Вижте надявам се да ви зарадва..
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Едно Голяма Мания заформяш ти Колега:) Много се радвам като виждам как старите Парчета Скраб се събуждат от Дълбок СЪн със нови сили 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тва е много яко братле. . . се едно ново. 

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Браво !!!
Достойно за уважение, продължавай в същия дух...
(Не се бъркам и в никакъв случай не критикувам - само предлагам за разискване, но всмукателния колектор на е28 е по-добре сметнат от на е12 от гледна точка на обем - като резонатор на Хелмхолц, както и еднаквите спрямо пътя от клапата и малко по-дълги тръби на на колектора за отделните цилиндри. Също така по форумите някъде четох, че при е12 вариантите ги заменят, ако не се лъжа от определен модел на 320)
Достойно за уважение, продължавай в същия дух...
(Не се бъркам и в никакъв случай не критикувам - само предлагам за разискване, но всмукателния колектор на е28 е по-добре сметнат от на е12 от гледна точка на обем - като резонатор на Хелмхолц, както и еднаквите спрямо пътя от клапата и малко по-дълги тръби на на колектора за отделните цилиндри. Също така по форумите някъде четох, че при е12 вариантите ги заменят, ако не се лъжа от определен модел на 320)
Да колега съгласен съм с теб. Но си мисля че има наколко точки който мен ме настроиват на мнение по добре този.
1: При една турбо или чарджер конверсия това е по добрия вариянт защото това е приблизително оптималния строеж на всмукателлен колектор за тъкъв двигател.
2:Оргинален си е и не ми се иска да правя присадки щото нещо може да се разминат работите.
3:Няма такава красота (на живо е още по хубав) И тези 36 хромирани гайки ми ми пълнят душичката.
4:Следващите поколения двигатели са с идентичен строеж на всмукателния колектор
Общо взето това е и не го приемам като критика напротив радвам се че се получава смислена дискусия не някъв бълбоч.
1: При една турбо или чарджер конверсия това е по добрия вариянт защото това е приблизително оптималния строеж на всмукателлен колектор за тъкъв двигател.
2:Оргинален си е и не ми се иска да правя присадки щото нещо може да се разминат работите.
3:Няма такава красота (на живо е още по хубав) И тези 36 хромирани гайки ми ми пълнят душичката.
4:Следващите поколения двигатели са с идентичен строеж на всмукателния колектор
Общо взето това е и не го приемам като критика напротив радвам се че се получава смислена дискусия не някъв бълбоч.

АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани