За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Shark_fan
- Потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 735i '98
- Мечтае да кара: Москвич
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Евала колега, колата е страхотна! Респект и адмирации за положения труд. Все още има хора, които ценят класиката и внасят разнообразие в морето от безлични возила. Акулите имат свой собствен чар и неповторимо излъчване. От детските си години хванах тази болест, и явно ще си остане до живот, ха ха
Браво още веднъж.
Градски си ми, ще се радвам някой ден да се запознаем и да разгледам колата ти.
Браво още веднъж.
Градски си ми, ще се радвам някой ден да се запознаем и да разгледам колата ти.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Не съм писал отдавна
Малко матрял от шарк сбирката преди 1-2 седмици.
Малко матрял от шарк сбирката преди 1-2 седмици.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Друго си е с добавките, само махни тоя теглич от там че ми бърка в здравето, това да не е волво...
Edit: така ли ми се струва, или стои една идея по-ниско от другите?
Edit: така ли ми се струва, или стои една идея по-ниско от другите?
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Djamal написа:Друго си е с добавките, само махни тоя теглич от там че ми бърка в здравето, това да не е волво...
Edit: така ли ми се струва, или стои една идея по-ниско от другите?
Само няма да ми се заяждате с теглича
Нисичка е вече, с чисто нови 40/15ки
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:
Първото което разкарах, след като разкостих багажника беше да махна теглича, който ми бодеше очите от както я купих.
Two years ago .
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Оставете човека , вече е семеен, трябва каравана да тегли.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Много пуши тая кола , всичко наред ли е по мотора ?
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Значииии доживях и аз да я видя тази красавица
София на жълтите павета - Car Porn !
Страхотна кола!
Още веднъж поздравления!
София на жълтите павета - Car Porn !
Страхотна кола!
Още веднъж поздравления!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
intention написа:Значииии доживях и аз да я видя тази красавица
София на жълтите павета - Car Porn !
Страхотна кола!
Още веднъж поздравления!
Снощи, нали
Благодаря ти
А, тука нападаме Бургас
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Trixster
- ентусиаст
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Евала
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Тази събота и неделя облякохме бабичката в анцуг и маратонки и решихме да спортуваме на къпа.
За първи път карам на пистата с изключение на 3те обиколки лигавене на ретро ралито пролетта, та в събота сутринта започнахме с 1.28.3най-добро време. В следствие на установяване на некой тъпотии от сорта на много кофти траектории на завой. И ниско ниво на бензина
(За незапознатите - резервоара на е28 представлява един 60 литров бидон , който не е с преливник като на по-новите коли и освен това е с външна помпа. Всичко това комбинирано със завой, кара всичко под 20 литра да се събира в някой край на резервоара и съответно помпата смуче въздух и колата прекъсва мощно 2-3 секунди след завоя )
вечерта в 18ч си тръгнах свалил на 1.19.2.
В последствие се оказа, че избора на гуми не е най-подходящият. Нископрофилни 16ки. Тряя си висока дебиш. Всички беха с високи, само аз бях като излязал от клип на снуп дог
Другата тъпотия беше, че се вслушах в едни съвети дето рейсинг гумите било трябвало да са на 3 атмосфери, да не се накланяли.
Резултата ... зверски оувърстиър.
Изкефих се, но търсих малко по-сносно време.
Днес предните бяха спаднати на 2.1, а задните на 2.2, които след 5 обиколки на пистата бяха станали 2.0 и 2.6
След това ги пуснах на 1.7 и 1.9 и о .. чудото се случи. Започнах да карам нормално, без да се боря да не седя напреки на пътя.
Тъкмо почнах да влизам във форма, да се прават некви нормални траектории на завоите и да се случват нещата като хората и ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..... колата промени звука
Първоначално си помислих, че е заради жълтата бабуната на S-а в която задрах генерацията, но в следващият момент получих посочване с пръст и черен флаг Налягане и температура на масло - ок, хидравлика ок, температура антифриз - ок, не оставям никви дири ..
Изкарах си обиколката на аварийки бавно и спокойно, без паника
В пит лейна се оказа, че наистина е минала в ре минор, като хълца при подаване на газ.
Оказа се най-голямата тъпотия на света. Резбата на свеща на 2ри цилиндър я нямаше.
Свеща беше изкочила, а ето това беше останало от лулата
Съответно въже и приключване на участието
Все пак беше доста яко и като за първи път съм доволен. Опознах пистата и се разбра какво още има да се свърши по колата.
- Още малко работа по окачването. Едни по-дебели стаб.щанги мисля че ще имат доста положителен ефект, както поне и предна разпънка.
- Малко по-големи спирачки няма да са лош вариант, да речеме едни 302-ки от е34.
- Вътрешна помпа в резервоара
Догодина пак - живот и здраве
За първи път карам на пистата с изключение на 3те обиколки лигавене на ретро ралито пролетта, та в събота сутринта започнахме с 1.28.3най-добро време. В следствие на установяване на некой тъпотии от сорта на много кофти траектории на завой. И ниско ниво на бензина
(За незапознатите - резервоара на е28 представлява един 60 литров бидон , който не е с преливник като на по-новите коли и освен това е с външна помпа. Всичко това комбинирано със завой, кара всичко под 20 литра да се събира в някой край на резервоара и съответно помпата смуче въздух и колата прекъсва мощно 2-3 секунди след завоя )
вечерта в 18ч си тръгнах свалил на 1.19.2.
В последствие се оказа, че избора на гуми не е най-подходящият. Нископрофилни 16ки. Тряя си висока дебиш. Всички беха с високи, само аз бях като излязал от клип на снуп дог
Другата тъпотия беше, че се вслушах в едни съвети дето рейсинг гумите било трябвало да са на 3 атмосфери, да не се накланяли.
Резултата ... зверски оувърстиър.
Изкефих се, но търсих малко по-сносно време.
Днес предните бяха спаднати на 2.1, а задните на 2.2, които след 5 обиколки на пистата бяха станали 2.0 и 2.6
След това ги пуснах на 1.7 и 1.9 и о .. чудото се случи. Започнах да карам нормално, без да се боря да не седя напреки на пътя.
Тъкмо почнах да влизам във форма, да се прават некви нормални траектории на завоите и да се случват нещата като хората и ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..... колата промени звука
Първоначално си помислих, че е заради жълтата бабуната на S-а в която задрах генерацията, но в следващият момент получих посочване с пръст и черен флаг Налягане и температура на масло - ок, хидравлика ок, температура антифриз - ок, не оставям никви дири ..
Изкарах си обиколката на аварийки бавно и спокойно, без паника
В пит лейна се оказа, че наистина е минала в ре минор, като хълца при подаване на газ.
Оказа се най-голямата тъпотия на света. Резбата на свеща на 2ри цилиндър я нямаше.
Свеща беше изкочила, а ето това беше останало от лулата
Съответно въже и приключване на участието
Все пак беше доста яко и като за първи път съм доволен. Опознах пистата и се разбра какво още има да се свърши по колата.
- Още малко работа по окачването. Едни по-дебели стаб.щанги мисля че ще имат доста положителен ефект, както поне и предна разпънка.
- Малко по-големи спирачки няма да са лош вариант, да речеме едни 302-ки от е34.
- Вътрешна помпа в резервоара
Догодина пак - живот и здраве
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Успя да го укротиш това м52 накрая .На пистата според мен най-добре си проличава колата от какво още има нужда, и ти според мен доказа моето твърдение.И как по дяволите реши че на 3 атмосвери ще имаш някакво сцепление
Пп- тая кола още ли е със суперчарджър?
Пп- тая кола още ли е със суперчарджър?
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Не беше с компресор. Иначе е готова. Раздавах и вчера газ по дъжда
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Една резба как може да прецака нещата.. Както и да е, важното е че си намерил къде трябва да пипнеш за да ги опариш догодина, и е важен ентусиазмът! Браво и успех за напред
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани