Няма ток на бобината на бмв е28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.02.2007

Няма ток на бобината на бмв е28

Мнение от altav » 14 Фев 2007, 13:30

Здравеите колеги :D Значи проблема ми е следния бмв-то не ще да пали
няма ток след бобината, а не е от нея защото я смених и пак същата работа.А иначе до нея си отива ток!
Помагаите ако знаето от какво може да бъде

:help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 14 Фев 2007, 15:37

Какво значи - до бобината идва ток?
Ако не броим високоволтовия кабел, бобината има два извода, да ги наречем нисковолтни - на единия, може да е със зелен цвят или червено и черно имаш 12 волта захранване, което преминава през един блок от съпротивления върху малка алуминиева плочка за охлаждане /всъщност тези съпротивления се дават накъсо при стартиране на двигателя и затова не бива да се държи дълго на контакт - така съпротивленията се напичат и при висока околна температура могат и да прекъснат или да си прогорят изводите на куплунга - можеш да провериш и този куплунг пътьом/.
Другият извод е черен на цвят и там могат да бъдат премерени импулси с пикова стойност над 200 волта - като го държиш с едната ръка и с другата си се хванал на маса или на твърд плюс - неприятно те тресе :mhihi:
Тези импулси не можеш да ги измериш с обикновен уред за средна стойност.
Импулсите се изработват от един електронен блок в алуминиев корпус, често покрит с черно пластмасово капаче - този блок може при теб да не е в ред - той подава и сигнал към оборотомера и освен това е свързан с "компютъра" - краче №1, от което следва, че и той може да не е в ред.
За да обобщим:
1. Преглеждаш всички куплунзи, ако можеш и съответните кабели, да не са прекъснали, евентуално предпазители
2. Проверяваш "плочката"
3. Проверяваш блока запалване
4. Проверяваш "компютъра"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 15 Фев 2007, 13:15

Да добавя, че дистрибуторът е свързан с екраниран кабел с въпросния блок "запалване" /отстрани на корпуса на дистрибутора - зелен кабел с бял куплунг/. От дистрибутора се взима сигнал, безконтактно, от една бобина и отива в запалването - възможно е и там да има проблем...

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 14.02.2007

Мнение от altav » 15 Фев 2007, 19:28

Открих каде е проблема :) в инпулсния датчик на маховика, единия кабел беше прекъснат и го свързах, сега си работи колата :D
Мерси за отговорите!

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook