Стара акула с нов чорбаджия

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 12 Май 2019, 20:25

Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.06.2011
Местоположение: rustland
Пол: Мъж
Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от немо » 13 Май 2019, 11:30

DLVasilev написа:Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца :mhihi:

:yes:
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 15 Юли 2019, 12:42

И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме :mhihi:
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
Изображение
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания :smoke:
Изображение
Изображение
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа :twisted:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

Кръстникът
Аватар
Мнения: 491
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: атмосферка
Мечтае да кара: с чарджър
Детайли за колата: стокови

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от c04 » 20 Юли 2019, 20:14

DLVasilev написа:И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме :mhihi:
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
Изображение
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания :smoke:
Изображение
Изображение
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа :twisted:

:bowdown:
Баварец=Красавец :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 02 Фев 2020, 12:23

От доста време не съм писал, то нямаше и много време да се прави каквото и да било. Все пак и у дома трябваше ремонт да се направи. Както и да е. Много работа отхвърлих и още много работа има предвид колко често мога да се занимавам и това, че няма помагачи или са като тия вчера дето чуха че ще се качва двигател и решиха, че си имат работа другаде :mhihi:
В крайна сметка останах сам, но успях да свърша работа, а именно да кача двигателя и скоростите с помощта на 4 крика и две дървени талпи :mhihi:
Изображение
Изображение
Като краен резултат мотора е в джаза, картера е пукнат :mhihi: бомбетата държат, вратите са хладилник, предния джам е цял, двете ми леви ръце са си на мястото значи всичко е наред. Болтовете на карето на кардана също се изнамериха, задния мост е готов за качване. Ми тя е почти готова. Тук таме малко дребни ръжди оставени за накрая като бързи и лесни след големите дупки, салон боя и газ. 400 лв в кат за преиздаване на талон с номер на мотор по мое желание без технотест или декра :mhihi: драмата сега е окабеляването. От всичко знам единствено подгревните свещи и акумулатора как да вържа
:mhihi: за другото си нямам и идея кое как и защо.
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от ogata » 02 Фев 2020, 14:40

Как успя да пукнеш картера, бе !?! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ? :mhihi:

Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 02 Фев 2020, 15:53

ogata написа:Как успя да пукнеш картера, бе !?! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ? :mhihi:

Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш :mhihi:

Вярно е, изоставам и то много. Картер много лесно се троши. Дори по-лесно от очакваното :mhihi: Бях забравил една от стойките отдолу и не съобразих да погледна преди това, понеже едновременно пускам мотора от криковете, държа го да не тръгне на някъде, в същото време го глася на тампоните и по едно време се чу ПУК :mhihi: Но поне е между ниската част на картера и гредата и не е нужно свалянето на каквото и да било. Новите тампони се оказаха по-различни та се наложи на място да преправям лапите, но всичко е наред.
За тавана...ти много добре знаеш какво представлявашестария таван. Понеже вече е със стъклен люк с тава остава реално само една шпригла за шиене и колонките отзад. другото се хваща с уплътненията на вратите, стъклата и лайсната на люка. Но пак е много играчка тъй като трябва да го правя на място вътре в купето, понеже стария таван беше като чипс и се разпадна, та нямам по какво да разкроя новия иначе щеше да е лесно. Аз затова преди време те питах за плат някой за хвърляне от донорите да има по какво да го глася.
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 10 Фев 2020, 15:19

Дъ хепиест Дей оф май лайф :mhihi:
Изображение
Благодарности на наш колега от форума(mupo) за посредничеството и съдействието от немска страна :bowdown:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 609
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: Фургон
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от DLVasilev » 23 Фев 2020, 23:32

От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга :mhihi:
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция :mhihi:
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха :mhihi:
1983 - "Голяма година е било наистина!Тогава взех книжка, но у нас имаше само Лади, Москвичи и Волги за благословените. Опознах тези коли по-късно. Бяха коли, създадени да вършат работа, а не планирано да се скапят. Бяха времена в които колите не се разваляха, мъжете не се гримираха, а жените не вдигаха щанги. Странно нали?" :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Стара акула с нов чорбаджия

Мнение от ogata » 24 Фев 2020, 1:49

DLVasilev написа:От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга :mhihi:
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция :mhihi:
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха :mhihi:


e39тков кулер влиза зад маската със съвсем леки доработки. Аз съм с такъв в на жената е28то.
В е39 има и 2.5тдс. Мисля, че се сещаш на къде бия. :mhihi:

При некой редки акули с разни фабрични бензинови турбини кулера е зад десният фар.

Варианти колкото искаш.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook