Губи ми се масло
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Губи ми се масло
Ето я ситуяцията.
Преди около 2000 км. долях 1л. Оригинално минерално БМВ масло на моята 518.
Сега лампата за маслото пак присветва, вярно че са минали около 5000 км откак съм го сменял, но пък и съм доливал два пъти.
Когато сменях свещите, едната беше окровено мокра, пък и като гледам надолу частите са се мръсни и омазнени.
Та въпроса ми е как да разбера тоя 1 литър на 2000 км къде се губи, изгаря ли, изтича ли?
Сегменти ли да сменям, гарнитури ли?
Може ли малко помощ:)
Преди около 2000 км. долях 1л. Оригинално минерално БМВ масло на моята 518.
Сега лампата за маслото пак присветва, вярно че са минали около 5000 км откак съм го сменял, но пък и съм доливал два пъти.
Когато сменях свещите, едната беше окровено мокра, пък и като гледам надолу частите са се мръсни и омазнени.
Та въпроса ми е как да разбера тоя 1 литър на 2000 км къде се губи, изгаря ли, изтича ли?
Сегменти ли да сменям, гарнитури ли?
Може ли малко помощ:)
Измиване на мотора
Бате Сони, послушах те и за 7 лв. 10 мин миене и 30 мин чакане мотора ми блесна, видях разни чаркове дето не подозирах, че ги има.
Как да е видях 1 место от дето пръска, и това е има един маркуч от горе от капака на мотора дето май отвежда маслото, което идва в повече извън мотора и като да го засилва към карбуратора, поне такава беше конфигурацията на маркучите, там уплътних, после отвих капака и погледнах вътре. Май ще трябва да ми регулират двигателя, като мерих луфтовете на места имах 15, на места не влизаше уреда, и сега си търся добър механик да ми го регулира. После като завих силикон под всяка гайка, да не излиза нищичко навън. Карах около 30-40 км. И няма видими течове, сега си търся мивка с канал да измият хубаво и отдолу двигателя, дифа и скоростната. Поне открих къде да ми замерят компресията, 4 цилиндъра при Дунев Моторспорт ги мерят за 10лв. Там съм утре.
Как да е видях 1 место от дето пръска, и това е има един маркуч от горе от капака на мотора дето май отвежда маслото, което идва в повече извън мотора и като да го засилва към карбуратора, поне такава беше конфигурацията на маркучите, там уплътних, после отвих капака и погледнах вътре. Май ще трябва да ми регулират двигателя, като мерих луфтовете на места имах 15, на места не влизаше уреда, и сега си търся добър механик да ми го регулира. После като завих силикон под всяка гайка, да не излиза нищичко навън. Карах около 30-40 км. И няма видими течове, сега си търся мивка с канал да измият хубаво и отдолу двигателя, дифа и скоростната. Поне открих къде да ми замерят компресията, 4 цилиндъра при Дунев Моторспорт ги мерят за 10лв. Там съм утре.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани