djanti za E28?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.09.2006

djanti za E28?

Мнение от avd » 07 Авг 2007, 21:31

zdraveite maniaci na E28!
imam edin maluk vupros kum vas, iskam malko da mi pomognete!
iskam da si sloja gotini djanti na E28-cata ama se 4udq za razmera!
preporu4aite mi kakuv razmer da sloja! sega sum s 14 no si mislq za 15 ili 16!!!
izvinqvam se 4e e na latinica ama ne sum v BG i tuk nqma kirilica!

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 08 Авг 2007, 14:10

Аз съм с 225/50R16 и в 4те ъгъла и нема такъв кеф. . . друса и лепи!

15ките ще са добър вариант за БГ дадено дупките и т.н.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 08 Авг 2007, 14:39

WeiSTD написа:Аз съм с 225/50R16 и в 4те ъгъла и нема такъв кеф. . . друса и лепи!

15ките ще са добър вариант за БГ дадено дупките и т.н.
и аз съм за 16 ките :?: :?: :?: :?: :?: по добре ще е
Изображение

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 08 Авг 2007, 14:47

1 глас за 16-ките и от мен :)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 08 Авг 2007, 16:44

Глас за 15-ките, на тези коли чара им е и във баланса комфорт-стабилност.С 16-ки ще го промениш драстично само към стабилност,а понякога на всеки му се иска просто да се повози с кеф. Аз лично никога не бих качил с повече от цол заводския размер.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 08 Авг 2007, 16:51

NeoPrint написа:Глас за 15-ките, на тези коли чара им е и във баланса комфорт-стабилност.С 16-ки ще го промениш драстично само към стабилност,а понякога на всеки му се иска просто да се повози с кеф. Аз лично никога не бих качил с повече от цол заводския размер.

За тва казах 16-ки,защото М5 е на 16-ки Щом М модела е на 16-ки значи това според мен е оптималният размер :)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 08 Авг 2007, 20:47

MadVanio написа:
NeoPrint написа:Глас за 15-ките, на тези коли чара им е и във баланса комфорт-стабилност.С 16-ки ще го промениш драстично само към стабилност,а понякога на всеки му се иска просто да се повози с кеф. Аз лично никога не бих качил с повече от цол заводския размер.

За тва казах 16-ки,защото М5 е на 16-ки Щом М модела е на 16-ки значи това според мен е оптималният размер :)


Да де,но между М5 и 520-ка нали се сещаш,че разликата е :help: Нема повер за 16 според мен,но момчето да си прави сметката и да решава какво би го кефило повече,според неговите нужди и предпочитания.

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 09 Авг 2007, 11:53

NeoPrint написа:
MadVanio написа:
NeoPrint написа:Глас за 15-ките, на тези коли чара им е и във баланса комфорт-стабилност.С 16-ки ще го промениш драстично само към стабилност,а понякога на всеки му се иска просто да се повози с кеф. Аз лично никога не бих качил с повече от цол заводския размер.

За тва казах 16-ки,защото М5 е на 16-ки Щом М модела е на 16-ки значи това според мен е оптималният размер :)


Да де,но между М5 и 520-ка нали се сещаш,че разликата е :help: Нема повер за 16 според мен,но момчето да си прави сметката и да решава какво би го кефило повече,според неговите нужди и предпочитания.


Е то по завоите повера не е от такова значение. . . даже за слаби коли е още по важно да лепят за да не намаляваш толкова по завоите ;)

Факт е че с 16ките и твърдите тампони по окачването колата не е това което беше като комфорт, ама боли ма уя . . нали ги минавам от секъде :twisted:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 09 Авг 2007, 18:06

ти с етата си съвсем друга бира,не се прави :winky: Знам как върви такова животно,но двайската хем няма да върви хем и комфорта ще загуби,мое си мнение.
А за лепенето по завойте си много прав :)

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 11 Авг 2007, 4:22

NeoPrint написа:ти с етата си съвсем друга бира,не се прави :winky: Знам как върви такова животно,но двайската хем няма да върви хем и комфорта ще загуби,мое си мнение.
А за лепенето по завойте си много прав :)


Баце не знам, ама на мен вече ми е бавна :) Поръчал съм на Адаша от Лондон да ми търси Е36 М3ка та кат ида напрао да скачам в обороти. :mhihi:
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.09.2006

Мнение от avd » 11 Авг 2007, 23:45

Mnogo vi blagodarq! Samo trqbva da namerq na4in da gi prenesa do Bulgaria! Hah A otnosno powera mislq po-mo6tna da q pravq taka 4e spoko!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 12 Авг 2007, 0:25

16-ки БОРБЕТ А 9J :twisted: и ББС РС 1 не са лоши :twisted:
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 12 Авг 2007, 17:11

и аз съм с 16-ки и гуми 225/50/16 и наистина се държи добре колата ама мисля да минавам на 17-ки :twisted:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 12 Авг 2007, 19:00

LeX написа:и аз съм с 16-ки и гуми 225/50/16 и наистина се държи добре колата ама мисля да минавам на 17-ки :twisted:


На теб специялно и джанти от картинг да сложиш пакще са ти големи , а ти за 17ки ми говориш ... :mhihi:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 12 Авг 2007, 19:56

LeX написа:и аз съм с 16-ки и гуми 225/50/16 и наистина се държи добре колата ама мисля да минавам на 17-ки :twisted:


Нали се сещаш,че тукашните пътища и улици нямат нищо общо с нормалните и на момчето ще му изпадат пломбите и ще му рухне окачването за норматив. Разхода обратно ще скочи,защото 16 тежи повече от 15.
Да ви питам като сте толкова фенове на твърдото окачване,колко от времето зад волана прекарвате в гонки и колко в пътуване по работа,със семейството и тнт,абе като нормалните хора /то е ясно,че ние не сме от тях/. При мен е макс 10% времето когато ползвам на 100% възможностите на колата,през останалото време се возя и се наслаждавам на балансираното :bowdown: перфектно поведение на петицата както е излязла от завода майка. Дори да ползвате 30% от времето колата на макс пак не си струва да съсипете баланса търсен и постигнат в Мюнхен,заради който БМВ са това което са!
Успех на автора на темата и дано остане доволен от модификациите дето ги е намислил.

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook