Въпроси за Е21 и по специално за разхода...

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Въпроси за Е21 и по специално за разхода...

Мнение от WilliamsF1Team » 26 Фев 2006, 12:26

Здраствайте пичовИ.
Абе едно приятелче има Е21-ца и имам няколко въпроса от негово име:
1. Има ли Е21-ца която да е 2.3, защото за неговата всички казват че е 2.3 а в талона пише 2.0!
2. Може ли да се сложи на тва чудо шпер и дали ще е осезаема разликата.
3. Харчи много!!! Качваме се слагаме за 10лв 95 на лукойла. Правиме 20 километра в Люлин и всичко свършва. А я кара нормално.
За да сам по точен колко харчи ви описвам мар6рута.
Билла(зареждане 10лв). Отиване до кооперативния пазар в Люлин и после до мотоо пфое на сливница. От там пак до кооперативния пазар и се пускаме до кино Арена. На паркинга ни свършва бензина!!! Няма и 20 километра. Кажете от какво може да е моля ви се.
4. Дали има някой който да се нуждае от нея за около 2000лв. Черна е с пълно каско. Всичко платено. Джанти ББС 14ки. На 2 пръста от земята е и наистина има стойка и рев. Просто проблема е че много харчи а на нас не ни се дават много пари за бензин защото все още не ги изкарваме.
Мерси предварително.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 26 Фев 2006, 12:44

Здравей,
ако можеш да пуснеш по-подробан информация за колата (или направо ВИН) ще можем да ти кажем повече със сигурност.
Но на първо четене - Да, има модел на Е21 с работен обем 2300, тя се води 323i. Ако вашата кола е с Инжекцион, вентилирани дискове отпред и масивни отзад, два фабрични ауспуха - значи е 323i.
Ако обаче (както предполагам) е с барабани отзад и с един голям, четирикамерен карбуратор на име Солекс 4А1, то това е 320 (ако е с шестима в редица разбира се) и това обяснява и разхода на гориво - и моята 320-ска харчеше толкова, но пък..... :twisted:
Има шперове за Е21, но се намират изключително рядко, но пък и удоволствието става изключително - на въпроса ти - Да, може да се сложи и Да, има голям смисъл :twisted: Но най-евтиния, за който съм чувал да се продава беше 300 лева, в момента обаче не знам някой да се разделя с the ultimate device for FUN :D
Разхода - проблема се нарича Солкес 4А1, с който подозирам, че сте. Аз смених три такива, за да кротна разхода на 15. Доста сложен карбуратор, който всъщност са да отделни (за всеки 3 цилиндъра по един) в една обща кутия. Трудно се синхронизират двата, имат проблеми с автоматичния смукач и ускорителните помпи, които при болшинството такива карбуратори работят непрестанно - оттам идва и големия разход.
4. За такива коли винаги има желаещи, снимате я, пускате подробна информация и когато се намери подходящие човек, който ще я пази му връчвате ключовете и си стискате ръцете ;)
Поздрави
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 26 Фев 2006, 14:30

Ати ти май освен да разказваш страхотните ти истоории заради които се регистрирах си доста услужлив. Благодаря много за подробната и изчерпателна информация която ми даде.

Ето това е обявата на колата:

http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11137947582925154&f1=details

Възможен е коментар по цената.
А иначе колата е карбуратор не е инжекцион, с два ауспуха е и те тръгват още от 1вата част на гърнето. 6-ак е!!!
Мерси и се извинявам за техническата ми неграмотност!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 24.12.2002

Мнение от madmiko » 26 Фев 2006, 19:24

Това като първото което си взехме със брат ми :)

Поради проблемите с гореспоменатия Solex набързо му се сложи един L-Jetronic от e28 520i или e30 320i.

Ефект има :)

П.С. и наще стопове ги бяха боядисвали със корабен лак.

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 26 Фев 2006, 20:33

Има и един белег по който се познава 323-ката може да смениш рама мостове и какво ли не но 323-ката има една гредаповече :shock:
От зад гърнето се държи на една гредичка под багачника която отива към задната броня. На всички е21-ци тя е само една отляво от старанаат на гърнето при 323-ките са две симетрични. И не съм сигурен но 323 без люк маи няма или поне аз не съм виждал
0878155158 BG. номер
+447733066030 англ. номер

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 26 Фев 2006, 23:17

WilliamsF1Team написа:Ати ти май освен да разказваш страхотните ти истоории заради които се регистрирах си доста услужлив. Благодаря много за подробната и изчерпателна информация която ми даде.

Ето това е обявата на колата:

http://mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11137947582925154&f1=details

Възможен е коментар по цената.
А иначе колата е карбуратор не е инжекцион, с два ауспуха е и те тръгват още от 1вата част на гърнето. 6-ак е!!!
Мерси и се извинявам за техническата ми неграмотност!!!


Няма за какво да се извиняваш, всеки е минал по този път:)
Погледнах обявата - колата е 320 като моята - Солекс 4А1:)
Както спомена МадМико един от вариантите е да се сложи Л-Жетроник (по спомен знам, че имаше разлика и във всумателните колектори).
Успех при продажбата, ако сте решили твърдо и браво, че сте свалили газ-та :yes:
Поздрави
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Мнение от WilliamsF1Team » 11 Мар 2006, 10:27

Аз си продължавам с въпросите...
Момчето не се е отказало да продава колата обаче и взе едни 15ки с една много огромна гума (сигурно на 75) и сега незнае къв фланец му трябва... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Гумата е 15/180/75 и сега нз колко мм да са фланците.

Помагайте

Айде със здраве!!!

Street Disorder Workshop
Street Disorder Workshop
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 8.11.2003
Местоположение: mladostcity Sofia

Мнение от Miler » 11 Мар 2006, 10:40

всичко зависи от ЕТ-то на джантите.а тези гуми ще опират в калниците и лично аз небих ги сложил
ИзображениеИзображение
E-21 Team Bulgaria
http://milerr.data.bg

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.07.2006

Мнение от оня_с_БМВ_то » 31 Юли 2006, 9:42

Покажи я тази кола ако наистина искаш да я продаваш.Говоря за 323 ката

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 31 Юли 2006, 11:33

оня_с_БМВ_то написа:Покажи я тази кола ако наистина искаш да я продаваш.Говоря за 323 ката


Ти виждаш ли кога е пусната тази тема ;)
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 30.07.2006

Мнение от оня_с_БМВ_то » 31 Юли 2006, 18:45

да виждам.И?Трябва да я е продал за 3 месеца, или просто остроумничиш? :D :D

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 31 Юли 2006, 19:04

оня_с_БМВ_то написа:да виждам.И?Трябва да я е продал за 3 месеца, или просто остроумничиш? :D :D


Продадена е отдавна ;)
Е, остроумнича ли? :winky:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook