Коли от търгове в чужбина
Модератор: Общи модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Коли от търгове в чужбина
Имам един CARFAX за коментар:
Колата е претърпяла лек инцидент "minor damage" при втория си собственик. Шест месеца след това е с третия си собственик и издават сертификат Salvage. От там следва следната информация:
Мисля си по въпроса, защо ли е сложен този Total loss и дали не е някаква игра за експорт на занижена стойност, защото не виждам да има самостоятелен инцидент след първия? После обаче доколкото четох тук TOTAL LOSS не би трябвало да може да се регистрира освен с връзки. Е човекът е имал връзки безспорно, знам това.
Колата е регистрирана в БГ и от обстоен тест драйв и външен оглед нямам никакви забележки. Щях да я гледам в сервиз, но се чудя сега при това положение.
Този TOTAL LOSS дали е фиктивен или наистина е била тотал щета, което с оглед състоянието й и всичко работещо, ми изглежда много трудно да го повярвам?
Колата е претърпяла лек инцидент "minor damage" при втория си собственик. Шест месеца след това е с третия си собственик и издават сертификат Salvage. От там следва следната информация:
09/03/2008
Oregon
Motor Vehicle Dept.
West Linn, OR
Title #0824778906
New owner reported
SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED
09/10/2008
50,287
Oregon
Motor Vehicle Dept.
Portland, OR
Odometer reading reported
09/15/2008
Damage Report
TOTAL LOSS VEHICLE
09/15/2008
Oregon
Motor Vehicle Dept.
Title or registration issued to insurance company
09/15/2008
Oregon
Motor Vehicle Dept.
Portland, OR
Title #0825997229
SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED
10/31/2008
Vehicle Exporter
Vehicle exported from
Long Beach, CA and imported to
Bulgaria
Мисля си по въпроса, защо ли е сложен този Total loss и дали не е някаква игра за експорт на занижена стойност, защото не виждам да има самостоятелен инцидент след първия? После обаче доколкото четох тук TOTAL LOSS не би трябвало да може да се регистрира освен с връзки. Е човекът е имал връзки безспорно, знам това.
Колата е регистрирана в БГ и от обстоен тест драйв и външен оглед нямам никакви забележки. Щях да я гледам в сервиз, но се чудя сега при това положение.
Този TOTAL LOSS дали е фиктивен или наистина е била тотал щета, което с оглед състоянието й и всичко работещо, ми изглежда много трудно да го повярвам?
Re: Коли от търгове в чужбина
Total loss - savage се регистрира без проблем в КАТ. Само че се минава комисия в кат. Съвсем законно, има си канален ред.
Няма ли някаква снимки из нета или в кар факса. Като цяло е доста лесно да пишат кола total loss. Всичко което излиза по-скъпо за ремонт от колкото продажба + плащане се пише total loss. Може и да е нещо доста сериозно. Но на мен не ми се вярва да е бил фиктивен.
Няма ли някаква снимки из нета или в кар факса. Като цяло е доста лесно да пишат кола total loss. Всичко което излиза по-скъпо за ремонт от колкото продажба + плащане се пише total loss. Може и да е нещо доста сериозно. Но на мен не ми се вярва да е бил фиктивен.
Re: Коли от търгове в чужбина
Документа който си показал си е типичен за тотална щета в Щатите. Тотална щета е от 50 до 75% или повече от стойноста на колата… по принцип тоталка на евтина кола може да е без проблем и да е смислена кола. Но тоталка на скъпа кола почти никога не в оферта защото означава, че нещо много генерално е строшено и оценителя ще не ще я е торализирал (а те гледат да поправят общо взето).
Ако напишеш вин-а на колата може да я погледна какво й е било ако е минала през големите застрахователни търгове
Ако напишеш вин-а на колата може да я погледна какво й е било ако е минала през големите застрахователни търгове
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Коли от търгове в чужбина
Не е минала през големите търгове, няма снимки. При обстоен преглед в сервиз не излезе нищо - без забележки. Или е било нищо особено, или е, но и в двата случая е направено наистина както трябва. Вече е при мен, вчера минах кат.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Коли от търгове в чужбина
SUV-че ли е?
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Коли от търгове в чужбина
Преди десетина години един тука докара додж калибър от там , на 2 години наводняван . Колата беше в идеално състояние , абсолютно никакви технически проблеми . Само по мокета имаше някакви петна но се изчистиха . Цената беше някаква смешна от порядъка на 3-4к долара . Та нищо чудно да е нещо подобно щом няма видими щети от удари или нещо друго тоя автомобил на колегата .
Последна промяна Jordana на 04 Дек 2021, 15:56, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Коли от търгове в чужбина
Моят механик в Монреал купи един нов ML, наводнен преди 100 години от урагана Катрина. Светеше. Беше решил, че ще му се върце в рамките на 10К след ремонта. Няма да казвам, колко му се върза. Но той знае наизуст всяка част по номер и цена. Отделно какви филми има при пасване на компютри, софтуери, ел системи, не е истина. Описвал съм го случая преди много време.
Покрай тази кола той се специализира с марката. Купува от търгове, ремонтира и продава.
Всяка кола е сама за себе си. Бъркаш в торбата и каквото ти се падне. Бяха взели един Tuareg на смешна цена. Имаше ключ, но не палеше и беше доста мръсен в салона. После се оказа, че в него е извършено убийство. Ключът се оказа с паднала батерия.
Темата е дълга
Покрай тази кола той се специализира с марката. Купува от търгове, ремонтира и продава.
Всяка кола е сама за себе си. Бъркаш в торбата и каквото ти се падне. Бяха взели един Tuareg на смешна цена. Имаше ключ, но не палеше и беше доста мръсен в салона. После се оказа, че в него е извършено убийство. Ключът се оказа с паднала батерия.
Темата е дълга
Re: Коли от търгове в чужбина
sub_eleven написа:Не е минала през големите търгове, няма снимки. При обстоен преглед в сервиз не излезе нищо - без забележки. Или е било нищо особено, или е, но и в двата случая е направено наистина както трябва. Вече е при мен, вчера минах кат.
Разбирам. Моли се да не е давена… такива дето не можеш да разбереш защо са тотализирани обикновено са давени. Ако почне с електрически проблеми- хвърляй я веднага защото ще се вкараш в драма… давената кола е бавно действаща отрова
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Коли от търгове в чужбина
Тоя Туарег, нали уж бяха намерили другия ключ след почистването ? Сега пък батерията била паднала на единствения ....BMW_POWER написа:Моят механик в Монреал купи един нов ML, наводнен преди 100 години от урагана Катрина. Светеше. Беше решил, че ще му се върце в рамките на 10К след ремонта. Няма да казвам, колко му се върза. Но той знае наизуст всяка част по номер и цена. Отделно какви филми има при пасване на компютри, софтуери, ел системи, не е истина. Описвал съм го случая преди много време.
Покрай тази кола той се специализира с марката. Купува от търгове, ремонтира и продава.
Всяка кола е сама за себе си. Бъркаш в торбата и каквото ти се падне. Бяха взели един Tuareg на смешна цена. Имаше ключ, но не палеше и беше доста мръсен в салона. После се оказа, че в него е извършено убийство. Ключът се оказа с паднала батерия.
Темата е дълга
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
Re: Коли от търгове в чужбина
DaGa написа:Тоя Туарег, нали уж бяха намерили другия ключ след почистването ? Сега пък батерията била паднала на единствения ....BMW_POWER написа:Моят механик в Монреал купи един нов ML, наводнен преди 100 години от урагана Катрина. Светеше. Беше решил, че ще му се върце в рамките на 10К след ремонта. Няма да казвам, колко му се върза. Но той знае наизуст всяка част по номер и цена. Отделно какви филми има при пасване на компютри, софтуери, ел системи, не е истина. Описвал съм го случая преди много време.
Покрай тази кола той се специализира с марката. Купува от търгове, ремонтира и продава.
Всяка кола е сама за себе си. Бъркаш в торбата и каквото ти се падне. Бяха взели един Tuareg на смешна цена. Имаше ключ, но не палеше и беше доста мръсен в салона. После се оказа, че в него е извършено убийство. Ключът се оказа с паднала батерия.
Темата е дълга
Sent from my M2007J17G using Tapatalk
Ми това беше преди 6-8 години. Помня, че имаше ядове с ключовете. Може и да греша вече
Тогава се кефеха, че това са им най-лесно изкараните пари.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Коли от търгове в чужбина
alx написа:sub_eleven написа:Не е минала през големите търгове, няма снимки. При обстоен преглед в сервиз не излезе нищо - без забележки. Или е било нищо особено, или е, но и в двата случая е направено наистина както трябва. Вече е при мен, вчера минах кат.
Разбирам. Моли се да не е давена… такива дето не можеш да разбереш защо са тотализирани обикновено са давени. Ако почне с електрически проблеми- хвърляй я веднага защото ще се вкараш в драма… давената кола е бавно действаща отрова
Два дена я карах вече, няма никакви проблеми, нищо скрито не излиза, много стабилна кола. Откакто е при мен разбира се още по-задълбочено я разгледах. Нови забележки не съм открил. Започва да ми печели доверието
Re: Коли от търгове в чужбина
sub_eleven написа:alx написа:sub_eleven написа:Не е минала през големите търгове, няма снимки. При обстоен преглед в сервиз не излезе нищо - без забележки. Или е било нищо особено, или е, но и в двата случая е направено наистина както трябва. Вече е при мен, вчера минах кат.
Разбирам. Моли се да не е давена… такива дето не можеш да разбереш защо са тотализирани обикновено са давени. Ако почне с електрически проблеми- хвърляй я веднага защото ще се вкараш в драма… давената кола е бавно действаща отрова
Два дена я карах вече, няма никакви проблеми, нищо скрито не излиза, много стабилна кола. Откакто е при мен разбира се още по-задълбочено я разгледах. Нови забележки не съм открил. Започва да ми печели доверието
няма тотализирани коли от америка дето да нямат сериозни проблеми... разбира се ако колата не е $2500 както казах по-горе. ако не можеш да й видиш къде е била правена е давена...
щом те устройва и ти харесва и не дава проблеми- друго няма значение.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Коли от търгове в чужбина
Ще поживеем и ще видим. Никакви поводи за притеснение не съм открил, напротив даже, затвърждавам решението си да я купя. Имам и доста обстойна сервизна история, до 80к от щатите и до 119к в БГ с фактури.
Да сме живи и здрави така или иначе, колите са преди всичко средство за придвижване.
Да сме живи и здрави така или иначе, колите са преди всичко средство за придвижване.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани