За Триене
Модератор: Общи модератори
69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001


Иначе, "пурата" не бих я заменил с нищо. Според мен това е последния здрав автомобил на марката, преди да решат че политика за правенен на здрави автомобили пречи на печелбата от "автър сървис"
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- shotgun600
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 26.12.2008
- Кара: W140
Карал съм и трите и мога да кажа,че подкрепям W140ката с две ръце.
Общо взето, и с трите ще имаш екшъни в сервизите.Стари са си вече....
Който смята,че W140ката има бабешки вид,нека ми види снимките.
500 и 600 никак не са тромави.
Повечето тук не сте карали W140,за да давате оценки
бавен бил....достатъчно пъргав си е на старт,при изпреварване и т.н.
http://www.youtube.com/watch?v=lNtlSpou ... annel_page
Ако ще е дизел.... 300,а не 350 взимаш и си свиркаш.
Ако ще е бензин - само 500 и 600,като 500 се води за по-малко проблемен.
Ето и едно клипче със 126 и 140.....бабешки ли....по-скоро зловещи.
http://www.youtube.com/watch?v=74Sj4VRX ... annel_page
Финалния ми съвет е де не си купуваш нито една от трите,ако мислиш,че ще минеш тънко.
Общо взето, и с трите ще имаш екшъни в сервизите.Стари са си вече....
Който смята,че W140ката има бабешки вид,нека ми види снимките.
500 и 600 никак не са тромави.
Повечето тук не сте карали W140,за да давате оценки
бавен бил....достатъчно пъргав си е на старт,при изпреварване и т.н.
http://www.youtube.com/watch?v=lNtlSpou ... annel_page
Ако ще е дизел.... 300,а не 350 взимаш и си свиркаш.
Ако ще е бензин - само 500 и 600,като 500 се води за по-малко проблемен.
Ето и едно клипче със 126 и 140.....бабешки ли....по-скоро зловещи.
http://www.youtube.com/watch?v=74Sj4VRX ... annel_page
Финалния ми съвет е де не си купуваш нито една от трите,ако мислиш,че ще минеш тънко.
- ggb
- ентусиаст
-
- Мнения: 810
- Регистриран на: 13.08.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сбъдна мечтата си.....
- Детайли за колата: BMW E38 740 i black
[quote="Penchev"]Първо да кажа на Ачо ,че няма Е38 с дизелов 231 к.с. двигател
Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .
Второ да уточним въпроса с презастъпването на моделите в годините , в които излизат на пазара и защо единия изглежда малко остарял още с излизането си ,пък другия добре подреден
Мерцедес W140 купе излиза през 1991 година на пазара ,тогава някои критици си спомням го бяха нарекли "автомобила на 2000-та година" ,като един вид много модерен и обединяващ всичко в себе си автомобил в най-високия сегмент на пазара , но имаше една друга част , на които автомобила като концепция не им се понрави
Първият ми Немски Авто Билд от 1991 година ,точно новият тогава 300SЕ 2,8 litre го съпоставиха с Е32 735-цата , Ауди В8 и Първият Лексус ЛС400 и Щутгардската машина остана втора в теста след БМВ-то при това не с малко точки ! Още тогава някои от Немците говореха ,че на тоя автомобил масата е прекомерно голяма , имам даже друг тест пак в Авто Билд ,но в началото на 2000 година ,когато излизаше наследника на купе 140 а именно 220.Тогава Немците подложиха 5 генерации S-class (W108,W116,W126,W140 и W220) на тест на окачване ,като те изследваха всичко възможно в автомобилите през годините - от прословутият комфорт на возене , през стабилност по време на движение та чак до себестойноста муабе с една дума под микросоп всичко по 5-те генерации ...
Какво мислите ,че дадоха като оценка за тази средна генерация от 5-те ? Тогава самите те ,в таблици показаха , че в голяма част от показателите 126-цата изпреварваше 140 купето осезателно а 140-ката изоставаше почти до автомобила на 1976 година а именно 116 купе.Много тромав ,адски тромав и непохватен автомобил , нещо като слон в стъкларски магазин а те самите казаха ,че след проблемния с пътното поведение 126 купе , Мерцедес не само не успяват в новия модел да се справят с тези сериозни недостатъци ами дори в 12 цилиндровата версия проблема е катастрофален дори ... В същото време Е32 7-ма серия до слизането си от конвейрите през 1994 година си беше еталон , който и самите Немци славеха (да напомня за фейслифта през 1992 година с промените по окачването и EDC системата на амортисьорите ,което на т.нар. тест "Белгийско паве" показа ,че комфорта на возене е над останалите в класа си ...
Дойде 1994 година . В Ауто Мотор унд Шпорт се появи една статия ,с която Немската преса тогава много добре си спомям гръмна под наслова
"Черни облаци над Унтертюркхайм" ... бяха уловили папараците Е38-ца на тестове леко замаскирана ,но още с първите почти официални снимки им беше ясно ,че за Мерцедес идват наистина тежки времена за купе 140
През 1994 година от щутгард пуснаха фейслифт на модела с онази навигационна система наедно със СиДи плеъра на Бекер ,докато при Е38 за първи път в световен мащаб се видя истинска и идеално четлива навигационна система ,която освен всичко беше и най-точната от всичко на пазара.Последваха тестове между "новата" тогава седмица и 140 купето и Мерцедеса си беше аутсайдер ... Две поколения БМВ го биеха и прибиваха по почти всички параграфи.
Екипа ,който пък създаде 220 купе беше коренно различен ,там вече се видя през 2000 година ,че това е вече доста добър автомобил за времето си ...
Моето лично мнение е ,че в това питане абсолютен победител е Е38-цата , Мерцедеса Ако и да е сигурен и комфортен автомобил страда в много отношения от масата си и малко остарялата техника като дизеловите си двигатели с предкамерно впръскване и ГНП от старо поколение - редови помпи а бензиновите с KE-Jectronic ,което просто е смешно
Аз почти не съм видял такава лимузина без издухали задни нивоматни амортисьори ,всичките горките са вирнали муцуни в небето а паричките за ремонт са "пази боже"
За Аудито не искам да си правя труда да пиша даже ...[quote="Penchev"]
Евала на Пенчев за думите и истините които винаги пише а до колегата мисля че трябва да е размислил кой е автомобила а според мене е E38 740IL успех с покупката.

Двигателите са два 183 и 194 к.с. на 3 литра кубатура , точка .
Второ да уточним въпроса с презастъпването на моделите в годините , в които излизат на пазара и защо единия изглежда малко остарял още с излизането си ,пък другия добре подреден

Мерцедес W140 купе излиза през 1991 година на пазара ,тогава някои критици си спомням го бяха нарекли "автомобила на 2000-та година" ,като един вид много модерен и обединяващ всичко в себе си автомобил в най-високия сегмент на пазара , но имаше една друга част , на които автомобила като концепция не им се понрави

Първият ми Немски Авто Билд от 1991 година ,точно новият тогава 300SЕ 2,8 litre го съпоставиха с Е32 735-цата , Ауди В8 и Първият Лексус ЛС400 и Щутгардската машина остана втора в теста след БМВ-то при това не с малко точки ! Още тогава някои от Немците говореха ,че на тоя автомобил масата е прекомерно голяма , имам даже друг тест пак в Авто Билд ,но в началото на 2000 година ,когато излизаше наследника на купе 140 а именно 220.Тогава Немците подложиха 5 генерации S-class (W108,W116,W126,W140 и W220) на тест на окачване ,като те изследваха всичко възможно в автомобилите през годините - от прословутият комфорт на возене , през стабилност по време на движение та чак до себестойноста муабе с една дума под микросоп всичко по 5-те генерации ...
Какво мислите ,че дадоха като оценка за тази средна генерация от 5-те ? Тогава самите те ,в таблици показаха , че в голяма част от показателите 126-цата изпреварваше 140 купето осезателно а 140-ката изоставаше почти до автомобила на 1976 година а именно 116 купе.Много тромав ,адски тромав и непохватен автомобил , нещо като слон в стъкларски магазин а те самите казаха ,че след проблемния с пътното поведение 126 купе , Мерцедес не само не успяват в новия модел да се справят с тези сериозни недостатъци ами дори в 12 цилиндровата версия проблема е катастрофален дори ... В същото време Е32 7-ма серия до слизането си от конвейрите през 1994 година си беше еталон , който и самите Немци славеха (да напомня за фейслифта през 1992 година с промените по окачването и EDC системата на амортисьорите ,което на т.нар. тест "Белгийско паве" показа ,че комфорта на возене е над останалите в класа си ...
Дойде 1994 година . В Ауто Мотор унд Шпорт се появи една статия ,с която Немската преса тогава много добре си спомям гръмна под наслова


През 1994 година от щутгард пуснаха фейслифт на модела с онази навигационна система наедно със СиДи плеъра на Бекер ,докато при Е38 за първи път в световен мащаб се видя истинска и идеално четлива навигационна система ,която освен всичко беше и най-точната от всичко на пазара.Последваха тестове между "новата" тогава седмица и 140 купето и Мерцедеса си беше аутсайдер ... Две поколения БМВ го биеха и прибиваха по почти всички параграфи.
Екипа ,който пък създаде 220 купе беше коренно различен ,там вече се видя през 2000 година ,че това е вече доста добър автомобил за времето си ...
Моето лично мнение е ,че в това питане абсолютен победител е Е38-цата , Мерцедеса Ако и да е сигурен и комфортен автомобил страда в много отношения от масата си и малко остарялата техника като дизеловите си двигатели с предкамерно впръскване и ГНП от старо поколение - редови помпи а бензиновите с KE-Jectronic ,което просто е смешно


За Аудито не искам да си правя труда да пиша даже ...[quote="Penchev"]
Евала на Пенчев за думите и истините които винаги пише а до колегата мисля че трябва да е размислил кой е автомобила а според мене е E38 740IL успех с покупката.
Истинската мощност винаги ви спира дъха също като истинската красота.....

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Overburner - NX написа:Аз съм с 2 ръце за А8.На външен вид най ми допадна.
и в повечето случаи е куатро
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Е да , ако ще се ходи из планините , куатрото си е мноооого голям плюс . А някой каза 740ИЛ - не мога да разбера ако искаш да караш , за какво ти е дълга база - тази кола и без тва е 5 метра , повече от това е АБСОЛЮТНО излишно , освен ако не си я взел да се возиш ти 

5,20 е и се усеща като на всеки завой трябва да я изнасяш и не влиза в нормален рараж но е много яко отзадacho.rs написа:Е да , ако ще се ходи из планините , куатрото си е мноооого голям плюс . А някой каза 740ИЛ - не мога да разбера ако искаш да караш , за какво ти е дълга база - тази кола и без тва е 5 метра , повече от това е АБСОЛЮТНО излишно , освен ако не си я взел да се возиш ти

1.Добре де вижте цените и на трите за една година на производство със сходен двигател и екстри- кое е най скъпото?
2.Такива коли от кави хора се купуват- от някой който цени преди всичко комфорта екстрите пространството и изработката или спортния стил на каране със реакциите на педала на газта.
3.Тежестта на колата подчертава здравината на един автомобил -
това е олд бенц стабилягата. Дори на много стари екземпляри вратите им се затварят плътно като на трезор. Пък и кола с леко тегло не може да вози така.
4.Кой двигател от трите марки ще изкара най-много километри?На коя марка моторите карат по 1 милион километрабез основен ремонт?
5.Тук ще напиша откъс от една статия
Бмв е кола провокатор-не може да я караш спокойно .Имиджа и е крейзи пипъл драйв БИЕМДАБЪЛЮ ъраунд ъ ворлд. Дори шофьорите на 316 и 520 се стремят да изпреварят всичко по пътя си.
БМВ - е лъжлива кучка която ти шепне на ушенцето: "Ти си Шумахер, . Не, ти си по-добър колкото двамата Шумахери взети заедно. Дай газ!"
МВ - е здрав и пекан мъж, който, тупайки дружески по рамото ще ти каже силно и ясно, "Ти - си пълно говно, но так да бъде, сядай зад волана ми.Ти принципно не може да караш. Даже не може да завиеш кат хората , без да удариш задното колело в бордюра. Така че, спри да нервничаш, кротувай и се наслаждавай".
И още нещо БМВ е стремителна колесница- реагираща на всяко движение на ръката, се едно подслушва твоите мисли: ти още само си помисли,а тя вече върви така както ти се преиска.
МБ е тежък и мощен локомотив. Той ускорява като ураган. Той лети по неравностите които са ни вместо пътища като бърз експрес по релси. Но не дай боже да решиш да завиеш и да спреш....
Всичко трябва заранее прецизно да се спланира и да се съгласува с диспечерската служба.
http://www.bmwclub.ua/articles/423.html - тук е бълната версия на статията
2.Такива коли от кави хора се купуват- от някой който цени преди всичко комфорта екстрите пространството и изработката или спортния стил на каране със реакциите на педала на газта.
3.Тежестта на колата подчертава здравината на един автомобил -
това е олд бенц стабилягата. Дори на много стари екземпляри вратите им се затварят плътно като на трезор. Пък и кола с леко тегло не може да вози така.
4.Кой двигател от трите марки ще изкара най-много километри?На коя марка моторите карат по 1 милион километрабез основен ремонт?
5.Тук ще напиша откъс от една статия
Бмв е кола провокатор-не може да я караш спокойно .Имиджа и е крейзи пипъл драйв БИЕМДАБЪЛЮ ъраунд ъ ворлд. Дори шофьорите на 316 и 520 се стремят да изпреварят всичко по пътя си.
БМВ - е лъжлива кучка която ти шепне на ушенцето: "Ти си Шумахер, . Не, ти си по-добър колкото двамата Шумахери взети заедно. Дай газ!"
МВ - е здрав и пекан мъж, който, тупайки дружески по рамото ще ти каже силно и ясно, "Ти - си пълно говно, но так да бъде, сядай зад волана ми.Ти принципно не може да караш. Даже не може да завиеш кат хората , без да удариш задното колело в бордюра. Така че, спри да нервничаш, кротувай и се наслаждавай".
И още нещо БМВ е стремителна колесница- реагираща на всяко движение на ръката, се едно подслушва твоите мисли: ти още само си помисли,а тя вече върви така както ти се преиска.
МБ е тежък и мощен локомотив. Той ускорява като ураган. Той лети по неравностите които са ни вместо пътища като бърз експрес по релси. Но не дай боже да решиш да завиеш и да спреш....
Всичко трябва заранее прецизно да се спланира и да се съгласува с диспечерската служба.
http://www.bmwclub.ua/articles/423.html - тук е бълната версия на статията
- divna_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 24.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E46 - 320 Ci , Pajero - 3.2 DID
В този форум този Въпрос.............
Моето мнение: BMW - на другите автомобили все им липсва нещо и най-малкото е Бъбрецитеее
Моето мнение: BMW - на другите автомобили все им липсва нещо и най-малкото е Бъбрецитеее

69 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани