дали е б20 или б23?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
дали е б20 или б23?
попадна ни едно е21, което е с много странна конфигурация - м20б20 уж...
така... електрониката е мотроник главата има номер 127 77 31 и е 85та година, а блока е 84та година и е с номер 1278849. дали е б20 или е б23 и може ли да се разбере без да се разглобява двигателя - т.е. само по тия номера да се ориентираме благодаря предварително
така... електрониката е мотроник главата има номер 127 77 31 и е 85та година, а блока е 84та година и е с номер 1278849. дали е б20 или е б23 и може ли да се разбере без да се разглобява двигателя - т.е. само по тия номера да се ориентираме благодаря предварително
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: дали е б20 или б23?
Нали са с различен ход ... махай свещ и мери хода ?
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: дали е б20 или б23?
с какво да бръкна до долу, без да надраскам цилиндъра?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: дали е б20 или б23?
По номера няма как да се ориентираш. На блок Б20 братушките карат 2,7 и 2,8. Ясно е, че главата комплект с електрониката е от троен стоп м20б20, но останалото..... Бръкни с няква медна тел, може да го хванеш...
Ако скоро си карал 2,0 и 2,3 може да намериш разлика
Ако скоро си карал 2,0 и 2,3 може да намериш разлика
Re: дали е б20 или б23?
Turbo_Ted написа:попадна ни едно е21, което е с много странна конфигурация - м20б20 уж...
така... електрониката е мотроник главата има номер 127 77 31 и е 85та година, а блока е 84та година и е с номер 1278849. дали е б20 или е б23 и може ли да се разбере без да се разглобява двигателя - т.е. само по тия номера да се ориентираме благодаря предварително
1. Оригинално се слагат Мотроници, започвайки от 1987 година. След тази година главата е с по-големи клапани.
2. Ако главата е тип "731" и от 1985 година - оригинално е била с Л-Джетроник, но с портнати "всмукатели" в сравнение с първите карбураторни глави, пак "731".
3. Номерът на блока нещо май е сгрешен... Да не е пренабивано нещо?
4. Ако е В20 - ходът е 66 мм, ако е В23 - 76.8 мм. Разликата е от почти сантиметър - ще можеш да я усетиш. Взимаш "пружинна" стоманена лента, като за фуражка и на този край, който ще завираш вътре нахлузваш шлаух (трудно нахлузващ се) или термосвиваем шлаух. Останалото ти е ясно - ГМТ и ДМТ
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: дали е б20 или б23?
DEMIURGE написа:Turbo_Ted написа:попадна ни едно е21, което е с много странна конфигурация - м20б20 уж...
така... електрониката е мотроник главата има номер 127 77 31 и е 85та година, а блока е 84та година и е с номер 1278849. дали е б20 или е б23 и може ли да се разбере без да се разглобява двигателя - т.е. само по тия номера да се ориентираме благодаря предварително
1. Оригинално се слагат Мотроници, започвайки от 1987 година. След тази година главата е с по-големи клапани.
2. Ако главата е тип "731" и от 1985 година - оригинално е била с Л-Джетроник, но с портнати "всмукатели" в сравнение с първите карбураторни глави, пак "731".
3. Номерът на блока нещо май е сгрешен... Да не е пренабивано нещо?
4. Ако е В20 - ходът е 66 мм, ако е В23 - 76.8 мм. Разликата е от почти сантиметър - ще можеш да я усетиш. Взимаш "пружинна" стоманена лента, като за фуражка и на този край, който ще завираш вътре нахлузваш шлаух (трудно нахлузващ се) или термосвиваем шлаух. Останалото ти е ясно - ГМТ и ДМТ
Дали няма да е по-лесно с по-дълга свинска опашка!
Re: дали е б20 или б23?
Gecallica написа:Дали няма да е по-лесно с по-дълга свинска опашка!
Напълно възможно е. Ако се спазят следното нещо.
Ако свинската опашка е една - има опасност да се загъне, но това лесно може да се коригира с две свински опашки, хванати една срещу друга. Тогава - мисля, че няма да има проблем.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: дали е б20 или б23?
DEMIURGE написа:...........
1. Оригинално се слагат Мотроници, започвайки от 1987 година. След тази година главата е с по-големи клапани.
2. Ако главата е тип "731" и от 1985 година - оригинално е била с Л-Джетроник, но с портнати "всмукатели" в сравнение с първите карбураторни глави, пак "731".
3. Номерът на блока нещо май е сгрешен... Да не е пренабивано нещо?
4. Ако е В20 - ходът е 66 мм, ако е В23 - 76.8 мм. Разликата е от почти сантиметър - ще можеш да я усетиш. Взимаш "пружинна" стоманена лента, като за фуражка и на този край, който ще завираш вътре нахлузваш шлаух (трудно нахлузващ се) или термосвиваем шлаух. Останалото ти е ясно - ГМТ и ДМТ
Главите не са ли два модела. 200 на карбураторните и 323/е21, и 731 на е30 320, 323, и 327. Мисля, че клапаните са еднакви, а портовете на 731 са по-големи. Не коментирам 885 главите.
Ако греша моля за поправка, останал съм с такова убеждение.
Re: дали е б20 или б23?
Lenco написа:DEMIURGE написа:...........
1. Оригинално се слагат Мотроници, започвайки от 1987 година. След тази година главата е с по-големи клапани.
2. Ако главата е тип "731" и от 1985 година - оригинално е била с Л-Джетроник, но с портнати "всмукатели" в сравнение с първите карбураторни глави, пак "731".
3. Номерът на блока нещо май е сгрешен... Да не е пренабивано нещо?
4. Ако е В20 - ходът е 66 мм, ако е В23 - 76.8 мм. Разликата е от почти сантиметър - ще можеш да я усетиш. Взимаш "пружинна" стоманена лента, като за фуражка и на този край, който ще завираш вътре нахлузваш шлаух (трудно нахлузващ се) или термосвиваем шлаух. Останалото ти е ясно - ГМТ и ДМТ
Главите не са ли два модела. 200 на карбураторните и 323/е21, и 731 на е30 320, 323, и 327. Мисля, че клапаните са еднакви, а портовете на 731 са по-големи. Не коментирам 885 главите.
Ако греша моля за поправка, останал съм с такова убеждение.
Не грешиш, но защо да не коментираш 885 главите? И те са за там.
Отново:
1. Отливка с номер 1264200, известна като "200". Те са използвани, както при карбураторните 320, 520, така и при инжекционните 2.3 К-Джетроник двигатели, които се правят до 1985. Даже впоследствие и за 2.7 Мотроник. Започват да се използват от 1977 година.
2. Отливка с номер 1277731, известна като "731". Тази версия е като горната, но само с разликата - по големи портове на всмукателната част. Започват да се използват от 1982. Това е епохата на е30. К-Джетроник се заменя с Л-Джетроник.
3. Отливка с номер 1705885, известна като "885". Още малко портване в сравнение с "731" и по-големи клапани, както и променена геометрия на горивната камера. Тук се използва Мотроник 1.1/1.3. Слагат ги на 2.0, 2.5 и 2.7eta двигатели. Годината е 1987.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани