Swirl Flabs (butterflies) ?

- Forum for the International BMW Fans. You can present your club here or just share a cool experience with us! It is preferred that you use English.
- Интернациональный подфорум для любителей марки BMW. Здесь можно представить свой клуб или просто обменятся интересной информацией, событиями и т.д. Рекомендуется использование английского языка.
- Internationales Forum BMW Fans. Hier nnt ihr euren Club vorstellen oder einfach von einer tollen Erfahrung hlen. Am Besten auf Englisch.
Потребител
Аватар

Swirl Flabs (butterflies) ?

Мнение от Jytte » 26 Сеп 2010, 18:46

Здравейте BMW приятели ...
Аз съм жена, датски, който има къща близо до Ямбол и са просто имам BMW 330 XD 2002 г. с HK 184 ... да използвам Google Translate да четете форума така че моля да ме извините за езикови грешки ...

така се започва ...

Когато си купих колата, не е знаел за проблемите с завъртете клапи (пеперуди) Мисля, че на 184 HK не ги има, но аз изглежда, тъй като тя е автоматична аз имам този проблем също и ... Аз със сигурност не искам тях да взриви на мотора ...

Така че реших да ги отстраните, и търся механик или гараж BMW да си свършат работата ...
Ще оценявам ако може да препоръча човек или място да си свършат работата ... за предпочитане с лице или гараж, че знае за проблема и какво да направя, за да ги премахнете ... и може би знае малко по чужд език, английски или немски език в крайна сметка да организира работата по поща и Google Translate ...
Всички препоръки? Не е задължително в близост до Ямбол, тъй като няма гараж BMW тук, аз знам ... но ще бъде надеждна и да се използва с друга услуга на колата ...

Надявам се за вашата помощ и извинете ме, ако съм написал грешно място ....

Hi BMW friends …
I am an Danish woman that has a house near Yambol and have just got a BMW 330 xd 2002 with the 184 hk … I use google translate to read your forum so please excuse me for language faults…

here it goes…

When I bought the car I was not aware of the problems with swirl flaps (butterflies) I thought the 184 hk did not have them, but I seems, as it is an automatic I have this problem too and… I certainly don’t want them to blow the motor …

So I have decided to remove them, and am looking for a mechanic or a BMW garage to do the job …
I will appreciate if you could recommend a person or place to do the job… preferable with a person or garage that knows about the problem and what to do to remove them … and maybe knows a bit foreign language English or German eventually arrange the job via mail and google translate…
Any recommendations? Not necessarily close to Yambol as there is no BMW garage here I know of …but would be reliable also to use with other service on the car…

Hope for your help and excuse me if I have posted a wrong place ….

Малката чичка
Малката чичка
Аватар

Re: Swirl Flabs (butterflies) ?

Мнение от naskoksan » 27 Сеп 2010, 9:12

Hello dear Ms.,
I would like to welcome you to our message board.
Feel free to ask for anything here we will try to
as helpful as possible.

And yes there are common problems with those flaps
on the intake of the M57 engine.

I could not be at service to you but I'm sure
that there are colleagues from the board who
will answer your request in the city of Yambol.
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Сеп 2010, 11:45

Hello ,
I would recommend you to read this topic :arrow: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=195055
There is discussion about this problem. You can try to translate some of the posts , there is a lot of useful information

If there is further questions we could answer them in the topic. ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар

Мнение от Jytte » 27 Сеп 2010, 16:00

Благодаря за добре дошли на форума ... :)
И да можем да видим, ако получа отговор в другата тема за отстраняване на проблема завъртете клапа

Thanks for the welcome to the forum… :)
And yes we can see if I get a response in the other topic about the removal of swirl flap problem

Назад към Foreign users