Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Модератор: Общи модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Плъзгащият се подлакътник на е39 - като е в най-предно положение се отваря когато дръпнеш ръчната повечко не е чак вбесяващо, ама ако си ядосан на нещо е достатъчно
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
don_gori написа:Мен ме дразни, че на Мазда 6 не можеш да нагласиш парното да ти духа на прозореца и към теб, може към прозореца и краката или само към прозореца
Друга изключителна тъпотия, която съм срещал е на служебното VW Caddy 2018 как чистачките са навряни под капака и зимата като се заледи всичко там няма как да ги вдигнеш, за да изчистиш.
За да смениш крушка на стопа се демонтира целия стоп. Приготви си права отверка, по-фина кръстата (желателно къса дръжка) и торкс 30 или 40 (да не те излъжа). Стопа се избива настрани (перпендикулярно) на колата, крушките са P21W и 5W5.
Също така няма датчици за износване на накладките, така че ако почне да ти се причува стържене на метал в метал най-вероятно си за накладки
За сметка на това шест степенната им скоростна кутия е уникална, не знам дали си с такава.
За кади-то става въпрос....
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- HITMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 99
- Регистриран на: 6.02.2002
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: 1.8TQ, C3204M, mk7.5 4M
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
alx написа:Имам приятел с в221 Мерцедес дизел с ом642 мотора. .
Имах ц-класа w204 с този мотор, филтрите се сменят за 10-15 мин.
https://www.youtube.com/watch?v=O6dmf_GKk7g
Но пък там за сметка на това за купето първия път ми се .. да го сменя, сигурно 40 минути си играх.
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Не знам дали е към техническите решения, но само да отворя 5мм прозореца при дъжд и капе вътре в купето.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Подгревните свещи на М47/М57 мотори се сменят лесно, маха се колектора, който пада за около 10 минути. В очите на някой външен е сигурно приключение, но реално е много просто. Въздушният филтър няма да го коментирам и аз много го мразя!
Много ме дразни и подгревното реле къде е сложено на Е46, свяля се на подемник с дълги удължения и мн чупени на пръсти.
Много ме дразни и подгревното реле къде е сложено на Е46, свяля се на подемник с дълги удължения и мн чупени на пръсти.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Малоумните решения по колите ни са от това,че два или повече екипи специалисти са правели нещо без да си имат хал-хабер от решенията на другите такива по другите конструктивни механизми и детайли и става мазало като се съберат нещата.Все си мислех ,че деца са правили по налучкване някои неща,докато карат практика,но истината е още по ужасяваща.Всичко се закърпва за ограничено време и ...започват тегобите по обслужване и ремонт. Даже нещата,като излезнат извън контрол и се види,че вече всичко е влезнало в производство,по-ефтиният вариянт е да се мислят безумни инструменти само за фирмено ползуване,защото промяната на общата конструкция е вече нерентабилна.Всъщност в оторизираните сервизи,ако не е нещо дребно,вече ремонти не правят.В гаранция ли е още следва смяна, ако е изтекла-нова или немислими разходи за собственика.Избор на драго сърце!От личен опит с машините на Weber,Multivac,Textor и още куп големи имена в световната машинопроизводителна индустрия,които нямат нищо общо с автомобилната...взех да се кръстя от техническите им решения.Чесно!Един скъсан ремък може да се смени от трима специалисти за денонощие работа.Проблемът е че се късат често точно такива недомислия.По закона на Мърфи,тировете чакат празни или полупълни със стока за няколко дни до изтичане на срока на годност ,производствената линия е блокирана и шефовете стават груби.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Смяна централна конзола - климатик и стерео на Легаси 06-08.
Супер аматьорско и лесно, развиваш 7 болта, дърпаш, разкачаш буксите и слагаш новата, буксите закачаш, а само за радиото буксата не е на конзолата а на м...мата си в.. и трябва да си играеш повече от всичкото останало време , за да я закачиш... НЕмах нерви и рязах кабелчето и го вързах просто.
Супер аматьорско и лесно, развиваш 7 болта, дърпаш, разкачаш буксите и слагаш новата, буксите закачаш, а само за радиото буксата не е на конзолата а на м...мата си в.. и трябва да си играеш повече от всичкото останало време , за да я закачиш... НЕмах нерви и рязах кабелчето и го вързах просто.
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Bogat-Beden написа:Смяна централна конзола - климатик и стерео на Легаси 06-08.
Супер аматьорско и лесно, развиваш 7 болта, дърпаш, разкачаш буксите и слагаш новата, буксите закачаш, а само за радиото буксата не е на конзолата а на м...мата си в.. и трябва да си играеш повече от всичкото останало време , за да я закачиш... НЕмах нерви и рязах кабелчето и го вързах просто.
Е то и на ситроена таблото така лесно звучи- 10 болта и 10 кабела, ама са навряни там където и ръцете на създателя им
ATR-42/72
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Някой от вас да е сменял машинка за чистачката на ФИАТ Панда от 80-те? Заради безумно дългата ос пада цялото табло. Отстрани изглежда 10мин работа.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Да вдигнем малко темата : За въздушния филтър на М47 сте писали .На моята Е90тка 30 минути разглобяване да стигна до него. Масления филтър на Nissan Terrano 2.7 TD/TDI много ама много гадно е направен за сваляне, даже иска да свалиш предна лява гума иначе нямаш достъп и въпреки това е тясно там. На повечето нови коли казанчетата за течност за чистачки трудно се свалят защото са в калника и иска сваляне на калника и куп други неща.
///M power
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 168
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Moni_BMW написа:Да вдигнем малко темата : За въздушния филтър на М47 сте писали .На моята Е90тка 30 минути разглобяване да стигна до него. Масления филтър на Nissan Terrano 2.7 TD/TDI много ама много гадно е направен за сваляне, даже иска да свалиш предна лява гума иначе нямаш достъп и въпреки това е тясно там.
И на дъстъра така, само че за горивния филтър при дизела, трябва да се свали подкалника, за да се стигне до филтъра.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
Верно въздушния на м47 е наврян на... Имам приятел с такъв, всеки път го гавря, че разглобява половината кола да го стигне, докато моя на м52-то се сменя за 2 минути
- kiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
смяна съединител
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Малоумни технически решения в автомобилите ви...
https://www.youtube.com/watch?v=5coqqW4P5Pc
Бентли континентъл , смяната на стартера става като се свали двигателя и се отдели от скоростната кутия . Там отзад са и някои важни датчици например този за положение колянов вал . Това е абсолютно безумие , да свалиш двигател от купето заради 1 датчик . Винаги съм смятал че френските автомобили са върха в тоя спорт да свалиш още няколко агрегата за да се добереш до този който ти трябва . Но тези направо къртят мифки
Според мен това не са малоумни решения просто никой не го интересува , в смисъл не е имало проблем че да го решават . Просто така дошло и така си отива , не се счита за проблем . Дори при такива като Range Rover това дори е концептуално . Ето така се работи по двигател и ходова част .
Бентли континентъл , смяната на стартера става като се свали двигателя и се отдели от скоростната кутия . Там отзад са и някои важни датчици например този за положение колянов вал . Това е абсолютно безумие , да свалиш двигател от купето заради 1 датчик . Винаги съм смятал че френските автомобили са върха в тоя спорт да свалиш още няколко агрегата за да се добереш до този който ти трябва . Но тези направо къртят мифки
Според мен това не са малоумни решения просто никой не го интересува , в смисъл не е имало проблем че да го решават . Просто така дошло и така си отива , не се счита за проблем . Дори при такива като Range Rover това дори е концептуално . Ето така се работи по двигател и ходова част .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани