Слагайте лигавноците да не се окапете :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Слагайте лигавноците да не се окапете :)
е нема такъв кеф,представям си като ги сложа...
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
ааа бате умазах се неее немога да гледам
слагай го да го гледаме и да се радваме

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Дали има как да ги размножим на приемлива цена? Как мислите? Бивши военни заводи,а-у? Желаещи?
Абе а к'во да сложим по-нататък,диаметър на тръбите фи 45мм? Дали да пропусна средното гърне или да сложа 2 средни и после...??? Очаквам сериозни и обосновани отговори,Кире,ТОМ...?
Абе а к'во да сложим по-нататък,диаметър на тръбите фи 45мм? Дали да пропусна средното гърне или да сложа 2 средни и после...??? Очаквам сериозни и обосновани отговори,Кире,ТОМ...?
четиво
За съжаление "тази работа не е като онази работа"
Много често се получава така, че при много добър двигател, една лошо сметната и поставена система от тръби резонатори и гърнета ще доведе до сериозни загуби на крайна мощност. Едва ли някой от нас може да си позволи многократни проби, напасвания и замервания след това на динометр - а това е единствения правилен път, в противен случай, най-добре е да се мине по утъпкана и проверена пътека от някой друг...
Необосновани са мненията на някои колеги, че най-добрите системи се състоят от директни и широки тръби и нещо, приличащо на гърне... Проблемите със "стоящите" вълни, както и "ударните" вълни от отработените газове в обратна, към клапаните на съседни цилиндри, посока, са много сериозни. Да не говорим, ако се стигне до използване на турбо или супер-чарджър.
Едно добро четиво в тази насока е:
http://www.bmworg.ru/tuning/engine/exhaust.php
и си мисля, че никой от нас не би се затруднил силно да го прочете на руски.
Иначе показаните на снимките"колекторчета"
без съмнение радват окото, а при тях са избегнати част от гореспоменатите проблеми
Много често се получава така, че при много добър двигател, една лошо сметната и поставена система от тръби резонатори и гърнета ще доведе до сериозни загуби на крайна мощност. Едва ли някой от нас може да си позволи многократни проби, напасвания и замервания след това на динометр - а това е единствения правилен път, в противен случай, най-добре е да се мине по утъпкана и проверена пътека от някой друг...
Необосновани са мненията на някои колеги, че най-добрите системи се състоят от директни и широки тръби и нещо, приличащо на гърне... Проблемите със "стоящите" вълни, както и "ударните" вълни от отработените газове в обратна, към клапаните на съседни цилиндри, посока, са много сериозни. Да не говорим, ако се стигне до използване на турбо или супер-чарджър.
Едно добро четиво в тази насока е:
http://www.bmworg.ru/tuning/engine/exhaust.php
и си мисля, че никой от нас не би се затруднил силно да го прочете на руски.
Иначе показаните на снимките"колекторчета"

P.S. Забравих да спомена, че две тръби до края на системата по "фи 40 и нещо" и при наличие на чарджър - определено няма да свършат работа. В онова четиво, например е споменато, че за 1.6 двигател, даже и тунингован, но без турбо, например е достатъчна тръба от 52 мм - от тук може да се прави аналогия за мощности и обем на отработени газове, прекарвани през системата.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
А най-лошото е,че както се оказа е невъзможно да се монтират в Е28,опират в коша
За това,че са сметнати за атмосферен мотор и на суперчарджнат такъв ще са недостатъчни се сещаме всички,но са поне 10 пъти по-добри от сток колекторите,а и алтернативи почти няма,поне за адекватни пари


За това,че са сметнати за атмосферен мотор и на суперчарджнат такъв ще са недостатъчни се сещаме всички,но са поне 10 пъти по-добри от сток колекторите,а и алтернативи почти няма,поне за адекватни пари

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Братле Стефчо нещо ми се струва не както трябва тази работа с не влизането.
Малко логика:
1: М20 се "чуства" наи на широко в Е28 и в Е30 и в Е34 и Е21 му е по тясно.
2: И в трите серий е под един ъгъл ( М20 имам предвид)
Е пък от кво сте го свалили или го е свалил тоя пич тва от самолет ли? или не е от М20?
И тва дето си мисля: По смиките съдя че може да влезнат просто не се вижда на краиния цилиндър тръбата къде е опряла?? Просто смени реда на вкарвяне на двата изп. колектора първо да е този проблемния ти а после този който си монтирал вече. Това ще ти позволи да пуснеш по надолу колектора и да го вкараш чрез завъртане ( FLIP-ване) а след това другия.
Колега DEMIURGE сайта е хубав ,но щеше да е по-нагледно обоснован ако беше за 6-цил. и щеше да се получи същото за което говорим ние. А пък и ние говорихме за конкретниа случай с тези колектори и от там на татък как да се действа ТИ кво ще кажеш по въпроса кое е правилното решение ама моляте не с линк а нещо авторско.



Малко логика:
1: М20 се "чуства" наи на широко в Е28 и в Е30 и в Е34 и Е21 му е по тясно.
2: И в трите серий е под един ъгъл ( М20 имам предвид)
Е пък от кво сте го свалили или го е свалил тоя пич тва от самолет ли? или не е от М20?
И тва дето си мисля: По смиките съдя че може да влезнат просто не се вижда на краиния цилиндър тръбата къде е опряла?? Просто смени реда на вкарвяне на двата изп. колектора първо да е този проблемния ти а после този който си монтирал вече. Това ще ти позволи да пуснеш по надолу колектора и да го вкараш чрез завъртане ( FLIP-ване) а след това другия.
Колега DEMIURGE сайта е хубав ,но щеше да е по-нагледно обоснован ако беше за 6-цил. и щеше да се получи същото за което говорим ние. А пък и ние говорихме за конкретниа случай с тези колектори и от там на татък как да се действа ТИ кво ще кажеш по въпроса кое е правилното решение ама моляте не с линк а нещо авторско.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Сравнихме с коша на Е34 и се оказа,че там точно има повече място,те са от Е34,затова не стават за Е28! Мерси за опита да помогнеш,но за размяна не може да става дума,тогава по-изгърбения ще пречи на стойката на компресора,абе дали да не сменя направо купето?
Яд ме е та знаели се! Продавам ги...
Яд ме е та знаели се! Продавам ги...
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани