автомобилът с наи много навъртани километри се търси !?
Модератор: Общи модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Vendetta написа:......в какъв режим се кара колата. кола дет се кара по-малко се чупи повече.. тоест ако мотора и се застоява без да се пали и кара, сичко спича отвътре....
Някъде бях чел че износването при един студен старт на двигателя се равнява на 800 км. работа в нормален работен режим



Ама не мога да го изровя сега - ще го търся
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Предишното ми БМВ Е30 при продажбата беше на 290хиляди реални М10Б18 и цъкаше кат часовник. Мерцедеса 124 300Д 6так 87г. в момента е на 580 хиляди и няма грешка за сега 

Ма много ме кефи тази кола!!!










- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Vendetta написа:повечето говорите яки тъпни....
това колко ще изкара един двигател изцяло зависи от стила на каране, поддръжка (тоест на колко хиляди километра сменяте масло и т.н.) и в какъв режим се кара колата. кола дет се кара по-малко се чупи повече.. тоест ако мотора и се застоява без да се пали и кара, сичко спича отвътре; бакшишите за това карат по 700к км с тия Вектри Б 1,4 с метан (с унгарския мотор) - колите им са постоянно в режим, а и си пазят моторите.
ако става въпрос за рекорди...
от САЩ има няколко на VW - Jetta 1,6d - 900 000km, която все още си върви перфектно и собственика няма никакви оплаквания, дори се гордее с ниския разход; втория е пак VW, само че Beatle (костенурка) 1303 (мисля беше мотора) 1, 500 000км - смяна на масло на 5000км обаче... и за един сааб на 1, 400 000км каран само е Европа имаше статия...
А 123ките имат ужасен дизайн, возия и поддръжка, но поне мотора е вечен да го таковаш....
Колега незнам къде го тоя стар дизел в САЩ но според мене има няква измама... Там почти няма дизелови автомобили... На бензиностанциите няма дизелови колонки...Да не говорим и такива малолитражни дизели...Едва от скоро се опитват да наложат дизела и то в щати с високи изисквания за екологията например Калифорния....
Другото което е няма какво да те учудва това че са го карали ФВто и са сменяли маслото на 5000км... Това там е напълно нормално... Колите там се карат масово с минерално масло и се сменя задължително по техните норми на 3000мили...
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Мойта е на 213к и едва влиза в пубертета. Сметам че ако я вземе некой културен цивилизован човечец може да дрънне милиончето. 

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Стария Кадет на бащата като го взе беше на 140 000км-преди да го продаде след 6 години работа като учебен автомобил беше на 340 000км.Мотора беше 1.3 на газ и в момента още си върви без никакъв дерт.Бащата наливаше Приста обаче пък го сменяше на 5000км задължително...
В момента незная на колко км е но няма да съм много очуден да е стигнал 400 000
В момента незная на колко км е но няма да съм много очуден да е стигнал 400 000

- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
на баща ми ладата ме кара да гледам ей така
туй нящо беше на 460 000 км преди 2 години и има сменен само алтернатор и части по окачването
аз не помня колата да е стояла и един ден без да не е карана.карана е с приста с редовни смени на масла и филтри
мойта за сега е на 161 000 мили и има поне още толкова с мойто каране
кораво животно е тва м20
а за дизеля в САЩ-ми има дизели,има и стари дизели,има и стари европейски дизели и то именно VW и си има и колонки за дизел на 90% от бензиностанциите(говоря за Мичиган)


мойта за сега е на 161 000 мили и има поне още толкова с мойто каране

а за дизеля в САЩ-ми има дизели,има и стари дизели,има и стари европейски дизели и то именно VW и си има и колонки за дизел на 90% от бензиностанциите(говоря за Мичиган)
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
VesoPesaW123 написа:NeoPrint написа:На колегата по-горе с W123,имал съм и 200Д и 300Д и освен споменатата здравина друг плюс не се сещам
колега аз и много други плюсове знам на тая кола(най-вече задното)и това е един от 3-те модела на мерцедес които уважавам истински другите са w126 и w140.
ако искаш може да побеседваме на лс или на скайп относко въпросната 123-а
Аз задното при МБ го имам за дифолт. А относно возията,ми прекалено мека и неинформативна е! И как бута през предните гуми в завой като го напънеш не е истина

И аз ги уважавам,но за времето си Е28 524тд е феноменално по-добър автомобил и като возия и като двигател ако,че не изкарва по 3 000 000км. Както писах и преди темата е тъпа,а "печелившия" не бихте го искали под вашия капак.
VesoPesaW123 написа: ... Както писах и преди темата е тъпа,а "печелившия" не бихте го искали под вашия капак.
Струва ми се че темата не е "тъпа" до колкото тук се казаха истини като "редовна поддръжка, смяна на консумативи, режим на каране (не задължително бавно) и т.н." - все неща които са до болка ясни ама като се качим на колите си остават далеч назад (включвам и себе си в това число)
А колкото до "печелившия двигател" в тази класация си мисля че доста двигатели (най вече от марките които се коментираха - МВ и BMW) могат да го постигнат но защо и с цената на какво и струва ли си

Както при състезателните автомобили цял сезон се прави един двигател за да се съсипе за 2-3 дни с определена цел и на определена цена, така ако се постави за цел да издържи 1 000 000 км. мисля че не е толкова трудно - просто се отказваш от удоволствието да караш кола а почваш да и слугуваш ....
Абе въобще много задълбахме и най-добре да си караме колите, да не очакваме чудеса нито в едната нито в другата посока и да им се кефим а не да се мъчим да постигаме неща за които се правят специални двигатели и автомобили и зорлем да им съкращаваме живота от немърливост или фукня.
Защото "една кола не я ли гледаш добре, тя ще вземе да те зареже"



Последна промяна tsb_bg на 23 Сеп 2007, 13:24, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За мен даже честно казано е мърлява работа да не си направиш профилактика на мотора (поне сегменти и гарнитури наред и профилактика на главата ) на едни 600 К км
Никога един двигател на такъв адски пробег не може да бъде като един на до 200 000 км
"Това което го пише по книгите не расте по нивите" имаше една приказка и май вярна ще се окаже
Тая джета в топъл щат и постоянно каране и редовна смяна на маслото ,какво да й се случи на мотора и генерацията
То тука Тикотата на бакшишите се разпадаха на 700 К км ,но двигателите им се държаха очудващо ...
Нека да я докара тук в тая държава ,примерно в някой малък град или село,дето колата се пали зимата и се кара 3 километра ,гаси се и чак следобед пак така за 3 км ,ще издържи мушмули
И генерацията ще й е като френско сирене
Сигурен съм че ако един Е30 324 д чисто нов тръгне да пътува от София до Мадрид и обратно нон-стоп ,ще постави новия рекорд
Георги Пенчев


"Това което го пише по книгите не расте по нивите" имаше една приказка и май вярна ще се окаже


Нека да я докара тук в тая държава ,примерно в някой малък град или село,дето колата се пали зимата и се кара 3 километра ,гаси се и чак следобед пак така за 3 км ,ще издържи мушмули


И генерацията ще й е като френско сирене

Сигурен съм че ако един Е30 324 д чисто нов тръгне да пътува от София до Мадрид и обратно нон-стоп ,ще постави новия рекорд

Георги Пенчев
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Е28 528 --стареца ми когато го продадох преди година и половина беше на над 700 000км и гореше 400гр. масло на смяна..имам свидетели ако на някой не му се вярва




Penchev стига бе човек
какво значение има къде е поставен рекорда за най-много изминати километри............... трябва да ти е пределно ясно, че никога няма да е в България - първо защото са малко хората, които си гледат така колите, както по света го правят и второ пътищата ни са невероятни и най-малкото или ти си тотализираш колата преди да е направила 700к или някой друг те тотализира.......... познавам един пич, който е карал Рекорд Е1 (като такси) и му е навъртял 750к в България.... ама колата няма купе вече... бакшишите може да са им кенефи колите, ама си ги пазят като мотор много!



МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани