Кабелна, Булсатком или ITV?
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- hemicharger
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1514
- Регистриран на: 5.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: всичко на колела
- Детайли за колата: E38 IAL 07.2001
имам булстаком и съм много доволен, лошото е че зимата трябва да се чисти чинията, защото като натрупа сняг и спира да предава
Drugs... rock 'n' roll... bad-ass vegas whores... late-night booty calls... shiny disco balls...
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
- _BmW_™
- Шами
-
- Мнения: 1121
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София Княжево СИТИ :)
- Пол: Мъж
- Кара: с 240 бавно из града
- Мечтае да кара: Е36 с V10....
- Детайли за колата: Много бързо V10
Аз съм в квартал княжево и съм на БулСат и съм много доволен имам комшии на ITV не се оплакват дори при хубаво време !!!
///M


И аз като всички се подлъгах на супер офертите на цифровите телевизии... и ако трябва да съм на 100% чесна- много съжалявам! Ползвам услугите на Булсатком. Като месечна такса плащам същото, което плащах и на старата кабеларка- 30 лева и някакви стотинки за пълен пакет плюс втори приемник. Закопах се с договор за 18 месеца. И декодера и "чинията" са тяхна собственост, те си ги ммонтират и обслужват. Обаче ги обслужват само когато те решат за необходимо, а не когато наистина има нужда. Всеки монтажник си има район за поддържане. Това вие го научавате ако те в знак на добра воля ви го кажат, когато ви монтират техниката. На мен не решиха да ми го споделят. Първия месец всичко беше ок. Докато не се развали времето. Два по сериозни облака и ние останахме без телевизия. Обадих се да попитам какъв е проблема (не предполагах че от толкова малко може да се губи сигнала). Отговора беше "Ами кой ви поддържа вас?" На което аз блокирах- от къде да знам аз кой?!? "На договора не пише ли? Трябва и мобилни телефони да има... " Е да, ама няма нищо... Започва едно лудо издирване на монтажистите. Намираме ги. Оказва се че младежите са командировани в Дупница. Ок, за мен няма значение кой ще дойде, важното е някой да дойде. Звъня на ново в централата и какво следва- "Ами ако искате да дойде друга група, а не вашата трябва да платите". Обяснявам се аз, че нямам претенции кой ще дойде, просто искам да гледам телевизия за която все пак съм предплатила!!! Отговора е- "ми трябва да платите... иначе може и 2 седмици да не ви пратят никой". Пак обяснявам, че не аз съм ги пратила командировка тези момчета, и че не аз съм оставила въпросния район, в който живея без сервизна група и реално без поддръжка, и нямам никакво намерение да плащам, за нещо, за което аз всеки месец си плащам такса. "Ми хубаво, ама няма да ви пратя техник, ще плащате". Тук вече на мен ми кипна, защото около 20 пъти повторих че не ми пука кой ще дойде и че в договора ми никъде не пише, нито дори се намеква за подобно нещо, а с големи букви пише, че получавам 24 часово обслужване. Няма да коментирам поведението на телефонистката. То момичето не е виновно, така са й казали да работи. Но повече от просташкото й изразяване допринесе 90% за моето негудование. Накрая вече нервите ми не издържаха (след 3-ти ден без телевизия) и отидох в централния им офис и вдигнах грандиозен скандал на първия менажер, който ми се изпречи на пътя. Ефекта беше: на следващия ден сутринта вече имах сигнал, получих официално извинение от "фирмата", плюс компенсация за 3-те дни без сигнал... Всичко чудесно, но само за 2 седмици- сигнала пак се изгуби... Викам си аз директно момчето, което предния път дойде. Оправи го за минута. Питах го защо постоянно ми се губи сигнала, да не би да ми е кофти изложението на терасата или проблема да е друг... :Проблем няма, изложението е перфектно, просто системата е скапана" ?!?!?!?!?! Мисля, че няма какво да коментирам повече. Момчето ми показа как сама да си търся сигнала, когато се изгуби, а това става всеки път, когато духне и лек ветрец (а чинията е затегната адски здраво). Ще си изкарам още няколко месеца до края на договора и ще се върна на старата си кабеларка, с доброто старо кабелче.
Има още един парадокс. Касае по-старите телевизори, които нямат евробуксата (широко и плоско), а имат стандартния изход за коаксиален кабел... Как аджеба, получаваш цифров сигнал през аналогов кабел?!?!?!? Единия ми телевизор е NEC от преди 10 години. Работи перфектно, но няма въпросния изход. От декодера кабела който трябва да предаде цифровия сигнал е прерязан, олепен с изолирбанд и преминава в стандартен аналогов кабел. При монтажа и това не намериха за добре да ми го кажат. Ако си купя нов телевизор трябва да ги викам за нова инсталация. Съответно и да им платя. И аз плащам за цифрова телевизия...
Има още един парадокс. Касае по-старите телевизори, които нямат евробуксата (широко и плоско), а имат стандартния изход за коаксиален кабел... Как аджеба, получаваш цифров сигнал през аналогов кабел?!?!?!? Единия ми телевизор е NEC от преди 10 години. Работи перфектно, но няма въпросния изход. От декодера кабела който трябва да предаде цифровия сигнал е прерязан, олепен с изолирбанд и преминава в стандартен аналогов кабел. При монтажа и това не намериха за добре да ми го кажат. Ако си купя нов телевизор трябва да ги викам за нова инсталация. Съответно и да им платя. И аз плащам за цифрова телевизия...
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Всичко написано ми е така да се каже странно... Странно защо аз нито един такъв проблем не съм имал. Винаги когато са ми трябвали за консултация или при неясноти са били учтиви и по-важното- бяха ми полезни. А за 3 години не е като да не съм звънял... Още по-странно ми е как става номера при перфектен монтаж да се губи сигнал от 2 облака и малко вятър- губил съм сигнал само при много гъсти облаци, дори и да вали порой не са ли мнооого гъсти и ниски облаците грижи нямам. 3имата в снежна виелица и натрупан сняг на чинията си гледам спокойно и не ми пука. А и честно казано не е важно да е стегната антената максимално, а да е точно ориентирана...
Накратко- системата може да не е най-добрата, но е далеч от скапана. И сигналът предполагам си е цифров- едва ли от спътника идва аналогов. Друг въпрос е декодера- там си е калпава техниката, спор няма. А как са ти го свъзали техниците е друг въпрос- аз на обикновен телевизор съм го свързал през коаксиалният изход на декодера, директно в антенният вход на ТВ-то...
ПС: Нищо лично, но първо се научете какво означават думи като "аджеба", и после ги ползвайте.
ПС2: Не рядко се случва да ми са кодирани някои канали, това е единственият проблем, но той си е само мой- ако не забравям да си платя таксата най-редовно грижи няма да имам. Това е единственият вариант да нямам сигнал повече от 5-10 минути на 6 месеца...
Накратко- системата може да не е най-добрата, но е далеч от скапана. И сигналът предполагам си е цифров- едва ли от спътника идва аналогов. Друг въпрос е декодера- там си е калпава техниката, спор няма. А как са ти го свъзали техниците е друг въпрос- аз на обикновен телевизор съм го свързал през коаксиалният изход на декодера, директно в антенният вход на ТВ-то...
ПС: Нищо лично, но първо се научете какво означават думи като "аджеба", и после ги ползвайте.
ПС2: Не рядко се случва да ми са кодирани някои канали, това е единственият проблем, но той си е само мой- ако не забравям да си платя таксата най-редовно грижи няма да имам. Това е единственият вариант да нямам сигнал повече от 5-10 минути на 6 месеца...
- CONAN
- 8910 фен
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: Ески Зара
- Пол: Мъж
- Кара: 01`530i touring
Цифрова на Кейбълтел.....незнам колко е цифрова но бива.След 5-6 месечни перипетий с техниците сега качеството е добро.Таксата е 21 лева за цифрова и кабелна ,като на кабелната са 2 телевизора.
ms написа:Всичко написано ми е така да се каже странно... Странно защо аз нито един такъв проблем не съм имал. Винаги когато са ми трябвали за консултация или при неясноти са били учтиви и по-важното- бяха ми полезни. А за 3 години не е като да не съм звънял... Още по-странно ми е как става номера при перфектен монтаж да се губи сигнал от 2 облака и малко вятър- губил съм сигнал само при много гъсти облаци, дори и да вали порой не са ли мнооого гъсти и ниски облаците грижи нямам. 3имата в снежна виелица и натрупан сняг на чинията си гледам спокойно и не ми пука. А и честно казано не е важно да е стегната антената максимално, а да е точно ориентирана...
Накратко- системата може да не е най-добрата, но е далеч от скапана. И сигналът предполагам си е цифров- едва ли от спътника идва аналогов. Друг въпрос е декодера- там си е калпава техниката, спор няма. А как са ти го свъзали техниците е друг въпрос- аз на обикновен телевизор съм го свързал през коаксиалният изход на декодера, директно в антенният вход на ТВ-то...
ПС: Нищо лично, но първо се научете какво означават думи като "аджеба", и после ги ползвайте.
ПС2: Не рядко се случва да ми са кодирани някои канали, това е единственият проблем, но той си е само мой- ако не забравям да си платя таксата най-редовно грижи няма да имам. Това е единственият вариант да нямам сигнал повече от 5-10 минути на 6 месеца...
Винаги има доволни и недоволни от даден продукт. Аз съм недоволна от качеството на обслужване на техниката. Не говоря за касиерките и телефонистките- те момичетата с нищо не са виновни и поне се държат възпитано с клиентите. Това, че е калпава техниката не го казах аз, а точно техния техник!!! Аз все пак няма от къде да го знам... Все пак и аз попитах защо се губи сигнала толкова лесно, защото мои съседи примерно нямат такива проблеми. Мислех си, че изложението на терасата е кофти, че сигнала се губи заради "засенчване" от блока срещу мен, който е много близо... и всякакви такива. Но монтажиста от Булсатком си го каза в прав текст- техниката ни е скапана. Е как да ги препоръчам на някого при това положение?!?!?!?!
Колкото до кабела... спътника изслъчва цифров сигнал, който се приема от чинията и отива в декодера. От декодера обаче той "преминава" по аналогов коаксиален кабел до телевизора ти и вече не е цифров. (това е разбира се в случаите с по-стари телевизори, които нямат евро букси). Няма как цифров сигнал да премине по аналогов кабел и реално не гледаш телевизия с качеството на цифрова, за която всъщност плащаш. Но това от оператора не смятат за необходимо да го споделят с клиентите си.
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани