смяна на гумичките

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

смяна на гумичките

Мнение от marto-yo » 19 Юни 2006, 10:23

може ли някой който вече е правил такъв вид ремонт да даде малко инфо-какви гумички да си купя(в един магазин ми провериха и ми казаха че ако искам да ми излезе по ефтино да си купя за голф били същите :confused: има ли такова нещо :?: )ако не какви да взема и може ли човек сам да си направи този ремонт или само в сервиз


предварително ви благодаря за помоща ;)

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Юни 2006, 10:31

За М30 читави гумички Гьотце са по 2лв/бройката -> 24лева комплекта; По-евтино от това.. просто не мог да си представя ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 19 Юни 2006, 11:36

ми човека каза левче бройката ма са по четири в комплект но щял да разбута за мен :!: а дали са същите имаш ли идея :?:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Юни 2006, 11:44

Нямам идея... но пък имам за това как се сменят! А това става с демонтаж на главата.. тоест предвиди си и гарнитура + шлайф. Та като се замислиш, май гумичките не са най-скъпото нещо и няма идея да вземеш някой боклук, който след 10 000 км пак да е на кокал ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 19 Юни 2006, 11:51

:confused: шлайф пък за какво :?: то като я отваряха заради маслената помпа ми отваряха и главата да видят как е там и преди да я затворят я шлайфаха сега пак ли :?:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Юни 2006, 13:57

Задължително - трябва да се махнат остатъците от старата гарнитура... :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 19 Юни 2006, 15:54

а дали ще мога да си ги сменя сам :roll: :idea:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Юни 2006, 16:28

Сам си прецени, но имай в предвид, че трябва да се разглоби целият газоразпределителен механизъм... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 19 Юни 2006, 18:39

гумичките може да си ги смениш и без да сваляш главата .
разглобяваш газоразпределителния механизам,нагласяш 1-цилидър на ГМТ и сваляш прожината на клапана и от там сменяш гумичката после нагласяш 2-ри цилиндър на ГМТ и процедурата се повтаря с всички цилиндри
само не забравяи да нагласяш всеки цилиндър на горна мъртва точка
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 19 Юни 2006, 19:39

Ти, виждал ли си М30/М10 поне на снимка?
Ако "ДА" - то трябва да знаеш, че за да се сменят гумичките трябва да се извадят пружините, за да се извадят пружините, трябва да се махнат кобилиците, ама за да махнеш кобилиците, трябва да махнеш кавалите, ама за да махнеш кавалите, трябва или да извадиш мотора от колата или да извадиш самата глава. Все си мисля, че между това да разкачиш скорости, кардан, висящ лагер и т.н. и от другата страна - да си купиш нова гарнитура на главата, то второто изглежда далеч по-приемливо. А и доста по-удобно за работа.. Че и накрая тая глава трябва да се събере, което по твоята схема ще е доооооста трудно :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 20 Юни 2006, 8:19

:mhihi: :mhihi: предполагам че това значи (по-добре на сервиз) така ли :?:

каза прецени си сам-може и да се справя но ще ми е за първи път досега не съм сменял и да се бутам на сляпо :roll:

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юни 2006, 10:23

Идеята ми е, че ако имаш, кой да ти дава акъл и да ти гледа в ръцете - пробвай сам. Иначе, по-добре в сервиз ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.08.2005

Мнение от marto-yo » 20 Юни 2006, 10:40

ама няма кой там е проблема

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2006, 11:18

viper написа:Ти, виждал ли си М30/М10 поне на снимка?
Ако "ДА" - то трябва да знаеш, че за да се сменят гумичките трябва да се извадят пружините, за да се извадят пружините, трябва да се махнат кобилиците, ама за да махнеш кобилиците, трябва да махнеш кавалите, ама за да махнеш кавалите, трябва или да извадиш мотора от колата или да извадиш самата глава. Все си мисля, че между това да разкачиш скорости, кардан, висящ лагер и т.н. и от другата страна - да си купиш нова гарнитура на главата, то второто изглежда далеч по-приемливо. А и доста по-удобно за работа.. Че и накрая тая глава трябва да се събере, което по твоята схема ще е доооооста трудно :winky:


Това важи ли в пъна сила за М10 или конкретно говорим за М30 ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 20 Юни 2006, 12:03

M30=M10 + 2 цилиндъра => важи ;)

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook