НЕ МИ БАЧКА ЦЕНТРАЛНОТО

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

НЕ МИ БАЧКА ЦЕНТРАЛНОТО

Мнение от marto-yo » 03 Юли 2006, 10:01

някой има ли идея за какво става въпрос :?: на шофьорската врата неще да отклучва само заключва иначе от багажника и от другата врата няма проблем :roll: пробвах да сменя машинката с друга но пак неще :confused: колата е е28м30б25

бях чел някаде че при този модел от годините почвало да прави така но май не пишеше как се оправя благодаря предварително за помоща 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 03 Юли 2006, 10:22

да бе тя най отгоре ша ми извади очите :mhihi: :mhihi: та в този ред както ги е писал sonny в една от най добрите теми в този подфорум :yes: да питам и за някой други неща щот тя М30ката може и да не я искат много в(продава)ама аз да си я стягам по малллко

хидравлична помпа спирачки при висока скорост се натиска педала по-трудно и след няколко секунди спира рязко(а тези няколко секунди могат да бъдат много важни)
парно кранче(сега съм с механично но там не е ли ел. :?: )връткам го на ръка отпред а не искам така

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 03 Юли 2006, 11:01

Сервото на спирачките не ти е на хидравличната попма тя е само за кур.Кутия,за спирачките ти е една топка зад казан4ето за хидравичната течност,но не и знам признаците кога работи и кога не,но имам една резервна ако се окаже че ти е тя,а най добре се решава проблема както съм направил аз, слага се серво от е34 !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 03 Юли 2006, 11:20

:shock: да бе нея я знам отдолу седи една такава чорна ма яз незнам да се изкаже някой компетенция :mhihi:

:roll: sonny :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 03 Юли 2006, 18:38

ОТНОСНО ЦЕНТРАЛНОТО...
Машинките на "KIEKERT" ли са? Ако знаеш номенклатурните номера по BMW - напиши ги. При условие че си сменил централната "мозъчна" машинка и продължава да не работи в едната посока - има вероятност за прекъсване на една от 5-те жици към останалите машинки - всички те са свързани успоредно, ако те интересува, бих могъл да ти ги проверя по цветове - просто провери с омметър цвят по цвят между главната и останалите работещи. Машинките са капсуловани /нитовани/, но няма проблем да се отворят от страната на крепежните винтове, като махнеш винтовете и разпробиеш с подходяща по диаметър бургия нитовете, докато стигнеш до резбата, така после като събереш половинките, ще можеш отново да завиеш 3-те крепежни винта. Но преди да отвориш машинката, все пак я тествай на "сухо" - макар тази дума да е абсолютно неуместна за случая - често тези машинки се пълнят с вода, която далеч не винаги се изтича през отворите на дъното...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Юли 2006, 22:05

Ванка, не си прав, топката е свързана с хидравликата. А иначе Марто, най-добрия вариант е да изхвърлиш тая топка и да си туриш вакумно серво от вариантите с М20 моторите, МадВаньо е с такава интервевнция. Кранчето, не го барай, М10 Моторите са с механичмно заводски, това е по-добрия вариант, иначе има много бъгове с електрическите. А централното, може и да е от интерфейса, може и от машинката, а не е невъзможно ако имаш аларма и от нея да е.

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 04 Юли 2006, 7:29

:uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 04 Юли 2006, 8:27

[quote="sonny"]Ванка, не си прав, топката е свързана с хидравликата. А иначе Марто, най-добрия вариант е да изхвърлиш тая топка и да си туриш вакумно серво от вариантите с М20 моторите, МадВаньо е с такава интервевнция. Кранчето, не го барай, М10 Моторите са с механичмно заводски, това е по-добрия вариант, иначе има много бъгове с електрическите. А централното, може и да е от интерфейса, може и от машинката, а не е невъзможно ако имаш аларма и от нея да е.[/quote

това значи ли че няма оправия на топката :?: или не си заслужава :roll: и колко ще ми струва......горе-долу едно вакумно от м20ка :?:
а кранчето немога ли да си го направя да се регулира отвътре :confused: м/у другото двига е м30 не м10

аларма нямам,машинката я сменях само да видя дали ще тръгне с друга и пак я оставих оригиналната-значи трябва да и прозваня кабелчетата да не е прекъснато някое и ако не е от това :!: :?: от интерфейса


п.п. колко милиметра трябва да е дебело феродото на накладките при ръчната :?: не е 5мм вече пробвах :uups: :uups: не влизат в барабана

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 04 Юли 2006, 9:03

"Master" машинка KIEKERT 51.261 363 596
останалите машинки KIEKERT 51.261 363 595
Цветовете на "Master" машинката са:
- Червено-бяло ( +12V)
- Зелено-червено (Impact switch - той работи само при запален двигател и неговата функция е при удар на колата автоматично да се отворят вратите) този кабел едва ли ще те интересува
- Бял
- Син
- Кафяв - Земен проводник
Последните три кабела ги има и във всички останали машинки и както вече говорихме - всички са свързани успоредно. "Master" машинката при завъртане на ключа на шофьорската врата подава команда на всички останали машинки по бял и син кабел, като + и - се разменят в зависимост от това дали отваряш или затваряш.
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 04 Юли 2006, 14:00

:yes: ше видим тая работа :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 04 Юли 2006, 21:22

Това ти казвах, че на модификациите с М10 е ръчно и се командва отвътре чрез жило, а при тебе ако има побългаряване е друг въпрос. Топката не се ремонтира, а серво щи дам за 20лв

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 05 Юли 2006, 9:20

:winky: само кажи зор работа ли е да се смени и да пускаш гълаба да я носи :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Юли 2006, 11:05

не е трудно, единствента преправия е, че трябва да се пробие една дупка на колектора за вакуум. Всичко останало е като лего, сваляш едното, слагаш другото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 07 Юли 2006, 9:12

п.п. колко милиметра трябва да е дебело феродото на накладките при ръчната :?: не е 5мм вече пробвах :uups: :uups: не влизат в барабана[/quote]


:?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Юли 2006, 10:48

Изображение
В лявата половина на частта 8 има гайка (май на едното колело беше лява, а на другото дясна резба :uups: ), с която можеш да "събереш" накладките :idea: . Гайката е на такова място, че през отвор за болтовете на джантата можеш да събереш накладките, преди да свалиш барабана. Заедно с 9, 10 и 11 става механизъм за автоматично регулиране (разпъване) на накладките.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook