BUGATTI VEYRON
Модератор: Общи модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
BUGATTI VEYRON
Мдааа...
Последно време станах голям фен на Бугати.
Еторе Бугати, основателят на компанията е бил наистина гениален и талантлив конструктор. Когато през 1909 година създава компанията си, двигателите му са били едни от най-добрите и често е печелил Grand-prix на Франция. Направи ми впечатление, че през 1931г. е създаден моделът Bugatti T53, който от 4700 куб.см е изкарвал 300 к.с. А вие ми говорите за хай-тек Хондички....
Бугати умира през 1947г., но неговият гений все още остава в компанията, като от първите му замисли за двигател W18 се ражда ЧУДОВИЩЕТО, наречено Bugatti Veyron. Нека да разгледаме данните на двигателя:
Кубатура: 7993 куб.см.
Конструкция: Две V8 банки, разположени под ъгъл 90 градуса. По 4 клапана на цилиндър, четири разпределителни вала.
Диаметър на буталото: 86.0 мм
Ход на буталото: 86.0 мм
Мощност: 1001 к.с./6000 об.
Върт. момент: 1250 Nm /2200 - 5500 об.
Компресия: 18.4 - 19.7 bar-a (в зависимост от натоварването)
Турбо: 4 бр. SuperChargers
Хм... ето го онова съотношение BorexStroke = 1.0
Искате динамични показатели? Щастливците, които са го тествали са засекли:
ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3.2 секунди!
ускорение от 0 до 300 км/ч за 14 секунди!
Максимална скорост - 408 км/ч !
Какво друго да кажем за Bugatti Veyron? Уникална охладителна система, уникална смазочна система, разпределителен вал с хидравлично променящи се ъгли на затваряне/отваряне. 7 степенна скоростна кутия... Гуми - отпред 245/30R20, отзад 335/30/R20.
И накрая цената, за навитите да си я купят: над 700 000 USD.
Спестявайте !!!!

Последно време станах голям фен на Бугати.
Еторе Бугати, основателят на компанията е бил наистина гениален и талантлив конструктор. Когато през 1909 година създава компанията си, двигателите му са били едни от най-добрите и често е печелил Grand-prix на Франция. Направи ми впечатление, че през 1931г. е създаден моделът Bugatti T53, който от 4700 куб.см е изкарвал 300 к.с. А вие ми говорите за хай-тек Хондички....
Бугати умира през 1947г., но неговият гений все още остава в компанията, като от първите му замисли за двигател W18 се ражда ЧУДОВИЩЕТО, наречено Bugatti Veyron. Нека да разгледаме данните на двигателя:
Кубатура: 7993 куб.см.
Конструкция: Две V8 банки, разположени под ъгъл 90 градуса. По 4 клапана на цилиндър, четири разпределителни вала.
Диаметър на буталото: 86.0 мм
Ход на буталото: 86.0 мм
Мощност: 1001 к.с./6000 об.
Върт. момент: 1250 Nm /2200 - 5500 об.
Компресия: 18.4 - 19.7 bar-a (в зависимост от натоварването)
Турбо: 4 бр. SuperChargers
Хм... ето го онова съотношение BorexStroke = 1.0

Искате динамични показатели? Щастливците, които са го тествали са засекли:
ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от 3.2 секунди!
ускорение от 0 до 300 км/ч за 14 секунди!
Максимална скорост - 408 км/ч !
Какво друго да кажем за Bugatti Veyron? Уникална охладителна система, уникална смазочна система, разпределителен вал с хидравлично променящи се ъгли на затваряне/отваряне. 7 степенна скоростна кутия... Гуми - отпред 245/30R20, отзад 335/30/R20.
И накрая цената, за навитите да си я купят: над 700 000 USD.
Спестявайте !!!!




Бързичко...
Да, наистина това сега е най-мощният и бърз двигател, на второ място знаете ли кой стои ? :-)
А познайте де...
Нашият любим двигател, инсталиран в McLaren F1 :-)
Или поне аз така си мисля
А познайте де...
Нашият любим двигател, инсталиран в McLaren F1 :-)
Или поне аз така си мисля

- HITMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: 1.8TQ, C3204M, mk7.5 4M
Re: BUGATTI VEYRON
Biaha kazali, che shte ima 2-ro pokolenie na sushtia dvigatel s 1200 konski sili 

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани