Акумулатор зареждане/разреждане

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София

Акумулатор зареждане/разреждане

Мнение от bobov » 21 Дек 2006, 21:06

Проблемът е следния: вчера ми се наложи в най-голямото задръстване да се прибирам от центъра до нас. Нормално е не повече от 25 минути, вчера ми отне час и половина. Сутринта гадът не запали!! Сигурно и половин оборот не можах да направя. Свалих и премерих, 11,7V. Мерих при един съсед, той има добър мултицет. Сега, това, което той ми каза, звучи логично, но реших да попитам и всички вас, като хора, изчели доста книжки по темата BMW и вероятно сблъскали се с подобни проблеми. Възможно ли е ел. систамата (фарове, стопове, вентилатор - те бяха включени - , делко и тн.) да консумира повече ток, отколкото влиза в акумулатора? Т.е. той фактически да се е разредил, макар и на работеща кола. Иначе всичко съм проверил, няма консумация при неработещ двигател, зарядния ток си е ОК, пад на напрежение при палени в нормата... Просто питам - възможно ли?
Последна промяна bobov на 22 Дек 2006, 20:28, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Мнение от BigMUZZY » 22 Дек 2006, 7:57

Не е невъзможно, но тази консумация от акумулатора би трябвало да се индицира от лампичката на таблото.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 22 Дек 2006, 9:59

провери вероятноста да си забравил някой консуматор през ноща

много често при е21 не свети лампата за незареждащ алтернатор
но въпреки това той не зарежда

провери дали акумулатора не е дал фира при мен случката беше такава
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 2.06.2006
Местоположение: София

Мнение от PGV » 22 Дек 2006, 10:09

Това, което питаш не е възможно, освен при неработещ алтернатори или реле-регулатор (ако имаш такъв). направи проверка за зареждането направо от клемата В+ на алтернатора и маса, а после и на клемите на акумулатора какво е напрежението при празен ход (нормалното е около 13-14 волта) и включени/изключени консуматори. Най-общо на празен ход е допустимо да спадне малко напрежението при включени много консуматори, но веднага щом оборотите се вдигнат над 1000-1100 алтернаторът започва да зарежда.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София

Мнение от bobov » 22 Дек 2006, 14:24

След като цяла нощ акумулатора се зарежда, преди 10 минути пробвах пак - греда! довечера един приятел ще даде неговия, да видим как ще запали. Иначе онзи ден от моста на НДК до "Синьото" съм включил 2-ра точно един път. Нагоре по Драган Цанков бях до 3-та. Пълзене яко и при това положение оборотите не са високи изобщо! Ако е акумулатора - ОК, стар е, явно му е дошло времето (имам го от 3 години, преди кой и кога го е купувал... :dunno:). Иначе като лампички нищо не свети. Тъпо :conf:
Последна промяна bobov на 22 Дек 2006, 20:29, променена общо 2 пъти

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 22 Дек 2006, 14:28

зимаш си един нов акумулатор и си 6
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 2.06.2006
Местоположение: София

Мнение от PGV » 22 Дек 2006, 16:50

Сигурен ли си, че не е от стартера?А може да бъде и от умряла клетка на акумулатора - иди да ти го проверят в някой сервиз/магазин за акумулатори.

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София

Мнение от bobov » 22 Дек 2006, 20:41

С друг акумулатор колата пропя от раз! Явно си плаче за нов - чудесен коледен подарък! Благодаря на всички за съветите, със здраве и весели празници!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 23 Дек 2006, 1:08

дотук прочетеното става ясно че е баретрията иначе като навсички искам да кажа че е възможно колата да има повече консумация от колкото заряд
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 23 Дек 2006, 10:27

BAYRON написа:дотук прочетеното става ясно че е баретрията иначе като навсички искам да кажа че е възможно колата да има повече консумация от колкото заряд


а?
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 23 Дек 2006, 12:51

така де сети се какво исках да кажа ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 27.09.2006
Местоположение: София

Мнение от bobov » 23 Дек 2006, 20:11

Друго си е с нов акумулатор..... :D

"Баба Яга" Склад
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 22.10.2003
Местоположение: софия

Мнение от speedmaster » 02 Яну 2007, 18:30

а честито!
:) Изображение

"отиваме там,където гледаме-просто така сме устроени"

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook