ДА СА ЗНАЙЙ
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
ДА СА ЗНАЙЙ
Абе тука има един образец по атомна физика който се спотаива вече две седмици приблизително че е отново сред нас с една прекрасна Е12-ка та си пиша тука с цел да се покаже той сам кой е и да му честитят всички. Е та ша са предадеш ли вече??
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
честито 

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Та Човеко се сдоби с това:
Цитат:
Аве тя е черна колата и чесно да си призная е малко тунингована ,ама само с части от други Е-серий
Ми то ще изроя някои работи ,ама не като екстри ,а като характеристика:
Двигател М30Б28 със 10,5:1 степен на сгъстяване и управление М_3.1 от е34 м50б25.Всички гумени работи по мотора сменени + нов радиатор от е23 745.
Трансмисията е от трисекционния Гетраг (брутално здрав и без стотна луфтове,а съединителя е от М6 с доста калена диафрагма и тройни държачи на огледалото.
Задния мост е сбиротайка.Основната греда е от е28 535,носачите и полуоските са от М5 3,6 ,а Шпера е от 635csi.
Спирачките са диагонални(за разлика от оригиналните) със серво и главен спирачен цилиндър от М5 3,8 (без АБС).Задни апарати и дискове от М5 3.6 early ,а предните от 745.
Окачването е по-ниско с Билщеин от пред и Боге газ прешър от е23 отзад.
Има неръждаеми аспуси,ама малко повече шумят.
Дирекцията е хидравлична.
Интериора е с перфектно Рекаро от е30 и задна от е28,но са с еднакъв десен.Има централно и 4 ел-стъкла оригинални,тонирани(зелени) стъкла,новите огледала и.....
Да му е честита и мноо безаварийни километри,пък и покрай него и ни е и се радваме.
Цитат:
Аве тя е черна колата и чесно да си призная е малко тунингована ,ама само с части от други Е-серий
Ми то ще изроя някои работи ,ама не като екстри ,а като характеристика:
Двигател М30Б28 със 10,5:1 степен на сгъстяване и управление М_3.1 от е34 м50б25.Всички гумени работи по мотора сменени + нов радиатор от е23 745.
Трансмисията е от трисекционния Гетраг (брутално здрав и без стотна луфтове,а съединителя е от М6 с доста калена диафрагма и тройни държачи на огледалото.
Задния мост е сбиротайка.Основната греда е от е28 535,носачите и полуоските са от М5 3,6 ,а Шпера е от 635csi.
Спирачките са диагонални(за разлика от оригиналните) със серво и главен спирачен цилиндър от М5 3,8 (без АБС).Задни апарати и дискове от М5 3.6 early ,а предните от 745.
Окачването е по-ниско с Билщеин от пред и Боге газ прешър от е23 отзад.
Има неръждаеми аспуси,ама малко повече шумят.
Дирекцията е хидравлична.
Интериора е с перфектно Рекаро от е30 и задна от е28,но са с еднакъв десен.Има централно и 4 ел-стъкла оригинални,тонирани(зелени) стъкла,новите огледала и.....


Да му е честита и мноо безаварийни километри,пък и покрай него и ни е и се радваме.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
аз просто нямам думи за тази кола днес имах удоволствието да я разгледам.За колата мога само да кажа
А какъв звук вади генерацията
що ли припуква
П.П искаме снимиии давай ги Краси



А какъв звук вади генерацията


П.П искаме снимиии давай ги Краси
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
я и двамата с по 5 зъба надоло на дебитометъра




Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- Mr Charger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 3.06.2004
- Местоположение: ДС
- Пол: Мъж
- Кара: метро
- Мечтае да кара: M Power Electrified
Айде friend, дай малко визуално БМВ удоволствие! Айде щракай я тая кола, та да я видим - три страни+двг+отвътре.
Непобедимите - 2002, Е3, Е9, Е12, Е21, Е23, Е24, Е28...
Georgi написа:
Двигател М30Б28 със 10,5:1 степен на сгъстяване и управление М_3.1 от е34 м50б25.Всички гумени работи по мотора сменени + нов радиатор от е23 745.
Трансмисията е от трисекционния Гетраг (брутално здрав и без стотна луфтове,а съединителя е от М6 с доста калена диафрагма и тройни държачи на огледалото.
Задния мост е сбиротайка.Основната греда е от е28 535,носачите и полуоските са от М5 3,6 ,а Шпера е от 635csi.
Спирачките са диагонални(за разлика от оригиналните) със серво и главен спирачен цилиндър от М5 3,8 (без АБС).Задни апарати и дискове от М5 3.6 early ,а предните от 745.
Окачването е по-ниско с Билщеин от пред и Боге газ прешър от е23 отзад.
Има неръждаеми аспуси,ама малко повече шумят.
Дирекцията е хидравлична.
Интериора е с перфектно Рекаро от е30 и задна от е28,но са с еднакъв десен.Има централно и 4 ел-стъкла оригинални,тонирани(зелени) стъкла,новите огледала и.....
![]()
![]()
Ей тва мога да се закълна че знам кой го е писал


42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани