Зацепване на м21д24 бмв двигател с ел.гнп Д и ТД

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Зацепване на м21д24 бмв двигател с ел.гнп Д и ТД

Мнение от DLVasilev » 11 Юни 2018, 16:20

Сега ми се обадиха, че помпата е готова. Било е пълно мазало :mhihi: гарнитури всичките без изключение, о-пръстени, абе всичко. Иначе нямаше как да мина 34 км с 16 литра нафта :mhihi:
Утре нося и 6 дюзи за проверка и като почивам слагам комплект обслужени гнп и дюзи, че е хубаво с отремонтирана помпа да се сложат и читави дюзи
Изображение
ATR-42/72

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Зацепване на м21 с ел.гнп Д и ТД

Мнение от DLVasilev » 25 Юни 2018, 22:55

DLVasilev написа:
KPETEH написа:9.
20180315_151759_1521440379523.jpg

Правилното зацепване на помпата всъщност се оказва следното: Шпонката на вала трябва да сочи бренера на първи цилиндър съответно от другата страна на гнп-то. Буквите както се оказа може да са и така и иначе.
Тука май освен мен няма кой да чете за такива сечива, та само си водя записки да не забравям :mhihi:

Тук Искам да се поправя относно подчертаното. Както го е описал колегата така е правилно, а грешката в гледането е моя, тъй като колата дори и с грешно зацепена помпа не работеше зле :mhihi:
Изображение
ATR-42/72

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook