Няма ток на бобината на бмв е28
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Няма ток на бобината на бмв е28
Здравеите колеги
Значи проблема ми е следния бмв-то не ще да пали
няма ток след бобината, а не е от нея защото я смених и пак същата работа.А иначе до нея си отива ток!
Помагаите ако знаето от какво може да бъде


няма ток след бобината, а не е от нея защото я смених и пак същата работа.А иначе до нея си отива ток!
Помагаите ако знаето от какво може да бъде

Какво значи - до бобината идва ток?
Ако не броим високоволтовия кабел, бобината има два извода, да ги наречем нисковолтни - на единия, може да е със зелен цвят или червено и черно имаш 12 волта захранване, което преминава през един блок от съпротивления върху малка алуминиева плочка за охлаждане /всъщност тези съпротивления се дават накъсо при стартиране на двигателя и затова не бива да се държи дълго на контакт - така съпротивленията се напичат и при висока околна температура могат и да прекъснат или да си прогорят изводите на куплунга - можеш да провериш и този куплунг пътьом/.
Другият извод е черен на цвят и там могат да бъдат премерени импулси с пикова стойност над 200 волта - като го държиш с едната ръка и с другата си се хванал на маса или на твърд плюс - неприятно те тресе
Тези импулси не можеш да ги измериш с обикновен уред за средна стойност.
Импулсите се изработват от един електронен блок в алуминиев корпус, често покрит с черно пластмасово капаче - този блок може при теб да не е в ред - той подава и сигнал към оборотомера и освен това е свързан с "компютъра" - краче №1, от което следва, че и той може да не е в ред.
За да обобщим:
1. Преглеждаш всички куплунзи, ако можеш и съответните кабели, да не са прекъснали, евентуално предпазители
2. Проверяваш "плочката"
3. Проверяваш блока запалване
4. Проверяваш "компютъра"
Ако не броим високоволтовия кабел, бобината има два извода, да ги наречем нисковолтни - на единия, може да е със зелен цвят или червено и черно имаш 12 волта захранване, което преминава през един блок от съпротивления върху малка алуминиева плочка за охлаждане /всъщност тези съпротивления се дават накъсо при стартиране на двигателя и затова не бива да се държи дълго на контакт - така съпротивленията се напичат и при висока околна температура могат и да прекъснат или да си прогорят изводите на куплунга - можеш да провериш и този куплунг пътьом/.
Другият извод е черен на цвят и там могат да бъдат премерени импулси с пикова стойност над 200 волта - като го държиш с едната ръка и с другата си се хванал на маса или на твърд плюс - неприятно те тресе

Тези импулси не можеш да ги измериш с обикновен уред за средна стойност.
Импулсите се изработват от един електронен блок в алуминиев корпус, често покрит с черно пластмасово капаче - този блок може при теб да не е в ред - той подава и сигнал към оборотомера и освен това е свързан с "компютъра" - краче №1, от което следва, че и той може да не е в ред.
За да обобщим:
1. Преглеждаш всички куплунзи, ако можеш и съответните кабели, да не са прекъснали, евентуално предпазители
2. Проверяваш "плочката"
3. Проверяваш блока запалване
4. Проверяваш "компютъра"
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани