За самолетите

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: За самолетите

Мнение от alx » 23 Фев 2021, 0:27

blacksapphire написа:
IMG_1614029401437.jpg


мне. това му се вика "speed tape" и не е проблематично. лепят ги най- редовно- предимно лайнерите - временна кръпка докато самолета стигне до ремонтния хангар по- нататъка в разписанието си
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 9:37

изображение_2021-02-23_093202.png


Така е, това не е тиксо от 5лв, а нещо одобрено и легално, само за сведение ролката струва 100на евро. Освен всичко се слага, защото при 800км/ч и минимална пролука или нещо стърчащо може да доведе до сериозно разрушаване на някой кожух.

Да, може да е странно за някои хора, като видят облепянето с тиксо, но също ще ви се стори странно, ако ви кажа, че гумите на самолетите са регенерати, сега ще подскочите.

В зависимост от модела самолет, регенерат се прави по 4-5-6 пъти и чак след това се слага нова гума.
Само, че това се прави в завода на самите гуми, Мишелин, Бриджстон, рядко има и Дънлоп.
Всяка гума си има сериен номер, цифра показваща кой регенерат е и щампа на коя АК е.

Пропуснах да кажа, че най-редовно някой самолет си лети с двигател под наем, задкрилка под наем и т.н.
При проблем в двигателя, се сменя по-бързо отколкото на автомобил.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: За самолетите

Мнение от Jordana » 23 Фев 2021, 10:51

Това че са лепени с говна и клечки тия летящи коптори трябва да ни успокоява ? :kuku: Това някой го е заснел щото е на ачика и се вижда , а вътре по моторите и в самия самолет дето пипат само тия с лейкопласта дали няма тонове тиксо тел и части изкормени от други дараци ? :mhihi:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 11:03

За тел позна, има доста вътре из моторите и колесниците. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: За самолетите

Мнение от DLVasilev » 23 Фев 2021, 11:19

alekangg написа:
изображение_2021-02-23_093202.png


Така е, това не е тиксо от 5лв, а нещо одобрено и легално, само за сведение ролката струва 100на евро. Освен всичко се слага, защото при 800км/ч и минимална пролука или нещо стърчащо може да доведе до сериозно разрушаване на някой кожух.

Да, може да е странно за някои хора, като видят облепянето с тиксо, но също ще ви се стори странно, ако ви кажа, че гумите на самолетите са регенерати, сега ще подскочите.

В зависимост от модела самолет, регенерат се прави по 4-5-6 пъти и чак след това се слага нова гума.
Само, че това се прави в завода на самите гуми, Мишелин, Бриджстон, рядко има и Дънлоп.
Всяка гума си има сериен номер, цифра показваща кой регенерат е и щампа на коя АК е.

Пропуснах да кажа, че най-редовно някой самолет си лети с двигател под наем, задкрилка под наем и т.н.
При проблем в двигателя, се сменя по-бързо отколкото на автомобил.

Това тиксо струва точно 56 лв в работата по система и държи като пирон в пясък :mhihi: слага се когато машината ще лети и има прясно нанесен херметик по някоя фуга с цел да не се разтече. Никой нормален механик не би му имал вяра и не би разписал след себе си такъв ремонт. За интериорни глупости да, но да държи въздухозаборници на мотора абсурд.
Гуми има и Дънлоп и Гудиър и то не рядко. Разбира се че е по рентабилно да се правят регенерация. Нищо им няма. За свалянето и качването на мотор не е баш по бързо от на автомобил :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 11:33

За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.


Аватар
Мнения: 2738
Регистриран на: 13.06.2004
Пол: Мъж
Кара: много бавно бенве
Мечтае да кара: Порше
Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!

Re: За самолетите

Мнение от Bogat-Beden » 23 Фев 2021, 12:52

А зимни/ летни сменят ли :mhihi:
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: За самолетите

Мнение от DLVasilev » 23 Фев 2021, 13:04

alekangg написа:За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.

По процедура е по бавно, не при мен :mhihi: рециклирания мотор пристига необорудван и всички помощни агрегати се прехвърлят. Кажи го 2 дни за всичко плюс пробите ;) на АТР, на ербъс, на Москвич 737 :mhihi: на Антонов на каквото искаш. Говоря сваляне и качване. За 2 часа става ко отрежеш пилона с флекса :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 13:32

DLVasilev написа:
alekangg написа:За цената може, не съм толкова навътре с цени.
Да говорим с точни цифри, 2-3 часа е свали/качи двигател за А320 и от сорта и след това проби. Може при теб да е по-бавно.
За регенерата го казвам, за да се чудят другите, не че има проблем, то е ясно, че няма, щом е така от години.

По процедура е по бавно, не при мен :mhihi: рециклирания мотор пристига необорудван и всички помощни агрегати се прехвърлят. Кажи го 2 дни за всичко плюс пробите ;) на АТР, на ербъс, на Москвич 737 :mhihi: на Антонов на каквото искаш. Говоря сваляне и качване. За 2 часа става ко отрежеш пилона с флекса :mhihi:

Няма да споря.
Аз пък съм виждал многократно как се сваля и качва следващия за 2,5-3 часа, разбира се подготвен на стойката. Никой не казва, че тепърва ще се оборудва от 0.
Ти сега ще сложиш и времето за рециклиране ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: За самолетите

Мнение от DLVasilev » 23 Фев 2021, 13:39

Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 7.04.2007

Re: За самолетите

Мнение от MayDay » 23 Фев 2021, 13:50

от бг авио механик "истинско чудо как повечето машини летят още..." ей на
ако не сте осъзнали живеем във време в което всичко което сме си/са ни надробили, ще си го сърбаме. всичко

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1752
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от BMW_POWER » 23 Фев 2021, 14:01

MayDay написа:от бг авио механик "истинско чудо как повечето машини летят още..." ей на
ако не сте осъзнали живеем във време в което всичко което сме си/са ни надробили, ще си го сърбаме. всичко


Супервайзър в Ролс Ройс Монреал:

"Като знам как ги ремонтираме, не се чувствам много комфортно преди полет. Въпрос на време е да започнат аварии".

Това е от миналото лято.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 14:09

DLVasilev написа:Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите :mhihi:


Ти знаеш.

Може да си върнеш назад клипа, ако имаш мерак.
https://youtu.be/Dp8xmgt1PKc?t=257
6 часа за всичко за двигател Ролс Ройс на 777, което не е като на А320. Да не сте по някой друг стандарт вие? Нямам мой клип, че да ти пусна, затова чужд.

Сега има и други виждали не само на клип самолети, не сте само вие в хангарчето на луфти-тим :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: За самолетите

Мнение от DLVasilev » 23 Фев 2021, 14:54

alekangg написа:
DLVasilev написа:Няма да го слагам, обяснявам ти как се прави на базово обслужване, и го пише и в документацията. Ти ме оборвай ако искаш до другата седмица. Прат и Уитни малкия на АТР е поне 4 часа сваляне само. На сфм 56 на Боинг и ербъс за 3часа ще успееш само да довлечеш станока, лебедките и кантарите :mhihi:


Ти знаеш.

Може да си върнеш назад клипа, ако имаш мерак.
https://youtu.be/Dp8xmgt1PKc?t=257
6 часа за всичко за двигател Ролс Ройс на 777, което не е като на А320. Да не сте по някой друг стандарт вие? Нямам мой клип, че да ти пусна, затова чужд.

Сега има и други виждали не само на клип самолети, не сте само вие в хангарчето на луфти-тим :mhihi:

В луфти не работя отдавна, но навсякъде където съм бил е едно и също, само един форумен дървен философ гледа клипчета и вика не е вярно :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: За самолетите

Мнение от alekangg » 23 Фев 2021, 14:56

Явно дървения си ти, защото казах поне няколко пъти, че съм присъствал на смемии в рамките на 3 часа, ама ми обясни, че не е вярно. Всичко освен твоятя тежка дума е лъжа и измама
Та така

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook