BMW се продава по-добре от Audi и Mercedes
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
BMW се продава по-добре от Audi и Mercedes
До края на годината остава по-малко от месец, а BMW има комфортна преднина пред Audi и Mercedes в битката за най-продавана луксозна марка в света, сочи информация на Bloomberg.
Благодарение на силните продажби на X1 и новата 3-Series баварците регистрират 145 452 продажби през месец ноември. За сравнение Audi има 123 600, а Mercedes - 120 346.
При продажбите за първите 11 месеца на 2012 година лидерът отново е BMW. Регистрациите на концерна достигат 1,38 млн., като това представлява ръст от 10.9% спрямо същия период на миналата година. Ръст регистрират и Audi, и Mercedes, съответно с 12,7% и 5,1%. Това нарежда Audi на второ место във временната класация с 1,34 млн. продажби, а Mercedes - на трето с 1,19 млн. регистрации.
Анализатори посочват, че битката между трите марки за най-продаван производител на луксозни коли е ожесточена и въобще не е приключила. Ключови за крайния резултат са пазари като Европа и САЩ, където и трите марки предлагат сериозни бонуси и отстъпки при покупката на нов автомобил.
В края на миналия месец от BMW заявиха, че "интензивната конкуренция" е допринесла за намаляване на маржа на компанията с 2,3% - от 11,9% през миналата година до 9,6% през третото четиримесечие на тази година.

Благодарение на силните продажби на X1 и новата 3-Series баварците регистрират 145 452 продажби през месец ноември. За сравнение Audi има 123 600, а Mercedes - 120 346.
При продажбите за първите 11 месеца на 2012 година лидерът отново е BMW. Регистрациите на концерна достигат 1,38 млн., като това представлява ръст от 10.9% спрямо същия период на миналата година. Ръст регистрират и Audi, и Mercedes, съответно с 12,7% и 5,1%. Това нарежда Audi на второ место във временната класация с 1,34 млн. продажби, а Mercedes - на трето с 1,19 млн. регистрации.
Анализатори посочват, че битката между трите марки за най-продаван производител на луксозни коли е ожесточена и въобще не е приключила. Ключови за крайния резултат са пазари като Европа и САЩ, където и трите марки предлагат сериозни бонуси и отстъпки при покупката на нов автомобил.
В края на миналия месец от BMW заявиха, че "интензивната конкуренция" е допринесла за намаляване на маржа на компанията с 2,3% - от 11,9% през миналата година до 9,6% през третото четиримесечие на тази година.




БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани