Слагайте лигавноците да не се окапете :)

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Слагайте лигавноците да не се окапете :)

Мнение от NeoPrint » 17 Авг 2006, 19:26

е нема такъв кеф,представям си като ги сложа...

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 17 Авг 2006, 20:09

ааа бате умазах се неее немога да гледам :shock: слагай го да го гледаме и да се радваме
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 17 Авг 2006, 20:54

Дали има как да ги размножим на приемлива цена? Как мислите? Бивши военни заводи,а-у? Желаещи?
Абе а к'во да сложим по-нататък,диаметър на тръбите фи 45мм? Дали да пропусна средното гърне или да сложа 2 средни и после...??? Очаквам сериозни и обосновани отговори,Кире,ТОМ...?

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 17 Авг 2006, 21:28

E говори чака дебна ама ги пребра да ти са честити. Мноо се радвам че са при теб.
ПС: Според мен два пътя до края и с два шумозаглушителя и ще рулира. Лично нение който има по добро да сподели.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

четиво

Мнение от DEMIURGE » 25 Авг 2006, 11:29

За съжаление "тази работа не е като онази работа"
Много често се получава така, че при много добър двигател, една лошо сметната и поставена система от тръби резонатори и гърнета ще доведе до сериозни загуби на крайна мощност. Едва ли някой от нас може да си позволи многократни проби, напасвания и замервания след това на динометр - а това е единствения правилен път, в противен случай, най-добре е да се мине по утъпкана и проверена пътека от някой друг...
Необосновани са мненията на някои колеги, че най-добрите системи се състоят от директни и широки тръби и нещо, приличащо на гърне... Проблемите със "стоящите" вълни, както и "ударните" вълни от отработените газове в обратна, към клапаните на съседни цилиндри, посока, са много сериозни. Да не говорим, ако се стигне до използване на турбо или супер-чарджър.
Едно добро четиво в тази насока е:
http://www.bmworg.ru/tuning/engine/exhaust.php
и си мисля, че никой от нас не би се затруднил силно да го прочете на руски.
Иначе показаните на снимките"колекторчета" :D без съмнение радват окото, а при тях са избегнати част от гореспоменатите проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 25 Авг 2006, 11:37

P.S. Забравих да спомена, че две тръби до края на системата по "фи 40 и нещо" и при наличие на чарджър - определено няма да свършат работа. В онова четиво, например е споменато, че за 1.6 двигател, даже и тунингован, но без турбо, например е достатъчна тръба от 52 мм - от тук може да се прави аналогия за мощности и обем на отработени газове, прекарвани през системата.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 25 Авг 2006, 21:15

А най-лошото е,че както се оказа е невъзможно да се монтират в Е28,опират в коша :bcry: :banghead:
За това,че са сметнати за атмосферен мотор и на суперчарджнат такъв ще са недостатъчни се сещаме всички,но са поне 10 пъти по-добри от сток колекторите,а и алтернативи почти няма,поне за адекватни пари :roll:

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 25 Авг 2006, 21:23

Ето и снимки от "Голямата Депресия" каквато се оказа за мен този ден:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 25 Авг 2006, 22:56

:( :( :(
Последна промяна bmwfena на 15 Окт 2006, 16:16, променена общо 1 път
Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 26 Авг 2006, 11:15

Братле Стефчо нещо ми се струва не както трябва тази работа с не влизането. :shock: :shock: :shock:
Малко логика:
1: М20 се "чуства" наи на широко в Е28 и в Е30 и в Е34 и Е21 му е по тясно.
2: И в трите серий е под един ъгъл ( М20 имам предвид)
Е пък от кво сте го свалили или го е свалил тоя пич тва от самолет ли? или не е от М20?
И тва дето си мисля: По смиките съдя че може да влезнат просто не се вижда на краиния цилиндър тръбата къде е опряла?? Просто смени реда на вкарвяне на двата изп. колектора първо да е този проблемния ти а после този който си монтирал вече. Това ще ти позволи да пуснеш по надолу колектора и да го вкараш чрез завъртане ( FLIP-ване) а след това другия.
Колега DEMIURGE сайта е хубав ,но щеше да е по-нагледно обоснован ако беше за 6-цил. и щеше да се получи същото за което говорим ние. А пък и ние говорихме за конкретниа случай с тези колектори и от там на татък как да се действа ТИ кво ще кажеш по въпроса кое е правилното решение ама моляте не с линк а нещо авторско.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 26 Авг 2006, 20:30

Сравнихме с коша на Е34 и се оказа,че там точно има повече място,те са от Е34,затова не стават за Е28! Мерси за опита да помогнеш,но за размяна не може да става дума,тогава по-изгърбения ще пречи на стойката на компресора,абе дали да не сменя направо купето?
Яд ме е та знаели се! Продавам ги...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 27 Авг 2006, 9:07

А що не се преработят, вярно, че може да се наруши малко сметката, ама пак ще е по-добре от нищо ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 28 Авг 2006, 10:54

режи купето :idea:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Авг 2006, 11:17

Аааа не, мога да ги направя като оригинални и да му паснат на кошчето ;)

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 28 Авг 2006, 14:29

След днешните консултации с Драго взех решение: ще се реже купето :twisted: Лъки позна верния отговор :D

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook