България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Мен ми е много интересно ако хванат , държавата имам предвид да хване примерно крадени биткоини за 3 милиарда лева , дали ще изгорят 3 милиарда лева ? Щото биткоина няма какво да му изгориш ....
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- b_u_b_o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 92
- Регистриран на: 28.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: e90 330xd, gsxr 600 k8
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всъщност може да "изгориш" биткойните, просто изтриваш частния ключ на портфейла в който се намират и вече никой няма да има достъп до тях вовеки Но това ми напомня за едни над 200 хиляди биткойна които в момента струват милиадри долари които прокуратурата иззе преди години и никой повече не чу нищо за тях
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ама как така ...нали са добити от престъпна дейност ???!!!
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Е баш де, изгоряха... едни хора изгоряха с тях.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
биткойни... не сте на фокус, честно
биткойни... не сте на фокус, честно
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
vicho написа:България на първо място по смъртност на пътя - причини?
биткойни... не сте на фокус, честно
Всъщност нещата са свързани ако се направи една статистика няма да съм учуден ако държавите където биткойните са популярни са и тези където смъртноста по пътя е най- висока
Причината е, че колкото си по- беден толкова си по заинтересован от далавери, схеми, пирамиди, хазарт и други бързи схеми за правене на пари. Съответно си по- голям мъж и “кой ще ти каже на тебе” кой крив и кой прав. Инцидентно броя на неваксинирсните в тези държави също е висок защото- те знаеме най- добре и законите и знаците са глупави и писани/ слагани от разбира се по- глупави от нас
Съкратен вариант- човек си пати от собствената глупост цял живот всичко е свързано
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ааааа... те щото в мърика са отлъчени от църквата биткойните
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8317
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
alx написа:Съкратен вариант- човек си пати от собствената глупост цял живот всичко е свързано
това е друго... и напълно вярно
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днес имах доста странна ситуация на пътя. Честно казано и сега не знам какво точно стана и дали просто не беше поредния откачил шАфьор.
Карам си аз по обяд, наближавам кръгово, бях сам, на предния светофар едната лента беше свободна, та минах без да намалям и бях доста пред колоната в другата лента, но в кръга имаше движение, та спрях и си чакам. Няколко коли и един бус в кръга, виждам, че след буса няма никой и докато буса вече общо взето минава покрай мен, потеглих с идеята докато навляза в кръстовището той вече да е минал. Да, ама не, буса спря точно пред мен, съответно и аз спрях по-рязко. Но и не е било кой знае колко рязко, щото едва бях потеглил общо взето. Някъде зад мен чух много, ама много тих шум, не знам с какво да го сравня, но безобиден тих шум, тогава въобще не ми направи впечатление, нито съм усетил нещо. Имам може би някой тампон за смяна, понякога като вкарвам първа се чува подобен шум пак отзад при дифа, та нещо такова. Та буса си потегли, потеглих и аз, обичайно за мен по-рязко, винаги минавам през кръстовища по-ескедитивно. Колата зад мен остана за няколко секунди на място, направи ми впечатление, но после потегли, при което ме подгони, някаква баДка започна да ме нарежда от съседната лента, сива астра Г със затъмнени стъкла и китайски ксенон. Не успях да чуя какво точно викаше, освен нещо от рода на "защо бягаш". Още преди да ме настигне си личеше, че ме гони, тогава се замислих какво по дяволите става и дори намалих, търсейки къде да отбия да видя аджеба къв му е проблема. Ма като дочух какво вика вече се замислих дали пък няма шанс да ме е подпрял, пък аз въобще да не съм се усетил? Тогава се сетих за тихия и безобиден шум, който дочух по-рано. Крещейки, баДката ме подмина, очаквах да ме засече и отбие, ама отпраши напред. Аз отбих на първото възможно място и огледах задницата на 39ката, не видях никакви следи от колизия. Колата не беше мита скоро, та имаше прилично количество прах по нея и не личеше да е имало досег с нищо. Качих и баща ми 5 минути по-късно, накарах и него да огледа и дори надвечер въпреки сигурния дъжд измих и колата за да огледам пак задницата - бронята ми си има леки деруги от край време, тя цялата кола си има, та не мога да преценя със сигурност, но не мисля, че има щети от удар. Няма паднал лак, нито някакви дълбоки деруги, дори без фенер не се виждат никакви забележки по бронята.
Това беше по обяд, цял следобед съм разсеян и разконцентриран и прехвърлям цялата история отново и отново и си мисля какъв е шансът някой да ме е подпрял, а аз да не усетил нищо. И дори да ме е подпрял, защо беше толкова бесен, при положение, че сам би си бил виновен, че не е спазил дистанция. Аз в крайна сметка ако не бях спрял, можеше да закача буса, който спря пред мен, не съм спрял без причина, пък и не съм се и движил с повече от 10тина км/ч преди да спра. Умувам си вече цял ден кажи речи, но нямам отговор какъв му беше проблемът. Обсъдих и с колегите цялата ситуация с идеята да получа съвет - да го търся ли тоя да разбера за какво се бори или да не го търся. В крайна сметка се надявам като се наспя да ми мине и толкова. Тая вечер пак го мернах тоя индивид, ама пак нямаше как да спра, че да го питам какъв му е проблемът.
Карам си аз по обяд, наближавам кръгово, бях сам, на предния светофар едната лента беше свободна, та минах без да намалям и бях доста пред колоната в другата лента, но в кръга имаше движение, та спрях и си чакам. Няколко коли и един бус в кръга, виждам, че след буса няма никой и докато буса вече общо взето минава покрай мен, потеглих с идеята докато навляза в кръстовището той вече да е минал. Да, ама не, буса спря точно пред мен, съответно и аз спрях по-рязко. Но и не е било кой знае колко рязко, щото едва бях потеглил общо взето. Някъде зад мен чух много, ама много тих шум, не знам с какво да го сравня, но безобиден тих шум, тогава въобще не ми направи впечатление, нито съм усетил нещо. Имам може би някой тампон за смяна, понякога като вкарвам първа се чува подобен шум пак отзад при дифа, та нещо такова. Та буса си потегли, потеглих и аз, обичайно за мен по-рязко, винаги минавам през кръстовища по-ескедитивно. Колата зад мен остана за няколко секунди на място, направи ми впечатление, но после потегли, при което ме подгони, някаква баДка започна да ме нарежда от съседната лента, сива астра Г със затъмнени стъкла и китайски ксенон. Не успях да чуя какво точно викаше, освен нещо от рода на "защо бягаш". Още преди да ме настигне си личеше, че ме гони, тогава се замислих какво по дяволите става и дори намалих, търсейки къде да отбия да видя аджеба къв му е проблема. Ма като дочух какво вика вече се замислих дали пък няма шанс да ме е подпрял, пък аз въобще да не съм се усетил? Тогава се сетих за тихия и безобиден шум, който дочух по-рано. Крещейки, баДката ме подмина, очаквах да ме засече и отбие, ама отпраши напред. Аз отбих на първото възможно място и огледах задницата на 39ката, не видях никакви следи от колизия. Колата не беше мита скоро, та имаше прилично количество прах по нея и не личеше да е имало досег с нищо. Качих и баща ми 5 минути по-късно, накарах и него да огледа и дори надвечер въпреки сигурния дъжд измих и колата за да огледам пак задницата - бронята ми си има леки деруги от край време, тя цялата кола си има, та не мога да преценя със сигурност, но не мисля, че има щети от удар. Няма паднал лак, нито някакви дълбоки деруги, дори без фенер не се виждат никакви забележки по бронята.
Това беше по обяд, цял следобед съм разсеян и разконцентриран и прехвърлям цялата история отново и отново и си мисля какъв е шансът някой да ме е подпрял, а аз да не усетил нищо. И дори да ме е подпрял, защо беше толкова бесен, при положение, че сам би си бил виновен, че не е спазил дистанция. Аз в крайна сметка ако не бях спрял, можеше да закача буса, който спря пред мен, не съм спрял без причина, пък и не съм се и движил с повече от 10тина км/ч преди да спра. Умувам си вече цял ден кажи речи, но нямам отговор какъв му беше проблемът. Обсъдих и с колегите цялата ситуация с идеята да получа съвет - да го търся ли тоя да разбера за какво се бори или да не го търся. В крайна сметка се надявам като се наспя да ми мине и толкова. Тая вечер пак го мернах тоя индивид, ама пак нямаше как да спра, че да го питам какъв му е проблемът.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Просто си карай колата и не се занимавай с глупости. Пълно е с неадекватни. Пълно, пълно, пълно. Масово хора, които не знаят какво майната си искат.
А видиш ли Астра, Пасат или Голф в комбинация със син ксенон очаквай ВСИЧКО! Няма пари човека, а му се иска Всииииичко е възможно
А видиш ли Астра, Пасат или Голф в комбинация със син ксенон очаквай ВСИЧКО! Няма пари човека, а му се иска Всииииичко е възможно
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Днес станах свидетел, как човек спира на пешеходна пътека, а едва успелия да спре зад него започна да го нарежда с думите "Аре карай бе, кво спираш". Човека, спрял на пешеходец беше на близо 60 годишна възраст. Нервака на около 30. Човечеца само му махна с ръка през прозореца и си тръгна. И това на пътека с маркировка, знаци и светофар.
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SAMSUNG S9 SM-G960F с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Най вероятно този с астрата те е ударил- ама те е охлузил отдолу. Мене така са ме удряли- онзи беше със смачкан капак, строшена решетката и един фар- на мене ми беше охлузена колата ама отдолу на задната броня- като погледнеш нормално нищо не се виждаше. Повечето коли като им набиеш спирачките здраво и предницата потъва много и удря тоя отпред много ниско- почти се набутва отдолу
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
При едвам потеглила кола възможно ли е да има гмуркане на предницата? Този отзад трябва да е със съвсем изпуснали амортисьори отпред? Най-вероятно е решил, че колегата му е бил спирачки умишлено, защото се бута отзад. И е искал да се разберат.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Ако имаше удар даже и съвсем лек щеше да се усети. Такива като тоя с астрата има колкото искаш, не разбират правилника и псуват и ръкомахат за щяло и нещяло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани