Въпрос към Роската

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Въпрос към Роската

Мнение от sonny » 30 Юни 2006, 21:59

На Киро Бавареца, бившата е12ка, я чака трансплантация на заден мост от е28, а човека иска аз да се нагърбя с таз работа, та молбата ми към теб е ако имаш желание да споделиш, къде и какво си преправял и къде, какви, детски болести се срещат. Ще съм изключително благодарен ако ми помогнеш с редове за тази задачка, аз също ще се справя и сам, но защо трябва да откривам топлата вода?

ПС Още един въпрос, Може ли в 2.8 блок, да се инмплантират вал и бутала от 3.0 или 3.5?

ПС2 Моля хора които нямат преки знания или наблюдения да не пишат, за да неосираме и тая тема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Re: Въпрос към Роската

Мнение от JohnnyBlack » 30 Юни 2006, 22:04

sonny написа:ПС Още един въпрос, Може ли в 2.8 блок, да се инмплантират вал и бутала от 3.0 или 3.5?

Може със сигурност, даже и от 2,5 става.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 30 Юни 2006, 22:09

те 2.5 и 2.8 са абсолютно еднакви блокове, разликата е в буталото и вала, а питането ми се появява заради доста по-големи диаметър на буталото при 3.5, а дори и при 3.0, незнам дали ще поме цилиндър толкоз разтъргване


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Юли 2006, 8:24

Ама в тая тема, май на човека не му се пише :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 03 Юли 2006, 17:21

Имам смътен спомен, за 2.5/2.8 блок, при опит да измеря кухината между цилиндрите във водния обем, в горната част на блока - получи се дебелина на стената около 6 мм. При преход към 3 литров двигател - тоест остава същия колянов вал, а цилиндрите се хонинговат от 86 на 89 мм, ще се получи стена от около 4.5 мм, за което някои "американски тунинг-майстори" казват че е поносимо. Може би при подобряване на охлаждането и смяна на радиатора с по "едроплощен" и алуминиев, работата може и да стане, но ако се добави впоследствие чарджър или турбо - няма да е здравословно. За 3.5 литра да не говорим - диаметър на буталото 93.5 мм, та има и една друга версия двигател с 94 мм /за която се говори че не е от най-читавите/, та тук се получават едни "стенички" от по 2 мм - няма да стане. Тъй като осите на цилиндрите за всички блокове са съосни /извинете ме за тафталогията/, а и главата е еднаква за всички - от тук следва, че блоковете 3.3/3.5 със сигурност не са като 2.5/2.8 - при първите трябва да е запазена дебелината на стените на цилиндрите за сметка на водната междина...
Не съм 100% сигурен в гореизложеното - ако има някой, който се чувства по-сигурен от мен - ще се радвам да чуя и неговото мнение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 04 Юли 2006, 15:54

Корекция на предишното ми мнение - несполучливият според някои двигател М30В35, който е с диаметър на буталото 93.4 мм и ход 84 мм /3453 куб. см/ и по-добрият М30В34, който е с диаметър на буталото 92 мм и ход 86 мм /3430 куб. см/ Така се получава, като се залага на неуслужлива памет, нещо ме човъркаше и наистина се оказа че не съм бил точен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Мнение от DEMIURGE » 05 Юли 2006, 19:05

Никой ли няма мнение по темата, само Sonny и JohnnyBlack ли са смелчаци :(

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Мнение от MadVanio » 05 Юли 2006, 19:32

Ако имах какво да кажа аз щях а се обадя :roll:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook