Още един Еърбъс изчезна над Коморските о-ви в индийски океан

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 01 Юли 2009, 18:39

дори не мисля че изобщо летят... дори на вътрешните им... там са с някакви ил-ове обикновено... ма няма значение

мисълта ми беше че руската школа си има корени. и ако да ги учат да летят по "американски" и "европейски" последните 10-15 години - руския (и българския) пилот (да не кажа целия соц лагер) си личи отдалече... прецизно каране, без много корекции и кацане "по пантофи"... обаче завойте са им.. ум да ти зайде... все едно са във въздушен бой... :mhihi:
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 01 Юли 2009, 18:51

http://www.mk.ru/upload/iblock/e86/domod2.jpg
домдедово
http://infoavia.ru/images/sh.jpg
шереметьево
http://lj.lyrics.by/20060604/slides/034 ... t-home.jpg
ето го красавеца в шереметьево 2
има ту 154 и си ги увжават много

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 01 Юли 2009, 18:55

ах.. значи все още ги имат... аз мислех че са ги приспали всичките...

което и отговаря на въпроса защо школата е все още в стил "твърд лонжерон" - ти нали разбираш че преди да се качат на западните самолети пилотите летят продължително време на родните машини? и руска машина обикновено е самолета на които се учат... а веднъж като се научат... ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 01 Юли 2009, 19:00

likesake написа:
alx написа:
GVT написа:Абе не знам какво трябва да има в един самолет ама както каза колегата alx въпрос на школи.Най гадното нещо е да се возиш при руски пилоти,излитане и кацане като МиГ. :D половината пътници пълнят торбичките,първия път мислех,че така се е получило,но и при двете ми пътувания до Москва беше едно и също.Най бях доволен от Бритиш еъруейз,пътувах от Лондон до големата ябълка с 747 и почти не усетих кога излетяхме и кога кацнахме.


руската школа е школа с традиции - агресивното летене с остри виражи на голяма скорост е диктувана от самолетите с които летяха едно време - руското самолетостроене до много скоро беше от типа "твърд лонжерон" защото... всички бомбардировачи са по тази схема а болшинството от руските пътнически самолети имат военни корени :)

допълнително твърдия лонжерон е като твърдото окачване при колите - добре друса... което само работи в полза на торбичките ;)

лонжерона най-грубо можеш да го познаеш по това че при турболенция крилата на ту-154 примерно почти не помръдват докато разните боинги и аеърбъси махат като птици...


какво ту154 какви 5 лева - с боинзи се лети от години наред вече
туполев се използват основно във вътрешните маршрути по Русия
туполев са стабилни самолети но разхда им и шума е доста над евронормите

Приятелю,ти ако си на 20 години тук има и стари магарета.Навремето само вражеските страни използваха боинг ;) Също така не подценявай самолетостроенето на Русия и Украйна,особено вторите.Единствено ги спират парите.Имал съм честта да видя на живо в Киев Ан225 който е най голямия самолет в света.За жалост вече беше изоставен.За тези които не знаят това е самолета който изведе руската сувалка "Буран".
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 01 Юли 2009, 19:06

добре де летя от раждането си
първо с ту134 154 с як42
с илове съм пътувал и с боинзи от малките а-310
досега само в един самолет ми се виеше свят - в един ил86 - и това защото имаше яка буря
а пък най-якото летене за мен е точно пък в ту154

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 01 Юли 2009, 19:14

likesake написа:добре де летя от раждането си
първо с ту134 154 с як42
с илове съм пътувал и с боинзи от малките а-310
досега само в един самолет ми се виеше свят - в един ил86 - и това защото имаше яка буря
а пък най-якото летене за мен е точно пък в ту154

Не бе,ти май не ме разбра какво исках да кажа.При излитането цепиха право нагоре а при кацането от един път надолу.Не знам преди това са били военни пилоти но ми направи много лошо впечатление.За жалост последното пътуване с руски самолет ми беше 97 година.А и за боингите е нормално,в Русия не могат да искарат тапия за този съмолет.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 341
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 520i, E30 318

Мнение от ivan1590 » 01 Юли 2009, 19:58

На първото клипче , което дава alx, самолета каца при много силен страничен вятър и точно когато вятъра го изнася настрани и се вижда , че ще няма да уцели пистата двигателите са на минимум.Когато пилота прекратява кацането и подава газ, пропадането продължава, защото по принцип реактивния двигател е инертен и това е при всички двигатели на реактивните самолети и затова е много важно, кога пилота взима решението да се прекрати кацането, защото може да не му стигне време да се развъртят двигателите и да му осигурят необходимата тяга да започне да набира височина и в този случай самолета се удря в пистата и се разбива.В случая мощност има достатъчно, но на двигателя му трябва време да я развие , а през това време пропадането на самолета продължава и пилота трябва да го е отчел. Отделно всеки самолет има точно фиксирани стойности на силата на вятъра при които може да кацне и да излети.Руските пилоти карат по рязко, защото схемите за излитане и кацане на които са обучавани са различни, а отделно един самолет , колкото е по голям толкова по меко вози.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: Филибето

Мнение от likesake » 01 Юли 2009, 23:37

Добре де рязко кацат и рязко излитат - но не до такава степен, че да изпиташ дискомфорт или ти се завие свят.
Супер се справят руските пилоти- по добре така от колкото да се люлееш нагоре надолу нагоре надолу , но постепенно. Който е пътувал знае за какво говоря.
Турбичките се използват когато има турбуленция - това са въздушни ями - тоест преминавайки през тези ями самолета рязко потъва и се люле като малка лодка в щорм.
Даже е имало един случай в Австралия когато самаолета преминавайки през турбулентна зона толкова е потънал надолу че пасажерите чак са се ударили с главите в тавана-толкова рязък е бил тласъка .

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook