СВЕЩена революция!
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
СВЕЩена революция!
Инфото е от тук http://yes-race.net/news/pulsar.html ,
"Звучи като приказка, но по всичко личи е истина. Чувствително повишение на въртящия момент, сериозен спад в разхода на гориво, монтаж за пет минути, никакви неблагоприятни въздействия върху ресурса и здравината на двигателя и мизерните $25 на парче - новите импулсни свещи изглежда вършат чудеса. Производителят Pulstar твърди, че техният продукт разполага с потенциала да измести напълно традиционните запалителни свещи.
Импулсната технология позволява използването на същото количество енергия, както при обикновените свещи, акумулирането є за много кратко време и освдобождаването є с над 20 000 пъти повече вата. Горивото в цилиндрите изгаря много по-бързо и пълно, създавайки допълнително налягане, вследствие на което нарастват мощността и въртящият момент, а загубите намаляват. Импулсните свещи пасват в стандартните гнезда и не налагат никакви модификации по двигателя. Предлагат възможно най-евтия начин за подобряване на характеристиките на мотора и се изплащат изключително бързо само от икономията на гориво.
От Pulstar разказват, че първоначално гласяли импулсните свещи за пазара на тунинг аксесоари, но тенденцията на непрестанно покачване на цените на горивата ги накарала да преосмислят стратегията си, очаквайки завишен интерес от страна на собственици без амбиции в областта на уличните гонки. В момента фирмата предлага свещите си онлайн и срещу $100 всеки собственик на четирицилиндров автомобил може да се възползва от предимствата на новата технология. Тя се основава на принципа на импулса. Електрическата енергия се задържа в свещта за милионни части от секундата, след което се освобождава под формата на плазмена топка. Принципът е приблизително същият, както при фенерчетата и светкавиците на фотоапаратите. Обикновените свещи генерират искра с мощност около 5 вата, а при импулсните тази цирфа достига 1 млн.
Ресурсът им обаче е напълно съпоставим. Издържат около 80 000 км. Според независими тестове потвърждават твърденията на Pulstar. Разходът на гориво намалява с между 2.2 и 10%, ускорението до 100 км/ч се подобрява с 5 до 10 на сто, а въртящият момент нараства с 3.8 до цели 11.2% в зависимост от типа автомобил, подложен на изпитания.
Революционните свещи нямат противопоказания срещу използване с комбинация с други аксесоари за доработка на серийни автомобили. Не са открити и проблеми с термичните режими на двигателя, нито увреждащи ефекти върху повърхността на цилиндъра или конфликти с бордовата електроника дори при най-новите модели, които са тествани.
/
Според специалисти ако импулсните свещи се наложат на пазара, на него ще настъпят невиждани размествания. Някои аналитици предвиждат продажби в размер от 1.5 милиарда бройки годишно в световен мащаб. Повече информация по темата може да се открие на адрес www.pulstarplug.com. Там продуктът също може да бъде поръчан с помощта на удобен електронен съветник за модела, година и двигателя."
Погледнете и сайта на Пулстар.

"Звучи като приказка, но по всичко личи е истина. Чувствително повишение на въртящия момент, сериозен спад в разхода на гориво, монтаж за пет минути, никакви неблагоприятни въздействия върху ресурса и здравината на двигателя и мизерните $25 на парче - новите импулсни свещи изглежда вършат чудеса. Производителят Pulstar твърди, че техният продукт разполага с потенциала да измести напълно традиционните запалителни свещи.
Импулсната технология позволява използването на същото количество енергия, както при обикновените свещи, акумулирането є за много кратко време и освдобождаването є с над 20 000 пъти повече вата. Горивото в цилиндрите изгаря много по-бързо и пълно, създавайки допълнително налягане, вследствие на което нарастват мощността и въртящият момент, а загубите намаляват. Импулсните свещи пасват в стандартните гнезда и не налагат никакви модификации по двигателя. Предлагат възможно най-евтия начин за подобряване на характеристиките на мотора и се изплащат изключително бързо само от икономията на гориво.
От Pulstar разказват, че първоначално гласяли импулсните свещи за пазара на тунинг аксесоари, но тенденцията на непрестанно покачване на цените на горивата ги накарала да преосмислят стратегията си, очаквайки завишен интерес от страна на собственици без амбиции в областта на уличните гонки. В момента фирмата предлага свещите си онлайн и срещу $100 всеки собственик на четирицилиндров автомобил може да се възползва от предимствата на новата технология. Тя се основава на принципа на импулса. Електрическата енергия се задържа в свещта за милионни части от секундата, след което се освобождава под формата на плазмена топка. Принципът е приблизително същият, както при фенерчетата и светкавиците на фотоапаратите. Обикновените свещи генерират искра с мощност около 5 вата, а при импулсните тази цирфа достига 1 млн.
Ресурсът им обаче е напълно съпоставим. Издържат около 80 000 км. Според независими тестове потвърждават твърденията на Pulstar. Разходът на гориво намалява с между 2.2 и 10%, ускорението до 100 км/ч се подобрява с 5 до 10 на сто, а въртящият момент нараства с 3.8 до цели 11.2% в зависимост от типа автомобил, подложен на изпитания.
Революционните свещи нямат противопоказания срещу използване с комбинация с други аксесоари за доработка на серийни автомобили. Не са открити и проблеми с термичните режими на двигателя, нито увреждащи ефекти върху повърхността на цилиндъра или конфликти с бордовата електроника дори при най-новите модели, които са тествани.
/
Според специалисти ако импулсните свещи се наложат на пазара, на него ще настъпят невиждани размествания. Някои аналитици предвиждат продажби в размер от 1.5 милиарда бройки годишно в световен мащаб. Повече информация по темата може да се открие на адрес www.pulstarplug.com. Там продуктът също може да бъде поръчан с помощта на удобен електронен съветник за модела, година и двигателя."
Погледнете и сайта на Пулстар.



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Копеле, моля те
11.2% въртящ момент
Бах мама му




11.2% въртящ момент






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
що не мога си поръчам за изтребителя бе
както и да е... по-пълното изгаряне добре, ама по-бързото май не толкова... ше се наложи заспалите с бг горивата кнок сензори да се посъбудят, който ги има де
... иначе отиваш на по-висок октан, а оттам между 50 и 100% от файдата също си отива
абе ако не ги въведе некой популярен производител, ше си джиткаме със старите... епа ония ден си взех нгк-ато

както и да е... по-пълното изгаряне добре, ама по-бързото май не толкова... ше се наложи заспалите с бг горивата кнок сензори да се посъбудят, който ги има де


абе ако не ги въведе некой популярен производител, ше си джиткаме със старите... епа ония ден си взех нгк-ато

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Това звучи като доразвита разработката на българския инж Немупомняимето и неговото плазмено запалване. Тук има хора с такова,нека те да кажат 

- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Инжинера се казва Бъчваров и още немога да си оправя Е30-та след неговото велико плазмено запалване





http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
amd написа:Невероятно, ще получа 10 нютона отгоре - не знам как ще я вкарам в пътя
Ти глей да не получиш някой друг кон или магаре отгоре,
че после ще се чудим кой да купува бира за кюфтаците
дет ша направим от тях

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
I.Voykov написа:Инжинера се казва Бъчваров и още немога да си оправя Е30-та след неговото велико плазмено запалване![]()
![]()
Аз карам с такова и нямам никакъв проблем. Не съм мерил на дино дали има ефект но и това ще стане.
А откога имаш е-дриска

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Lucky написа:I.Voykov написа:Инжинера се казва Бъчваров и още немога да си оправя Е30-та след неговото велико плазмено запалване![]()
![]()
Аз карам с такова и нямам никакъв проблем. Не съм мерил на дино дали има ефект но и това ще стане.
А откога имаш е-дриска
Кога е нямал?
А усещаш ли разлика с тези свещи или си е същото?
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Не са свещи а плазмен катализатор или както там се казваше с обикновени свещи. Според мене има ефект но не е силно изразен.
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Е.Лъки, сигурно си късметлия!И аз карах с такова плазмено устройство, но уви само 8 месеца.Докато не ми изгоря 1 бобина и КОМПА.Сега съм го свалил и си карам колата.Но след съответната намеса в Дару кар.А прословутата плазма си седи низвергната в мазето.Д..ба.
Междо другото,не съмусетил каквато и да е разлика във вървежа или икономия на бензин

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани