Чип
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Чип
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
http://www.digitaltuning.bg/
опичай си акъла какъв чип слагаш, да не си после за основен ремонт. не винаги най-скъпото е най-добро, но аз бих се усъмнил леко в тези 350 лева. Дигиталтунинг ти правят чипа според твоята кола и данни, и съм виждал и карал е36 320 с такова - без коментар
обаче е 650 а не 350 лева. аз не бих спестил за управлението на двигателя ако ще го пипам
опичай си акъла какъв чип слагаш, да не си после за основен ремонт. не винаги най-скъпото е най-добро, но аз бих се усъмнил леко в тези 350 лева. Дигиталтунинг ти правят чипа според твоята кола и данни, и съм виждал и карал е36 320 с такова - без коментар

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Винаги съм се чудил - не може ли да потърси колега с БМВ със същия номер на ЕКУ-то и чисто и просто да му копират чипа някъде (с програматор) и да си кара
Или дори еднакви по номер ЕКУ-та да се чипосват различно, според конректния двигател - износване, изминати километри?
едит: защото ако става номера, да си вземем една джаджа, да се съберем целия форум (може и на събора да речем) и да качим на един сайт 100 вида софтуер за чипове for free и тия фирми да фалират
(на всеки софтуер номер на ЕКУ и така).


едит: защото ако става номера, да си вземем една джаджа, да се съберем целия форум (може и на събора да речем) и да качим на един сайт 100 вида софтуер за чипове for free и тия фирми да фалират

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами ако не е явно...
кубатура, вид двигател, ванос... плюс какво точно искаш да модифицираш, т.е. какво целиш: универсален чип за най-бързо ускорявам, най-бързо доускорявам, навсякъде имам максимални Нм и коне едновременно още от 600 оборота и харча 20% по-малко бензин - такъв чип няма.
отделно играе и записа от стила ти на каране! в дигиталтунинг поне твърдят че пращат копие от чипа ти в Германия или Швейцария ли някъде и според данните и това какво целиш ти правят оптимален за ТЕБ и КОЛАТА ТИ чип. а не просто копие на Пешовия чип примерно.
кубатура, вид двигател, ванос... плюс какво точно искаш да модифицираш, т.е. какво целиш: универсален чип за най-бързо ускорявам, най-бързо доускорявам, навсякъде имам максимални Нм и коне едновременно още от 600 оборота и харча 20% по-малко бензин - такъв чип няма.
отделно играе и записа от стила ти на каране! в дигиталтунинг поне твърдят че пращат копие от чипа ти в Германия или Швейцария ли някъде и според данните и това какво целиш ти правят оптимален за ТЕБ и КОЛАТА ТИ чип. а не просто копие на Пешовия чип примерно.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Има логика и в това твърдение, но значи варианта с масовото изкопирване все пак съществува ако моторите и ЕКУ-тата са еднакви, а масово е така. Проблема явно е, че който се е изръсил с парички за чип не му се копира чипа, освен ако не му го заплатят на 80% да речем. А би било хубаво да се организираме и да почерпим колегите с определено дригатели, аз лесно мога да намеря необходимата техника и има необходимите познания за да ги запиша на компа и да ги кача някъде в пространството. Необходимо е просто подробно описание на чипа и нищо повече. Щото за един проклет чип да искат такива пари не е работа. Индивидуално...всеки иска да ускорява бързо, какво повече - разхода на гориво който гледа да си кара газта/метана и да не се интересува от чипове. Единственото, което бих искал аз е да ускорявам бързо от ниски обороти - примерно с 1500-2000 оборота на 3-та и като смачкам газта да има бързо ускорение, а да не подобри ускорението над 4000 оборота, ама ниските да ги спъне още повече (както е при доста БМВ-та).
BMW only!
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Различни чипове различни програматори!! Не всеки епром отговаря на програматора трябва да е универсален програматор за да абонираме целия форум. По интересното е от къде ще намерим самия софт?
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
преди време имаше един пич който от Германия пращаше чипове за по 100-150 лева точно такива копирани, явно от читав софтуер защото имаше доволни потребители не двама или трима.
По принцип причината аз лично да дам 650 а не 150 лева е че при 650 имам някаква по-голяма сигурност въз основа на по-големия брой потребители и съответно опит на дадената фирма. Дори да се заядат за гаранция при един преебан двигател, си рискуват репутацията а и има къде да рекламирам. Докато ако от 100 читави чипа 101-я е моя и е станала грешка и си ебна целия двигател, идиота съм аз защото съм спестил 500 лева. И то ако имам късмет и не блокира на завой на магистрала зимата примерно!
това е моето мнение, всеки решава от какво да пести. за мен лично не си струва риска, както и с нови гуми, спирачки окачване кормилна уредба и такива. По-скоро няма да си карам или пипам колата отколкото да спестя и лев от подобни неща.
п.с. а идеята при БМВ в ниските да няма никой си е гениална според мен, да продължат да го правят, понеже ако ти трябва нисък разход, караш като бабка в ниските, но ако искаш да се дърпаш просто тръгваш от 3к оборота нагоре - кой ти пречи?
п.п.с. а за дигиатлтунинг - както казах имам наблюдения за техен чип и за други чипове, имат общо колкото хималайска мечка с кит. в полза на дигиталтунинг.
По принцип причината аз лично да дам 650 а не 150 лева е че при 650 имам някаква по-голяма сигурност въз основа на по-големия брой потребители и съответно опит на дадената фирма. Дори да се заядат за гаранция при един преебан двигател, си рискуват репутацията а и има къде да рекламирам. Докато ако от 100 читави чипа 101-я е моя и е станала грешка и си ебна целия двигател, идиота съм аз защото съм спестил 500 лева. И то ако имам късмет и не блокира на завой на магистрала зимата примерно!
това е моето мнение, всеки решава от какво да пести. за мен лично не си струва риска, както и с нови гуми, спирачки окачване кормилна уредба и такива. По-скоро няма да си карам или пипам колата отколкото да спестя и лев от подобни неща.
п.с. а идеята при БМВ в ниските да няма никой си е гениална според мен, да продължат да го правят, понеже ако ти трябва нисък разход, караш като бабка в ниските, но ако искаш да се дърпаш просто тръгваш от 3к оборота нагоре - кой ти пречи?
п.п.с. а за дигиатлтунинг - както казах имам наблюдения за техен чип и за други чипове, имат общо колкото хималайска мечка с кит. в полза на дигиталтунинг.
Вижте и тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 191f189a10
За мен специално чипосването е оправдано ако се цели определен ефект без да ви е грижа за всичко останало (напр. състезания)
За "общия случай" BMW са си "написали" каквото трябва в чипа и то на базата на години разработки и опит и то за конкретни двигатели, купета и условия в които се ползват

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 191f189a10
За мен специално чипосването е оправдано ако се цели определен ефект без да ви е грижа за всичко останало (напр. състезания)
За "общия случай" BMW са си "написали" каквото трябва в чипа и то на базата на години разработки и опит и то за конкретни двигатели, купета и условия в които се ползват
Има чипове в германия които се продават за по 10 - 15 евро и нагоре. Лично аз преди години съм купувал такъв чип за Е36 325 и чипа пасна, но при високите обороти колата прекъсваше. Закарахме колата при един майстор в Сливен. Славей се казва .... след като изтрезня закачи колата на компютър и направи нещо след което машината тръгна с вратите още от ниските обороти
Чипа го бях купил от ибей, беше нов ... човека беше търговец
Предварителната нагласа беше, че за тия пари дори няма да запали, но чудото стана 

Чипа го бях купил от ибей, беше нов ... човека беше търговец



- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Дайте идей за чип не за валове Дитко то е ясно че с валове и части от този тип ще стане хубаво ама засега само чипченце 

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани