!
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Лично аз не бих купил кола от GM ама ти си знаеш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Добре де ще се обоснова. Страшно кекаво изпълнение на интериора. Гледах преди 1 година разни волва и нямаше 1 читаво. Дамаската вътре беше все едно се качвам в Хлопел вектра А. Абе кенеф. Хич не ми харесаха колкото и да ги гледах. По-добре си намери някоя много запазена е34, е36 и я газифицирай с газов инж. и си карай. Поне знаеш, че кола караш, а не някакво менте. И честно казано не си мисли, че 115 к.с. мотор ще харчи по-малко от 150 к.с. Разликата ще е 1-2 литра на газ, но усещанията в автомобила ще са ти корено различни. Просто сравнение между Волво и БМВ няма как да се направи. Даже по-добре да си вземеш Мерцедес Е класа или 124-ка от колкото Волво
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Баща ми дълго време караше едно такова V40, съответно и аз го взимах понякога като ми трябваше комби. Колата е страшно комфортна. Не е голям лукс, но не хлопа, не тропа и е изключително приятна за каране. Много добра сглобка.
На практика колата е Mitsubishi с ранни наченки на Форд.
По-късно поради недоглеждане, колата скъса ангренаж, но на практика ремонта беше <600лв. Така че взимай смело, смени и двигателните карантии и си карай спокойно, няма да съжаляваш. Колата е с 4 звезди по Euro NCAP.
Не съм сигурен дали не е с керамични легла на клапаните като наследника си (с двг. на Форд), но мисля че не е. Така че спокойно си слагаш ГИ и си караш.
На практика колата е Mitsubishi с ранни наченки на Форд.
По-късно поради недоглеждане, колата скъса ангренаж, но на практика ремонта беше <600лв. Така че взимай смело, смени и двигателните карантии и си карай спокойно, няма да съжаляваш. Колата е с 4 звезди по Euro NCAP.
Не съм сигурен дали не е с керамични легла на клапаните като наследника си (с двг. на Форд), но мисля че не е. Така че спокойно си слагаш ГИ и си караш.
- Тонката
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA
Когато си търсех кола, гледах за Audi A4, BMW E36 coupe и Volvo S40. Везните накланяха сериозно към БМВ-то, защото от край време съм фен на марката. Но мога да кажа, че съм карал на познати колите и конкретно за S40 имам приятни впечатления. Возията е хубава... Може би интериора и по точно таблото не ми допада.
Междудругото гледам колегата има вече Е36 и търси кола за баща си...
Междудругото гледам колегата има вече Е36 и търси кола за баща си...



е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Zubcho написа:Добре де ще се обоснова. Страшно кекаво изпълнение на интериора. Гледах преди 1 година разни волва и нямаше 1 читаво. Дамаската вътре беше все едно се качвам в Хлопел вектра А. Абе кенеф. Хич не ми харесаха колкото и да ги гледах. По-добре си намери някоя много запазена е34, е36 и я газифицирай с газов инж. и си карай. Поне знаеш, че кола караш, а не някакво менте. И честно казано не си мисли, че 115 к.с. мотор ще харчи по-малко от 150 к.с. Разликата ще е 1-2 литра на газ, но усещанията в автомобила ще са ти корено различни. Просто сравнение между Волво и БМВ няма как да се направи. Даже по-добре да си вземеш Мерцедес Е класа или 124-ка от колкото Волво
Пък на е36 и е34,защото салоните не се сговнявасват.Протрита тапицерия,скъсани шевове,виснали тавани,разлепени кори.Отделно и на тях понякога се чуват вредни звуци от табло,кори и т.н.И като прехвърлиш темите из всички подфоруми за различните модели ти става ясно,че и Бмв е съвсем нормална кола,която си дава проблеми както всички останали.Тия провъзгласявания,че това е автомобила,а всичко останало е проблем на колела са сектантски.

8.32
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Е хайде сега. Всички неща се ремонтират по всички автомобили. Просто няма как да сравня Волво с БМВ. А това, че в БГландия стигат само тоалетни като автомобили е ясно. Авто-търговците гледат/ха да купят кола за без пари и тук да я продадат за пИрфектна. Щом се е стигало до поставяне на трици в полуоската, скоростната кутия и къде ли още не правете си изводите. Естествено контрата идва в крайния потребител. Разбира се аз лично ако трябва да избирам между Волво и БМВ съответно S40 и е34 ще си взема баварецът.
Няма сектантство в това мое изказване. Просто като видях тапицерията и ми напомни на опел вектра А (същия плат) и побягнах като луд. Просто си ме кефи в е34 как средната конзола е ориентирана към мен, как има място да си сложа кафето пред скоростния лост + телефона + още нещо. Кефи ме как като си я заключа и й се вдигнат стъклата (фабрично), кефи ме че седалката на шофьора има люлееща се функция и може да се мести във всички посоки, кефи ме двузоновия климатик/климатроник и приятелката ми като мрънка, че й е студено/топло й соча нейната врътка, кефи ме как стрелката на температурата забива на 11:59 и не мърда от там при 37С, кефи ме как хай-фай системата ме обгражда със звук, кефи ме че всичко в колата ми е на 1 ръка разстояние и не се налага да се протягам излишно, кефи ме автопилота и двойния шибедах, подлакътниците от икарус също ме радват много и смятам, че от Икарус са краднали идеята
. Да подръжката е скъпа, да колата е стара, да може да не е показала 4 звезди при краштестовете (това май е единствения + на волвото) ама си ми харесва и такава не съвършенна.
И миналата седмица като видях, че фабрично си е поставено гумено покритие отдолу (да не гние) си умрях от кеф. Дали въпросното волво ще настигне е34? Едва ли. Кефа е невероятен в тази кола. Всеки има право на избор разбира се. Колегата може да се е влюбил във Волвото и да стане сектант, но аз лично си харесвам е34 и знам, че немеца е пипнал там и всичко е помислено 3-4 пъти преди да се направи. Да колата си има своите болести (като всяка друга) и си се чупи ама пак повтарям всичко се прави.
Поздрави колега и ти препоръчвам да търсиш кола с история, фактури и евентуално реални километри. Аз успях да намеря такава за родителите ми (не е БМВ) и съм адски доволен.
Иво Андреев




Поздрави колега и ти препоръчвам да търсиш кола с история, фактури и евентуално реални километри. Аз успях да намеря такава за родителите ми (не е БМВ) и съм адски доволен.
Иво Андреев
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани