 семестъра под различни форми но основно си остава ДВГ и У-во на Автомобили,трактори и кари и си ми беше голем кеф особенно като обясняваха за двутактовите винаги се сещах как карах един траби 601 на 3 гуми 

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Joro17
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: м си.
Re: а едно време ние учехме...
alx написа:"устройство на автомобила"
имаше такъв предмет. и аз имах "3" на него. щото ми беше тъпо и не-интересно.
мда. само да споделя.
Ако беше попрочитал по нещо сега щеше да си в час

Я кажи тогава по какво имаше шестички, за да не спорим на такива теми....

- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1



Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8379
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: а едно време ние учехме...
alx написа:"устройство на автомобила"
имаше такъв предмет. и аз имах "3" на него. щото ми беше тъпо и не-интересно.
мда. само да споделя.
То и Айнщайн е имал 3ки и 4ки по Физика пък явно е поназнайвал нещо, та е ОТНОСИТЕЛНО

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- spens_82
- ентусиаст
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: варна на морето
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: бмв М3,M5,X6
- Детайли за колата: E60 530D 218коня
и аз във такъв техникум съм учил,само дето със моите съо4иници наблягахме(влизахме) само във часовете по специалноста УСТРОИСТВО И ДИАГНОСТИКА НА АВТОМОБИЛА.
от другите часове бягахме целия курс 23 момчета. 


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Целия ми живот мина в изучаването на автомобилите и двигателите им и нищо не знам
Ако почна да изброявам какво съм учил ще ми е трудно 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз също 4 години съм изучавал ,но най-модерното нещо беше карбуратор на ВАЗ 2105 ОЗОН с електронен икономайзер УУУААААУУУУУ
На Газ 61 или т.нар "текезесарка" пък карбуратора си спомням от часовете и практиките ,че беше К 85 с околовръстен канал и беше нещо страшно за дълбоките времена от които работеше и нямаше умора
Винаги ми е било интересно ... Винаги се сещам за филтъра за грубите частици в мазилната уредба на Газ 51
адската машинка с дървена кабинка
Тогава е имало и за "финни частици" филтър ,но понеже братушките са знаели на какъв хал са им мазилните вещества и са добавили този за "йедро" пречистване - поставен е вертикално ,като маслото преминава през един резервоар във формата на чаша ,която се навива в тялото отгорната страна.На работната ос която е позиционирана централно има много "зъби" който преминават като гребен през стената на чашата и всичката тая гад се "командва" от една перчата гайка от долната страна на резервоара/чашата.Сутрин оператора на Руската техника победила времето и поколения шофьори преди палене се обслужва ,като перчатата гайка се върти и вътре "гребена" почиства всичко което се е натрупало
,пада на дъното на чашата,тя се развива и гадта се изхвърля
Машината е готова да работи след това
леле какви времена бяха ...
Георги Пенчев

Винаги ми е било интересно ... Винаги се сещам за филтъра за грубите частици в мазилната уредба на Газ 51



Тогава е имало и за "финни частици" филтър ,но понеже братушките са знаели на какъв хал са им мазилните вещества и са добавили този за "йедро" пречистване - поставен е вертикално ,като маслото преминава през един резервоар във формата на чаша ,която се навива в тялото отгорната страна.На работната ос която е позиционирана централно има много "зъби" който преминават като гребен през стената на чашата и всичката тая гад се "командва" от една перчата гайка от долната страна на резервоара/чашата.Сутрин оператора на Руската техника победила времето и поколения шофьори преди палене се обслужва ,като перчатата гайка се върти и вътре "гребена" почиства всичко което се е натрупало



Георги Пенчев
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Пенчев,бе ти кой набор си ве?
Щото такава техника се изучаваше по мое време... 


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Що са ебавате с човека бре





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Пеца , роден съм на Френския национален празник - 14 юли 1980 година
Възпитаник съм на Техникум-а по транспорт и енергетика "Дж.Макгахан" или т.нар. "Редута"1995-1999 година курс на обучение... Най- важното ,което повтатаряше Траянка Николова , на Спържо жена му "Всичко е едно и също бе Кънчовци, разликата е в нормата и нормата"
боже боже колко мъка има ей
Това го казваше докато държеше маймуната ниедна гориво нагнетателна помпа "Моторпал" за Шкода Мадара в едната ръка а в другата си спомням една издумкала ТДС-ва помпа от мотор М51 ,която беше дарило едно момче
Абе беше добре
alx , кажи ми кои години е било това с предмета в уилище ,аз знам ,че на шофьорските курсове е имало такова обучение
Георги Пенчев

Възпитаник съм на Техникум-а по транспорт и енергетика "Дж.Макгахан" или т.нар. "Редута"1995-1999 година курс на обучение... Най- важното ,което повтатаряше Траянка Николова , на Спържо жена му "Всичко е едно и също бе Кънчовци, разликата е в нормата и нормата"




Абе беше добре

alx , кажи ми кои години е било това с предмета в уилище ,аз знам ,че на шофьорските курсове е имало такова обучение
Георги Пенчев
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани