Всичко за електрическите автомобили
Модератор: Общи модератори
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Nickelback написа:...
мислех те за малко по мачуър ама... няма значение. говориме за сток коли. щото като говориме за екзотики тн това е все едно да аз ти покажа една пининифарина батиста или един макмъртри спелринг или там квото му викат на 1/2 електричката и ти после да ми кажеш да ама един топ фюелър дава 3.х на 400 метра и... нали разбираш, че така не се спори? колко дълбока искаш да бъде заешката дупка?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:carmanf1 написа:carmanf1 написа:Приятел на малкия ми братовчед има тайкан 4S и преди малко бяха пред нас -
за пръв път имах по-сериозен достъп от 1-ва ръка (и разни други работи) с такава кола
И'баси му и колата - космос. Освен всичко друго е уникално красива - тази е светло синя (frozen blue, мисля че каза за цвета)
Каза че рейнджа му с нормално каране 140-150 извънгрдаско е около 280-300км (не знам колко му дават по каталог).
Ако имах финансовата възможност за такава кола, още утре куп'вам
Това е единствената електричка, която ме вълнува в момента - всичко друго ми е грозно, безлично и т.н.
Този същия дойде днес с урус.
Вече не искам тайкан
Ама грам електрички не искам.
Няма такава симфония за слуха и душата, като от хубав V8, V10 или V12
(Че и на съседа последното 760 ми пълни душата всеки ден, жалко че ги спряха)
Електричките да си пускат колко си искат там фейк ефекти от Star Wars.
Да, old school съм
Мне колега- не си окд скул…. Просто си … бавен
Нито тайкан мога да си позволя, еле пък урус. Ама да си споделя и аз скромното мнение
След днес, с тоя урус, тайкана някакси отиде в дън горите тилилейски.
Може и по-бавен да е уруса. Не знам. 1-2-3-4 секунди до 200-250, грам не ме вълнуват.
Мен ме вълнува душата на колата. И какви емоции носи.
Уруса ме изпълни с емоции.
Тайкана е много бърз и е космос, жесток е, ама я няма тази връзка/емоция при него. Сякаш няма душа тая кола.
А уруса има, много голяма душа и сърце има тва.
Пак казвам, old school съм.
Искам емоции, които при електричките липсват.
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
carmanf1 написа:Може и по-бавен да е уруса. Не знам. 1-2-3-4 секунди до 200-250, грам не ме вълнуват.
Мен ме вълнува душата на колата. И какви емоции носи.
Еми така съм и аз. И като цяло по-старото поколение. Децата днес много Мат Уотсън гледат и си мислят че колата е основно 0-100, пък то това всъщност почти никакво значение няма Абсолютен гимик, парти трик дет се вика, дет ще го направиш по веднъж пред всеки приятел да се изфукаш и до там. Са ако си на 19 сигурно и по светофарите ще го правиш, ама аз ги минах тия години.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Електричките плейстейшъни няма как да носят емоция, то само като гледате клиповете на ринга в по предните мнения може да заспите
Дори не е нужно да сте се возили или да сте карали за да го разберете това
Дори не е нужно да сте се возили или да сте карали за да го разберете това
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
DigitalExile написа:Електричките плейстейшъни няма как да носят емоция, то само като гледате клиповете на ринга в по предните мнения може да заспите
Дори не е нужно да сте се возили или да сте карали за да го разберете това
Единственото което електричките нямат е саундтрак. Факт. Но аз като състезател ще ти кажа, че саундтрак-а е може би 1/3 от емоцията а останалите 2/3 са динамиката на возилото. А за динамиката вече съм писал. Направи си след ия експеримент- вземи едно видео на ринга примерно на м5 и го гледай без звук и реши за себе си колко е вълнуващо. Жокер- не е.
И още нещо- дизела не е вълнуващ. Олиото е за готвене и тн. Нали? Преди години бях част от фокус група на фв за р8. И имах възможността да карам р8 тди. Писах за това тогава. Ми… още ми държи… е, не се случи, но ако фв обявят, че ще го направят бих си го поръчал веднага. А големия тди звучеше ужасно точно до главата ми…. Но динамиката е това което вълнува
Мисли го така- кое повече ще те развълнува - ако ти бият един средно силен шамар или някой ти сложи тапи за уши и ти набие един ама така че да ти обърне лицето с хастара отвън? Така е и с електричките- за едни и същи пари електричката ще ти набие доста по- силен но безшумен шамар
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx, колата и особенно тази със спортен нрав е като секса. Радост за всички сетива. Все едно е да го правиш без да гледаш или без да пипаш ....
Друг е въпросът, че Gold digger кълве повече на Тесла, отколкото на стара тройка със спортно гърне
Друг е въпросът, че Gold digger кълве повече на Тесла, отколкото на стара тройка със спортно гърне
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
BMW_POWER написа:alx, колата и особенно тази със спортен нрав е като секса. Радост за всички сетива. Все едно е да го правиш без да гледаш или без да пипаш ....
аналогията ти е некоректна- правилната е да избираш между това да правиш секс само в мисионерската и да има подходящия саундтрак или да си мълчи каката ама да има пълна програма.
хора всякакви
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:BMW_POWER написа:alx, колата и особенно тази със спортен нрав е като секса. Радост за всички сетива. Все едно е да го правиш без да гледаш или без да пипаш ....
аналогията ти е некоректна- правилната е да избираш между това да правиш секс само в мисионерската и да има подходящия саундтрак или да си мълчи каката ама да има пълна програма.
хора всякакви
предупреждавам за 18+++++
на Калеко Алеко му е точно в 10-ката "комента", ето една мълчалива.
, а с на товя "плад" някой скоро ще му спре
https://www.youtube.com/watch?v=BrEs2aW ... taOfficial
п.с. относно темата, все пак сме за ел. колите, които едва 5% процента от собственицете говорят за бързина, аз друг + до момента няма.
Цента им е ясна, необосновано висока, за това което предлага!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- dhtj
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F650GS, E90 330d Individual, CB600F
- Мечтае да кара: яка атмосферка ръчка на задно от време на време...
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:Единственото което електричките нямат е саундтрак. Факт. Но аз като състезател ще ти кажа, че саундтрак-а е може би 1/3 от емоцията а останалите 2/3 са динамиката на возилото...
1/3 не е малко, даже си е много бих казал.
Освен звука бих добавил и съпътстващите звука вибрации, готино е да усещаш как се развърта мотора, да чакаш сюблимния момент точно преди редлайн и да смениш предавка, дали с лост и съединител, дали с пера на волана, зависи от случая и колата, но има някаква тръпка в това.
Кефи ме и как кривата на мощността на един атмосферен двигател е свързана с оборотите, а оборотите със звука му. Тоест - колкото повече се развърта, толкова повече реве и толкова повече сила идва.
Но знам какво ще кажеш де, говоря за отживелици, то нито атмосферки останаха, нито ръчки, това са някакви спомени за златните времена между 90те и 2010.
То затова и цените на старите М-ки ще продължават да растат - заради спомените на такива като мене.
И не само М-ки... Как ми се иска да имам сега едно лачено Е46 330ци ръчка, да му сложа едни хубави хедъри и валове и да си бръмча всеки уикенд. И не съм единствен... М3 Е92 не съм карал, но сигурно и то е голям кеф...
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: FIAT DUKATO HYMER и друга скрап
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:Nickelback написа:...
мислех те за малко по мачуър ама... няма значение. говориме за сток коли. щото като говориме за екзотики тн това е все едно да аз ти покажа една пининифарина батиста или един макмъртри спелринг или там квото му викат на 1/2 електричката и ти после да ми кажеш да ама един топ фюелър дава 3.х на 400 метра и... нали разбираш, че така не се спори? колко дълбока искаш да бъде заешката дупка?
За нЕкакви турбо С-ки говорехме, та се сетих просто и показах Аз не споря, просто показвам, че електричките още ги нЕма на картата, както и Rimac-а още го няма във високите скорости, и не успяхте да го защитите аргументирано, това е
Потенциал за тунинг - 0.001% по обясними причини vs. 50-100-200-500% при някои "конвенционални" автомобили
Купуваш си я електричката, и си знаеш, че си точно толкоз "спрЕл", колкото пише по хартиите, и така до следващата електричка дето ти е на сърце На мен поне, що се отнася до автомобилни спортове, така грам не ми е интересно, а даже и не съм нЕк'ъв рейсър, както спомена и колегата преди предния ми пост Да, бързи са за сток коли и какво от това? Голяма част от мненията са ти в стил "вервай ми, ама не ме карай да ти дам обосновано мнение, 'щото... само аз си знам 'що" Ако ти се води обоснована техническа дискусия - давай - ще ми е интересно. Ако пак ще се самоизтъкваш, като последно за Rimac-а - ще подмина и пак няма да виждам смисъл да продължавам
Ако нещо ми е самоцел да се ръчкам с хората по светофарите и да правя слаломи тука-там (знам, че там е силата на електричката и непременно ще го изтъкнеш, ама не съм и спорил затова, 'щото ми е ясно 'що е така), то и дебелото атмосферно SRT ми идва в повече с оглед на безопасност при точно тия пътни условия дето са у нас и това за колко време се случват нещата Да не говорим за нещо по-адекватно и стоящо на пътя
ПП: Не беше ли именно ти проповедника, дето викаше че повече от 60 ли, 100 ли (mph или km/h) в града или извън, не помня, било само-/убийство, безотговорност или там както го наричаше? Та сега не мога да разбера за какви драгове говориш? Къде се случват тия драгове?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
този ти пост е абсолютно трол-ене... или ти е убягнал контекста на разговора. ама понеже знам, че си умно момче- по- склонен съм да си мисля, че е първото
понеже не сме рейсъри както ти сам каза (ти обичаш да човъркаш, аз съм си закачил на стената каската от едно 10тина години) говориме за нормални коли които можеш като имаш едни хубави пари да отидеш и си ги купиш. не говориме за избушени без каталитици кашони, без климатик и тн и които ако трябва да бъдем честни не са легални за улицата и в една нормална държава никога няма да минат инспекция заради 100 неща. като прочетеш горното и разбираш, че електричките при сегашните оферти не само ги има на картата на "реалните" возила ами са я дефинирали. и само ще става по-лошо за двг... щото парите там приключиха както сам знаеш.
ти би ли тунинговал една ежедневна 500-800 коня която се държи като 1000 коня двг? аз лично не. хем всичките ми приятели си мислят, че съм луд на тема коне. ама точно щото съм - не бих я пипнал дори и да мога. просто няма нужда. както казах в предишното си мнение тунинга на електричка е проблем които никой не го е задавал. твоето срт след интервенциите колко е? 500? 600 коня? 450 на гумите през примитивната му трансмсия и "съветски диференциали"... сега си представи, че срт-то ти е 1000 коня на гумите и като го настъпиш със 100 примерно и тръгва настрани или във всички посоки едновремено според настилката. ще го тунинговаш ли още по силовата част? или просто ще му смениш всичките тампони с пластмасови, ще му свалиш просвета 10мм през софтуера и повече няма да го бараш? дай да бъдем практични на някакво ниво
това не го разбрах. коя хубава електричка е "спрЕла"? или викаш тоя параграф е лепилото на тролския ти пост
ако желанието ми беше да се самоизтъквам щях да имам поне ютюб канал и фейсбук стори дето да е пълно с лъскави возила, самолети, ваканции и тн.. а не да се хабя да пиша на 20 човека дето четат тука.
това също не го разбрах- електричките имат хубава динамика ама ти идва в повече ама срт-то ти е почти точно (само малко в повече)? това какво отношение има към разговора? в началото ми казваш, че са по-бавни от некви непрактични двг, после ми казваш, че ти идват в повече?
може и аз да съм бил защото споделям това мнение. но нали сме в автомобилен форум? динамиката за нас се предполага, че е важна. иначе никога не съм крил, че имах два шеви болта които са много далече от динамика, но въопреки това съм им голям фен- толкова голям, че си запазих единия.... винаги съм писал, че за мене лично основното преимущество на електричката е, че няма подръжка и е надеждна. динамиката и икономичноста й са хубаво нещо, но не основното.
Nickelback написа:За нЕкакви турбо С-ки говорехме, та се сетих просто и показах Аз не споря, просто показвам, че електричките още ги нЕма на картата, както и Rimac-а още го няма във високите скорости, и не успяхте да го защитите аргументирано, това е
понеже не сме рейсъри както ти сам каза (ти обичаш да човъркаш, аз съм си закачил на стената каската от едно 10тина години) говориме за нормални коли които можеш като имаш едни хубави пари да отидеш и си ги купиш. не говориме за избушени без каталитици кашони, без климатик и тн и които ако трябва да бъдем честни не са легални за улицата и в една нормална държава никога няма да минат инспекция заради 100 неща. като прочетеш горното и разбираш, че електричките при сегашните оферти не само ги има на картата на "реалните" возила ами са я дефинирали. и само ще става по-лошо за двг... щото парите там приключиха както сам знаеш.
Nickelback написа:Потенциал за тунинг - 0.001% по обясними причини vs. 50-100-200-500% при някои "конвенционални" автомобили
ти би ли тунинговал една ежедневна 500-800 коня която се държи като 1000 коня двг? аз лично не. хем всичките ми приятели си мислят, че съм луд на тема коне. ама точно щото съм - не бих я пипнал дори и да мога. просто няма нужда. както казах в предишното си мнение тунинга на електричка е проблем които никой не го е задавал. твоето срт след интервенциите колко е? 500? 600 коня? 450 на гумите през примитивната му трансмсия и "съветски диференциали"... сега си представи, че срт-то ти е 1000 коня на гумите и като го настъпиш със 100 примерно и тръгва настрани или във всички посоки едновремено според настилката. ще го тунинговаш ли още по силовата част? или просто ще му смениш всичките тампони с пластмасови, ще му свалиш просвета 10мм през софтуера и повече няма да го бараш? дай да бъдем практични на някакво ниво
Nickelback написа:Купуваш си я електричката, и си знаеш, че си точно толкоз "спрЕл", колкото пише по хартиите, и така до следващата електричка дето ти е на сърце На мен поне, що се отнася до автомобилни спортове, така грам не ми е интересно, а даже и не съм нЕк'ъв рейсър, както спомена и колегата преди предния ми пост Да, бързи са за сток коли и какво от това?
това не го разбрах. коя хубава електричка е "спрЕла"? или викаш тоя параграф е лепилото на тролския ти пост
Nickelback написа:Голяма част от мненията са ти в стил "вервай ми, ама не ме карай да ти дам обосновано мнение, 'щото... само аз си знам 'що" Ако ти се води обоснована техническа дискусия - давай - ще ми е интересно. Ако пак ще се самоизтъкваш, като последно за Rimac-а - ще подмина и пак няма да виждам смисъл да продължавам
ако желанието ми беше да се самоизтъквам щях да имам поне ютюб канал и фейсбук стори дето да е пълно с лъскави возила, самолети, ваканции и тн.. а не да се хабя да пиша на 20 човека дето четат тука.
Nickelback написа:то и дебелото атмосферно SRT ми идва в повече с оглед на безопасност при точно тия пътни условия дето са у нас и това за колко време се случват нещата Да не говорим за нещо по-адекватно и стоящо на пътя
това също не го разбрах- електричките имат хубава динамика ама ти идва в повече ама срт-то ти е почти точно (само малко в повече)? това какво отношение има към разговора? в началото ми казваш, че са по-бавни от некви непрактични двг, после ми казваш, че ти идват в повече?
Nickelback написа:повече от 60 ли, 100 ли (mph или km/h) в града или извън, не помня, било само-/убийство, безотговорност или там както го наричаше? Та сега не мога да разбера за какви драгове говориш? Къде се случват тия драгове?
може и аз да съм бил защото споделям това мнение. но нали сме в автомобилен форум? динамиката за нас се предполага, че е важна. иначе никога не съм крил, че имах два шеви болта които са много далече от динамика, но въопреки това съм им голям фен- толкова голям, че си запазих единия.... винаги съм писал, че за мене лично основното преимущество на електричката е, че няма подръжка и е надеждна. динамиката и икономичноста й са хубаво нещо, но не основното.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jorixa
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:Nickelback написа:Потенциал за тунинг - 0.001% по обясними причини vs. 50-100-200-500% при някои "конвенционални" автомобили
ти би ли тунинговал една ежедневна 500-800 коня която се държи като 1000 коня двг? аз лично не. хем всичките ми приятели си мислят, че съм луд на тема коне. ама точно щото съм - не бих я пипнал дори и да мога. просто няма нужда. както казах в предишното си мнение тунинга на електричка е проблем които никой не го е задавал.
Е да ама те драг състезанията не им ли е именно това идеята? Да видиш кой е направил най-добрата драгаджиика? Това да натиснеш педала до долу и да държиш волана в права линия не е кой знае кво умение, което хората да им е интересно да гледат. Според мен на хората им е интересно да гледат стари А80-ки направени на животно, а не plaid-ове дето излизат с 10 време фабрично.
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
Jorixa написа:alx написа:Nickelback написа:Потенциал за тунинг - 0.001% по обясними причини vs. 50-100-200-500% при някои "конвенционални" автомобили
ти би ли тунинговал една ежедневна 500-800 коня която се държи като 1000 коня двг? аз лично не. хем всичките ми приятели си мислят, че съм луд на тема коне. ама точно щото съм - не бих я пипнал дори и да мога. просто няма нужда. както казах в предишното си мнение тунинга на електричка е проблем които никой не го е задавал.
Е да ама те драг състезанията не им ли е именно това идеята? Да видиш кой е направил най-добрата драгаджиика? Това да натиснеш педала до долу и да държиш волана в права линия не е кой знае кво умение, което хората да им е интересно да гледат. Според мен на хората им е интересно да гледат стари А80-ки направени на животно, а не plaid-ове дето излизат с 10 време фабрично.
съгласен. никой не спори, че най- бързите коли в момента са двг... ама мисълта ми е - това тебе (че и мене) кво ни грее? при колите които практично бихме притежавали и карали електричките дори в момента нямат равни. ти виждал ли си колко струва един фабричен 1000 коня седан с двг? ми то дори на практика за мене и тебе няма такъв. сега вярно, че додж ще изкарат финалния чаланджър 170 които ще 1000+ коня ама на е85.. и една от опциите е парашут... това как се кара всеки ден? на задно? аз имам познат с "нормален" димън и съм го карал- ми да го размотаеш за час два през уйкенда е точно.. ама всеки ден? през зимата? не мисля, че някой над 21 може да си го причини. 1000 коня в двг е недостъпно за 99.9999% от хората. докато 1000 коня плад всеки малко по- напред с материала може да си го купи днеска и да го получи след 2 седмици.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Имат ли бъдеще електрическите автомобили?
alx написа:винаги съм писал, че за мене лично основното преимущество на електричката е, че няма подръжка и е надеждна. динамиката и икономичноста й са хубаво нещо, но не основното.
"няма поддръжка", "надеждна"
https://www.facebook.com/tuningbgforum/ ... Kvpe8cZhkl
сЯ ще ми кажеш,да ама т'ва не е тесла
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани