вярно ли е?
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
вярно ли е?
Здравейте,колеги!Незнам дали темата е подходяща за тук,ако не е се извинявам и нека бъде преместена.
Въпросът ми е дали ако се зарежда бензин 98 Н или 100 Н се намалява разхода на гориво,ако е зареждана до момента с 95 Н?Ако има разлика в разхода м/у 95 Н и 98 Н колко е тя и дали си струва?
Благодаря ви предварително!
Въпросът ми е дали ако се зарежда бензин 98 Н или 100 Н се намалява разхода на гориво,ако е зареждана до момента с 95 Н?Ако има разлика в разхода м/у 95 Н и 98 Н колко е тя и дали си струва?
Благодаря ви предварително!
- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- t060
- ентусиаст
-
- Мнения: 1390
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: Кауфланд Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Без книжка.
- Мечтае да кара: Тунинг Голф 2-ка с PK номер.
- Детайли за колата: Ускорител на елементарни частици.
///MapTo написа:не е верно!![]()
Що? Ако сипеш керосин се повишава разхода .... на резервни части
От тогава русото не е на мода.
- BMW_CS_Concept
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: Димитровград
t060 написа:///MapTo написа:не е верно!![]()
Що? Ако сипеш керосин се повишава разхода .... на резервни части
или направо ново двигателче




- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Има някакъв шанс. Намалява се опасността от самозапалване на бензина, в следствие на което се получава по - точно енергия и по - голямо КПД.
Само дето според мен разликата в това отношение - на разхода - е минимална и е различима предимно при мотори с по - голям литраж и чувствителност към компресията. Но разликата ще е минимална и не си струва разликата в цената, която е едни 10-15%.
Не споделям мнението за изхабяването. Даже напротив, по - високооктановите бензини имат и по - добри свойства за смазване и по - точен момент на запалване за мотора. В това отношение според мен имат предимство, както и откъм сажди, нагари и други такива.
Малко предимство ще имат и във мощността, но много малко и при много оглеми мотори. Например 1 кон на 200 или нещо такова.
Прецени си. Според мен не си струва за стара кола, още повече че двигателят есто е проектиран с мисълта за по - нискооктанов бензин.
За пазене на мотора може и да си струва обаче.
Като цяло можеш да спечелиш може би ако караш сравнително нова кола, с голям мотор и я караш много. Иначе трудна работа.
Само дето според мен разликата в това отношение - на разхода - е минимална и е различима предимно при мотори с по - голям литраж и чувствителност към компресията. Но разликата ще е минимална и не си струва разликата в цената, която е едни 10-15%.
Не споделям мнението за изхабяването. Даже напротив, по - високооктановите бензини имат и по - добри свойства за смазване и по - точен момент на запалване за мотора. В това отношение според мен имат предимство, както и откъм сажди, нагари и други такива.
Малко предимство ще имат и във мощността, но много малко и при много оглеми мотори. Например 1 кон на 200 или нещо такова.
Прецени си. Според мен не си струва за стара кола, още повече че двигателят есто е проектиран с мисълта за по - нискооктанов бензин.
За пазене на мотора може и да си струва обаче.
Като цяло можеш да спечелиш може би ако караш сравнително нова кола, с голям мотор и я караш много. Иначе трудна работа.
- mastorpetko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 28.12.2005
Основната разлика идва от това, че 95 не е 95 октана и обикновенно 98/100 октановия бензин, който реално е (предполагам, на фона на "качеството" на останалия) 95
е идеален.
Разликата на един резервоар в пари е около 5-6-7 лева и на фона на останалата сума за гориво, направо се губи... а и по-лесно се свиква с покачването на цената на горивото, винаги можеш да си направиш душевна чекия, като след няколко месеца каране със 100 октана, заредиш 95 и си кажеш "Брей, гледай как поевтинял бензина
"

Разликата на един резервоар в пари е около 5-6-7 лева и на фона на останалата сума за гориво, направо се губи... а и по-лесно се свиква с покачването на цената на горивото, винаги можеш да си направиш душевна чекия, като след няколко месеца каране със 100 октана, заредиш 95 и си кажеш "Брей, гледай как поевтинял бензина


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Разлика има при вървенето на някои автомобили.. на фиестата като и сипех на Шел - рейсинг, ултра, мега, гама, делта.. 100+ октана и вървеше мнооого повече отколкото с обикновен 95, за разлика в разхода.. ми под 10 в такива случай не е падал (градско), а максимума който съм постигал е 137км с 16.3л
На японеца каквото и да му сипя еднакво върви и харчи


На японеца каквото и да му сипя еднакво върви и харчи


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани