смяна на гумичките
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
смяна на гумичките
може ли някой който вече е правил такъв вид ремонт да даде малко инфо-какви гумички да си купя(в един магазин ми провериха и ми казаха че ако искам да ми излезе по ефтино да си купя за голф били същите
има ли такова нещо
)ако не какви да взема и може ли човек сам да си направи този ремонт или само в сервиз
предварително ви благодаря за помоща


предварително ви благодаря за помоща

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
За М30 читави гумички Гьотце са по 2лв/бройката -> 24лева комплекта; По-евтино от това.. просто не мог да си представя 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Нямам идея... но пък имам за това как се сменят! А това става с демонтаж на главата.. тоест предвиди си и гарнитура + шлайф. Та като се замислиш, май гумичките не са най-скъпото нещо и няма идея да вземеш някой боклук, който след 10 000 км пак да е на кокал 

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
гумичките може да си ги смениш и без да сваляш главата .
разглобяваш газоразпределителния механизам,нагласяш 1-цилидър на ГМТ и сваляш прожината на клапана и от там сменяш гумичката после нагласяш 2-ри цилиндър на ГМТ и процедурата се повтаря с всички цилиндри
само не забравяи да нагласяш всеки цилиндър на горна мъртва точка
разглобяваш газоразпределителния механизам,нагласяш 1-цилидър на ГМТ и сваляш прожината на клапана и от там сменяш гумичката после нагласяш 2-ри цилиндър на ГМТ и процедурата се повтаря с всички цилиндри
само не забравяи да нагласяш всеки цилиндър на горна мъртва точка
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Ти, виждал ли си М30/М10 поне на снимка?
Ако "ДА" - то трябва да знаеш, че за да се сменят гумичките трябва да се извадят пружините, за да се извадят пружините, трябва да се махнат кобилиците, ама за да махнеш кобилиците, трябва да махнеш кавалите, ама за да махнеш кавалите, трябва или да извадиш мотора от колата или да извадиш самата глава. Все си мисля, че между това да разкачиш скорости, кардан, висящ лагер и т.н. и от другата страна - да си купиш нова гарнитура на главата, то второто изглежда далеч по-приемливо. А и доста по-удобно за работа.. Че и накрая тая глава трябва да се събере, което по твоята схема ще е доооооста трудно
Ако "ДА" - то трябва да знаеш, че за да се сменят гумичките трябва да се извадят пружините, за да се извадят пружините, трябва да се махнат кобилиците, ама за да махнеш кобилиците, трябва да махнеш кавалите, ама за да махнеш кавалите, трябва или да извадиш мотора от колата или да извадиш самата глава. Все си мисля, че между това да разкачиш скорости, кардан, висящ лагер и т.н. и от другата страна - да си купиш нова гарнитура на главата, то второто изглежда далеч по-приемливо. А и доста по-удобно за работа.. Че и накрая тая глава трябва да се събере, което по твоята схема ще е доооооста трудно

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Идеята ми е, че ако имаш, кой да ти дава акъл и да ти гледа в ръцете - пробвай сам. Иначе, по-добре в сервиз 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
viper написа:Ти, виждал ли си М30/М10 поне на снимка?
Ако "ДА" - то трябва да знаеш, че за да се сменят гумичките трябва да се извадят пружините, за да се извадят пружините, трябва да се махнат кобилиците, ама за да махнеш кобилиците, трябва да махнеш кавалите, ама за да махнеш кавалите, трябва или да извадиш мотора от колата или да извадиш самата глава. Все си мисля, че между това да разкачиш скорости, кардан, висящ лагер и т.н. и от другата страна - да си купиш нова гарнитура на главата, то второто изглежда далеч по-приемливо. А и доста по-удобно за работа.. Че и накрая тая глава трябва да се събере, което по твоята схема ще е доооооста трудно
Това важи ли в пъна сила за М10 или конкретно говорим за М30 ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани