И аз да се похваля с новта ми (стара е28 от 84)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 16.08.2005
Местоположение: ne

И аз да се похваля с новта ми (стара е28 от 84)

Мнение от ivanb » 19 Авг 2007, 2:50

От далечния Солт лейк сити ви пише нов фен на е28. Мойта я взех на доверие от един татко с 4 деца не я беше карал 6 години. Та малко и за колата около 170 000 хил мили. не се знае понеже километража не баца. 528 е 2,7 литра, ръчка няма грам ръжда тежи си ебало майката 1700 и отгоре кила 120 коня годината е 84.
Фулл екстри за модела само едната седалка е малко избушена абс 4-те колела, шибедах, ел джамци огледала, круиз контрол, борд комп, климатик разбира се , ел закл., за Америка моделите са с повечко екстри,. Но кофтито е че е скопена само 120 кончета предната и задната броня тежът по 30 кила поне..:):)
Цената няма да пиша, сигурно знаете че тук е по евтино сичко...
Мисля да шзема чип да кача малко мощноста че имам чустшото че карам каравана:):) ама си върви с 160 180 км без грижи:)
най добрата кола която съм имал!!!
снимки скоро!!
ne

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 19 Авг 2007, 3:46

честито бате!да я лъзгаш със здраве :)
само от чеп няма смисъл.трябваше да земеш 535 :twisted:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 16.08.2005
Местоположение: ne

Мнение от ivanb » 19 Авг 2007, 4:41

три мофификации му предлагат:
1-Чип
2-Смяна на oxygen sensor със спортен
3- Монтиране на чарджър
ако се напрашчт и трите мощноста би трябшало да се качи с 50 коня някъде
ne

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 19 Авг 2007, 6:23

А добре дошъш. . . :)

И аз съм от Колонийте с ЕТА. А да са ни живи и здрави ниско-оборотните кораби 8)

Така, за модификации ти требат следните:
1. Чип: Jim Comforti. Не си дори и помисляй за друг чип защото няма смисъл.
2. Шпер. Ако искаш да върви на магистралата 2.93, ако искаш да пържиш Хондички от светофара 3.45, ако искаш от всичко по малко 3.25 8)

3. Окачване. Билщайнки са най важното, и едни пружинки, но да не са прекалено ниски. Също ако можеш да си намериш 16х7 джанти с 225/50 гуми също е оферта.


Късмет и пак добре дошъл 8)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 16.08.2005
Местоположение: ne

мерси за съвета

Мнение от ivanb » 20 Авг 2007, 9:37

благодаря за пожеланията,
За шпера, трябва ли да се сменя целия диференциал?
/мога да си предсташя колко тъпо звучи тоя въпрос за някои от вас/
ne

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 20 Авг 2007, 11:24

Не е задължително, обаче си мисля че е по лесно от колкото да отваряш стария диф. (Да ме поправят ако греша)

Моя го сложих за около 3 часа с помощта на 2ма приятели и кашон бира. ;)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook