Е28-М10 инжекцион - питане?

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 11 Яну 2014, 16:50

Здравейте колеги,

Искам да попитам за насока,проблема е следния,поставих газова преди 5000 км,на колата,върви си няма проблем,пали добре на газ,бях свалил главата за ревизия и смяна на гумички,след това отново я монтирах и колата отново си пали на газ и върви без проблем на газ,на бензин обаче установих ,че не ще да запали,смених бензиновата помпа с чисто нова/беше и време/ ,дръпнах маркуча от петата дюза,имаше много добро налягане,проверих дали тече от бензин регулатора-няма теч,и може би заради горивото ,което изтече като дръпнах маркуча пт петата дюза,но колата веднага запали на бензин но,нямаше празни обороти и до 3500 оборота глъхнеше и искаше да гасне,когато я изфорсирах до над 4000 ,заработваше все едно никога не е имала проблем,под 4000 оборота пак глъхнене и гаснене.

Та въпроса ми е дали се дави от бензин и дали причината са дюзите или.......нещо друго?

/над 4000 оборота на бензин с ревизираната глава,колата ми се стори като ''изтребител''/

Поздрави!!!
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 11 Яну 2014, 19:36

CIMG0105.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 13 Яну 2014, 19:42

Помощ - отникъде 8)

Както и да е,ето една снимка от пребоядисването в камерата,тук е на три ръце база и чака лак!

CIMG0078.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Ts. Govedarski » 14 Яну 2014, 17:54

Поздравление за колата изглежда много добре, мотора също !
Защо се хвърляш да правиш някакви проверки по инжекциона преди да си установил когато върти и не пали какво се случва. Тръгни от простите неща, свали свещ примерно за да видиш дали ти се "дави" колата защото иначе няма как да разберем ние тук. Все пак си измери и налягането на горивото, а и ако не ти е проблем упомени какъв ти е инжекциона?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от 325_TDS » 14 Яну 2014, 19:08

С L jetronic е М10-ката. Митко колата е станала страхотна, поздрави! Нащракай още снимки. :yes:
п.с. Митко, еднакво ли е при топъл/ студен мотор. А колата дави ли се до 4000 оборота или не й стига горивото? По принцип л джет-а има термореле, което командва петата дюза, та ако М10-ката има може да не може да прекъсне масата на петата дюза и да я спре. :)
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 14 Яну 2014, 22:03

Мерси Тоше,свещите мисля са ок,защото в момента пали перфектно и върви на газ,което без хубави свещи,май не става,абе като изкарах маркуча който отива към петата дюза и го сложих в буркан ,идваше гориво,налягането също би трябвало да е добро,бензиновата помпа е чисто нова,нямам много условия в момента за ремонт/далече съм от местостоянката/

А ето няколко снимки от ревизията на главата

CIMG0082.jpg

CIMG0094.jpg

CIMG0101.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 14 Яну 2014, 22:13

Аз успях да запаля колата след като бях източил 300мл бензин,при ваденето на маркуча за бензин ,който отива към петата дюза,откачих буксата на петата дюза и тя запали!Май ще излезе или дюза или датчик или и двете.

До 4000 оборота не и стига горивото май,искаше постоянно да гасне,и аз припомпвах с педала за да не изгасне и в един момент ,като я хвана над 4000 оборота и се изфорсираше супер добре,но дотогава не искаше да се изфорсира,глъхнеше /може и да не и е стигало горивото,но защо над 4000 оборота ,не само че стигаше ами ....
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от BRAAT » 15 Яну 2014, 0:34

ООООО, ще си имам близнак :) Колата изглежда супер. Друго, което можеш да погледнеш е бензиновия филтър, макар, че е малко вероятно, но и той прави мизерии някой път.
А за цвета ..... :yes:
SHARK-а му е майката!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Gecallica » 20 Яну 2014, 21:14

По-скоро мирише на регулатор или нещо такова, виж и дебитомера да не заяжда някъде...
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 21 Яну 2014, 19:49

Ще се кара на чичо доктор май :ok:
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от toto_ » 22 Яну 2014, 8:07

След като колата има газ, почти сигурно е че има проблем с клапата.Можеш да провериш клапата с ръка, при внимателно натискане до край, не трябва да закача никъде.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 23 Яну 2014, 19:47

Toto предполагам за клапата на дросела става въпрос,или се лъжа жестоко :bchug:
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 29.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E28 & A112 Abarth Roadster

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от Brabham » 23 Яну 2014, 20:18

Май,май на дебитомера :ok:
Brabham BT52 F1

"You don't drive this car, you just point it in the right direction and pull the trigger". Nelson Piquet.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: Е28-М10 инжекцион - питане?

Мнение от toto_ » 24 Яну 2014, 7:53

Да точно за дебитомера става дума :)

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook