Е28 ///М5 или историята на една легенда
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Е28 ///М5 или историята на една легенда
Колеги,
Някои от вас може би помнят американската ми Е28-ца от преди 2 години (533/5). Както тогава ви написах продължение следва:
viewtopic.php?f=36&t=321749&p=3626273
Ето къде съм година и половина след последния ми пост.
Предният път си научих урока, че не ви харесват американските брони, та реших да се въздържа докато не докарам резултата до степен достойна за показване.
Та да се върнем назад когато започна всичко.
9-ти Февруари 2013. Направихме трампата с един колега и той стана горд собственик на 533-та и пари в кеш, а аз се намъдрих на шофьорската седалка на моята собствена М5-ца. М5-та е от ляво.
28 часа отиване връщане с двама шофьора през бури, градушки и мъгли си беше голямо преключение. И без сън, разбира се.
Автомобилът беше в огромна нужда от обслужване по окачването, интериора и екстериора, но поне двигателя беше 6. Следващите няколко месеца бяхa основно в гаража, в ето този вид
Някои от вас може би помнят американската ми Е28-ца от преди 2 години (533/5). Както тогава ви написах продължение следва:
viewtopic.php?f=36&t=321749&p=3626273
Ето къде съм година и половина след последния ми пост.
Предният път си научих урока, че не ви харесват американските брони, та реших да се въздържа докато не докарам резултата до степен достойна за показване.
Та да се върнем назад когато започна всичко.
9-ти Февруари 2013. Направихме трампата с един колега и той стана горд собственик на 533-та и пари в кеш, а аз се намъдрих на шофьорската седалка на моята собствена М5-ца. М5-та е от ляво.
28 часа отиване връщане с двама шофьора през бури, градушки и мъгли си беше голямо преключение. И без сън, разбира се.
Автомобилът беше в огромна нужда от обслужване по окачването, интериора и екстериора, но поне двигателя беше 6. Следващите няколко месеца бяхa основно в гаража, в ето този вид
Последна промяна TNM на 06 Окт 2014, 22:36, променена общо 1 път
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Всичко това по-горе в подготовка за едно от най-големите събирания на Източното крайбрежие - The Vintage.
Но преди това малко на опашката на Дракона.
Цялата банда.
Vintage at Vineyards 2013. Бяхме се събрали 18 Е28 ///М5-ци!
И едно много специално събиране, което е цяла седмица яко каране - Rolling the Twisties.
S38 определно се доказа и навъртя 6000км, без грешка.
Но преди това малко на опашката на Дракона.
Цялата банда.
Vintage at Vineyards 2013. Бяхме се събрали 18 Е28 ///М5-ци!
И едно много специално събиране, което е цяла седмица яко каране - Rolling the Twisties.
S38 определно се доказа и навъртя 6000км, без грешка.
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
След края на Май 2013-та автомобилът беше малко за освежаване на боята и борба с ръждата. Резултатите си заслужаваха 2-та месеца чакане. Между временно си набавих Е23 745i Турбо, но бързо осъзнах че няма да имам много време за такава машина.
Завърших и освежаването на RC090-ти.
Някъде през септември 2013.
Октомври 2013 и местният ни сбор TexFest V(пето издание):
Завърших и освежаването на RC090-ти.
Някъде през септември 2013.
Октомври 2013 и местният ни сбор TexFest V(пето издание):
Последна промяна TNM на 06 Окт 2014, 22:29, променена общо 1 път
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
9-ти Февруари 2014. 1 година горд собственик на ///М5!
И стокова под капака.
Модификаци по безразборен ред (на английски, ако не възразявате).
- SPAX Shocks and Springs
- Billy Boat Triflow exhaust
- 17" Style 5s Gold Centers/Bolts и Bridgestone Potenza S-04 234/45
- E34 540i спирачни апарати
- UUC transmission mounts
- UCAB poly bushings
- Subframe poly bushings
- Swaybar poly bushings
- Delrin Shifter bushings
- Skid plate
- Eta diff mount
- E30 370mm Mtech II steering wheel
- 5-speed ZHP knob
- E46 M3 short shifter
- Some strut brace
- Stock airbox
- M5 expansion tank
И стокова под капака.
Модификаци по безразборен ред (на английски, ако не възразявате).
- SPAX Shocks and Springs
- Billy Boat Triflow exhaust
- 17" Style 5s Gold Centers/Bolts и Bridgestone Potenza S-04 234/45
- E34 540i спирачни апарати
- UUC transmission mounts
- UCAB poly bushings
- Subframe poly bushings
- Swaybar poly bushings
- Delrin Shifter bushings
- Skid plate
- Eta diff mount
- E30 370mm Mtech II steering wheel
- 5-speed ZHP knob
- E46 M3 short shifter
- Some strut brace
- Stock airbox
- M5 expansion tank
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
И разбира се към списъка с модификациите вече добавих и евро лук.
Брони вече имах от доста време но имаше и други части които трябваше да се набавят за да стане завършен проекта.
Междувременно се разделих с Е34-та също, която беше заменена с Е39 ///М5 от 2000.
През Август тази година, след като се върнах от България, дръпнах спусъка. Айде стига съм приказвал ето малко снимки.
Ръждата няма край, оказа се след '87ма година някой е пипал там след страничен удар. Наложи се да търсим донор. Междъ другото има разлика между опашките на евро и US Е28-те, затова го рязахме целия панел. BMW все още ги продава чисто нови!
И този процес отне месец и половина.
Брони вече имах от доста време но имаше и други части които трябваше да се набавят за да стане завършен проекта.
Междувременно се разделих с Е34-та също, която беше заменена с Е39 ///М5 от 2000.
През Август тази година, след като се върнах от България, дръпнах спусъка. Айде стига съм приказвал ето малко снимки.
Ръждата няма край, оказа се след '87ма година някой е пипал там след страничен удар. Наложи се да търсим донор. Междъ другото има разлика между опашките на евро и US Е28-те, затова го рязахме целия панел. BMW все още ги продава чисто нови!
И този процес отне месец и половина.
Последна промяна TNM на 06 Окт 2014, 21:28, променена общо 1 път
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
И ето ни в края на Септември.
Вчера се върнах от TexFest VI. И тази година бяхме в планинските местности на Тексас, и по точно около местността на така наречените "3 сестри". Уникално място за S38 да покаже какво умее и да си изпее песента. Природата много ми напомня на нашите пейзажи.
От тука нататъка, се насочвам към ревизия на двигателя. В момента километража отчита малко под 350000 км!
А относно варненския номер - какви ли не неща намира човек в ebay
Вчера се върнах от TexFest VI. И тази година бяхме в планинските местности на Тексас, и по точно около местността на така наречените "3 сестри". Уникално място за S38 да покаже какво умее и да си изпее песента. Природата много ми напомня на нашите пейзажи.
От тука нататъка, се насочвам към ревизия на двигателя. В момента километража отчита малко под 350000 км!
А относно варненския номер - какви ли не неща намира човек в ebay
Последна промяна TNM на 06 Окт 2014, 21:30, променена общо 1 път
-Павел
- nappyboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Евала колега! Доста от колегите можем само да си мечтаем за такива "расови акули". Лично на мен М5 е28 ми е най-гоолямата слабост
П.П. Последно колата с БГ регистрация ли е или...?
П.П. Последно колата с БГ регистрация ли е или...?
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Ухааааа, най-накрая и ние да се похвалим в нашия БГ шарк сектор с истинска М5 Е28 !!!
Честито и благородно ти завиждам. Само безаварийни километри с нея.
Нямам думи В мечтите ми е едно такова М5, но да видим, кога ще ми се усмихне живота
Честито и благородно ти завиждам. Само безаварийни километри с нея.
Нямам думи В мечтите ми е едно такова М5, но да видим, кога ще ми се усмихне живота
SHARK-а му е майката!!!
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
nappyboy написа:Евала колега! Доста от колегите можем само да си мечтаем за такива "расови акули". Лично на мен М5 е28 ми е най-гоолямата слабост
П.П. Последно колата с БГ регистрация ли е или...?
Номера е само за украса. Има един господин в германия колекционира номера, та той успя да ми намери из колекцията си ранен номер с BG и нашето си знаме и да е от Варна.
Обикновенно евро луковете тук ги карат с Немски регистрации и какво ли още не.
BRAAT написа::bowdown: Ухааааа, най-накрая и ние да се похвалим в нашия БГ шарк сектор с истинска М5 Е28 !!!
Честито и благородно ти завиждам. Само безаварийни километри с нея.
Нямам думи В мечтите ми е едно такова М5, но да видим, кога ще ми се усмихне живота
Отдавна се каня да я покажа, но честно казано в началото хич не беше за показване...
-Павел
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Страхотен подбор Може ли малко информация за Е39-та, по-точно афтърмаркет частите по нея
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Колата е страхотна, Павка, събирай мтех пакета. Лично на мен РЦ-то не ми стои много добре на е28, но пак казвам това си е мое мнение, колата е един път
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Супер кола !
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
lowrider написа:Колата е страхотна, Павка, събирай мтех пакета. Лично на мен РЦ-то не ми стои много добре на е28, но пак казвам това си е мое мнение, колата е един път
М-Теха не е за мен. Само на М535i отива (лично мнение). М спойлера под бронята идва тъкмо.
Относно джантите, ще слагам оригиналния BBS след като го освежа. Или някои RZ 417.
-Павел
- TNM
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: Варна, Хюстън
- Пол: Мъж
- Кара: '88 Е28 ///М5, '95 Touring S50/5
- Мечтае да кара: Жигула 2101
- Детайли за колата: Не помня вече.
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
Какво да правиш, нови БМВ-та, пък на пак ще се въргаляме под тях.
-Павел
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Е28 ///М5 или историята на една легенда
TNM написа:lowrider написа:Колата е страхотна, Павка, събирай мтех пакета. Лично на мен РЦ-то не ми стои много добре на е28, но пак казвам това си е мое мнение, колата е един път
М-Теха не е за мен. Само на М535i отива (лично мнение). М спойлера под бронята идва тъкмо.
Относно джантите, ще слагам оригиналния BBS след като го освежа. Или някои RZ 417.
417 отпред и 394 отзад
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани