Най-накрая
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Най-накрая
Повечето от вас знаят, че през далечната вече 2005г си купих ето това за да ходя на море
Е да де, ама от мотора неставаше, абсолютно нищо. Неможах да си намеря тогава читав мотор за да хо хакна вътре и да хода на моренце и затова моренцето отпадна. Да ама колата си остана. И кво да я правя, уж читава изглеждаше, та се подлъгах да я рециклирам, викам, то има база за правене и се започна.
Като поразглобих оттук-оттам се показа това
След доста усилен труд по ламарини и ел.инсталации, сътворих това
След още малко труд и китосване се стигна дотук
Междувременно, статутът на тази кола се сменяше през 2 месеца. Първо щеше да си ми е основна кола, после се здобих с е23ката и тази решихме да остане за баща ми. Да ама не, аз реших, че това ще ми бъде дрифтаджииката. Ама през това цялото мислене се появи един чичо и реши да я купи. Капарира я човека и дотам. Целият ми ентусиазъм по тази кола угасна, просто загубих интерес да я правя. Защото всеки път когато се докосвах до нея, знаех, че съм збъркал с продажбата на любимия модел. Да но речено сторено, капарото бе взето, трябваше да се довърши. И по малко, по малко (тук вече снимки няма, колата след изкърпване и ел.инсталацията се здоби с изключително запазен салон, мокет и най-важното, таблото, то е почти без забележка, има една малка цепнатинка, която трудно можеш да видиш. Колата се здоби още и със предни ел.стъкла, централно, аларма, Борбет модел А 9х16, заради който се наложи издуване и обръщане на ръбовете на задните калници. И след доста труд, нерви и усилия се стигна до това
Цялата процедура, бе извършена в периода юли 2005, февруари 2007. Остават да се понакичат някой дребни работи като емблеми, някоя и друга лайсна и да се заменят прединте спирачни дискове и апарати с такива от е32 730. И новия собственик да запчне да и се радва.
ПС Забравих само да отбележа, че след като оригиналният М20Б20, беше изпратен за скрап, неговото място зае, доказалият се М30Б28 с карбуратор Солекс 4А1

Е да де, ама от мотора неставаше, абсолютно нищо. Неможах да си намеря тогава читав мотор за да хо хакна вътре и да хода на моренце и затова моренцето отпадна. Да ама колата си остана. И кво да я правя, уж читава изглеждаше, та се подлъгах да я рециклирам, викам, то има база за правене и се започна.
Като поразглобих оттук-оттам се показа това


След доста усилен труд по ламарини и ел.инсталации, сътворих това


След още малко труд и китосване се стигна дотук

Междувременно, статутът на тази кола се сменяше през 2 месеца. Първо щеше да си ми е основна кола, после се здобих с е23ката и тази решихме да остане за баща ми. Да ама не, аз реших, че това ще ми бъде дрифтаджииката. Ама през това цялото мислене се появи един чичо и реши да я купи. Капарира я човека и дотам. Целият ми ентусиазъм по тази кола угасна, просто загубих интерес да я правя. Защото всеки път когато се докосвах до нея, знаех, че съм збъркал с продажбата на любимия модел. Да но речено сторено, капарото бе взето, трябваше да се довърши. И по малко, по малко (тук вече снимки няма, колата след изкърпване и ел.инсталацията се здоби с изключително запазен салон, мокет и най-важното, таблото, то е почти без забележка, има една малка цепнатинка, която трудно можеш да видиш. Колата се здоби още и със предни ел.стъкла, централно, аларма, Борбет модел А 9х16, заради който се наложи издуване и обръщане на ръбовете на задните калници. И след доста труд, нерви и усилия се стигна до това




Цялата процедура, бе извършена в периода юли 2005, февруари 2007. Остават да се понакичат някой дребни работи като емблеми, някоя и друга лайсна и да се заменят прединте спирачни дискове и апарати с такива от е32 730. И новия собственик да запчне да и се радва.
ПС Забравих само да отбележа, че след като оригиналният М20Б20, беше изпратен за скрап, неговото място зае, доказалият се М30Б28 с карбуратор Солекс 4А1
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Хубавото, е че си я направил все едно си е за теб
Красива е...и с този двигател...най-добре
Много безаварийни километри на новия й собственик

Красива е...и с този двигател...най-добре

Много безаварийни километри на новия й собственик

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Още една хубавелка на Пътя,честито на новия собственик ще им се радваме заедно из квартала
а за Сони ще има и други които ще иска да реставрира!

а за Сони ще има и други които ще иска да реставрира!
последния път като те попитах за нея:
"Тази я стягам за баща си"
Много съм изкефан, че си я направил, много ми харесва, цвета и джантите са убиец и с тези черни бъбреци. (само емблеми черно/бяло ти остават, освен ако не си ги сложил вече)
направо е уникална браво.. броните от Е-34 и седят прекрасно...
а бе възхитен съм
жалко, само, че няма да остане за теб
"Тази я стягам за баща си"
Много съм изкефан, че си я направил, много ми харесва, цвета и джантите са убиец и с тези черни бъбреци. (само емблеми черно/бяло ти остават, освен ако не си ги сложил вече)

направо е уникална браво.. броните от Е-34 и седят прекрасно...
а бе възхитен съм



жалко, само, че няма да остане за теб


МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!
- exroro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Lulin City,Sofia states,Bulgaria
Извинявам се много но това брони от Е34 ли са и ако да трябва ли да се преправят за да станат на Е28
Oooo селянино, - докараха новите GOLF-oве . . . същите кошници като едно време . . .
"Немска порнография с българско участие - Голф 2 с пернишка регистрация . . . "
"Немска порнография с българско участие - Голф 2 с пернишка регистрация . . . "
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Vendetta написа:последния път като те попитах за нея:
"Тази я стягам за баща си"
Много съм изкефан, че си я направил, много ми харесва, цвета и джантите са убиец и с тези черни бъбреци. (само емблеми черно/бяло ти остават, освен ако не си ги сложил вече)![]()
направо е уникална браво.. броните от Е-34 и седят прекрасно...
а бе възхитен съм
![]()
![]()
![]()
жалко, само, че няма да остане за теб
Мда наистина е жалко.


щот, да налееш толкова пари и да отделиш толкова време за сътворяването (щот колата е сътворена, а не направена, т`ва не е дете, че да го напраиш с пишката
) а накрая да се разделиш с нея е малко кофти... а бе тамън си оценил колко ти струва колата и трябва да я махнеш... кво като се разраства сектата....


МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!
Vendetta написа:щот, да налееш толкова пари и да отделиш толкова време за сътворяването (щот колата е сътворена, а не направена, т`ва не е дете, че да го напраиш с пишката) а накрая да се разделиш с нея е малко кофти... а бе тамън си оценил колко ти струва колата и трябва да я махнеш... кво като се разраства сектата....
Да сме наясно:
1. Парите са наливани от собственика й, а не от сътворителя й.
2. Загубеното време за сътворяването се заплаща.
3. Онова за "пи_ката го пропускам...
3. Всичко което се направи по тази кола, беше поръчано от собственика й, защото тази кола беше капарирана наистина отдавна и се наливаха малко по-малко средства. Sonny може да я е правил с нежелание, но нали се хвана на хорото - прави му чест, че почти завърши хорото докрай.
4. "кво като се разраства сектата" - и това няма да коментирам
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
DEMIURGE написа:Vendetta написа:щот, да налееш толкова пари и да отделиш толкова време за сътворяването (щот колата е сътворена, а не направена, т`ва не е дете, че да го напраиш с пишката) а накрая да се разделиш с нея е малко кофти... а бе тамън си оценил колко ти струва колата и трябва да я махнеш... кво като се разраства сектата....
Да сме наясно:
1. Парите са наливани от собственика й, а не от сътворителя й.
2. Загубеното време за сътворяването се заплаща.
3. Онова за "пи_ката го пропускам...
3. Всичко което се направи по тази кола, беше поръчано от собственика й, защото тази кола беше капарирана наистина отдавна и се наливаха малко по-малко средства. Sonny може да я е правил с нежелание, но нали се хвана на хорото - прави му чест, че почти завърши хорото докрай.
4. "кво като се разраства сектата" - и това няма да коментирам
DEMIURGE, защо се връзваш на приказките на човек, който не може да различи дори предните брони на различните БМВ-та

БМВ-сектата се прави от хора като теб, хора като него просто си лаят, не само тук, ами навсякъде. Срещу всичко. Затова и той не разбира какво говори. Но човек трябва да може да прощава на такива хора.
Ати
Последна промяна ati на 09 Фев 2007, 19:27, променена общо 1 път
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Абе хора не ви ли е гадно бе да му е*а майк*та Сони Пуска тема за да се радвате на Възраждането на един истински автомобил а вие се исрахте




Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
sonny написа:поредната осрана тема в тоя подфорум. Още една изсрана простотия и всички мой мнения тук ще бъдат заменени с точки.
Сони,
ако така реагираш на хора, които не могат да оценят какво говориш - по-добре си спести нервите и разочарованието;)
Но мисля, че си достатъчно силен човек, че да не оставяш други да избледняват това, което носиш в себе си, нали?;)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани