Въпрос към Роската
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос към Роската
На Киро Бавареца, бившата е12ка, я чака трансплантация на заден мост от е28, а човека иска аз да се нагърбя с таз работа, та молбата ми към теб е ако имаш желание да споделиш, къде и какво си преправял и къде, какви, детски болести се срещат. Ще съм изключително благодарен ако ми помогнеш с редове за тази задачка, аз също ще се справя и сам, но защо трябва да откривам топлата вода?
ПС Още един въпрос, Може ли в 2.8 блок, да се инмплантират вал и бутала от 3.0 или 3.5?
ПС2 Моля хора които нямат преки знания или наблюдения да не пишат, за да неосираме и тая тема
ПС Още един въпрос, Може ли в 2.8 блок, да се инмплантират вал и бутала от 3.0 или 3.5?
ПС2 Моля хора които нямат преки знания или наблюдения да не пишат, за да неосираме и тая тема
- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: Въпрос към Роската
sonny написа:ПС Още един въпрос, Може ли в 2.8 блок, да се инмплантират вал и бутала от 3.0 или 3.5?
Може със сигурност, даже и от 2,5 става.
Имам смътен спомен, за 2.5/2.8 блок, при опит да измеря кухината между цилиндрите във водния обем, в горната част на блока - получи се дебелина на стената около 6 мм. При преход към 3 литров двигател - тоест остава същия колянов вал, а цилиндрите се хонинговат от 86 на 89 мм, ще се получи стена от около 4.5 мм, за което някои "американски тунинг-майстори" казват че е поносимо. Може би при подобряване на охлаждането и смяна на радиатора с по "едроплощен" и алуминиев, работата може и да стане, но ако се добави впоследствие чарджър или турбо - няма да е здравословно. За 3.5 литра да не говорим - диаметър на буталото 93.5 мм, та има и една друга версия двигател с 94 мм /за която се говори че не е от най-читавите/, та тук се получават едни "стенички" от по 2 мм - няма да стане. Тъй като осите на цилиндрите за всички блокове са съосни /извинете ме за тафталогията/, а и главата е еднаква за всички - от тук следва, че блоковете 3.3/3.5 със сигурност не са като 2.5/2.8 - при първите трябва да е запазена дебелината на стените на цилиндрите за сметка на водната междина...
Не съм 100% сигурен в гореизложеното - ако има някой, който се чувства по-сигурен от мен - ще се радвам да чуя и неговото мнение
Не съм 100% сигурен в гореизложеното - ако има някой, който се чувства по-сигурен от мен - ще се радвам да чуя и неговото мнение
Корекция на предишното ми мнение - несполучливият според някои двигател М30В35, който е с диаметър на буталото 93.4 мм и ход 84 мм /3453 куб. см/ и по-добрият М30В34, който е с диаметър на буталото 92 мм и ход 86 мм /3430 куб. см/ Така се получава, като се залага на неуслужлива памет, нещо ме човъркаше и наистина се оказа че не съм бил точен...
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани