България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://btvnovinite.bg/bulgaria/udar-me ... akija.html
Нещо, което наистина има значение са тези малоумни кашкавалени мантинели, които трябва да ги сменят с бетонни блокове.
Не съм проверявал, но сигурно е и по-евтино, и по-бързо... и вечно.
Нещо, което наистина има значение са тези малоумни кашкавалени мантинели, които трябва да ги сменят с бетонни блокове.
Не съм проверявал, но сигурно е и по-евтино, и по-бързо... и вечно.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
steeN написа:https://btvnovinite.bg/bulgaria/udar-mezhdu-dva-tira-zatvori-magistrala-trakija.html
Нещо, което наистина има значение са тези малоумни кашкавалени мантинели, които трябва да ги сменят с бетонни блокове.
Не съм проверявал, но сигурно е и по-евтино, и по-бързо... и вечно.
Трябва ни някакъв буфер между платната на магистралата. Да има някакво разстояние м/у тях, както (по филмите) съм виждал че има на някои места в щатите.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Трябва ни бърза съдебна система и кретените рязко ще намалеят като почнат да търкат наровете. Безнаказаността води до безотговорно поведение.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
То хубу ама като си умрял няма голяма полза от съд. Инциденти винаги стават. Нали това е идеята на магистралата... да елиминира риска от челна катастрофа.
Това се нарича median strip и си има цел. Спестяват се пари и се прави на места където земята е евтина. Не е някаква панацея. Другата причина е да може лесно да се разшири в бъдеще. За нашите условия не е приложимо.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Това се нарича median strip и си има цел. Спестяват се пари и се прави на места където земята е евтина. Не е някаква панацея. Другата причина е да може лесно да се разшири в бъдеще. За нашите условия не е приложимо.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Никакъв проблем няма да намятат блокчета от бетон с подходяща форма на мястото на мантинелите.
Освен, че ще няма да могат да ги преминават, няма и да се заблестяват вечер
Освен, че ще няма да могат да ги преминават, няма и да се заблестяват вечер
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Всичките шофьори на тирове са на часовник и дори и полузапали са на пътя, иначе им пропада деня. Не е проблема в мантинелите. Тези са от новите двойни и пак. Като гледам е отнесъл много къс участък. Преди време, на равно един тир беше преминал средната разделителна мантинела, ограничителната в насрещното и се беше спрял на 20-30 метра в полето, за щастие без жертви. 40 тона с 90 км/ч трудно се удържат, особено и ако шофьорът заспи и извърти волана.
В друг автофорум наскоро се дискутираше за тирове върху жп вагони и един бивш железничар написа, проблем ще бъде дължината на композицията, която е ограничена от най-късата гара.
За мен проблемът е в регламента за време за шофиране. Ако се махне общото непрекъснато време за деня, шофьорите ще могат да спират и да си доспиват, без да се притесняват, че ще губят часове от времето си за шофиране. Сега тръгне ли им часовника, край. Карат и полузаспали и това е резултата.
В друг автофорум наскоро се дискутираше за тирове върху жп вагони и един бивш железничар написа, проблем ще бъде дължината на композицията, която е ограничена от най-късата гара.
За мен проблемът е в регламента за време за шофиране. Ако се махне общото непрекъснато време за деня, шофьорите ще могат да спират и да си доспиват, без да се притесняват, че ще губят часове от времето си за шофиране. Сега тръгне ли им часовника, край. Карат и полузаспали и това е резултата.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Те може да си поспиват ама това ще им намали парите при всички случаи . Освен това има товари дето не търпят престой и всеки час закъснение е проблем . Тия бетонни прегради в средата ми се струват прекалено опасни , блъскането в мантинела не е равносилно на блъскане в бетон . Мантинелата е еластична и има за цел да поеме енергията на удара като се мачка . Бетона си е бетон ,
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ID A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 21.09.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 M57T2
- Мечтае да кара: фърчило
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Парите са на км. Имат 11 часа задължителна непрекъсваема почивка за всеки 24 часа и тя обърква нещата. В този 24 часов период могат да карат 9 часа, без значение какво карат. И затова карат, като зомбита, защото започне ли деня им имат точно определени часове.
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Най-лесно е да пуснат автоматичните камиони и тогава ще си спят по цял ден
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Нали се сещаш че докато няма новини от сорта "...шофьори на тирове трошат с чукове автоматични камьони ..." тая песен твойта е глас в пустиня
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- TNT
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Какво ви е мнението за новата идея 120км/ч за магистрала Тракия ? Според мен повечето така или иначе си карат с толкова и е безсмислена. Само ще се задръсти още повече. Просто е по-евтино да се сложат знаци, а после ще се избие с глоби. На магистралата проблема й е, че е само 2 ленти, а трафика е сериозен. Петък вечер посока Пловдив и 140 трудно се поддържа. Поне до отбивката за Велинград трябва да стане 3 ленти.
- steeN
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Няма смисъл и според мен. Камионите така или иначе са с по-ниско ограничение и те предизвикват повечето катастрофи на магистралата когато няма задръствания.
А като има задръствания все тва.
А като има задръствания все тва.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Така наречените магистрали са неадекватни на пътникопотока който минава по нашите пътища . Тежкотоварния трафик на половин европа минава от тук , ние правим магистрали като за страна от третия свят .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Комбина
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Голяма част от магистралите в Гърция по средата са разграничени с бетонни блокове между които пространството е пълно със земя и насадена растителност.
Убеден съм, че дори голям тежък камион почти невъзможно ще пробие тази широка преграда. Освен това изглежда по-добре и заслепяванията са изключени.
Защо това да не се приложи и тук?
Убеден съм, че дори голям тежък камион почти невъзможно ще пробие тази широка преграда. Освен това изглежда по-добре и заслепяванията са изключени.
Защо това да не се приложи и тук?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3902
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Шото е по-евтино да сложат 120 и да седят с камерите.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: AlonsoBest, Е.Димитров