НЕ МИ БАЧКА ЦЕНТРАЛНОТО
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
НЕ МИ БАЧКА ЦЕНТРАЛНОТО
някой има ли идея за какво става въпрос
на шофьорската врата неще да отклучва само заключва иначе от багажника и от другата врата няма проблем
пробвах да сменя машинката с друга но пак неще
колата е е28м30б25
бях чел някаде че при този модел от годините почвало да прави така но май не пишеше как се оправя благодаря предварително за помоща



бях чел някаде че при този модел от годините почвало да прави така но май не пишеше как се оправя благодаря предварително за помоща

да бе тя най отгоре ша ми извади очите
та в този ред както ги е писал sonny в една от най добрите теми в този подфорум
да питам и за някой други неща щот тя М30ката може и да не я искат много в(продава)ама аз да си я стягам по малллко
хидравлична помпа спирачки при висока скорост се натиска педала по-трудно и след няколко секунди спира рязко(а тези няколко секунди могат да бъдат много важни)
парно кранче(сега съм с механично но там не е ли ел.
)връткам го на ръка отпред а не искам така



хидравлична помпа спирачки при висока скорост се натиска педала по-трудно и след няколко секунди спира рязко(а тези няколко секунди могат да бъдат много важни)
парно кранче(сега съм с механично но там не е ли ел.

- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Сервото на спирачките не ти е на хидравличната попма тя е само за кур.Кутия,за спирачките ти е една топка зад казан4ето за хидравичната течност,но не и знам признаците кога работи и кога не,но имам една резервна ако се окаже че ти е тя,а най добре се решава проблема както съм направил аз, слага се серво от е34 !
ОТНОСНО ЦЕНТРАЛНОТО...
Машинките на "KIEKERT" ли са? Ако знаеш номенклатурните номера по BMW - напиши ги. При условие че си сменил централната "мозъчна" машинка и продължава да не работи в едната посока - има вероятност за прекъсване на една от 5-те жици към останалите машинки - всички те са свързани успоредно, ако те интересува, бих могъл да ти ги проверя по цветове - просто провери с омметър цвят по цвят между главната и останалите работещи. Машинките са капсуловани /нитовани/, но няма проблем да се отворят от страната на крепежните винтове, като махнеш винтовете и разпробиеш с подходяща по диаметър бургия нитовете, докато стигнеш до резбата, така после като събереш половинките, ще можеш отново да завиеш 3-те крепежни винта. Но преди да отвориш машинката, все пак я тествай на "сухо" - макар тази дума да е абсолютно неуместна за случая - често тези машинки се пълнят с вода, която далеч не винаги се изтича през отворите на дъното...
Машинките на "KIEKERT" ли са? Ако знаеш номенклатурните номера по BMW - напиши ги. При условие че си сменил централната "мозъчна" машинка и продължава да не работи в едната посока - има вероятност за прекъсване на една от 5-те жици към останалите машинки - всички те са свързани успоредно, ако те интересува, бих могъл да ти ги проверя по цветове - просто провери с омметър цвят по цвят между главната и останалите работещи. Машинките са капсуловани /нитовани/, но няма проблем да се отворят от страната на крепежните винтове, като махнеш винтовете и разпробиеш с подходяща по диаметър бургия нитовете, докато стигнеш до резбата, така после като събереш половинките, ще можеш отново да завиеш 3-те крепежни винта. Но преди да отвориш машинката, все пак я тествай на "сухо" - макар тази дума да е абсолютно неуместна за случая - често тези машинки се пълнят с вода, която далеч не винаги се изтича през отворите на дъното...
Ванка, не си прав, топката е свързана с хидравликата. А иначе Марто, най-добрия вариант е да изхвърлиш тая топка и да си туриш вакумно серво от вариантите с М20 моторите, МадВаньо е с такава интервевнция. Кранчето, не го барай, М10 Моторите са с механичмно заводски, това е по-добрия вариант, иначе има много бъгове с електрическите. А централното, може и да е от интерфейса, може и от машинката, а не е невъзможно ако имаш аларма и от нея да е.
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
[quote="sonny"]Ванка, не си прав, топката е свързана с хидравликата. А иначе Марто, най-добрия вариант е да изхвърлиш тая топка и да си туриш вакумно серво от вариантите с М20 моторите, МадВаньо е с такава интервевнция. Кранчето, не го барай, М10 Моторите са с механичмно заводски, това е по-добрия вариант, иначе има много бъгове с електрическите. А централното, може и да е от интерфейса, може и от машинката, а не е невъзможно ако имаш аларма и от нея да е.[/quote
това значи ли че няма оправия на топката
или не си заслужава
и колко ще ми струва......горе-долу едно вакумно от м20ка
а кранчето немога ли да си го направя да се регулира отвътре
м/у другото двига е м30 не м10
аларма нямам,машинката я сменях само да видя дали ще тръгне с друга и пак я оставих оригиналната-значи трябва да и прозваня кабелчетата да не е прекъснато някое и ако не е от това
от интерфейса
п.п. колко милиметра трябва да е дебело феродото на накладките при ръчната
не е 5мм вече пробвах
не влизат в барабана
това значи ли че няма оправия на топката



а кранчето немога ли да си го направя да се регулира отвътре

аларма нямам,машинката я сменях само да видя дали ще тръгне с друга и пак я оставих оригиналната-значи трябва да и прозваня кабелчетата да не е прекъснато някое и ако не е от това


п.п. колко милиметра трябва да е дебело феродото на накладките при ръчната



"Master" машинка KIEKERT 51.261 363 596
останалите машинки KIEKERT 51.261 363 595
Цветовете на "Master" машинката са:
- Червено-бяло ( +12V)
- Зелено-червено (Impact switch - той работи само при запален двигател и неговата функция е при удар на колата автоматично да се отворят вратите) този кабел едва ли ще те интересува
- Бял
- Син
- Кафяв - Земен проводник
Последните три кабела ги има и във всички останали машинки и както вече говорихме - всички са свързани успоредно. "Master" машинката при завъртане на ключа на шофьорската врата подава команда на всички останали машинки по бял и син кабел, като + и - се разменят в зависимост от това дали отваряш или затваряш.
Успех!
останалите машинки KIEKERT 51.261 363 595
Цветовете на "Master" машинката са:
- Червено-бяло ( +12V)
- Зелено-червено (Impact switch - той работи само при запален двигател и неговата функция е при удар на колата автоматично да се отворят вратите) този кабел едва ли ще те интересува
- Бял
- Син
- Кафяв - Земен проводник
Последните три кабела ги има и във всички останали машинки и както вече говорихме - всички са свързани успоредно. "Master" машинката при завъртане на ключа на шофьорската врата подава команда на всички останали машинки по бял и син кабел, като + и - се разменят в зависимост от това дали отваряш или затваряш.
Успех!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

В лявата половина на частта 8 има гайка (май на едното колело беше лява, а на другото дясна резба


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани